Als je 300 dollar p/m moet betalen met een eigen risico van 6500 dollar, dan snap je wel waarom.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef OProg het volgende:
7,1 miljoen lijkt me procentueel niet echt veel om het zwak uit te drukken.
Obama zegt iets, dan kan het niet anders dan een succes zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:41 schreef OProg het volgende:
7,1 miljoen lijkt me procentueel niet echt veel om het zwak uit te drukken.
Ze heeft een laatje met heroïne, spuiten en andere attributen op Kasteel Drakensteyn.quote:
En een darkroom in de kerkers.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:42 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze heeft een laatje met heroïne, spuiten en andere attributen op Kasteel Drakensteyn.
Ja, die zijn voorzien van wandgleuven met poppers erinquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
D'r valt toch geen droog brood te verdienen in die hele boeken-gebeurtenis.
Ik heb die uitzending gisteren nog even teruggekeken. Jort werd inderdaad ongemakkelijk na Gijp zijn reactie.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nou, niks doen, d'r moet wel brood op de plank komen!
In Joodse kringen wordt die mening gedeeld.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Ik vond deel 1 toch veel beter dan de sequeel.
Viel eigenlijk tegen...een beetje hetzelfde als bij een reguliere VI-uitzending.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Had Derksen nog iets interessants te vertellen?
Hij hakte vooral in op het normloze van groepen voetbalfans en de zwakke reactie van clubbestuurders, die bang zijn dat anders hun ruiten worden ingegooid.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Had Derksen nog iets interessants te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |