SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Helaas.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
Verdomme ik wilde een adoratieTT voor mezelf maken
Zit je mobiel?quote:
Joequote:
Hehe.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik was ook al bezig maar ik had als TT: Flippie voor als je rapteksten
Jaquote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas.
[..]
Zit je mobiel?
[..]
Joe
[..]
Hehe.Flippiee*
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb er nog wel een Klawie,
Vanaf 't moment dat ik je zag
dacht ik: jij hoort bij mij
toen kwam er steeds
van dag tot dag
een beetje liefde bij
Held !!!!!!!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb er nog wel een Klawie,
Vanaf 't moment dat ik je zag
dacht ik: jij hoort bij mij
toen kwam er steeds
van dag tot dag
een beetje liefde bij
Je bent niet de enige die het fout doet. Ik noem verder geen namen maar LittleRabbit kan er ook wat van.quote:
Sorryquote:
http://www.gedachten-gedichten.nl/vriendschap_liefde.htm Ik speel vals hoor.quote:
Persoonlijke gedichten zonder betrekking op onderlinge kennis moet je niet willen. Dan kom je al snel uit op zoetsappige kotsquote:
hoezo wil je dat verbergenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Die maar niet straks komt ze erachter dat ik fok hahaha
Dat soort zoek ik ookquote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Persoonlijke gedichten zonder betrekking op onderlinge kennis moet je niet willen. Dan kom je al snel uit op zoetsappige kots
gr gr
Daar noem je zeker geen namen. Enkel de naam die ertoe doet.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het fout doet. Ik noem verder geen namen maar LittleRabbit kan er ook wat van.
[..]
Sorry
[..]
http://www.gedachten-gedichten.nl/vriendschap_liefde.htm Ik speel vals hoor.
Wat een rampquote:Op donderdag 3 april 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Die maar niet straks komt ze erachter dat ik fok hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |