eerst maar kijken of ze goed schoonmaaktquote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
oh oke
is soms toch leuk om te krijgen
beetje fooi
ja okequote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eerst maar kijken of ze goed schoonmaakt
Van mij mag het best, maar ben dan geen mod hier.quote:
Ach, anders staat Fapje zo wel weer aan de deur.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Van mij mag het best, maar ben dan geen mod hier.
Moest grinniken.quote:
Hem wil je niet voor de deur hebben hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, anders staat Fapje zo wel weer aan de deur.
Ja, meestal neemt hij dan snel mijn schoenen mee naar de wc. Twee minuten later komt hij er weer uit, legt hij een tientje neer en gaat hij weer weg.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hem wil je niet voor de deur hebben hoorstormt zo naar binnen
Waarom moest ik lachenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, meestal neemt hij dan snel mijn schoenen mee naar de wc. Twee minuten later komt hij er weer uit, legt hij een tientje neer en gaat hij weer weg.
definieer vrij rustigquote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier de afgelopen week nog iets bijzonders gebeurd? Nog steeds vrij rustig hier zeker
ja iedereen kon notes zien/verwijderen/toevoegen voor een tijdjequote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier de afgelopen week nog iets bijzonders gebeurd? Nog steeds vrij rustig hier zeker
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja iedereen kon notes zien/verwijderen/toevoegen voor een tijdje
Hoe kon iedereen notes zien? Account van tjacka ofzo?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het heeft fok-it ene week ban gekost helaas
nee was bug iedere gewone lid had die rechten opeensquote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe kon iedereen notes zien? Account van tjacka ofzo?
Heb ik gemistquote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee was bug iedere gewone lid had die rechten opeens
best grappig
Als je je site niet kan beheren is dat je eigen schuld, logisch dat mensen dat gaan doen. En dat kan je toch wel terug zetten lijkt me?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja iedereen kon notes zien/verwijderen/toevoegen voor een tijdje
Er kon schijnbaar geen rollback worden gedaanquote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dat kan je toch wel terug zetten lijkt me?
Dat kan altijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er kon schijnbaar geen rollback worden gedaan
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er kon schijnbaar geen rollback worden gedaan
dat sowieso al bekijk je hetquote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Of FOK! gaat niet echt met de tijd mee...
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je je site niet kan beheren is dat je eigen schuld, logisch dat mensen dat gaan doen.
Ze zeiden tegen mij:quote:Op woensdag 2 april 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je je site niet kan beheren is dat je eigen schuld, logisch dat mensen dat gaan doen. En dat kan je toch wel terug zetten lijkt me?
En dan bans gaan gevenMapangpangs
Definieer voordeur.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zeiden tegen mij:
Als je je voordeur openlaat wil dat nog niet zeggen dat men er met je huisraad vandoor kan gaan.
Dan is het insluipen en niet inbreken en krijg je niks van de verzekering.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zeiden tegen mij:
Als je je voordeur openlaat wil dat nog niet zeggen dat men er met je huisraad vandoor kan gaan.
Ook van deadmau5? Die Old Macdonald Had a Farm remix van animals?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:22 schreef LETMEIN het volgende:
Afgelopen weekend alle livestreams van UMF gezien
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook van deadmau5? Die Old Macdonald Had a Farm remix van animals?
Ik ging stuk
Livestreampje volgen is toch niks mis meequote:Op donderdag 3 april 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker filmen toch
#yoso
zal het nooit begrijpen
Idd, was bij de jeugd afgelopen weekend, zag alleen maar telefoon godverdommequote:Op donderdag 3 april 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker filmen toch
#yoso
zal het nooit begrijpen
al die mensen die daar met mobiel staan te filmen mogen echt nekschot krijgen 1voor1quote:Op donderdag 3 april 2014 00:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Livestreampje volgen is toch niks mis mee
Dat wel, maar zo'n festival volgen via livestream kan toch welquote:Op donderdag 3 april 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al die mensen die daar met mobiel staan te filmen mogen echt nekschot krijgen 1voor1
ik heb nergens iets over livestreams gezegdquote:Op donderdag 3 april 2014 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo'n festival volgen via livestream kan toch wel![]()
Is 21+ dus heb geen andere keuze
Live is uiteraard beter, maar 21+ en in Amerika.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb nergens iets over livestreams gezegd
Lijkt me geen zak aan om het op een livestream te volgen, dat wel.
Mat Zo was baasquote:Op donderdag 3 april 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
die deadmau5 kan ik overigens niet helemaal serieus nemen met z'n popie jopie gedrag
Maar dat is een banaanquote:
Hoi Jimbo. Wanneer gaan we sjoelen dan, Typisch wil ook.quote:
Hoi essquote:Op donderdag 3 april 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
Schoon gedoucht in een schone pyjama in een vers verschoond bed
nice is dat hequote:Op donderdag 3 april 2014 08:53 schreef Crack_ het volgende:
Olaa!![]()
Wel chiller dit, heb mn eigen laptop mee dus kan gewoon fokken ghighigih.
jupquote:
Ahh, nicee! Hoe duur is dat nou?quote:
Is maar 19 euroquote:Op donderdag 3 april 2014 09:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, nicee! Hoe duur is dat nou?
Heb er ook wel een tijdje over nagedacht maar toch niet gedaan. Wanneer ik vrijgezel zou zijn oid zou ik het wel doen
. Hele dagen lekker in de bios chillen
![]()
.
Maar het is toch zo dat je wanneer je nu een abonnement afsluit je dat ding voor minimaal zo veel maanden moet hebben oid? Of dat wanneer je je abonnement weer opgezegd dat je dan vet lang niet een niuewe mag?!
Er was iets
Dus minimaal 2x per maand moet je gaan en dan heb je 't er al uitquote:Op donderdag 3 april 2014 09:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Is maar 19 euro
En ja, je moet het minimaal vier maanden houden. En als je het opzegt en binnen twee jaar een nieuwe wil, moet je eenmalig 35 euro betalen
Lijkt me zo chillzo vaak naar de film als je wil
Hou je zo van films, ja?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, nicee! Hoe duur is dat nou?
Heb er ook wel een tijdje over nagedacht maar toch niet gedaan. Wanneer ik vrijgezel zou zijn oid zou ik het wel doen
. Hele dagen lekker in de bios chillen
![]()
.
Maar het is toch zo dat je wanneer je nu een abonnement afsluit je dat ding voor minimaal zo veel maanden moet hebben oid? Of dat wanneer je je abonnement weer opgezegd dat je dan vet lang niet een niuewe mag?!
Er was iets
Ik vind het wel leuk jaquote:
Ik vind het in mijn eentje niet zo boeiend over het algemeen. Dan heb ik ze vaker aanstaan zodat het huis niet zo leeg lijkt.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk ja. Maar kijk heul niet zoveel films eigenlijk haha
. Jij dan?
Jaquote:Op donderdag 3 april 2014 09:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus minimaal 2x per maand moet je gaan en dan heb je 't er al uit.
hey jcquote:
goedquote:
lekkerquote:Op donderdag 3 april 2014 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
goed
stokbroodje met kruidenboter gaat nu de oven in
doegquote:
ha, je ouders zijn weer thuisquote:Op donderdag 3 april 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik importeer mijn brood gewoon vanuit Zwitserland yeah
quote:
ik zou niet blij zijn als mijn ouders terug zouden komen van vakantiequote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ook mayo. Is eigenlijk franse mayo, maar die shit is lekkeeeeeerrrr
Ik ook opzich niet, maarja. Ze brengen lekker shit mee, dus het wordt getolereerd.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou niet blij zijn als mijn ouders terug zouden komen van vakantie
Ja dat is wel nicequote:Op donderdag 3 april 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook opzich niet, maarja. Ze brengen lekker shit mee, dus het wordt getolereerd.
ehquote:Op donderdag 3 april 2014 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Black and white music? Nigga that's a mixtape!
linkquote:Op donderdag 3 april 2014 11:51 schreef supersof het volgende:
ik wil zo graag naar divergent omg niet normaal
oh het is een filmquote:Op donderdag 3 april 2014 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.pathe.nl/film/18757/divergent
jaquote:
ik ken steven nietquote:Op donderdag 3 april 2014 12:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
goed trailertje maar het is nog geen steven seagal cultfilm
Hoi VA. Hoe ging het opruimen?quote:
Ik zit nu op school te wachten op een gesprek met mijn SLB'er. Maar ik ben flink opgeschoten. Ook een plugje voor mijn koptelefoon terug gevonden, het is feest.quote:
Altijd mooi dingen terugvinden. Laatst vond ik 20 euro in een jas die ik niet meer droeg.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit nu op school te wachten op een gesprek met mijn SLB'er. Maar ik ben flink opgeschoten. Ook een plugje voor mijn koptelefoon terug gevonden, het is feest.
Ik heb een shitload aan 5 en 10 centmuntjes gevondenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd mooi dingen terugvinden. Laatst vond ik 20 euro in een jas die ik niet meer droeg.
Spoedig een tripje maken naar de Febo dus.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een shitload aan 5 en 10 centmuntjes gevonden
Hoorde ik Febo?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Spoedig een tripje maken naar de Febo dus.
Volgende week zaterdag!quote:
Hebben ze daar garnalen, ja?quote:
Voor, na, tijdens het kan allemaallll!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben ze daar garnalen, ja?
Of is het voor na de garnalen?
Kapsalon met garnaal ipv kebab?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor, na, tijdens het kan allemaallll!
Ik dacht nog iemand te kennen die die 5 centjes spaardequote:Op donderdag 3 april 2014 15:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Spoedig een tripje maken naar de Febo dus.
Dat is nou een idee uit duizendenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kapsalon met garnaal ipv kebab?
Ja maar of het een van de goede is...quote:
Gast, je bent blank, gedraag je eens zo.quote:
Nigger doe niet biggie ik clip jequote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, je bent blank, gedraag je eens zo.
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nigger doe niet biggie ik clip je
vet grappig filmpje kende ik nog niet man super bedankt heb je hyves dan ga ik je een leuke krabbel sturen xDquote:
haha nee alleen myspacequote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vet grappig filmpje kende ik nog niet man super bedankt heb je hyves dan ga ik je een leuke krabbel sturen xD
Nee joh is tog al weg gwn tumblrquote:Op donderdag 3 april 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm myspace XD iedereen heeft hyves tog xD
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, je bent blank, gedraag je eens zo.
quote:
Ze liggen nu in de cola. Ik heb dat nog nooit geprobeerdquote:
nicequote:Op donderdag 3 april 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze liggen nu in de cola. Ik heb dat nog nooit geprobeerd
We meeten vast nog wel een keer
Ik zag je TR, wat is het probleem?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik wordt hier gediscrimineerd op mijn huidskleur
conclusie VA is white supremacist
hahha lijerquote:Op donderdag 3 april 2014 16:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zag je TR, wat is het probleem?
ik zal even tellen straks. Vond er net nog eentje in mijn broekzak trouwens.quote:
quote:
nu denkt iedereen dat je emo bent ;squote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima
hele hand onder de krassen vanwege de depressie van mijn kat
lkkr boeiend wat andere van mij denkenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nu denkt iedereen dat je emo bent ;s
zal ik je voeren mijn beer?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lkkr boeiend wat andere van mij denken
(nee grapje geef me aandacht :S :S :S)
aandacht voerenquote:
Vieze snitchquote:Op donderdag 3 april 2014 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ik moet zo nodig plassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
"ga in de tuin"
"plas nog eerder in mijn broek![]()
![]()
![]()
"
AUTI AUTI AUTIquote:Op donderdag 3 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IEH VERANDERING MIJN AUTISME HELP
Ik denk doe es gekquote:
Als ik Tchock was zou ik ook met een mes langsgaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Olaa, ik ging nog even ijsje eten met die ene chefkok waari k veel mee samen werk en toen bij hem thuis even fatsoenlijk beginsel van snijden geleerd en toen mocht ik zijn oude messen meenemen. LEUK HE
Hoi snobquote:
Tof wel van hemquote:Op donderdag 3 april 2014 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Olaa, ik ging nog even ijsje eten met die ene chefkok waari k veel mee samen werk en toen bij hem thuis even fatsoenlijk beginsel van snijden geleerd en toen mocht ik zijn oude messen meenemen. LEUK HE
Jaaa leuk hequote:Op donderdag 3 april 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik Tchock was zou ik ook met een mes langsgaan.
Nee leuk
[..]
Hoi snob
Uhu!quote:
Hahaha, jezus.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Maar hij heeft toen hij zelf nog als chefkok werkte in een restaurant vaak leerlingen gehad en hij vindt mij overdreven aardig. En knap, so he said. En mn zou het niet erg vinden om met mij opgesloten te zitten. En vindt mijn tietjes een fijne maat hebben. And so he said..![]()
. Voor de beeldvorming: hij is 52 en aan één oog blind.
Wauwquote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Maar hij heeft toen hij zelf nog als chefkok werkte in een restaurant vaak leerlingen gehad en hij vindt mij overdreven aardig. En knap, so he said. En mn zou het niet erg vinden om met mij opgesloten te zitten. En vindt mijn tietjes een fijne maat hebben. And so he said..![]()
hehehequote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Haha, mjaquote:
Definieer fijne maat.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |