quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoezo 'Beta-alfa-mannetje' eigenlijk...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:52 schreef Amoeba het volgende:
Hallo
Technische wiskunde, jaar 1, Eindhoven.
Is Rez het alfamannetje hier?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of dit een compliment of een belediging is.
quote:
Ik heb gewoon zelf een grote veiligheidsbril gekocht die over mijn bril heen past.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met de biochemie en life sciences practica hoef je niet eens een bril te dragen, zo weinig gevaar is er, dus daar maak ik me geen zorgen om.Voor chemiepractica dus gewoon geen lenzen, wel zo veilig.
[..]
Ja, klopt. Helaas zijn die 20 jaar geleden ontworpen en passen ze dus niet over die brillen met dikke randen die nu helemaal hip zijn. Tenminste, bij ons is dat wel zo.En twee brillen over elkaar is ook gewoon irritant natuurlijk.
quote:
Zo te horen heeft Rez zo'n veel te grote hipster bril waar inderdaad geen veiligheidsbril overheen past.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zelf een grote veiligheidsbril gekocht die over mijn bril heen past.
Maar je hebt ze in heel veel matenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Zo te horen heeft Rez zo'n veel te grote hipster bril waar inderdaad geen veiligheidsbril overheen past.
Waar dan? Wij kochten ze via de studievereniging, en een labbril op sterke kon je bij de Specsavers halen op kosten van de TU.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zelf een grote veiligheidsbril gekocht die over mijn bril heen past.
Had tijdens het OC practicum er eentje van de TOA. Iedere dag koppijn van dat ding, veel te klein.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je hebt ze in heel veel maten
De standaardmaat past ook niet over mijn bril, dus heb ik er zelf eentje gekocht die iets hoger is.
In een gereedschapsgroothandel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar dan? Wij kochten ze via de studievereniging, en een labbril op sterke kon je bij de Specsavers halen op kosten van de TU.
Oh, ja, dat is best wel logisch eigenlijk.quote:
Ik hoef het ding ook niet lang achter elkaar op, dan lijkt het me wel vervelendquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is best wel logisch eigenlijk.Maar goed, heb nu lenzen, dat eerst maar proberen.
Eh, was jij nou die meid die IO deed dan of haal ik nu mensen door de war?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef het ding ook niet lang achter elkaar op, dan lijkt het me wel vervelend
Het is voor ons tegen steensplinters door het hakken, dat duurt nog geen halve minuut
Ja, kijk, als je een chemisch practicum moet doen dan heb je dat ding letterlijk 8 uur per dag op. Zo lang zelfs dat je halverwege je lunch erachter komt dat je dat ding vergeten bent af te doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef het ding ook niet lang achter elkaar op, dan lijkt het me wel vervelend
Het is voor ons tegen steensplinters door het hakken, dat duurt nog geen halve minuut
Ik doe aardwetenschappenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, was jij nou die meid die IO deed dan of haal ik nu mensen door de war?En als wij hem op moeten moeten we hem meestal gelijk 8 uur lang op, dan is het minder.
We moeten echt ff een lijstje hebben voor de OP...quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, was jij nou die meid die IO deed dan of haal ik nu mensen door de war?En als wij hem op moeten moeten we hem meestal gelijk 8 uur lang op, dan is het minder.
Nice.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wow, hoezo crisis binnen engineering?![]()
Mailtje van de SV over een of ander bedrijf dat hen betaalt een mailtje uit te sturen over huidige vacatures. Ze hebben zo'n 10 plekken beschikbaar voor Nederlandse net afgestudeerde chemisch technologen..
10 plekken, bij één bedrijf. Hoeveel studeren er paar jaar af met een master? ... Niet meer dan 500 sowieso. Dus 1 niet eens zo groot bedrijfje heeft al genoeg plekken om 2% van de afgestudeerden aan te nemen.
Heel erg herkenbaar dit. En als je hem dan af doet helemaal verrast zijn dat je zo scherp kan kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ja, kijk, als je een chemisch practicum moet doen dan heb je dat ding letterlijk 8 uur per dag op. Zo lang zelfs dat je halverwege je lunch erachter komt dat je dat ding vergeten bent af te doen.
Tof.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe aardwetenschappen
Over een maandje zes weken veldwerken in Spanje
Dat stelde ik dus voor, maar niemand reageerde erop.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
We moeten echt ff een lijstje hebben voor de OP...
Nicequote:Op zaterdag 5 april 2014 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe aardwetenschappen
Over een maandje zes weken veldwerken in Spanje
Mwah, uiteindelijk is wel het doel dat je leert op welke soort locaties je delfstoffen en dergelijke zou kunnen verwachten. Voor nu (tweede jaar) gaat het vooral om vaardigheden opdoen in het beschrijven, karteren en analyseren van een gebied.quote:
Je mag mij er best tussen zettenquote:[..]
Dat stelde ik dus voor, maar niemand reageerde erop.
'Eh, nou, ik zie zand en bosjes en een paar stenen. Mooi gebied hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, uiteindelijk is wel het doel dat je leert op welke soort locaties je delfstoffen en dergelijke zou kunnen verwachten. Voor nu (tweede jaar) gaat het vooral om vaardigheden opdoen in het beschrijven, karteren en analyseren van een gebied.
Will do.quote:[..]
Je mag mij er best tussen zetten
Mooie OP's bouwen is meer iets voor io'ersquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jij bent hier de opper-beta met je wiskunde. Ga jij dat fixen dan.
Wel betere zaken te doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jij bent hier de opper-beta met je wiskunde. Ga jij dat fixen dan.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mooie OP's bouwen is meer iets voor io'ers
Maar de IO'ers wel incompetente idioten vinden en vervolgens zeuren over hun werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |