okquote:
Passengerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha Pino moet verplicht Sky luisteren.
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga jullie eens een Handsome Poets bakken.
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:51 schreef Bronson het volgende:
Veenstra is echt de enige die dit draait he.
Manmanmanquote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga jullie eens een Handsome Poets bakken.
Ik drink het liever heetquote:Op donderdag 3 april 2014 11:03 schreef alors het volgende:
Ik hoor het net van Thé Lau, wat mooi dat hij nog op Pinkpop kan staan.
De muis heeft een kater?quote:
quote:
twitter:Lysandervan0 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:27:06@Pandaplint Je hebt een prachtige Adder gezien, leuk! Waar was dit? reageer retweet
ik vroeg me al af: is de adder?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja. Uitsluitsel van de boswachter over de slang:twitter:Lysandervan0 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:27:06@Pandaplint Je hebt een prachtige Adder gezien, leuk! Waar was dit? reageer retweet
Manmanmanquote:
Zat die onder het gras?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja. Uitsluitsel van de boswachter over de slang:twitter:Lysandervan0 twitterde op woensdag 02-04-2014 om 20:27:06@Pandaplint Je hebt een prachtige Adder gezien, leuk! Waar was dit? reageer retweet
Gewoon door blijven drinken. Dan komt de kater nooitquote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die heeft een tolerantie, niet te zuinig
De vicieuze cirkel van een alcoholistquote:Op donderdag 3 april 2014 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
We moesten het glas wegbrengen (er lag iets te veel bierflessen en wijnflessen) en toen waren we toch in het dorp en iemand was jarig, dus maar voor een drankje gegaan.
Zou ik dan toch gelijk gaan krijgen?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De vicieuze cirkel van een alcoholist
Ik hou de cliënt in de gaten en ben een case-studie aan het doen op basis van dit topic.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou ik dan toch gelijk gaan krijgen?
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou de cliënt in de gaten en ben een case-studie aan het doen op basis van dit topic.
Toen ik zei "zuipvakantie" had ik nog gelijk ook, dus.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
We moesten het glas wegbrengen (er lag iets te veel bierflessen en wijnflessen) en toen waren we toch in het dorp en iemand was jarig, dus maar voor een drankje gegaan.
Die arts kan gewoon de tering krijgen. Hatseflats.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:42 schreef minthy het volgende:
Duimers gezocht; zo een gesprek met de bedrijfsarts en het is maar de vraag of ik mag blijven werken
Succes!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:42 schreef minthy het volgende:
Duimers gezocht; zo een gesprek met de bedrijfsarts en het is maar de vraag of ik mag blijven werken
ik zal duimendraaien voor jequote:Op donderdag 3 april 2014 12:42 schreef minthy het volgende:
ik duim me een hernia!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:42 schreef minthy het volgende:
Ik heb maar ff een speen ingedaanquote:
misschien moet je die speen eens in je bips stoppen. dan fax je wellicht minderquote:Op donderdag 3 april 2014 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb maar ff een speen ingedaan
Mijn voortanden kwamen te ver naar voren
Succes toegewenst.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:42 schreef minthy het volgende:
Kan nog wel eens wat gaan worden jaquote:Op donderdag 3 april 2014 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ze kennen Bastille tegenwoordig ook?
Ben je naar het concert geweest?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:43 schreef alors het volgende:
Blow
De hoeveelheid Beyoncé op 538 valt me trouwens vies tegen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:47 schreef Pino112 het volgende:
"Do you ever feel like a plastic bag"
Raad de artiest.
Hebben jullie samen de cd opgezet?quote:
haha, ik hoor de hele dag dat soort gesprekken...en dan zijn het niet altijd aleen de klanten die er geen reet van snappen....quote:Op donderdag 3 april 2014 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
Ik word hier langzaamaan een beetje gek......
Mensen die niet met pc's kunnen omgaan en voor elke scheet m'n hulp nodig hebben
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik hoor de hele dag dat soort gesprekken...en dan zijn het niet altijd aleen de klanten die er geen reet van snappen....
ja, die kennen alleen tekstcommando's! zodra het visueel wordt haken ze afquote:Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Maar ik moet iemand helpen om een Gmail-account aan te maken. Dat is toch zo ongeveer wel het makkelijkste wat er bestaat. En dan is dit iemand die aan het begin van de week nog trots verkondigde dat ze al een computer had die nog onder MSDos werkte. Ik geloof er allemaal geen reet van.
September - Cry For Youquote:
doe dan die 2e meer. nichtendisco ftw!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
September - Cry For You
Alcazar - Crying at the Discoteque
Bingo Players - Cry (Just a Little)
Bingo Playersquote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
September - Cry For You
Alcazar - Crying at the Discoteque
Bingo Players - Cry (Just a Little)
Daar heb ik ook op gestemdquote:Op donderdag 3 april 2014 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe dan die 2e meer. nichtendisco ftw!
Die staat ook ruim voor met 57%.quote:
ik snap hem niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
SC en Wolfje over 50 jaar:
[ afbeelding ]
dan is het bij jou al zoverquote:
Met z'n baardquote:Op donderdag 3 april 2014 15:44 schreef Pino112 het volgende:
Is Passenger?
Verdomme. Met z'n zeikstem.
niet weten dat Kurt nog leeft iddquote:Op donderdag 3 april 2014 15:49 schreef Bronson het volgende:
Paul:
In welke stad schoot Kurt Cobain zichzelf dood?
Kandidaat:
Texas?
Hij zat toch laatst nog in die ene reclame.quote:
voor Dela???quote:Op donderdag 3 april 2014 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij zat toch laatst nog in die ene reclame.
Bavaria.quote:
Op saus by sauswest? (c) Mexicanobakkerquote:Op donderdag 3 april 2014 15:49 schreef Bronson het volgende:
Paul:
In welke stad schoot Kurt Cobain zichzelf dood?
Kandidaat:
Texas?
Het ging vrij voorspoedigquote:
Je weet dat ik die hype kotsbeu ben.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op saus by sauswest? (c) Mexicanobakker
Ik kan het me voorstellen ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het ging vrij voorspoedigdus alweer op kantoor
Zo naar huis, want 5 uur opstaan was niet echt relaxed
Topshow!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verrassende namen! Godverdomme!
Godverdommequote:
En dan was ik er niet eensquote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef Pandaplint het volgende:
Het is hier wel weer zuur vandaag
Man man man
Godverdomme.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man
Nee, je was er niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan was ik er niet eens![]()
Is er nog veel seks besproken?
Koekebakkertquote:
Neuh godverquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man
Pannenkoekenbakkert?quote:
Ook pas sinds ik hier weer benquote:Op donderdag 3 april 2014 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik ben vandaag best vrolijk anders
TOPSHOWquote:03-04-2014
GROOT OPTREDEN VAN BLOF TIJDENS 3FM AWARDS!
De 3FM Awards komen er weer aan! We hebben net weer nieuwe namen in de show bekend gemaakt van artiesten die gaan optreden: Mr. Probz, The Opposites, Jacqueline Govaert en Blof. Paskal vertelde net over het extra lange optreden van Blof tijdens de 3FM Awards!
Nee hoor. De hele dag al eigenlijk.quote:
De koeken gaan als zoete broodjes over de toonbankquote:Op donderdag 3 april 2014 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah maar broodjes worden meer verkocht ga ik vanuit.
Checkquote:Op donderdag 3 april 2014 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah maar broodjes worden meer verkocht ga ik vanuit.
xDquote:Op donderdag 3 april 2014 16:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De koeken gaan als zoete broodjes over de toonbank
Je verwacht het niet.quote:
3FM bakt ze wel heel bruinquote:
Sowieso elke zaterdag een Italiaanse bol met beleg. Bedank me maar als je je winstuitkering krijgt.quote:
Tof.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
FHF / 2 Bioscoopkaartje voor de film Anchorman 2
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
FHF / 2 Bioscoopkaartje voor de film Anchorman 2
Herkenbaar!quote:
Aids not found?quote:
quote:Tegen KentOnline vertelt Ella hoe ze het zover heeft kunnen laten komen: "Ik dacht bij mezelf: 'Ik laat m'n telefoon niet achter', en sprong in de put. Ik zat niet eens echt vast, maar iemand moest me wel uit de put komen tillen."
Alles wat ik met m'n vingers doe voor vrouwen draagt positief bij voor hun levenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:42 schreef minthy het volgende:
Jullie geduim heeft positief bijgedragen!
Dan haal ik hem nu weer uit mijn aarsquote:Op donderdag 3 april 2014 17:42 schreef minthy het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alles wat ik met m'n vingers doe voor vrouwen draagt positief bij voor hun leven
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:42 schreef minthy het volgende:
Jouw gitaarspelquote:Op donderdag 3 april 2014 17:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alles wat ik met m'n vingers doe voor vrouwen draagt positief bij voor hun leven
quote:
quote:
SC is back mensen!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)a=!4m2!3m1!1s0x0:0x0quote:
dat klinkt een stuk logischer, ik zie dat ik een tikfout heb gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2014 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)a=!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Op de top van de Big Spotters Hill in de Haarlemmermeer dus, midden in het gebied waar Mysteryland gehouden wordt.
Dank, zat al even na te denken over wat Domien bedoelde met ML14 in zijn tweetquote:Op donderdag 3 april 2014 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Leuk, Domien heeft een GPS-cache opgezet met daarin Mysteryland-kaarten, weer eens wat anders dan een prijsvraag waarvoor je kan bellen/SMSen.
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 03-04-2014 om 20:23:42@domien waar blijven die mixen van de Ster-deuntjes nou >:( #3fm reageer retweet
twitter:
hoj roffel!quote:
Ben je ook op PP?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
hoj roffel!
Ik ga naar John Mayer, net kaartjes gekocht in de presale. Start hatin'.![]()
Als John Mayer is dan is Cee er.
goed woordgrpjequote:Op donderdag 3 april 2014 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
hoj roffel!
John fucking Mayerquote:Op donderdag 3 april 2014 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
hoj roffel!
Neen! Helaas. Niet dat ik heb geprobeerd kaartjes te krijgen maar zie 'm toch liever 'solo' dan als onderdeel van een festival, of zo. Weet niet.quote:
Ik zal er bij m'n salarisuitbetaling aan denkenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sowieso elke zaterdag een Italiaanse bol met beleg. Bedank me maar als je je winstuitkering krijgt.
je hebt je contarct toch niet op 1 april ondertekend hequote:Op donderdag 3 april 2014 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal er bij m'n salarisuitbetaling aan denken.
Dan is hem een poets gebakken door Bartquote:Op donderdag 3 april 2014 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je hebt je contarct toch niet op 1 april ondertekend he
Cee yesquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je hebt je contarct toch niet op 1 april ondertekend he
Is Roel kassamedewerker (M/V) bij Bakker Bart, dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan is hem een poets gebakken door Bart
Ik ben vereerd met jouw vreugde mbt mijn kwaliteitspost.quote:
Nee joh, Bart Smit.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is Roel kassamedewerker (M/V) bij Bakker Bart, dan?
Haha, dat had ik dus begin vorige maand ook. Jarig op 3 maart wat tevens mijn eerste werkdag was.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee, 19 maart, m'n verjaardag en eerste werkdag
dank jequote:
huh?? werk jij niet meer bij troisfm?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haha, dat had ik dus begin vorige maand ook. Jarig op 3 maart wat tevens mijn eerste werkdag was.
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Haha, dat had ik dus begin vorige maand ook. Jarig op 3 maart wat tevens mijn eerste werkdag was.
ik ben op 26-7 begonnen met werken, dag voor mijn verjaardag, en op de verjaardag van degene die mij in dienst heeft gekregen.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
je keek in de spiegel?quote:
Jij in dit topicquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:03 schreef BeamofLight het volgende:
Staat hier 3FM op, met DAT FUCKING POING tussen de reclames??
Dit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:51 schreef Bronson het volgende:
Het enige wat ik van Tijl Beckand kan waarderen.
De tiende van Tijl.
Mooie vrouwen, ik kan er zo van genietenquote:
Voor de dames (of de mannen van de andere zijde)quote:
* 3rdRock pakt even een doos tissuesquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor de dames (of de mannen van de andere zijde)
[ afbeelding ]
Ik zou hem er zo inhangen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor de dames (of de mannen van de andere zijde)
[ afbeelding ]
Ik zou die bril helemaal volspuitenquote:
Nee man. Gewoon als hij er nu bij staat. Hoppa, er zo eventjes inleggen. Ga je gang maar. Nice and easy.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou die bril helemaal volspuiten
dynamiet fotoquote:
Hey!quote:
Weer terug van de glasbak?quote:
Muisjen...woon je ook in een alcohol?quote:
20 jaar oud vandaag alweer zag ik vanochtend op ITV.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:16 schreef Sersjee het volgende:
Elbow
![]()
Ik baal nog steeds da'k niet naar Paradiso kon...
Je bent op dreefquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Muisjen...woon je ook in een alcohol?
grgr
Wolfjen
Vrijdag hequote:
Te diep gethroat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Keelpijn, dus verplicht honing in de thee. Man wat ranzig
Oh dan was ik het nietquote:
Zou het niet weten, kan het mij niet meer herinneren.quote:
Het heeft ook je geheugen aangetast? Dan was het wel heel diepquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou het niet weten, kan het mij niet meer herinneren.
Ah. Dan voel ik mij aangesproken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het heeft ook je geheugen aangetast? Dan was het wel heel diep
ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
Die ophef om een paar huilende peutertjes![]()
Wie is er nooit buiten gezet om even af te koelen
BJ heeft ze zelf buitengezet én doodleuk wat opnames gemaakt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
Die ophef om een paar huilende peutertjes![]()
Wie is er nooit buiten gezet om even af te koelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |