SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 16:10:31 ]
Welke ISPquote:Op donderdag 3 april 2014 14:24 schreef Moira. het volgende:
Gvd nou kon ik mijn quote faal niet meer aanpassen.
Mobiel FOK!ken
Vanavond hier internet als 't allemaal gelijk werkt
Werken als pomp. Whatever brings in the monehquote:Op donderdag 3 april 2014 14:25 schreef Moira. het volgende:
Ff naar tankstations hier toe lopen om m'n CV achter te laten.
Laters
Oh geen idee, Mono gaat daarover.quote:
Heb al 2 jaar eerder bij tankstations gewerkt en da's zo'n chill luizenbaantjequote:Op donderdag 3 april 2014 14:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Werken als pomp. Whatever brings in the moneh
Daar hoor je boven op te zitten!quote:Op donderdag 3 april 2014 14:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh geen idee, Mono gaat daarover.
Die neemt hetzelfde pakket van zijn vorige adres mee naar dit adres
Geen idee welke dat is
Goede punten wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al 2 jaar eerder bij tankstations gewerkt en da's zo'n chill luizenbaantje
Beetje zittend klantjes helpen, wachten tot er klantjes komen, in de tussentijd beetje met je mobiel spelen en bij de achterdeur peukjes roken tot er weer iemand binnen komt
Bij de Bristol moet je echt hele dagen staan en lopenveel te slopend voor mij
wel gratis schoenen?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb al 2 jaar eerder bij tankstations gewerkt en da's zo'n chill luizenbaantje
Beetje zittend klantjes helpen, wachten tot er klantjes komen, in de tussentijd beetje met je mobiel spelen en bij de achterdeur peukjes roken tot er weer iemand binnen komt
Bij de Bristol moet je echt hele dagen staan en lopenveel te slopend voor mij
Dat is sowieso bij de bristol. Die 3 euro voor een paar is voor de service.quote:
Bristol is vaak duurder dan de H&Mquote:Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is sowieso bij de bristol. Die 3 euro voor een paar is voor de service.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |