Waarom wel?quote:Op maandag 7 april 2014 12:25 schreef Gibelini het volgende:
[..]
Belachelijk.. waarom hebben ze geen 24/32 Conquest servers? Ik mag hopen dat die er nog wel komen.
Ik hoorde dat Rush ook niet meer zo leuk is en minder gespeeld wordt dan in BF3.
Ik speelde BF3 voorheen op de PC en ik vond 64 maps echt super tof. Maar daarnaast vond ik het ook leuk om met maten op een wat minder drukke map te spelen. Ik vind ik in ieder geval dat er een keuze moet zijn en niet standaard 64 maps.quote:Op maandag 7 april 2014 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom wel?
64 man Conquest is met afstand het leukste om te spelen, beter gooien ze die fix die ze hebben gedaan op de testservers zo snel mogelijk op alle andere servers.
Die van FF? Dat kan kloppen. Die was tot gisterenavond beschikbaar en is nu voor geen enkele PS4 speler nu te spelen. Wachten tot vrijdag dusquote:
Haal je er twee voor een anderquote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 nodig op dit moment
http://tweakers.net/price(...)t-playstation-4.htmlquote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand waar je het goedkoopste de Dualshock 4 kan kopen"?
Ah, dankjewel man. Ga effe kijkenquote:Op maandag 7 april 2014 15:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)t-playstation-4.html
omdat die lelijk isquote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef Fokker101 het volgende:
Waarom is hij zo weinig verkrijgbaar in het rood?
als die rode veel goedkoper is neem je die tochquote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet hoor. Zwart is ook zo simpel..
ja dat wel, maar je kijkt toch naar het scherm. Tenminste als je niet als een wijf gamed en continue naar de knopjes kijktquote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet hoor. Zwart is ook zo simpel..
Alsnog even de foto's, aan de andere kant van de kamer een loungebank met opklapsteun voor de benenquote:
Is dat FIFA 15?quote:Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alsnog even de foto's, aan de andere kant van de kamer een loungebank met opklapsteun voor de benenEen 40 inch tv met klapbeugel aan de muur mocht ik geen beamer willen gebruiken klap ik de tv naar voren zodat ik daar verder kan spelen en uiteraard een minikoelkast vol redbull, frisdrank en sappen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een Optoma HD83 is dat zeker een geweldige ervaringquote:Op maandag 7 april 2014 16:41 schreef Fokker101 het volgende:
Op een beamer ps4 spelen is dat mooi dan?
Bijna 2000-, euro daar kan ik wel een hele mooie tv van kaufen hoorquote:Op maandag 7 april 2014 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Met een Optoma HD83 is dat zeker een geweldige ervaring
http://www.koopeenbeamer.(...)d-5060059045730.html
quote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bijna 2000-, euro daar kan ik wel een hele mooie tv van kaufen hoor
Omdat Sony. De PS3 is een betere mediaspeler.quote:Op maandag 7 april 2014 18:14 schreef Evertjan het volgende:
Waarom kan ik geen Mp4 bestanden afspelen via mijn PS4?
Thanksquote:
jammer dan maar gewoon via de USB aansluiting op mijn TVquote:Op maandag 7 april 2014 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat Sony. De PS3 is een betere mediaspeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |