Ja ik had er ook meer van verwachtquote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet eens grappen over alors die 'met mij mee gaat'?
Jullie stellen me teleur.
With hope in your heart.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dit onrealistisch is omdat jij zemmel bent.
Walk on
And you'll never walk alone.quote:
Hopen dat Nick snel herstelt.quote:
Gezien dit gezapige potje wordt hij wel erg gemistquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat Nick snel herstelt.
Nick van der Velden ligt te kotsen op bed.quote:
Nee die heeft Groningse griep.quote:
Ranglijsttechnisch was het vrij logisch dat Groningen ook PEC aan de zegekar zou binden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch een beetje dom van mij dat ik slechts een gelijkspel had voorspeld.
#AnimsNickdinhoquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die heeft Groningse griep.
Get well soon Nick! Namens ons allemaal.
En waarom heb jij dan PEC voorspeld?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ranglijsttechnisch was het vrij logisch dat Groningen ook PEC aan de zegekar zou binden.
Fuckquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waarom heb jij dan PEC voorspeld?
Die zakken nog wel weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop