eerst maar kijken of ze goed schoonmaaktquote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
oh oke
is soms toch leuk om te krijgen
beetje fooi
ja okequote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eerst maar kijken of ze goed schoonmaakt
Van mij mag het best, maar ben dan geen mod hier.quote:
Ach, anders staat Fapje zo wel weer aan de deur.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Van mij mag het best, maar ben dan geen mod hier.
Moest grinniken.quote:
Hem wil je niet voor de deur hebben hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, anders staat Fapje zo wel weer aan de deur.
Ja, meestal neemt hij dan snel mijn schoenen mee naar de wc. Twee minuten later komt hij er weer uit, legt hij een tientje neer en gaat hij weer weg.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hem wil je niet voor de deur hebben hoorstormt zo naar binnen
Waarom moest ik lachenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, meestal neemt hij dan snel mijn schoenen mee naar de wc. Twee minuten later komt hij er weer uit, legt hij een tientje neer en gaat hij weer weg.
definieer vrij rustigquote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier de afgelopen week nog iets bijzonders gebeurd? Nog steeds vrij rustig hier zeker
ja iedereen kon notes zien/verwijderen/toevoegen voor een tijdjequote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier de afgelopen week nog iets bijzonders gebeurd? Nog steeds vrij rustig hier zeker
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja iedereen kon notes zien/verwijderen/toevoegen voor een tijdje
Hoe kon iedereen notes zien? Account van tjacka ofzo?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het heeft fok-it ene week ban gekost helaas
nee was bug iedere gewone lid had die rechten opeensquote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe kon iedereen notes zien? Account van tjacka ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |