Das niet erg.quote:
Misschien is dat wel een goed idee ja. Dan heb je nu alvast een goed plan voor na uw projecten enzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat wil ik bij deze best zeggen.Misschien dat ik het eens wat serieuzer probeer ipv zo nu en dan met een ander een avondje klooien.
Whut? Ze speelt met je. Gewoon "dumpen". Maar hoe oud is ze? en blijkbaar is het dan wel goed voor te zoenen maar niet voor af te spreken. Ja hoor. Niet pikken!quote:Op woensdag 2 april 2014 18:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb eigenlijk al 2 jaar contact met een dame die ik leuk vindt, zij vindt mij ook leuk alleen zit er een redelijk gat in leeftijd en vindt ze mij te oud voor meer.
Ze blijft wel constant whatsappen als ik niks laat horen.
Ook hebben we regelmatig gezoend alleen blijft het daar dan bij, als ik vraag of ze wil afspreken zegt ze dat ze me te oud vindt.
Ik 26 zij 20.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Whut? Ze speelt met je. Gewoon "dumpen". Maar hoe oud is ze? en blijkbaar is het dan wel goed voor te zoenen maar niet voor af te spreken. Ja hoor. Niet pikken!
Mannen kunnen geen twee dingen tegelijk he.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
De reeks doet het weer. Voorlopig even geen versieren voor mij
. Druk bezig met mezelf op de rit zetten
Bullshit dus, ze speelt met je. Ze vindt het ok om te zoenen maar om af te spreken ben je te oud (26)? Je bent oud genoeg om te beseffen dat ze toch echt niets serieus wilt. Of wil je ook gewoon "spelen"? Zeg haar duidelijk wat jij wil. Het gaat niet om haar , maar ook om wat jij belangrijk vindt.quote:
Ze wil alleen seks misschien?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb eigenlijk al 2 jaar contact met een dame die ik leuk vindt, zij vindt mij ook leuk alleen zit er een redelijk gat in leeftijd en vindt ze mij te oud voor meer.
Ook hebben we regelmatig gezoend alleen blijft het daar dan bij, als ik vraag of ze wil afspreken zegt ze dat ze me te oud vindt.
Het is nou niet dat we wekelijks/maandelijks zoenen. in begin van contact eerste maand 3x oid in de rest van de periode 1,5 jaar nog keer of 4-5.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Bullshit dus, ze speelt met je. Ze vindt het ok om te zoenen maar om af te spreken ben je te oud (26)? Je bent oud genoeg om te beseffen dat ze toch echt niets serieus wilt. Of wil je ook gewoon "spelen"? Zeg haar duidelijk wat jij wil. Het gaat niet om haar , maar ook om wat jij belangrijk vindt.
Nee, dat merk ik wel aan haar dat dat niet de reden van het contact isquote:
Maar dat kan toch gewoon zijn dat ze aandacht wilt/zoekt. Maak haar duidelijk dat jij hier niet mee gediend bent. Zeg haar dat heel duidelijk wat jij wenst. En als ze steeds niet duidelijk is dan kap je er gewoon mee. Je moet uw energie niet verspillen aan iemand die gewoon aandacht zoekt, als je meer dan dat wilt.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:42 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Het is nou niet dat we wekelijks/maandelijks zoenen. in begin van contact eerste maand 3x oid in de rest van de periode 1,5 jaar nog keer of 4-5.
Maar telkens als ik dan denk ik kap met whatsappen krijg ik binnen een week wel weer een bericht.
Het is gewoon een leuke meid en kennen we elkaar wel redelijk goed in de loop van de tijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar dat kan toch gewoon zijn dat ze aandacht wilt/zoekt. Maak haar duidelijk dat jij hier niet mee gediend bent. Zeg haar dat heel duidelijk wat jij wenst. En als ze steeds niet duidelijk is dan kap je er gewoon mee. Je moet uw energie niet verspillen aan iemand die gewoon aandacht zoekt, als je meer dan dat wilt.
Niet meer mee whatsappen dan, anders blijft die ergernis.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke meid en kennen we elkaar wel redelijk goed in de loop van de tijd.
Ook heb ik geen speciale gevoelens meer zoals in begin, maar weet wel als we het serieus aan gaan pakken dat dat wel komt.
Ook verspil ik weinig energie aan haar, het is leuk tijdens het whatsappen, maar mocht ik geen tijd of zin hebben dan reageer ik ook niet.
Maar toch blijf ik het jammer vinden dat zelfs 1 date niet eens kan omdat ze dan blijft zeggen, hoe leuk ik je ook vindt, je bent te oud.
Wat ga je dan doen? denk je dat die situatie vanzelf gaat veranderen? Gewoon haar eens bellen en zeggen wat je nu net tegen me hebt gezegd. Zeg haar dat je dat een dom smoesje vindt dat ze u oordeelt op basis van uw leeftijdquote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke meid en kennen we elkaar wel redelijk goed in de loop van de tijd.
Ook heb ik geen speciale gevoelens meer zoals in begin, maar weet wel als we het serieus aan gaan pakken dat dat wel komt.
Ook verspil ik weinig energie aan haar, het is leuk tijdens het whatsappen, maar mocht ik geen tijd of zin hebben dan reageer ik ook niet.
Maar toch blijf ik het jammer vinden dat zelfs 1 date niet eens kan omdat ze dan blijft zeggen, hoe leuk ik je ook vindt, je bent te oud.
Was het dat maarquote:Op woensdag 2 april 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen kunnen geen twee dingen tegelijk he.
Ik heb zojuist maar besloten om haar te gaan negeren, veel kans dat ik binnen 48 uur wel weer een bericht krijg.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? denk je dat die situatie vanzelf gaat veranderen? Gewoon haar eens bellen en zeggen wat je nu net tegen me hebt gezegd. Zeg haar dat je dat een dom smoesje vindt dat ze u oordeelt op basis van uw leeftijd. Bel haar op en wees duidelijk of doe niets, maar dan moet je ook geen mirakels verwachten he.
Nice plan, en laat ze u vooral niet aan het lijntje houden. Date of helemaal niets, lijkt een prima plan.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist maar besloten om haar te gaan negeren, veel kans dat ik binnen 48 uur wel weer een bericht krijg.
Heb genoeg gedaan om haar duidelijk te maken dat ik het serieuzer wil, mocht ze om uitleg gaan vragen waarom ik ineens niks meer zeg ga ik ga haar nog 1x zeggen dat het een date wordt of helemaal niks meer.
Heel belangrijkquote:Op woensdag 2 april 2014 18:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
De reeks doet het weer. Voorlopig even geen versieren voor mij
. Druk bezig met mezelf op de rit zetten
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Was het dat maar. De komenden maanden (!) zit ik in een revalidatie-proces, dus even niet versieren / daten..
Precies, leeftijd mag absoluut geen issue zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Whoop, we gaan weer serieus doen.
[..]
Heel belangrijkEn goed dat je dat inziet. Wat ga je doen?
Te oud kan ik me nog wel voorstellen. Dirkos je hebt een leeftijd dat men vaak gaat settelen, in een hele andere fase is. En ik kan me voorstellen dat dat beangstigend kan zijn (voor beide kanten overigens). Neemt niet weg dat het niet netjes is dat ze wel met je zoent en dus eventueel aanleiding geeft tot meer. Heeft ze verteld waarom ze je te oud vindt? Ik scheelde 10 jaar met mijn ex maar wij waren op een leeftijd dat het niets uit maakte voor mijn gevoel (23-33). al was hij qua karakter misschien wel jonger
Revalideren, komende maanden onder de pannenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Precies, dank je welquote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef complicate het volgende:
[..]maar de wereld draait ook niet om vrouwen versieren he. Uw revalidatie lijkt me prioritair. Iig veel moed.
Naja, ik denk dat het haar meer gaat om het getal dan dat ik het werkelijk ben. tenminste voor mijn gevoel gedraag ik me nog niet zoals jij die leeftijd beschrijft.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Te oud kan ik me nog wel voorstellen. Dirkos je hebt een leeftijd dat men vaak gaat settelen, in een hele andere fase is. En ik kan me voorstellen dat dat beangstigend kan zijn (voor beide kanten overigens). Neemt niet weg dat het niet netjes is dat ze wel met je zoent en dus eventueel aanleiding geeft tot meer. Heeft ze verteld waarom ze je te oud vindt? Ik scheelde 10 jaar met mijn ex maar wij waren op een leeftijd dat het niets uit maakte voor mijn gevoel (23-33). al was hij qua karakter misschien wel jonger
Ten eerste schiet je daar niets mee op.. en ten tweede lukt dat laatste je toch niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef Nelvalhil het volgende:
. Of haar gewoon totaal uit m'n gedachten zetten en er niet meer aan denken
Bij ons in de aula, zit je in de pauzes meestal met een vast groepje vrienden, aan een vaste tafel. Die van haar is dicht bij die van mij. Indien ik er 'gewoon voor ga' gaan dat nog een boel ongemakkelijke pauzes wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ten eerste schiet je daar niets mee op.. en ten tweede lukt dat laatste je toch niet.
Dus ga er gewoon voor.
Er is totaal geen aanknopingspunt? Al is het maar iets wat ze eet of je ziet wat grappigs gebeuren.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Bij ons in de aula, zit je in de pauzes meestal met een vast groepje vrienden, aan een vaste tafel. Die van haar is dicht bij die van mij. Indien ik er 'gewoon voor ga' gaan dat nog een boel ongemakkelijke pauzes worden. En dan rest er nog een probleem, HOE spreek ik haar aan?
Hmm, ik zal 's kijken maar ik denk dat dat toch wel een heel ongemakkelijk gesprek word,quote:Op woensdag 2 april 2014 23:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is totaal geen aanknopingspunt? Al is het maar iets wat ze eet of je ziet wat grappigs gebeuren.
Of je spreekt haar aan wanneer ze opstaat om naar haar kluisje/wc te lopen ofzo.
Het is of dat met mogelijkheid op wat leuks of niets doen en eeuwog blijven hopen en treurenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Hmm, ik zal 's kijken maar ik denk dat dat toch wel een heel ongemakkelijk gesprek word,
Niet voor eeuwig, over een paar weken doet ze examen. Daarna zie ik haar waarschijnlijk nooit meerquote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is of dat met mogelijkheid op wat leuks of niets doen en eeuwog blijven hopen en treuren
Blijft t vast nog heeeeel lang een "had ik toen maar..."quote:Op woensdag 2 april 2014 23:50 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Niet voor eeuwig, over een paar weken doet ze examen. Daarna zie ik haar waarschijnlijk nooit meer
Dat jij het ongemakkelijk vindt maakt het een ongemakkelijke situatie denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Hmm, ik zal 's kijken maar ik denk dat dat toch wel een heel ongemakkelijk gesprek word,
Ok. Als je u daar beter bij voelt dan is het ok. Het lijkt wel alsof je "bang" bent dat ze weer zal afkomen met "je bent te oud" en dat je dat nu even uitstelt in de hoop dat dagen iets zullen veranderen. Maar als je nu even het zo wilt en er vrede mee hebt is dat ook geen probleem.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ze heeft als laatst een bericht gestuurd vanmiddag, maar was geen bericht waar ik perse op moet antwoorden. Dus dat heb ik tot op heden niet gedaan, ga nu gewoon wachten tot ze weer iets stuurt, dan nog paar dagen lekker afwezig zijn met whatsappen. Zoals ik haar ken gaat ze dan na tijdje wel vragen of er iets is. En dan zeg ik gewoon dat ik het nut er niet van in zie om veel te whatsappen als er toch geen date komt.
Zeg haar gewoon hoe je denkt over haar. Je moet niets gaan verzinnen ofzo. Ze zal je niet bijten of uitschelden als je een gesprek met haar aangaat. Je hebt helemaal niks te verliezen door een gesprek aan te gaan met haar. In tegendeel, dan weet je tenminste hoe ze denkt over u. Je moet daar niet wakker van liggen als ze u niet ziet zitten ofzo. Maar gewoon niets doen heeft geen zin.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:21 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik ga het toch hier maar 's proberen ipv. van heel nieuw topique openen.
Ik zit namelijk met het volgende;
Mij is sinds een paar weken een superleuk/knap/schattig meisje opgemerkt die blijkbaar één leerjaar hoger zit dan ik. Ik vind het daarom ook extreem moeilijk om met een gespreksonderwerp aan te komen zetten, omdat ze én een jaar hoger zit dan ik én ik zie haar eigenlijk nooit behalve in de pauzes.
Ook buiten school zie ik haar eigenlijk ook nooit.
Ik heb wel de afgelopen dagen extra mijn best gedaan om oogcontact te maken en misschien zelfs iets tegen haar te zeggen, zoals 'hoi' oid.Nu is dat tweede niet echt gelukt, mede omdat ik haar alleen in de pauze zie en dan zit ik en zijzelf met een hele groep mensen die ik niet ken, dat komt weer omdat ze een jaar hoger zit.
Ook zou het een beetje apart zijn om uit het niets in de gangen, mits ik haar een keer tegenkom random hoi of hey te zeggen omdat zij mij niet kent en wederzijds. Ik heb haar dus ook nooit echt gesproken maar ik moet wel constant aan haar denken () en het is gewoon super vervelend
Nu was mijn vraag dan ook, zal ik toch maar blijven proberen contact te leggen, eigenlijk meer hopen. Of haar gewoon totaal uit m'n gedachten zetten en er niet meer aan denken. Ook zal ze over een paar weken examen doen, en dan zie ik haar waarschijnlijk nooit meer. Maar ik vind haar wel ongelofelijk knap, etc. etc.
Mweh, hou het positief en gezellig.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ze heeft als laatst een bericht gestuurd vanmiddag, maar was geen bericht waar ik perse op moet antwoorden. Dus dat heb ik tot op heden niet gedaan, ga nu gewoon wachten tot ze weer iets stuurt, dan nog paar dagen lekker afwezig zijn met whatsappen. Zoals ik haar ken gaat ze dan na tijdje wel vragen of er iets is. En dan zeg ik gewoon dat ik het nut er niet van in zie om veel te whatsappen als er toch geen date komt.
Tot in de eeuwigheid WhatsAppen heeft totaal geen zin als zij continu zegt "oh maar ik spreek niet af met je, want je bent te oud". WhatsApp zal daar geen oplossing voor vinden. Hij heeft besloten dat hij liever nu afwacht (zijn keuze) en nadien bij een volgende gelegenheid, zal hij haar vertellen hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, hou het positief en gezellig.
Ik zou dan niet zo zitten kloten en gewoon open daarover zijn dat je het niet ziet zitten om alleen te appen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Tot in de eeuwigheid WhatsAppen heeft totaal geen zin als zij continu zegt "oh maar ik spreek niet af met je, want je bent te oud". WhatsApp zal daar geen oplossing voor vinden. Hij heeft besloten dat hij liever nu afwacht (zijn keuze) en nadien bij een volgende gelegenheid, zal hij haar vertellen hoe de vork in de steel zit.
Lees eens goed KT. Dat gaat hij haar vertellen, maar nu nog niet. En dat is zijn keuze.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou dan niet zo zitten kloten en gewoon open daarover zijn dat je het niet ziet zitten om alleen te appen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Lees eens goed KT. Dat gaat hij haar vertellen, maar nu nog niet. En dat is zijn keuze.
Oh kvind het eigenlijk ook wel de juiste aanpakquote:Op donderdag 3 april 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Lees eens goed KT. Dat gaat hij haar vertellen, maar nu nog niet. En dat is zijn keuze.
Precies ook mijn punt!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh kvind het eigenlijk ook wel de juiste aanpak
Zij wilt aandacht maar tegelijekrtijd ook niet, bij haar zit het probleem niet bij mister.
Anderzijds...quote:
Belangrijske is dat hij nu weet wat hij gaat doen!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anderzijds...
Je kunt ook gewoon elkaar niet als relatie materiaal zien en whappen.
Mwoah, geprobeerd een beetje een praatje te maken, maar keb niet pick up artist style uit het niets een meisje aangesproken omdat ik haar aantrekkelijk vind nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Belangrijske is dat hij nu weet wat hij gaat doen!
Heb je verder nog stappen ondernomen BTW? Heb je nog een stap gedaan en een vrouw aangesproken?
Je hebt het geprobeerd dat is al een punt/stap. En verder heeft ieder zijn stijl.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah, geprobeerd een beetje een praatje te maken, maar keb niet pick up artist style uit het niets een meisje aangesproken omdat ik haar aantrekkelijk vind nee.
Wat is daar proberen aan?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd dat is al een punt/stap. En verder heeft ieder zijn stijl.
Dat je een praatje met haar maakt in plaats van helemaal niets te zeggen. Verder weet je ondertussen wel wat je al dan niet moet doen KT. Het heeft geen zin om problemen te blijven herhalen zonder zelf niets te ondernemen. Probeer eens uzelf te overtreffen en doe eens iets waarvan je denkt "wow heb ik dat nu net gedaan/gezegd" Probeer eens in de Yolo-modus te komen.quote:
Een praatje maken is niet ''iets proberen'' bij iemand.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat je een praatje met haar maakt in plaats van helemaal niets te zeggen. Verder weet je ondertussen wel wat je al dan niet moet doen KT. Het heeft geen zin om problemen te blijven herhalen zonder zelf niets te ondernemen. Probeer eens uzelf te overtreffen en doe eens iets waarvan je denkt "wow heb ik dat nu net gedaan/gezegd" Probeer eens in de Yolo-modus te komen.
Say whut? Waarom zou ik dat denken?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
Probeer eens uzelf te overtreffen en doe eens iets waarvan je denkt "wow heb ik dat nu net gedaan/gezegd" Probeer eens in de Yolo-modus te komen.
Ieder zijn stijl dan doe je het volgens hoe je het wenst. Niemand zal daar commentaar op hebben. Een resultaat is resultaat.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een praatje maken is niet ''iets proberen'' bij iemand.
Ik ga niet aan pick up zitten doen, als het mij uitkomt dan maak ik een praatje maar dat praatje mag wel heel spontaan en leuk verlopen wil ik daar iets mee doen.
En volgens mij ben ik daar echt niet raar in ofzo.
Ja ok. Dan doe je maar wat jij wenst, zolang je maar resulaat bereikt of voldoening haalt uit uw acties.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Say whut? Waarom zou ik dat denken?
Yolo modus, zo nu en dan als ik die bui heb.
Dat zou kunnen, maar als je elkaar leuk vindt is dat toch anders.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anderzijds...
Je kunt ook gewoon elkaar niet als relatie materiaal zien en whappen.
Groei eens een ruggengraat. Hoe kun je nou 2 jaar zo met je laten spelen. Je bent gewoon een backup voor als ze niet kan scoren, en je kan er opwachten dat ze uit komt huilen als ze gedumpt wordt door Abdel of Wesley.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
dit ja. die chick houdt je aan het lijntje. weg ermee zou ik zeggen. had je veel eerder eigenlijk al moeten doen, heb eens wat zelfrespect kerel.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Groei eens een ruggengraat. Hoe kun je nou 2 jaar zo met je laten spelen. Je bent gewoon een backup voor als ze niet kan scoren, en je kan er opwachten dat ze uit komt huilen als ze gedumpt wordt door Abdel of Wesley.
Ik weet het maar soms denk je niet goed na en blijf je hoop houden, maar weet wel beter nu.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Groei eens een ruggengraat. Hoe kun je nou 2 jaar zo met je laten spelen. Je bent gewoon een backup voor als ze niet kan scoren, en je kan er opwachten dat ze uit komt huilen als ze gedumpt wordt door Abdel of Wesley.
Het is niet zo dat ik 2 jaar achter haar aan heb gezeten en elke maand heb gevraagd voor een date.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef perro. het volgende:
2 jaar riekt anders meer naar wanhoop. maar oki.
Jullie spelen dus eigenlijk een soort spelletje met elkaar. Hoe wil je resulaat als je afwachtend bent en zij ook geen actie/initiatief neemt? Dit lijkt me echt geen verleidingsspelletje, het is eerder virtueel doolhof spelen, maar misschien vinden jullie dat leuk. Ieder zijn ding. Je moet wel weten -zoals ik eerder zei- dat jij kans maakt dat ze je aan het lijntje houdt aangezien jij de persoon bent die iets meer wilt ( een date).quote:Op donderdag 3 april 2014 17:10 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik weet het maar soms denk je niet goed na en blijf je hoop houden, maar weet wel beter nu.
geen zorgen, ruggengraat genoeg
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
Er zijn echt van die lieve mannen die echt gewoon niet weten hoe ze een vrouw op date vragen en geloof me voor sommige vrouwen is dat dan ( ) .
Ik viseerde niet op u hoor. Ik zei gewoon dat het "belangrijk" is voor een vrouw hoe je haar op date vraagt.quote:
Weet ik complicate. Ik ben alleen wel een 'tekstboekvoorbeeld' geloof ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik viseerde niet op u hoor. Ik zei gewoon dat het "belangrijk" is voor een vrouw hoe je haar op date vraagt.
Omdat...?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik complicate. Ik ben alleen wel een 'tekstboekvoorbeeld' geloof ik.
Omdat een vrouw op een date vragen nog steeds moeizaam gaat. Alhoewel ik dit jaar tot nu toe toch wat dates gehad heb, dus misschien begin ik er beter in te worden.quote:
Dan ben je toch goed bezig he. Gewoon verder "oefenen".quote:Op donderdag 3 april 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat een vrouw op een date vragen nog steeds moeizaam gaat. Alhoewel ik dit jaar tot nu toe toch wat dates gehad heb, dus misschien begin ik er beter in te worden.
Gaarne, hij heeft nu wel weer genoeg rust gehad.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:18 schreef habitue het volgende:
Nu nog je liefdeslans in actie krijgen yats.
Ik weet niet of het echt nog nodig gaat zijn gezien ik nu iemand getroffen heb waar ik inmiddels toch wel wat gevoelens bij begin te krijgen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan ben je toch goed bezig he. Gewoon verder "oefenen".
Wow_!quote:Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef yats het volgende:
Ik weet niet of het echt nog nodig gaat zijn gezien ik nu iemand getroffen heb waar ik inmiddels toch wel wat gevoelens bij begin te krijgen.
Of het wederzijds is durf ik (nog) niet te zeggen. Het is een gecompliceerd geval. Maar volgens haar beste vriendin (die ik goed ken) ziet ze het wel zitten. En dat zonder dat we een 'echte date' gehad hebben.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Wow_!
Is het wederzijds? Dus je hebt haar kunnen "versieren"?
Probeer het van haar zelf te weten/ontdekken in plaats van via anderen. Het gaat om haar gevoelens en zij weet het beter dan anderen. Maar iig jij lijkt zelfzekerder dan een tijdje geleden, wat op zich al heel goed is.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Of het wederzijds is durf ik (nog) niet te zeggen. Het is een gecompliceerd geval. Maar volgens haar beste vriendin (die ik goed ken) ziet ze het wel zitten. En dat zonder dat we een 'echte date' gehad hebben.
Gezien de frequentie waarop we elkaar spreken en de inhoud van de gesprekken denk ik dat het wel aardig klopt. Dat terwijl we elkaar zaterdag pas voor het eerst face to face gezien hebben (na een paar weken contact via facebook en later app) maakt het ook wat makkelijker misschien. Ondanks dat ik voordat ik haar zag enorm zenuwachtig was (en zij volgens eigen zeggen ook) liep het eigenlijk vrij natuurlijk. Wel weet ik van haar beste vriendin dat ze wat 'date-angst' heeft en ik het dus voorzichtig maar toch daadkrachtig aan moet pakken.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Probeer het van haar zelf te weten/ontdekken in plaats van via anderen. Het gaat om haar gevoelens en zij weet het beter dan anderen. Maar iig jij lijkt zelfzekerder dan een tijdje geleden, wat op zich al heel goed is.
Ik ben er nog niet he weiss.quote:
Nice toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt nog nodig gaat zijn gezien ik nu iemand getroffen heb waar ik inmiddels toch wel wat gevoelens bij begin te krijgen.
hihi, wat schattig. Je zit nog op de middelbare school als ik het zo lees?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Bij ons in de aula, zit je in de pauzes meestal met een vast groepje vrienden, aan een vaste tafel. Die van haar is dicht bij die van mij. Indien ik er 'gewoon voor ga' gaan dat nog een boel ongemakkelijke pauzes worden. En dan rest er nog een probleem, HOE spreek ik haar aan?
Voorzichtig maar daadkrachtig te werk gaan. Datingadvies van vrouwenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef yats het volgende:
[..]
Gezien de frequentie waarop we elkaar spreken en de inhoud van de gesprekken denk ik dat het wel aardig klopt. Dat terwijl we elkaar zaterdag pas voor het eerst face to face gezien hebben (na een paar weken contact via facebook en later app) maakt het ook wat makkelijker misschien. Ondanks dat ik voordat ik haar zag enorm zenuwachtig was (en zij volgens eigen zeggen ook) liep het eigenlijk vrij natuurlijk. Wel weet ik van haar beste vriendin dat ze wat 'date-angst' heeft en ik het dus voorzichtig maar toch daadkrachtig aan moet pakken.
Ik had haar vanmiddag bijna zover dat ze wat kwam drinken op een terrasje, maar uiteindelijk krabbelde ze toch terug met de verwijzing dat ik haar zondag wel zie. Zondag dus maar een tweede poging wagen om er een echte date uit te slepen aangezien ze er dan niet meer zo makkelijk overheen kan praten als via de app/telefoon.
En ja, ik ben wel iets zelfverzekerder denk ik. Al blijft dat 'laatste stapje' toch moeite kosten.
[..]
Ik ben er nog niet he weiss.
Hoe vaak heb je haar ondertussen gezien dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef yats het volgende:
Ik had haar vanmiddag bijna zover dat ze wat kwam drinken op een terrasje, maar uiteindelijk krabbelde ze toch terug met de verwijzing dat ik haar zondag wel zie. Zondag dus maar een tweede poging wagen om er een echte date uit te slepen aangezien ze er dan niet meer zo makkelijk overheen kan praten als via de app/telefoon.
Succes met jouw date vandaag, geniet ervanquote:Op donderdag 3 april 2014 23:56 schreef yats het volgende:
Gezien de frequentie waarop we elkaar spreken en de inhoud van de gesprekken denk ik dat het wel aardig klopt. Dat terwijl we elkaar zaterdag pas voor het eerst face to face gezien hebben (na een paar weken contact via facebook en later app) maakt het ook wat makkelijker misschien. Ondanks dat ik voordat ik haar zag enorm zenuwachtig was (en zij volgens eigen zeggen ook) liep het eigenlijk vrij natuurlijk. Wel weet ik van haar beste vriendin dat ze wat 'date-angst' heeft en ik het dus voorzichtig maar toch daadkrachtig aan moet pakken.
En ja, ik ben wel iets zelfverzekerder denk ik. Al blijft dat 'laatste stapje' toch moeite kosten.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Voorzichtig maar daadkrachtig te werk gaan. Datingadvies van vrouwen
Nicequote:Op maandag 7 april 2014 13:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
''A man should conceive of a legitimate purpose in his heart, and set out to accomplish it. He should make his purpose the centralizing point of his thoughts. He should make this purpose his supreme duty, and should devote himself to its attainment, not allowing his thoughts to wander away into ephemeral fancies, longings, and imaginings. Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes, and this will form a new starting point for future power and triumph''
- James Allen
Deze kerel snapte het al in 1900. Las in zijn boek nog een stukje dat wel van toepassing is hier:
''The thoughtless, the ignorant, and the indolent, seeing only the apparent effect of things and not the things themselves, talk of luck, of fortune, and chance. Seeing a man grow rich, they say, ''how lucky he is!' Observing another become intellectual, they exclaim, 'How highly favoured he is'' And noting the saintly character and wide influence of another, they remark, ''How chance aids him at every turn!' They do not see the trials and failures and struggles which these men have voluntarily encountered in order to gain their experience; have no knowledge of the sacrifices they have made, of the undaunted efforts they have put forth, of the faith they have exercised, that they might overcome the apparently insurmountable, and realize the Vision of their heart. They do not know the darkness and the heartaches,they only see the light and joy, and call it ''luck''. They do not see the long and arduous journey, but only behold the pleasant goal, and call it ''good fortune'', do not understand the process, but only perceive the result, and call it chance.''
Te ingewikkeld allemaal, pua-gebrabbelquote:Op maandag 7 april 2014 13:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
''A man should conceive of a legitimate purpose in his heart, and set out to accomplish it. He should make his purpose the centralizing point of his thoughts. He should make this purpose his supreme duty, and should devote himself to its attainment, not allowing his thoughts to wander away into ephemeral fancies, longings, and imaginings. Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes, and this will form a new starting point for future power and triumph''
- James Allen
Deze kerel snapte het al in 1900. Las in zijn boek nog een stukje dat wel van toepassing is hier:
''The thoughtless, the ignorant, and the indolent, seeing only the apparent effect of things and not the things themselves, talk of luck, of fortune, and chance. Seeing a man grow rich, they say, ''how lucky he is!' Observing another become intellectual, they exclaim, 'How highly favoured he is'' And noting the saintly character and wide influence of another, they remark, ''How chance aids him at every turn!' They do not see the trials and failures and struggles which these men have voluntarily encountered in order to gain their experience; have no knowledge of the sacrifices they have made, of the undaunted efforts they have put forth, of the faith they have exercised, that they might overcome the apparently insurmountable, and realize the Vision of their heart. They do not know the darkness and the heartaches, they only see the light and joy, and call it ''luck''. They do not see the long and arduous journey, but only behold the pleasant goal, and call it ''good fortune'', do not understand the process, but only perceive the result, and call it chance.''
Ja klopt, maar het leven is dan ook gemaakt voor de "vechters". Ik denk dat de meeste succesvolle mensen -over het algemeen- toch het bovestaande kunnen getuigen met of zonder nuance.quote:Op maandag 7 april 2014 17:04 schreef habitue het volgende:
Dat hele het leven is maakbaar is wel leuk en soms ook wel waar, vaak ligt het allemaal wel een stuk genuanceerder.
Maarja nuance
Niet alle vrouwen houden van vechters. Ik ben gew een rustige jongenquote:Op maandag 7 april 2014 17:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het leven is dan ook gemaakt voor de "vechters". Ik denk dat de meeste succesvolle mensen -over het algemeen- toch het bovestaande kunnen getuigen met of zonder nuance.
Rustige jongens kunnen ook vechters zijn maar dan op hun manier . En stille waters hebben diepe grondenquote:Op maandag 7 april 2014 17:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen houden van vechters. Ik ben gew een rustige jongen
Het is mijns inziens een combinatie van werklust passie en op de juiste momenten een beetje geluk.quote:Op maandag 7 april 2014 17:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het leven is dan ook gemaakt voor de "vechters". Ik denk dat de meeste succesvolle mensen -over het algemeen- toch het bovestaande kunnen getuigen met of zonder nuance.
Natuurlijk zit er een deel geluk bij. De vraag is alleen wat voor soort factoren jij 'geluk' noemt.quote:Op maandag 7 april 2014 17:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Het is mijns inziens een combinatie van werklust passie en op de juiste momenten een beetje geluk.
Ik denk dat veel mensen mij een aantal jaren geleden ook als succesvol zouden bestempelen, belangrijk aandeel daarvan was toch echt gewoon tot stand gekomen door toeval.
dit. en pope begint als een tjakkagoeroe te klinken, ik krijg er jeuk van.quote:Op maandag 7 april 2014 17:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Te ingewikkeld allemaal, pua-gebrabbel
quote:Op maandag 7 april 2014 19:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er een deel geluk bij. De vraag is alleen wat voor soort factoren jij 'geluk' noemt.
Ik ben onderhand al genoeg gasten tegengekomen die van geluk spreken dat ze hun ex-vriendin hun op brute wijze heeft gedumpt/vreemdgegaan whatever. Als ze dat toendertijd niet ervaren hadden, waren ze waarschijnlijk nooit met zichzelf aan de slag gegaan. Ik heb geluk gehad dat m'n vriendin vreemdgegaan is toen ik jonger was, dat ik met een extreem ectolichaam geboren ben, en misschien zelfs met het feit dat ik een knieblessure opgelopen heb waardoor ik nooit meer op hoog niveau kan sporten.
Op het moment zelf is het kut, maar als ik er zo op terugkijk zijn dit allemaal triggers geweest om te beginnen met het ontwikkelen van zelfvertrouwen en sociale vaardigheden. Zonder deze gebeurtenissen was ik waarschijnlijk nog steeds een blaadje in de wind geweest die zich laat leiden door omstandigheden.
Factoren die ik geluk noem:quote:Op maandag 7 april 2014 19:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er een deel geluk bij. De vraag is alleen wat voor soort factoren jij 'geluk' noemt.
Ik ben onderhand al genoeg gasten tegengekomen die van geluk spreken dat ze hun ex-vriendin hun op brute wijze heeft gedumpt/vreemdgegaan whatever. Als ze dat toendertijd niet ervaren hadden, waren ze waarschijnlijk nooit met zichzelf aan de slag gegaan. Ik heb geluk gehad dat m'n vriendin vreemdgegaan is toen ik jonger was, dat ik met een extreem ectolichaam geboren ben, en misschien zelfs met het feit dat ik een knieblessure opgelopen heb waardoor ik nooit meer op hoog niveau kan sporten.
Op het moment zelf is het kut, maar als ik er zo op terugkijk zijn dit allemaal triggers geweest om te beginnen met het ontwikkelen van zelfvertrouwen en sociale vaardigheden. Zonder deze gebeurtenissen was ik waarschijnlijk nog steeds een blaadje in de wind geweest die zich laat leiden door omstandigheden.
Zoek de biografie van Soichiro Honda eens op, en leg daar elk excuus naast die je kunt verzinnen waarom je niet kan bereiken wat je wilt. Hier heb je een man die keer op keer op keer buiten zijn invloed om genaaid word, en ondanks alles naar de top groeit.
Natuurlijk heb je niet alles onder controle, maar je kan wel jezelf continu proberen te verbeteren , zelfreflectie in plaats van de omgeving de schuld geven. Genoeg mensen die in rotsituatiesquote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef habitue het volgende:
Nogmaals, werklust, doorzettingsvermogen, passie allemaal reuze belangrijk in het leven, maar ga niet doen alsof je alles onder controle hebt om succesvol te worden.
Volledig mee eensquote:Op maandag 7 april 2014 17:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Rustige jongens kunnen ook vechters zijn maar dan op hun manier . En stille waters hebben diepe gronden
Ik zie niet wat dit afdoet aan mijn post, dat zijn inderdaad gewoon dingen waar je zelf invloed op hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 19:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je niet alles onder controle, maar je kan wel jezelf continu proberen te verbeteren , zelfreflectie in plaats van de omgeving de schuld geven. Genoeg mensen die in rotsituaties
opgegroeid zijn en toch goed terecht zijn gekomen.
zo is leren van mislukte dates en kijken wat je zélf beter kan doen de volgende keer een stuk efficienter dan telkens je date de schuld te geven (weer zo'n arrogant wijf, weer in de friendzone) terwijl je misschien gewoon eens deo op moet doen.
Om toch nog enigszins ontopic te blijven
Ik denk dat je super veel kunt bereiken met doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 7 april 2014 19:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Factoren die ik geluk noem:
- De plek waar je geboren wordt in de wereld.
- Het milieu waar je in opgroeit.
- Mensen die je tegen het lijf loopt.
- Geen terminale vorm van kanker krijgen
- De intelligentie die je bij je geboorte krijgt.
- Je vliegtuig die niet neerstort.
Ik kan zo nog wel even doorgaan eigenlijk, allemaal factoren waar je grotendeels niks over hebt te zeggen. En 1 biografie van 1 iemand gaat me niet anders doen denken hoor. Zo heb ik ook de biografie niet gelezen van het hongerkindje uit Afrika die op zn 12e dood ging van de honger.
Nogmaals, werklust, doorzettingsvermogen, passie allemaal reuze belangrijk in het leven, maar ga niet doen alsof je alles onder controle hebt om succesvol te worden.
Alle mensen die veel bereikt hebben in het leven hebben er vrijwel allemaal hard voor moeten knokken, maar lang niet alle mensen die ergens hard voor knokken bereiken ook echt wat.
Hahaha Jel zo ken ik jequote:Op maandag 7 april 2014 17:22 schreef jelfrikandel het volgende:
Compli dat hele gedoe bleek een miscommunicatie te zijn met mn meisjeMorgen wil ik der bij de arm meetrekken en uitvragen, lijkt me het best om dat irl te doen
![]()
(Heel stiekem een verborgen/verkapt verzoek om tips)
Tuurlijk kun je veel bereiken puur op doorzettingsvermogen. Mijn beste vriend is daar het grootste voorbeeld van. Maar als iemand dit zegt:quote:Op maandag 7 april 2014 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je super veel kunt bereiken met doorzettingsvermogen.
En de mensen die je tegen het lijf loopt heb je op individueel niveau geen invloed op, maar geloof mij als je meer mensen aanspreekt kom je meer mensen ''tegen.'' en heb je dus ook een grotere kans dat je die mensen tegen het lijf loopt waar je uiteindelijk meer aan gaat hebben.
Dus laten we i.p.v. zeggen dat je meer controle krijgt over het leven je de kansen enorm kunt verhogen.. En tjah, als je 100x een dobbelsteen gooit gooi je vast wel een keer 2x6 achter elkaar.
(maar hoeft niet inderdaad)
kan ik niks anders dan lachen eigenlijk. Er zijn altijd wel voorbeelden van mensen die ondanks vele tegenslagen veel bereiken, dat betekent niet dat iedereen dat zal kunnen lukken.quote:en leg daar elk excuus naast die je kunt verzinnen waarom je niet kan bereiken wat je wilt.
And I know whyquote:
Ik ben het eens. En toch zal een persoon geen resultaat bereiken als die niets onderneemt. Het zijn vaak mensen die durven gaan voor wat ze echt willen die kans maken om te slagen of een bepaald resultaat te bereiken. Ik denk niet dat toeval er ooit heeft kunnen zorgen dat iemand zijn droom heeft kunnen waarmaken, alhoewel...quote:Op maandag 7 april 2014 17:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Het is mijns inziens een combinatie van werklust passie en op de juiste momenten een beetje geluk.
Ik denk dat veel mensen mij een aantal jaren geleden ook als succesvol zouden bestempelen, belangrijk aandeel daarvan was toch echt gewoon tot stand gekomen door toeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |