Jij werkt waarschijnlijk niet voor Google direct ? Want dan tellen diploma's wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat geldt ook voor Google Maps, waar ik werk. Daar is zelfs een diplomaatje niet van belang. Het werk is dan ook niet erg ingewikkeld, maar je wordt nog steeds aardig betaald.
Ik wil je best referren (dat levert hier niet zoveel op voor mij helaas). Prima tijdelijke baan..
Huiseigenaren worden afgezet, daarom zijn de koop prijzen laag en de huren hoogquote:Op donderdag 3 april 2014 21:46 schreef SandwichIslands het volgende:
Ik zit net naar de inkomstenbelasting van Ierland te kijken en ik zie dat tot 32000 euro jaarinkomen maar 20% wordt belast. Met wat wordt het tekort aangevuld? VAT zal ook niet zijn want dat is 23%.
Ik vrees dat je ernstig bent misleidt!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Nog maar een paar maanden en dan kom ik ook in het zonnige Ierland wonen![]()
Nee CPL idd.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij werkt waarschijnlijk niet voor Google direct ? Want dan tellen diploma's wel.
Ach, in principe zit ik er maar voor een jaarquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ernstig bent misleidt!
God zeg, wat heb ik daar een problemen mee gehad.quote:
Solliciteer ergens direct, als je goede referenties hebt en je studie niet met een 6 hebt afgerond, kan je bij alle grotere bedrijven ook prima direct aan de slag.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:07 schreef SandwichIslands het volgende:
Ik zit nu te twijfelen om via CPL te solliciteren. Op het internet staan veel negatieve reacties over dit bedrijf. Aan andere kant heb ik het gevoel dat CPL geen uitgebreide sollicitatieprocedure heeft, dat is dan weer een voordeel.
Wat ik wel jammer vind is dat ze best weinig betalen. Ik vraag me af of je van een dergelijk salaris rond kan komen. Zeker als je verschillende plaatsen in Ierland wilt gaan bezoeken.
Vast niet voor Nederlandsquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:22 schreef SandwichIslands het volgende:
Ja dat probeer ik ook![]()
Ik heb niet veel referenties, maar probeer nu wel een aantal te regelen. Mijn gemiddelde cijfer (zowel op hbo als wo) is een 8, dus daar hoef ik geen zorgen te maken.
Trouwens op deze site staat handige info over wonnen en werken in Ierland. Misschien hebben jullie iets aan. http://www.sigmarrecruitment.com/work-in-ireland.html
Off-topic: Ik zag het (wonnen, daar)quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vast niet voor Nederlands
Dit is de allerbeste site voor iedereen die in Ierland woont, of gaat wonen.
http://www.citizensinformation.ie/en/
Sigmar heeft dan ook deze waar mijn job ook instaat, en dat klopt inderdaad aardig met wat ik verdien.
Niet alleen hoor:quote:Op zondag 13 april 2014 08:50 schreef SandwichIslands het volgende:
[..]
Off-topic: Ik zag het (wonnen, daar). Op Chrome/Chromium werkt het ''Edit'' knopje niet en ik had geen zin om een andere webbrowser te installeren. Toch nog even verbeterd, is wel zo netjes.
![]()
En als antwoord op je laatste vraag:quote:Ja dat probeer ik ook![]()
Ik heb niet veel referenties, maar probeer er nu wel een aantal te regelen. Mijn gemiddelde cijfer (zowel op hbo als wo) is een 8, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
Trouwens op deze site staat handige info over wonnen en werken in Ierland. Misschien hebben jullie er/daar iets aan. http://www.sigmarrecruitment.com/work-in-ireland.html
Nee, ik ben gevraagd om bij een financiele instelling te komen werken. Heb absoluut niets van doen met Sigmar. Ik was alleen uit nieuwsgierigheid een beetje aan het rondsurfen op die site van Sigmar, en kwam iets tegen over salarissen, dus was benieuwd wat zij aan salaris opgaven voor een vergelijkbare functie. En dat klopt redelijkquote:Inderdaad op die website staat veel meer nuttige informatie. Bedankt. Heb jij ook via Sigmar gesolliciteerd?
Ahh ok. Dank je voor je uitleg. Gevraagd worden voor een functie is veel relaxter en je onderhandelingspositie is ook wat sterker.quote:Op zondag 13 april 2014 12:11 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ik ben gevraagd om bij een financiele instelling te komen werken. Heb absoluut niets van doen met Sigmar. Ik was alleen uit nieuwsgierigheid een beetje aan het rondsurfen op die site van Sigmar, en kwam iets tegen over salarissen, dus was benieuwd wat zij aan salaris opgaven voor een vergelijkbare functie. En dat klopt redelijk
Welke Blackrock?? Bij Dublin, bij Dundalk, bij Galway, bij Donegal............ Weet jij hoeveel plaatsen in Ierland Blackrock heten?quote:
oh serieus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welke Blackrock?? Bij Dublin, bij Dundalk, bij Galway, bij Donegal............ Weet jij hoeveel plaatsen in Ierland Blackrock heten?
Yepquote:
Daar kan ik heel weinig gunstigs over vertellen, maar dat komt omdat ik ernstig bevooroordeeld ben over Dublin, en heel de stad mag wat mij betreft genuked worden. Dus dat kun je beter aan anderen vragenquote:ik bedoelde bij Dublin
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
YepDacht wel dat je dat nog niet wist
[..]
Daar kan ik heel weinig gunstigs over vertellen, maar dat komt omdat ik ernstig bevooroordeeld ben over Dublin, en heel de stad mag wat mij betreft genuked worden. Dus dat kun je beter aan anderen vragen
Slane is leuk!! Kasteel gezien? Ouwe Watermill gezien? Klein huiske bij brug gezien? Allemaal leuk landmarks daar. Newgrange is impressive!!quote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]![]()
Ik ben er alleen met de dart langsgekomen, dus kan er ook weinig over vertellen.
Afgelopen weekend van Drogheda naar Slane gefietst en weer terug. O.a. naar Newgrange geweest. Was heerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |