Heb toen ik bij Super de Boer werkte al eens meegemaakt dat er producten in het schap stonden die al jaren over datum waren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De stelling was:
[..]
Dat gebeurt dus wel, soms MAANDEN over datum.
zo'n kassamiep moet op een knopje '35% korting' klikken voordat ze het product scant. Anders gaat die korting er niet afquote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
De korting wordt automatisch verrekend. Zo'n kassamiep hoeft de prijs niet handmatig te overschrijven.
Je kunt het proberen, maar niet erg slim.. het is fraude en daar staan dure boetes voor. In ons filiaal gisteren en vandaag 2 mensen betrapt op jatten en hoppa meteen politie erop. als iemand merkt dat jij zo'n sticker aan het plakken ben, dan ben je gelijk de sjaak.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef mapima het volgende:
Beste fokkers,
Ik heb gisteren voor de AH op straat een rol met 35 procent stickers gevonden. Als ik ze op producten plak, krijg ik dan 35 procent korting of moet je daar personeel voor zijn? Ik heb wel eens artikelen gezien met zo'n stickers erop, maar ik durfde ze nooit zo goed te pakken, omdat ik niet weet van wie het is. Kan iemand mij uitleggen wat voor stickers het zijn svp?
Groetjes,
Mapima
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef JonJonJip het volgende:
Probeer het eens uit op een kratje bier of flesje bacardi.
Zal zon kassamiep heus wel geloven hoor, dat der 10 kratten bier en 5 flessen Bacardi over datum gegaan zij.
sarcasmquote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Denken dat 'kassamiepen' te dom zijn om te schijten.
Snap jij wat zo'n sticker eigenlijk inhoudt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef JonJonJip het volgende:
Probeer het eens uit op een kratje bier of flesje bacardi.
Zal zon kassamiep heus wel geloven hoor, dat der 10 kratten bier en 5 flessen Bacardi over datum gegaan zij.
Volgens mij niet. Een streepjescode staat voor een product, daar zit geen datum bij. Ze slaat aan dat er 35% korting over gerekend moet worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit, volgens mij.
De korting wordt automatisch verrekend. Zo'n kassamiep hoeft de prijs niet handmatig te overschrijven.
Sarcasme ??quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:11 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
Snap jij wat zo'n sticker eigenlijk inhoudt?
Over de datum artikelen worden echt niet meer verkocht hoor..
Neem dan nog even een lesje hoe je sarcastisch moet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2014 12:31:12 ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neem dan nog even een lesje hoe je sarcastisch moet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef mapima het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag kattenvoer afgerekend met zo een sticker en de kat is er blij mee :p De kassameisje viel niks op
Ik heb de politie van Den Haag ingelichtquote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef mapima het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag kattenvoer afgerekend met zo een sticker en de kat is er blij mee :p De kassameisje viel niks op
Viel de sticker ook niet op dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef mapima het volgende:
Jij was toch half-Marokkaanse ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef mapima het volgende:
Poeh he.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef mapima het volgende:
De kassameisjequote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef mapima het volgende:
De meisje.. dat zegt genoeg toch?quote:
Het was bij AH Merenwijk hoor?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik heb de politie van Den Haag ingelicht
Gr gr
Pauper-alert.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:48 schreef mapima het volgende:
[..]
Die wel, dus kon ik de kattenvoer betalen en daarom was mijn kat blij
Ah basiczooi wssquote:Op maandag 5 mei 2014 14:48 schreef mapima het volgende:
[..]
Die wel, dus kon ik de kattenvoer betalen en daarom was mijn kat blij
|
Forum Opties | |
---|---|