Je bloeddruk, denk om je bloeddruk...quote:Op donderdag 3 april 2014 00:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zucht..... Ja, want dit wisten we nog niet. Heb je ook nog niet al 100 topics over gemaakt en benoemt in nog 500 andere topics.
Mi gado, sneu ventje, zo heftig op zoek naar veren in je fat ass
Dat snap ik wel. Maar ik heb geen zin om mensen te veroordelen. Neemt niet weg dat je volledig gelijk hebt.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:39 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Onder andere door dit soort mensen rijzen de gezondheidskosten de pan uit en betalen mensen die zich wel weten te beheersen zulke hoge premies.
Het moedigt aan om meer te drinken dan je nodig hebt. En met die zoete frisdrank dus een groot aandeel aan overgewichtquote:Op donderdag 3 april 2014 13:10 schreef twiFight het volgende:
Waarom is free refill belachelijk? Het is geen verplichting hoor, er staat niemand met een pistool tegen jouw hoofd te schreeuwen dat je een refill moet nemen. Ongeldig argument.
Snap ik, maar mijn punt is dus dat de schuld in die zin nog altijd bij jezelf ligt, niet bij de fastfoodketens. Die ketens doen slechts hun werk, een verstandig dieet volgen is het 'werk' van jezelf.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het moedigt aan om meer te drinken dan je nodig hebt. En met die zoete frisdrank dus een groot aandeel aan overgewicht
Leer mensen kennen, als het gratis is....
Ja, maar dan aangelengd met water, vanwege de shitload aan ijsblokjes wat ze erbij keilen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:06 schreef Peunage het volgende:
Btw, is de coca cola die bijvoorbeeld Burger King verkoopt dezelfde Coca Cola die je in de supermarkt kunt kopen?
Doen ze er geen extra suiker bij of zo? Want zelfs de Coca Cola Zero van BK heeft iets van 100 calorieën of zo.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar dan aangelengd met water, vanwege de shitload aan ijsblokjes wat ze erbij keilen.
iddquote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef VeerEli het volgende:
Please..... Dat was te mooi om te verwijderen man
Maar wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
idd
Maar:
KLB / Jullie dachten echt dat ik weg ging hé
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef VeerEli het volgende:
Please..... Dat was te mooi om te verwijderen man
Houd het maar gewoon bij alles wat 'ie neerzet, ik weet het, het is af en toe vreselijk irritant maar net als bij ieder ander, haal ik dat soort dingen gewoon weg.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
idd
Maar:
KLB / Jullie dachten echt dat ik weg ging hé
3x per dag ook nogquote:Op donderdag 3 april 2014 18:11 schreef Skillstorm het volgende:
Die docu is een klacht waard eigenlijk.
Geen weldenkend mens eet voor een maand McDonalds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |