Ja nu is het niet meer mijn schuld hoorquote:Op maandag 14 april 2014 19:59 schreef Painore het volgende:
[..]
Kak ik wilde reageren, ik klik maar niet totdat ik het gezien heb, staat de text van je spoiler er gewoon terwijl ik dit typ...
Hij gaat gewoon dood.quote:Op maandag 14 april 2014 19:59 schreef Painore het volgende:
[..]
Kak ik wilde reageren, ik klik maar niet totdat ik het gezien heb, staat de text van je spoiler er gewoon terwijl ik dit typ...
Ik geloof er geen ster van. Ik ga nu kijken, ben benieuwd!quote:Op maandag 14 april 2014 20:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon dood.
Geen spoiler voor nodig.
Ik begon geen neuk meer te geven sinds ik het verkeerde GoT topic had gelezen. Nu kijk ik gewoon omdat het gewoon een goede serie is, met goed acteerwerk.quote:Op maandag 14 april 2014 20:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon dood.o
Geen spoiler voor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
haha had precies hetzelfde hoor, gozertje begint te hoesten ik echt zo van... wat gebeurtquote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Painore het volgende:
Godver, ondanks de spoiler zag ik dat niet aankomen...
Ik ga nu opstarten!
Red wedding was toch nog wat meer een wtf momentje, dat zeg ik écht niet aankomenquote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
haha had precies hetzelfde hoor, gozertje begint te hoesten ik echt zo van... wat gebeurt
Of join mij als je lui bentquote:Op maandag 14 april 2014 21:07 schreef Grielen het volgende:
Ik zit niet meer in de crew dus als iemand mee wil klooien/racen met mij en painore add m'n psn even: RaZe_1991
Een veer voor jou...quote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef Painore het volgende:
Als Raze en Eros eindelijk gefinisht zijn ga ik de playlist weer opstarten
Over een kwartiertje of wat gaarne.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Grielen het volgende:
Straks nog iemand? Ik drink mijn sinaasappelsapje op en dan ga ik online
Oke dan maak in nog snel even een fapjequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Over een kwartiertje of wat gaarne.
Laden duurt langquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:07 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ster van. Ik ga nu kijken, ben benieuwd!
Racen/kloten/cody's knallen?quote:
vraag of hij wil FOK!ken zodat jij kan gamenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, man dan moet ik mein bruder eraf beuken. Die klapjosti speelt liever Battlefield.
heb al tegen hem gezegd dat ie professionele hulp meot zoekenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef hoink581 het volgende:
Topic om te volgen: KLB / Nep account op Twitter.
Hij begrijpt niet wat er zo leuk is aan Fok! Alleen maar rare mensen die heel soms iets grappigs zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef Grielen het volgende:
vraag of hij wil FOK!ken zodat jij kan gamen
Er is ook niks leuks aan FOK!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij begrijpt niet wat er zo leuk is aan Fok!
Fok! is serious business. Evenals GTA Online, je gaat namelijk niet zomaar iemand anders zijn potje joinen als jij zelf al een lobby hebt opgestart. Zoiets doe je niet.quote:
Die snap ik nietquote:Op woensdag 16 april 2014 19:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fok! is serious business. Evenals GTA Online, je gaat namelijk niet zomaar iemand anders zijn potje joinen als jij zelf al een lobby hebt opgestart. Zoiets doe je niet.
Hahahaha, geweldig!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:44 schreef hoink581 het volgende:
Topic om te volgen: KLB / Nep account op Twitter.
Stel nou dat ik een job heb gehost, en jij joint zomaar de job van Painore, terwijl ik eerder was. Wat is dat dan voor triest gedrag?!quote:
Nu snap ik hem. Gegen die Wand met dat soort NSB'ersquote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stel nou dat ik een job heb gehost, en jij joint zomaar de job van Painore, terwijl ik eerder was. Wat is dat dan voor triest gedrag?!
Komt bekend voor, Durex?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stel nou dat ik een job heb gehost, en jij joint zomaar de job van Painore, terwijl ik eerder was. Wat is dat dan voor triest gedrag?!
Ik ben lukelaafquote:
Link dan.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:18 schreef Grielen het volgende:
Braddie![]()
Hoink ik kan je post niet quoten in dat topic maar die was legendarisch.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welke van de vrienden van Braddie ben jij? Degene die begeleid woonde en die alcoholverslaafd was of degene die begeleid woonde maar zich niet aan de afspaken hield? Of ben jij die vriendin die ging sporten om vervolgens een Subway broodje te halen?
Neequote:
ja blijf je houdenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als je zo'n Titan koopt, blijf je die dan altijd houden? Of verlies je hem weer als ie kapot gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |