Goede grapquote:Op donderdag 3 april 2014 01:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is toch zonde van het voedsel, je kan ze beter ontvrienden op alle sociale netwerken.
Maarre, waarom ben je deze film gaan kijken?quote:
En nu voel je je stoer omdat je een 'grapje' maakt? Congratsquote:Op donderdag 3 april 2014 01:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een wokpan viel, maar jij bent het.
Dan heb je niet goed opgelet, of het was een tijdje geledenquote:Op donderdag 3 april 2014 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
Het formaat van porties eten in de VS, ik wist niet wat ik zag
Wel goed dat ik er niet zo lang was, je groeit daar echt dicht als je veel buiten de deur eet.
Is al een tijdje geleden ja, een aantal jaren.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, of het was een tijdje geleden
Omdat ik benieuwd was naar de effecten van Fastfood op een gezonde kerel, al is dit natuurlijk wel erg overdreven (Wie gaat er nou 3x per dag eten bij de Mc Donalds)quote:Op donderdag 3 april 2014 01:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maarre, waarom ben je deze film gaan kijken?
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:27 schreef Plantagehouder het volgende:
Heb jij je 4 bammetjes al op voor je nachtelijke marcheer sessie
Onder andere door dit soort mensen rijzen de gezondheidskosten de pan uit en betalen mensen die zich wel weten te beheersen zulke hoge premies.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:39 schreef Seduzione het volgende:
Ik eet nooit fastfood en fiets 10 kilometer per dag. Maar ik ga geen oordeel vellen over mensen die het wel doen.
Ik zie jou daar wel voor aan hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd was naar de effecten van Fastfood op een gezonde kerel, al is dit natuurlijk wel erg overdreven (Wie gaat er nou 3x per dag eten bij de Mc Donalds)
En omdat ik de film ook nog nooit had gezien.
Dat heeft eerder iets te maken met de voedselprijzen dacht ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 04:26 schreef FutureFairytale het volgende:
TS; sinds die documentaire bestaat supersize al niet meer bij de fastfoodketens. Heel lang al niet meer dus...
100 calorieën tegen 2500 kcal, dan kan je meer dan 20 000 chocolaatjes eten alvorens je aan de 2500kcal komt. Zullen overigens wel erg kleine chocolaatjes zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Euh, kwijt raken? Ik moet gewoon aan mijn 2500kcal komen per dag dus doe er nog maar 24 chocolaatjes bij.
Volgens mij is er iets mis met de wiskunde in bovenstaande berekening, maar ik kan er mijn vinger niet opleggen...quote:Op donderdag 3 april 2014 09:06 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
100 calorieën tegen 2500 kcal, dan kan je meer dan 20 000 chocolaatjes eten alvorens je aan de 2500kcal komt. Zullen overigens wel erg kleine chocolaatjes zijn.
de crux is kilocalorieën.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met de wiskunde in bovenstaande berekening, maar ik kan er mijn vinger niet opleggen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |