quote:Op woensdag 2 april 2014 23:56 schreef Caland het volgende:
GA ZELF IN DE SCHULDSANERING MIJN VROUW ZOU ZEGGEN JA EH SODEMIETER OP
Een mooi plaatje van LRquote:
RKC ben ik nog niet zeker van, NEC en Roda wel.quote:
Zwolle zullen ze nog wel verslaan gezien de bekerfinale in die week maar verder...quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC ben ik nog niet zeker van, NEC en Roda wel.
Wie zou RKC nog in kunnen halen? Eagles winnen thuis nog wel minimaal 1x en Ado wint ook nog wel 1x. Moet Rkc al 7 punten pakken.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC ben ik nog niet zeker van, NEC en Roda wel.
Feyenoord uit winnen ze ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie zou RKC nog in kunnen halen? Eagles winnen thuis nog wel minimaal 1x en Ado wint ook nog wel 1x. Moet Rkc al 7 punten pakken.
Trustenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om mijn nest op te zoeken.
Toedels.
Ik ga met je mee.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om mijn nest op te zoeken.
Toedels.
We weten allemaal dat dit onrealistisch is omdat jij zemmel bent.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet eens grappen over alors die 'met mij mee gaat'?
Jullie stellen me teleur.
Ja ik had er ook meer van verwachtquote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet eens grappen over alors die 'met mij mee gaat'?
Jullie stellen me teleur.
With hope in your heart.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dit onrealistisch is omdat jij zemmel bent.
Walk on
Gezien dit gezapige potje wordt hij wel erg gemistquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat Nick snel herstelt.
Ranglijsttechnisch was het vrij logisch dat Groningen ook PEC aan de zegekar zou binden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch een beetje dom van mij dat ik slechts een gelijkspel had voorspeld.
#AnimsNickdinhoquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die heeft Groningse griep.
Get well soon Nick! Namens ons allemaal.
En waarom heb jij dan PEC voorspeld?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ranglijsttechnisch was het vrij logisch dat Groningen ook PEC aan de zegekar zou binden.
Fuckquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waarom heb jij dan PEC voorspeld?
Willems blockt gewoon goed. Maar komt bij toeval terug.quote:
Nee. Nu wordt het 3-0 ofzo. Ik ken PSV.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
Dit trekken de mannen van Faber nog wel recht.
Dus als die kaats en terugkomt is het geluk? Dan is 95% van de doelpunten in de ED geluk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willems blockt gewoon goed. Maar komt bij toeval terug.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus als die kaats en terugkomt is het geluk? Dan is 95% van de doelpunten in de ED geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |