abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2014 @ 21:51:51 #101
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138630493
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 21:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Hahaha Jel zo ken ik je :P

Dus ze doet niet meer vreemd? Zeker dat het een misverstand was? Ken je haar al een beetje eigenlijk ? Is ze sportief, actief? Als ik een idee heb van haar hobbies oid dan kan ik je leuke date tips geven :9 ;)
Hahaha ach ja, je bent gewoon een goede helper zonder dat ik je echt ken, dan ben je gewoon een baas.

Nee ik verstond haar verkeerd (had al wat op). Weet echter niet of ze mij leuk vind, dat is wat anders. Ondanks dat ze erg gewillig en fanatiek zoende :D We whatsappen wat, in het echt lijkt ze zich wat ongemakkelijk te voelen en lijkt ze snel weg te willen :P Ken haar redelijk, wel al een tijdje nu.

Volgens mij van series en films en dat soort dingen dus bios lijkt me het meest voor de hand liggend :P Sportief valt wel mee geloof ik.
Ik vind het alleen zo eng om te doen :') Wellicht kan ik een beetje peilen met een vriendin waar ik het goed mee kan vinden. Zal ik dat doen of is dat niet aan te raden?
pi_138630612
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 21:47 schreef complicate het volgende:
Ik denk niet dat toeval er ooit heeft kunnen zorgen dat iemand zijn droom heeft kunnen waarmaken, alhoewel...

Hoi :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138630640
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Natuurlijk zit er een deel geluk bij. De vraag is alleen wat voor soort factoren jij 'geluk' noemt.

Ik ben onderhand al genoeg gasten tegengekomen die van geluk spreken dat ze hun ex-vriendin hun op brute wijze heeft gedumpt/vreemdgegaan whatever. Als ze dat toendertijd niet ervaren hadden, waren ze waarschijnlijk nooit met zichzelf aan de slag gegaan. Ik heb geluk gehad dat m'n vriendin vreemdgegaan is toen ik jonger was, dat ik met een extreem ectolichaam geboren ben, en misschien zelfs met het feit dat ik een knieblessure opgelopen heb waardoor ik nooit meer op hoog niveau kan sporten.

Op het moment zelf is het kut, maar als ik er zo op terugkijk zijn dit allemaal triggers geweest om te beginnen met het ontwikkelen van zelfvertrouwen en sociale vaardigheden. Zonder deze gebeurtenissen was ik waarschijnlijk nog steeds een blaadje in de wind geweest die zich laat leiden door omstandigheden.

Zoek de biografie van Soichiro Honda eens op, en leg daar elk excuus naast die je kunt verzinnen waarom je niet kan bereiken wat je wilt. Hier heb je een man die keer op keer op keer buiten zijn invloed om genaaid word, en ondanks alles naar de top groeit.
Ik denk soms dat sommige mensen niet genoeg inzetten en daarom blijven blokkeren, Verder kan ik je niet tegenspreken, men moet wat ondernemen wilt men iets bereiken.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138630664
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef habitue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoi :P
PRECIES w/ ^O^
pi_138631445
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 21:51 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hahaha ach ja, je bent gewoon een goede helper zonder dat ik je echt ken, dan ben je gewoon een baas.

Nee ik verstond haar verkeerd (had al wat op). Weet echter niet of ze mij leuk vind, dat is wat anders. Ondanks dat ze erg gewillig en fanatiek zoende :D We whatsappen wat, in het echt lijkt ze zich wat ongemakkelijk te voelen en lijkt ze snel weg te willen :P Ken haar redelijk, wel al een tijdje nu.

Volgens mij van series en films en dat soort dingen dus bios lijkt me het meest voor de hand liggend :P Sportief valt wel mee geloof ik.
Ik vind het alleen zo eng om te doen :') Wellicht kan ik een beetje peilen met een vriendin waar ik het goed mee kan vinden. Zal ik dat doen of is dat niet aan te raden?
Hehe volgende keer minder drinken he. Wel leuk dat jullie nog contact hebben.

Als je haar beter wilt leren kennen lijkt bios niet zo een goed idee, MAAR als dat echt haar ding is kan je misschien eerst samen iets gaan drinken, wat babbelen en dan naar de cinema gaan, dus niet enkel en alleen bios als date :P

Maar als je liever echt iets heel leuks wilt doen dat ze zich na 10 jaar nog zal herinneren dan zou ik je iets "cools" aanraden zoals samen parachute springen of een boottocht in combinatie met gezellig samen iets eten O+ .

Maar ok ik weet niet wat uw budget is.
pi_138632031
Parachute springen? Je maakt het wel heel spannend _O-

Mijn leukste date het afgelopen jaar was toch met mooi weer, kleedje, park en een fles wijn. O+
pi_138632189
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef habitue het volgende:
Parachute springen? Je maakt het wel heel spannend _O-

Mijn leukste date het afgelopen jaar was toch met mooi weer, kleedje, park en een fles wijn. O+
Dat is ook leuk hoor een date in park O+ , maar voor mensen die van spanning houden kan dat best superleuk zijn om op een actieve date te gaan :P Vooral omdat er endorfine vrijkomen die maken dat mensen dan zich goed voelen en goesting krijgen om van alles te doen. En wie weet nog meer ...
  maandag 7 april 2014 @ 22:22:07 #108
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_138632253
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 22:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Hehe volgende keer minder drinken he. Wel leuk dat jullie nog contact hebben.

Als je haar beter wilt leren kennen lijkt bios niet zo een goed idee, MAAR als dat echt haar ding is kan je misschien eerst samen iets gaan drinken, wat babbelen en dan naar de cinema gaan, dus niet enkel en alleen bios als date :P

Maar als je liever echt iets heel leuks wilt doen dat ze zich na 10 jaar nog zal herinneren dan zou ik je iets "cools" aanraden zoals samen parachute springen of een boottocht in combinatie met gezellig samen iets eten O+ .

Maar ok ik weet niet wat uw budget is.
_O- _O- whowowowow rustig aan compli :P je wilt me meteen samen te pletter laten vallen? :P Haha ik kijk wel even, denk (hoop) dat het wel goed komt. Ik zit er meer mee of ze wel toehapt of niet :P
Maar ik kan dit beter irl doen hè? Whatsapp is niks voor dit soort dingen denk ik toch?
  maandag 7 april 2014 @ 22:22:52 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138632285
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 22:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat is ook leuk hoor een date in park O+ , maar voor mensen die van spanning houden kan dat best superleuk zijn om op een actieve date te gaan :P Vooral omdat er endorfine vrijkomen die maken dat mensen dan zich goed voelen en goesting krijgen om van alles te doen. En wie weet nog meer ...
Leuk voor een 2e of 3e date. Niet als eerste :)
Ja.. als je elkaar al kent en zeker weet dat het leuk wordt.
pi_138632438
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

_O- _O- whowowowow rustig aan compli :P je wilt me meteen samen te pletter laten vallen? :P Haha ik kijk wel even, denk (hoop) dat het wel goed komt. Ik zit er meer mee of ze wel toehapt of niet :P
Maar ik kan dit beter irl doen hè? Whatsapp is niks voor dit soort dingen denk ik toch?
Sowieso is iemand op date vragen via whatsapp ( :') ) haha , maar vraag het haar gewoon irl of bel haar en wees spontaan :P Geen zorgen maken het komt wel goed.
Gewoon complimentjes geven en rekening houden met haar :) Geef haar het gevoel dat je haar echt leuk vindt.
pi_138632524
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Leuk voor een 2e of 3e date. Niet als eerste :)
Ja.. als je elkaar al kent en zeker weet dat het leuk wordt.
Inderdaad, maar Jel kent haar al een beetje :)
  maandag 7 april 2014 @ 22:28:33 #112
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138632585
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 21:42 schreef complicate het volgende:

[..]

And I know why :D
Maak dat even een leuke vrouw duidelijk comp :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138632671
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef yats het volgende:

[..]

Maak dat even een leuke vrouw duidelijk comp :D
Dat is uw taak Yats *) Maar/En je moet er zelf eerst ingeloven als je wilt dat zij in u gaat geloven. :P
  maandag 7 april 2014 @ 22:33:49 #114
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138632844
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat is uw taak Yats *) Maar/En je moet er zelf eerst ingeloven als je wilt dat zij in u gaat geloven. :P
Ik doe mijn best comp. Maar ik word gewoon verdomd onzeker doordat ik geen duidelijke signalen van haar krijg.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_138633083
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef yats het volgende:

[..]

Ik doe mijn best comp. Maar ik word gewoon verdomd onzeker doordat ik geen duidelijke signalen van haar krijg.
Dan neem je uw telefoon en zeg je haar nu "hey alles goed? blabla.... ik wil je niet pushen , maar het zou fijn zijn als ik wat meer duidelijkheid had , ik heb de indruk dat we misschien niet op dezelfde golflengte zitten..." en dan voeg je daar natuurlijk wat humor bij.

Je moet niet overkomen als een inspecteur van haar gevoelens, maar als iemand die haar leukt vindt maar die meer duidelijkheid wilt.
  maandag 7 april 2014 @ 22:43:40 #116
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138633382
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan neem je uw telefoon en zeg je haar nu "hey alles goed? blabla.... ik wil je niet pushen , maar het zou fijn zijn als ik wat meer duidelijkheid had , ik heb de indruk dat we misschien niet op dezelfde golflengte zitten..." en dan voeg je daar natuurlijk wat humor bij.

Je moet niet overkomen als een inspecteur van haar gevoelens, maar als iemand die haar leukt vindt maar die meer duidelijkheid wilt.
Ik ben er volgens mij vrij duidelijk in dat ik haar leuk vind. Alleen is ze nogal bang om een echte date te hebben (tot nu toe was het veilig gezamenlijk met wat vrienden). Ik heb het nu twee keer voorgesteld en twee keer werd er snel overheen gepraat waarbij ik achteraf van haar beste vriendin hoor dat ze het toch wel leuk zou vinden. Vrouwen, zucht.
pi_138633647
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben er volgens mij vrij duidelijk in dat ik haar leuk vind. Alleen is ze nogal bang om een echte date te hebben (tot nu toe was het veilig gezamenlijk met wat vrienden). Ik heb het nu twee keer voorgesteld en twee keer werd er snel overheen gepraat waarbij ik achteraf van haar beste vriendin hoor dat ze het toch wel leuk zou vinden. Vrouwen, zucht.
Ze is onzeker en je bent onzeker. Lijkt me nogal moeilijk en doolhof-achtig.
Ik vind het altijd raar als dingen via via gebeuren, dus eigenlijk weet jij het van haar nog altijd niet, maar wel via haar vriendin? Ze heeft toch een gsm nummer? of mag je haar niet bellen?

Kijk, er is maar 1 uitweg -volgens me- en dat is met haar praten en als ze zo blijft doen, dan is dat jammer ,maar je kan toch moeilijk eeuwig wachten? of heb je dan keiveel geduld ? allee ik weet het niet hoor, ik zou het op de man afspelen en gewoon zeggen dat dit voor u niet werkt.
  maandag 7 april 2014 @ 23:02:22 #118
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138634170
Dit ook maar eens volgen na een stukgelopen relatie. Ik durf dit ook niet echt heel goed, maar wil dit toch echt leren om eens een keer een echt duurzame relatie te krijgen met een gezonde leuke vrouw met verstand, i.p.v. zoveelste keer genaaid te worden en doffe ellende te krijgen :) (ik schijn een kapotte radar te hebben, waardoor ik continue de goedkoopste en labielste aantrek die me vanzelfsprekend het meest pijn doen).

Keep em coming :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_138634263
Hoe recht op loop je al?
pi_138634274
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:02 schreef Michielos het volgende:
Dit ook maar eens volgen na een stukgelopen relatie. Ik durf dit ook niet echt heel goed, maar wil dit toch echt leren om eens een keer een echt duurzame relatie te krijgen met een gezonde leuke vrouw met verstand, i.p.v. zoveelste keer genaaid te worden en doffe ellende te krijgen :) (ik schijn een kapotte radar te hebben, waardoor ik continue de goedkoopste en labielste aantrek die me vanzelfsprekend het meest pijn doen).

Keep em coming :)
Eerst jezelf terugvinden lijkt me een prima deal :Y
  maandag 7 april 2014 @ 23:10:06 #121
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138634458
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Eerst jezelf terugvinden lijkt me een prima deal :Y
Ja, anders komt er weer een gemakkelijke met heel veel issues en stoornissen die me keihard naait inderdaad :') Ik moet ook beetje normaliteit uitstralen inderdaad :D
pi_138634615
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:10 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, anders komt er weer een gemakkelijke met heel veel issues en stoornissen die me keihard naait inderdaad :') Ik moet ook beetje normaliteit uitstralen inderdaad :D
En sneller leren "dat is niet mijn probleem" zeggen. Ik denk eigenlijk dat meeste mensen het wel doorhebben als ze met iemand te maken hebben die absoluut niet bij hen past, maar dat ze gewoon willen geloven dat de persoon zal veranderen of dat de relatie wel ooit beter wordt met de tijd oid.

Zo zijn er dus mannnen die gewoon niet horen als een vrouw "neen" zegt waardoor mannen hetzelf moeilijker maken terwijl het eenvoudig is :P neen is neen en ja is ja.

Wat straal je dan uit ?? :D :D
  maandag 7 april 2014 @ 23:16:04 #123
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138634664
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef complicate het volgende:

[..]

En sneller leren "dat is niet mijn probleem" zeggen. Ik denk eigenlijk dat meeste mensen het wel doorhebben als ze met iemand te maken hebben die absoluut niet bij hen past, maar dat ze gewoon willen geloven dat de persoon zal veranderen of dat de relatie wel ooit beter wordt met de tijd oid.

Zo zijn er dus mannnen die gewoon niet horen als een vrouw "neen" zegt waardoor mannen hetzelf moeilijker maken terwijl het eenvoudig is :P

ow, zo ben ik totaal niet. Maar ik ben te dom om hints te snappen denk ik :) Als je mij gewoon "NEE" zegt, accepteer ik dat en laat ik je in vrede :)
pi_138634825
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

ow, zo ben ik totaal niet. Maar ik ben te dom om hints te snappen denk ik :) Als je mij gewoon "NEE" zegt, accepteer ik dat en laat ik je in vrede :)
Vrouwen zijn geen helden in het geven van hints. Sowieso is voor vrouwen hints geven al niet zo slim, daar zoveel mannen moeite hebben ze te ontcijferen :P
pi_138634836
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ah ok ik had het over uw ex. :P maar ok het gaat dus over het "nu"

Veel mensen praten over hints en zien in alles een hint terwijl er helemaal niets is.Als iets niet duidelijk is gewoon praten/vragen, men heeft een mond om zich te uiten :P
pi_138634872
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vrouwen zijn geen helden in het geven van hints. Sowieso is voor vrouwen hints geven al niet zo slim, daar zoveel mannen moeite hebben ze te ontcijferen :P
Mannen ook niet :P
pi_138634908
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Mannen ook niet :P
Mannen en hints _O- :P

Das sowieso niks :') :P

Alhoewel...ik doe het zelf soms ook, maar weet uit ervaring dat vrijwel niemand ze door heeft _O-
pi_138634950
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mannen en hints _O- :P

Das sowieso niks :') :P

Alhoewel...ik doe het zelf soms ook, maar weet uit ervaring dat vrijwel niemand ze door heeft _O-
_O- _O- waarom geef je dan hints? Je kan toch gewoon zeggen wat je wilt :P
pi_138634968
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Zo zijn er dus mannnen die gewoon niet horen als een vrouw "neen" zegt waardoor mannen hetzelf moeilijker maken terwijl het eenvoudig is :P neen is neen en ja is ja.

Bij nee, begint de verkoop pas. :7
pi_138635011
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef watheet het volgende:

[..]

Bij nee, begint de verkoop pas. :7
Verkoop :X

Maar vertel dus een vrouw zegt neen en je hoort ja? En dan zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn :D
pi_138635040
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef complicate het volgende:

[..]

_O- _O- waarom geef je dan hints? Je kan toch gewoon zeggen wat je wilt :P
Omdat ik van nature een heel subtiel persoon ben en ik het gewoon onwijs gaaf vind dat iets subtiels zoveel invloed op de psyche kan hebben :D
  maandag 7 april 2014 @ 23:25:35 #132
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138635086
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah ok ik had het over uw ex. :P maar ok het gaat dus over het "nu"

Veel mensen praten over hints en zien in alles een hint terwijl er helemaal niets is.Als iets niet duidelijk is gewoon praten/vragen, men heeft een mond om zich te uiten :P
zijt gij een Belgiqueske? :)
pi_138635093
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat ik van nature een heel subtiel persoon ben en ik het gewoon onwijs gaaf vind dat iets subtiels zoveel invloed op de psyche kan hebben :D
Oh :o maar dan heb je toch risico dat iemand je niet verstaat en dat je dus geen resultaat bereikt? of hou je dan veel van spelletjes ? hehe
pi_138635145
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh :o maar dan heb je toch risico dat iemand je niet verstaat en dat je dus geen resultaat bereikt? of hou je dan veel van spelletjes ? hehe
Kan altijd meteen daarna wel duidelijk zijn he? En ik kan heel snel switchen wat dat aangaat :P
Ik ben gek op games, maar ben geen player :P
pi_138635187
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

zijt gij een Belgiqueske? :)
Ja en trots :P
  maandag 7 april 2014 @ 23:31:33 #136
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138635343
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 23:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en trots :P
dat heet fier :*
pi_138635371
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kan altijd meteen daarna wel duidelijk zijn he? En ik kan heel snel switchen wat dat aangaat :P
Ik ben gek op games, maar ben geen player :P
Gelukkig, want players kunnen niet playen :P Weet je, soms is het questie van horen wat men wilt horen. Serieus sommige mensen geloven in "de aanhouder wint" en soms gaat dat tenkoste van hunzelf :') vind ik altijd triestig , maar bon.

Ik bedoel een man mag best wel veel moeite doen voor een vrouw, maar ik vind dat triestig als dat tenkoste moet gaan van hemzelf enzo. Allee weet niet hoe ik dat moet uitleggen. :P
pi_138635468
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 23:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Verkoop :X

Maar vertel dus een vrouw zegt neen en je hoort ja? En dan zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn :D
Soms een heel verhaal dat ze enkel vriendschap zoekt en dan twee uurtjes later... bam!

Of een heel verhaal hoe ze met een ex twee maanden had gedate tot de eerste zoen. :')

En een keer een meisje bij die werkte bij de mac waar ik vaak met m'n zatte hoofd na het stappen kwam. Altijd flirten, maar ze gaf nooit haar nummer 'aan klanten'. Bij poging 4 ofzo wel, tijdje mee gedate.

Het kan wel zelfvertrouwen uitstralen als je na een blauwtje/ negatief signaal niet ineenkrimpt en in een hoekje gaat huilen. Je moet natuurlijk ook niet vervelend worden, ik moet wel enigzins het gevoel hebben ze me stiekem wel leuk vind.

Ofja, je krijgt zo vaak een beetje weerstand. Dat zie ik meer als een soort test ofzo :P
pi_138635769
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef watheet het volgende:

[..]

Soms een heel verhaal dat ze enkel vriendschap zoekt en dan twee uurtjes later... bam!

Of een heel verhaal hoe ze met een ex twee maanden had gedate tot de eerste zoen. :')

En een keer een meisje bij die werkte bij de mac waar ik vaak met m'n zatte hoofd na het stappen kwam. Altijd flirten, maar ze gaf nooit haar nummer 'aan klanten'. Bij poging 4 ofzo wel, tijdje mee gedate.

Het kan wel zelfvertrouwen uitstralen als je na een blauwtje/ negatief signaal niet ineenkrimpt en in een hoekje gaat huilen. Je moet natuurlijk ook niet vervelend worden, ik moet wel enigzins het gevoel hebben ze me stiekem wel leuk vind.

Ofja, je krijgt zo vaak een beetje weerstand. Dat zie ik meer als een soort test ofzo :P
Okidoki dat wil dus zeggen dat je vrouwen wel kunt aanvoelen anders blijf je natuurlijk niet doorgaan. :P

pi_138635843
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

dat heet fier :*
Nou nou.
  maandag 7 april 2014 @ 23:45:27 #141
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138635922
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 23:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou nou.
woon zelf in het zuiden des lands ;)
pi_138635964
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:45 schreef Michielos het volgende:

[..]

woon zelf in het zuiden des lands ;)
En hoe zijn de vrouwen daar :P Hier zijn de mannen best okay O+ hehe
  maandag 7 april 2014 @ 23:47:44 #143
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138636011
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 23:46 schreef complicate het volgende:

[..]

En hoe zijn de vrouwen daar :P Hier zijn de mannen best okay O+ hehe
Ach, ik moet meer uitgaan denk ik, even die sociale spier weer ontwikkelen. Voor de rest vind ik mijzelf best awesome :)

Hoe zijn de vrouwtjes in Belgie dan? O+ :7
pi_138636277
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ach, ik moet meer uitgaan denk ik, even die sociale spier weer ontwikkelen. Voor de rest vind ik mijzelf best awesome :)

Hoe zijn de vrouwtjes in Belgie dan? O+ :7
Vrouwtjes zijn hier spontaan, vriendelijk en leuk. En mannen zijn heel gentleman, zo is het hier normaal om een roosje te krijgen tijdens een eerste date. Maar blijkbaar is het daar no-go heb ik horen zeggen. :P
  maandag 7 april 2014 @ 23:56:56 #145
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138636299
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 23:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Vrouwtjes zijn hier spontaan, vriendelijk en leuk. En mannen zijn heel gentleman, zo is het hier normaal om een roosje te krijgen tijdens een eerste date. Maar blijkbaar is het daar no-go heb ik horen zeggen. :P
ja, het is zoooooo cliché :') Misschien maar eens naar België gaan dan :D
pi_138636403
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:56 schreef Michielos het volgende:

[..]

ja, het is zoooooo cliché :') Misschien maar eens naar België gaan dan :D
Ja maar Belgische vrouwen -over het algemeen- vinden Hollandse Nederlandse mannen te direct dus.... versieren ga toch niet makkelijk worden he. Maar je kan altijd proberen ze zullen u sowieso niet bijten of weglopen omdat je "hoi" zegt. :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:03:06 #147
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138636494
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar Belgische vrouwen -over het algemeen- vinden Hollandse Nederlandse mannen te direct dus.... versieren ga toch niet makkelijk worden he. Maar je kan altijd proberen ze zullen u sowieso niet bijten of weglopen omdat je "hoi" zegt. :P
ik ben niet zo direct :') Ik ben een verlegen en vriendelijke jongeman die altijd vrolijk en enthousiast is :D
ik schijt al in mijn broek bij dat "directe" :')
pi_138636720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik ben niet zo direct :') Ik ben een verlegen en vriendelijke jongeman die altijd vrolijk en enthousiast is :D
ik schijt al in mijn broek bij dat "directe" :')
hehe

Hoe heb je dan die ex van u versierd? Ik vond uw topic echt balen :{ .
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:10:44 #149
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138636747
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:09 schreef complicate het volgende:

[..]

hehe

Hoe heb je dan die ex van u versierd? Ik vond uw topic echt balen :{ .
we vonden elkaar vanaf het begin meer dan leuk en op gegeven moment eindigde de avond samen met zoenen en vanaf daar verder :) Toen de dag erop gaf zij het aan mij toe en zei ik dat de gevoelens wederzijds waren. Meestal word ik versierd i.p.v. andersom :')
pi_138636796
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:10 schreef Michielos het volgende:

[..]

we vonden elkaar vanaf het begin meer dan leuk en op gegeven moment eindigde de avond samen met zoenen en vanaf daar verder :) Toen de dag erop gaf zij het aan mij toe en zei ik dat de gevoelens wederzijds waren. Meestal word ik versierd i.p.v. andersom :')
Luxepositie toch? :P
Of bedoel je dat je snel ja zegt omdat een vrouw op je durft afstappen? Misschien moet je zelf eens jagen :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:13:41 #151
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138636843
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Luxepositie toch? :P
Of bedoel je dat je snel ja zegt omdat een vrouw op je durft afstappen? Misschien moet je zelf eens jagen :P
het is mss een luxepositie. Ik heb 9 relaties gehad en voor geen enkele heb ik moeite gedaan of zelf erop afgestapt :')
Daarom ben ik echt een super beginneling hierin en lijkt het me leerzaam om hier meer over te leren :)
pi_138636937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

het is mss een luxepositie. Ik heb 9 relaties gehad en voor geen enkele heb ik moeite gedaan of zelf erop afgestapt :')
Daarom ben ik echt een super beginneling hierin en lijkt het me leerzaam om hier meer over te leren :)
Okidoki ik snap het. ;) Dan wens ik je veel succes met het jagen. Fijne reis naar *;
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:18:18 #153
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138636962
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Okidoki ik snap het. ;) Dan wens ik je veel succes met het jagen. Fijne reis naar *;
misschien is het ook beter voor mij, omdat ik dan zelf ook echt keuze maak en niet opeens een labiel iemand krijg die enkel aan haarzelf denkt :)

Dankjewel ! O+
pi_138636995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

misschien is het ook beter voor mij, omdat ik dan zelf ook echt keuze maak en niet opeens een labiel iemand krijg die enkel aan haarzelf denkt :)

Dankjewel ! O+
Precies als je zelf jaagt maak je kans dat je een visje vangt die bij u past. O+
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:33:30 #155
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_138643943
quote:

[..]

9 relaties, halleluja. Waren ze allemaal erg speciaal?

''Relatievaardigheden'' doe je op in je singelleven. Zodra jij abundance hebt met vrouwen, kun je een meisje kiezen uit een plaats van kracht, in plaats van needyness. Kies pas een vrouw uit als je er genoeg kan krijgen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_138645202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

''Relatievaardigheden'' doe je op in je singelleven. Zodra jij abundance hebt met vrouwen, kun je een meisje kiezen uit een plaats van kracht, in plaats van needyness. Kies pas een vrouw uit als je er genoeg kan krijgen.
Nee :') relatievaardigheden doe je op in relaties.

Fuck logic.
pi_138645309
quote:

[..]

Volgens mij lul je maar wat raak op fok. negen relaties is erg veel, maar toch kan ik me posts van je herinneren dat het nooit wil lukken met vrouwen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138646489
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hij wordt meestal "gevangen", hij jaagt niet, niet abnormaal dat hij dan veel relaties heeft gehad? Daarbij de term "relatie" wordt vaak onderschat.
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:56:41 #159
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646514
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Volgens mij lul je maar wat raak op fok. negen relaties is erg veel, maar toch kan ik me posts van je herinneren dat het nooit wil lukken met vrouwen.
Zoals ik zeg en zoals je wellicht wel merkt.. ik ben echt ontzettend dipperig en zie alles mega negatief na een relatie :')
En ik ben totaal geen player die op vrouwen afstap, meestal klikte het gewoon en maakten zij de eerste move (natuurlijk deed ik dan wel ietwat subtiel hun die richting in "duwen", maar meer dan dat is t nooit)
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:57:16 #160
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646534
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij wordt meestal "gevangen", hij jaagt niet, niet abnormaal dat hij dan veel relaties heeft gehad? Daarbij de term "relatie" wordt vaak onderschat.
Ik zou geeneens weten hoe ik dat zou moeten doen :')
pi_138646559
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zou geeneens weten hoe ik dat zou moeten doen :')
Wat doen? jagen?
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:59:48 #162
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646624
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat doen? jagen?
inderdaad, ik vind de term "jagen" ook kut en oppervlakkig :D
En relatie bedoel ik mee: "een intieme band met elkaar aangaan waarbij je een tegen elkaar uitgesproken relatie en de daarbij behorende verwachtingspatronen hebt". One-night-stands of "ff knuffelen/zoenen tijdens uitgaan" bedoel ik daar dus niet mee. Dat heb ik ook gedaan, maar ik vind het oppervlakkig en wil dat niet meer.
pi_138646686
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

inderdaad, ik vind de term "jagen" ook kut en oppervlakkig :D
Tja blijkbaar heb jij het niet nodig om te "jagen" , is versieren dan beter qua woord? :P
Maar heb je dan echt nog nooit poging gedaan om iemand te versieren?
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:02:46 #164
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646727
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Tja blijkbaar heb jij het niet nodig om te "jagen" , is versieren dan beter qua woord? :P
Maar heb dan echt nog nooit poging gedaan om iemand te versieren?
Nee, ik ben veels te bang om afgewezen te worden en dus niet gewaardeerd te worden om hoe ik ben (zo zie ik dat, erg he :D) . Ik heb ook nog nooit als eerste gezegd : "Ik vind jou meer dan leuk", meestal begon zij daar mee en antwoordde ik daar op of was het zoenen waarna het zich vanzelf ontvouwde.
pi_138646736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef Michielos het volgende:

En relatie bedoel ik mee: "een intieme band met elkaar aangaan waarbij je een tegen elkaar uitgesproken relatie en de daarbij behorende verwachtingspatronen hebt". One-night-stands of "ff knuffelen/zoenen tijdens uitgaan" bedoel ik daar dus niet mee. Dat heb ik ook gedaan, maar ik vind het oppervlakkig en wil dat niet meer.
Ja, maar nu je net uit een relatie komt zou dat toch geen goed idee zijn om zo snel opnieuw een ander aan te gaan.
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:04:36 #166
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646802
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja, maar nu je net uit een relatie komt zou dat toch geen goed idee zijn om zo snel opnieuw een ander aan te gaan.
Weet ik, ik ben nu ontzettend gevoelig en zou toch enkel foute keuzes maken, waarna het enkel meer ellende wordt.
pi_138646819
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee, ik ben veels te bang om afgewezen te worden en dus niet gewaardeerd te worden om hoe ik ben (zo zie ik dat, erg he :D) . Ik heb ook nog nooit als eerste gezegd : "Ik vind jou meer dan leuk", meestal begon zij daar mee en antwoordde ik daar op of was het zoenen waarna het zich vanzelf ontvouwde.
Nochtans zei je eerder dat je awesome bent, dus als iemand u zou afwijzen is dat toch haar verlies ? !
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:06:01 #168
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138646856
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Nochtans zei je eerder dat je awesome bent, dus als iemand u zou afwijzen is dat toch haar verlies ? !
Vind ik ook, maar wat ik van mezelf vind en hoe dat zich in de praktijk uit is bij mij een wereld van verschil :D Vooral in dat soort situaties. Ik vind mezelf gewoon heel erg leuk en gezellig, maar in praktijk durf ik dat toch niet zo goed (om zulke dingen te zeggen). :D
pi_138647060
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar wat ik van mezelf vind en hoe dat zich in de praktijk uit is bij mij een wereld van verschil :D Vooral in dat soort situaties. Ik vind mezelf gewoon heel erg leuk en gezellig, maar in praktijk durf ik dat toch niet zo goed (om zulke dingen te zeggen). :D
Dan ben je nog niet erg overtuigd van jezelf . Als je jezelf erg leuk zou vinden en het echt beseffen dan zou je je minder aantrekken van wat een ander van u denkt. Sowieso een wereld waarin iedereen je leuk vindt bestaat niet, en gelukkig! :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:11:59 #170
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138647096
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan ben je nog niet erg overtuigd van jezelf . Als je jezelf erg leuk zou vinden en het echt beseffen dan zou je je minder aantrekken van wat een ander van u denkt. Sowieso een wereld waarin iedereen je leuk vindt bestaat niet, en gelukkig! :)
objectief gezien realiseer ik me dat natuurlijk allemaal. En je snijdt een goed punt aan :P
Er is dus nog genoeg voor mij om aan te werken! But nothing i can't handle :D
pi_138647359
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

objectief gezien realiseer ik me dat natuurlijk allemaal. En je snijdt een goed punt aan :P
Er is dus nog genoeg voor mij om aan te werken! But nothing i can't handle :D
that's the spirit :Y
  dinsdag 8 april 2014 @ 13:58:55 #172
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138648818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dit herken ik ook wel bij mezelf eigenlijk. Ik weet dat ik bepaalde kwaliteiten heb, weet dat er genoeg vrouwen zijn die dat op prijs weten te stellen, en toch is het verdomd moeilijk om dat naar de praktijk te vertalen en vrouwen aan te spreken/te versieren. Zolang het bij 'gezellig ouwehoeren' blijft red ik me prima, maar die stap daarna is ontzettend lastig.
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:02:10 #173
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138648942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef yats het volgende:

[..]

Dit herken ik ook wel bij mezelf eigenlijk. Ik weet dat ik bepaalde kwaliteiten heb, weet dat er genoeg vrouwen zijn die dat op prijs weten te stellen, en toch is het verdomd moeilijk om dat naar de praktijk te vertalen en vrouwen aan te spreken/te versieren. Zolang het bij 'gezellig ouwehoeren' blijft red ik me prima, maar die stap daarna is ontzettend lastig.
yoooowwww, dat dus :D _O_ Het is ook niet zo dat we rot of lelijk of oninteressant zijn ofzo, het is meer die stap waar ik te pussy voor ben. Gelukkig zijn er vrouwen geweest die zelf die stap voor mij maakten (vaker zelfs), anders was ik nu nog steeds maagd geweest denk ik :D
pi_138649101
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

yoooowwww, dat dus :D _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef yats het volgende:

[..]

Misschien kunnen jullie eens samen op stap gaan. :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:06:51 #175
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138649141
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Misschien kunnen jullie eens samen op stap gaan. :)
Als jij ook mee gaat ter mentale ondersteuning :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:09:41 #176
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138649286
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

Comp als mental coach, ik ben benieuwd hoe dat gaat
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:09:50 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138649293
quote:

[..]

Volgens mij ben je nog niet zo oud (begin 20 meen ik me te herinneren) dan vind ik 9 relaties wel erg veel. Misschien moet je proberen iets minder snel van de ene op de andere trein te springen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138649336
Hij is toch 30 jaar dacht ik?
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:11:25 #179
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138649358
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nog niet zo oud (begin 20 meen ik me te herinneren) dan vind ik 9 relaties wel erg veel. Misschien moet je proberen iets minder snel van de ene op de andere trein te springen.
ik ben 30 :) Voor deze relatie heb ik een paar jaar niks gehad omdat ik er gewoon geen zin meer in had, mentaal weer eens een wrak was en ik van mening was dat ik een vrouw gewoon niets te bieden had. Nu is dat weer wat anders :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:11:48 #180
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138649379
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens aan je zelfvertrouwen gaan werken voordat je je weer wanhopig in een nieuwe relatie stapt. Leer eerst eens gelukkig te zijn met je zelf voordat je een ander meetrekt in je eigen misére.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138649395
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef yats het volgende:

[..]

Comp als mental coach, ik ben benieuwd hoe dat gaat
Ik geloof dat jullie het kunnen zonder me. Ik zal jullie virtueel ondersteunen. :*
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:12:23 #182
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138649400
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens aan je zelfvertrouwen gaan werken voordat je je weer wanhopig in een nieuwe relatie stapt. Leer eerst eens gelukkig te zijn met je zelf voordat je een ander meetrekt in je eigen misére.
Goed plan ^^ Nja goed, depressie runs in the family hier, wellicht dat ik daarom continue de foute meiden aantrek en de meest labiele ofzo :)
Ga het niet als uitvlucht gebruiken, maar ik lijk toch een radar te hebben voor dit soort ongelukkige flutrelaties. Anyway..... morgen psycholoog _O_
pi_138649483
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:12 schreef Michielos het volgende:

[..]

Goed plan ^^ Nja goed, depressie runs in the family hier, wellicht dat ik daarom continue de foute meiden aantrek en de meest labiele ofzo :)
Ga het niet als uitvlucht gebruiken, maar ik lijk toch een radar te hebben voor dit soort ongelukkige flutrelaties. Anyway..... morgen psycholoog _O_
Misschien ben je te lief, bespreek dat met je psycholoog aangezien je daar toch gaat :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:15:25 #184
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138649520
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien ben je te lief, bespreek dat met je psycholoog aangezien je daar toch gaat :P
ga ik zeer zeker ter sprake brengen :) En assertiviteit, zelfvertrouwen en dat ik over emotioneel ben na een trieste gebeurtenis :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:19:25 #185
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138649699
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is wel veel maar niet debiel veel ofzo. Ik weet niet hoe oud hij is? Ik ben ook al bezig aan mijn 7e relatie intussen :{
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138649717
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:19 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het is wel veel maar ik weet niet hoe oud hij is? Ik ben ook al bezig aan mijn 7e relatie intussen :{
Hij is 30.
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:21:37 #187
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138649786
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij is 30.
Ik 32, ik zie niet waarom 9 dan zo'n issue is :')? Ik ben ook laat begonnen met seks, relaties ed.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138649827
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik ben 30 :) Voor deze relatie heb ik een paar jaar niks gehad omdat ik er gewoon geen zin meer in had, mentaal weer eens een wrak was en ik van mening was dat ik een vrouw gewoon niets te bieden had. Nu is dat weer wat anders :)
kweek eerst eens wat meer ruggengraat, anders heb je straks weer zo'n gestoord manipulatief figuur als van je topic.
pi_138649841
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik 32, ik zie niet waarom 9 dan zo'n issue is :')? Ik ben ook laat begonnen met seks, relaties ed.
Ach ja mensen maken van alles een issue, als je maar tevreden bent, hoef je geen verantwoording aan jan en allemaal af te leggen. Sommige mensen praten gewoon om te praten. Als je blij bent met uw manier van leven dan maakt het niet uit wat een ander denkt. :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:24:25 #190
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_138649905
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:22 schreef perro. het volgende:

[..]

kweek eerst eens wat meer ruggengraat, anders heb je straks weer zo'n gestoord manipulatief figuur als van je topic.
Daar ben ik dus zo bang voor :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:26:54 #191
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138650004
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Ach ja mensen maken van alles een issue, als je maar tevreden bent, hoef je geen verantwoording aan jan en allemaal af te leggen. Sommige mensen praten gewoon om te praten. Als je blij bent met uw manier van leven dan maakt het niet uit wat een ander denkt. :)
o god. Ik word oud. Ze gaan al u tegen me zeggen ;(
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:28:55 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138650091
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

_O- Comp komt uit België hé, daar is dat nog normaal dat ze iedereen u noemen.
pi_138650094
quote:

[..]

hahaha nee ik ben Belg, we gebruiken u zonder iemand per se oud te vinden, maar gewoon.
Anyway boodschap blijft hetzelfde ;)
pi_138650116
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:28 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Comp komt uit België hé, daar is dat nog normaal dat ze iedereen u noemen.
Thanx Yats ;)
pi_138650148
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:24 schreef Michielos het volgende:

[..]

Daar ben ik dus zo bang voor :D
ogen open houden en je hebt het snel genoeg door wanneer iemand tegen je liegt of je probeert te manipuleren.

en zorg dat niemand je grens overschrijdt. ook niet subtiel.
pi_138650192
quote:

[..]

Join the club. :D
pi_138650225
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik denk dat de lengte van een relatie niks heeft te maken met snel op iets anders springen. Je wordt ouder, dingen veranderen, jezelf ook als mens. Soms raak je op elkaar uitgekeken, ik heb zelf ook best wat relaties achter de rug. Ik snap niet waarom je zou wachten "tot die ene" of dat je eerst 7/8/9 dates gaat doen in de hoop dat je jezelf oud kan zien worden met zo'n iemand. Net alsof je nu al zo'n beslissing kan maken. Mijn advies zou altijd zijn, spring er in en zie waar het schip gaat stranden.

Wat heeft een persoon liever? 3 keer een relatie binnen een 10 jaar of 10 jaar een single.

Mits je maar vast gaat houden aan: "dont put your dick in crazy".

Er is niks mis mee om de haveklap op een andere trein te springen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138650323
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Join the club. :D
Ik zal geen u meer gebruiken, trouwens jij bent niet oud.
pi_138650588
Maar er zijn mensen die al van "relatie" spreken na 4 weken :')
Hetzelfde geldt voor vriendschappen. Maar goed.
pi_138650665
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef complicate het volgende:
Maar er zijn mensen die al van "relatie" spreken na 4 weken :')
Hetzelfde geldt voor vriendschappen. Maar goed.
Wat is een "relatie"? :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')