het is mss een luxepositie. Ik heb 9 relaties gehad en voor geen enkele heb ik moeite gedaan of zelf erop afgestaptquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Luxepositie toch?![]()
Of bedoel je dat je snel ja zegt omdat een vrouw op je durft afstappen? Misschien moet je zelf eens jagen
Okidoki ik snap het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is mss een luxepositie. Ik heb 9 relaties gehad en voor geen enkele heb ik moeite gedaan of zelf erop afgestapt
Daarom ben ik echt een super beginneling hierin en lijkt het me leerzaam om hier meer over te leren
misschien is het ook beter voor mij, omdat ik dan zelf ook echt keuze maak en niet opeens een labiel iemand krijg die enkel aan haarzelf denktquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Okidoki ik snap het.Dan wens ik je veel succes met het jagen. Fijne reis naar
Precies als je zelf jaagt maak je kans dat je een visje vangt die bij u past.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
misschien is het ook beter voor mij, omdat ik dan zelf ook echt keuze maak en niet opeens een labiel iemand krijg die enkel aan haarzelf denkt
Dankjewel !
9 relaties, halleluja. Waren ze allemaal erg speciaal?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is mss een luxepositie. Ik heb 9 relaties gehad en voor geen enkele heb ik moeite gedaan of zelf erop afgestapt
Daarom ben ik echt een super beginneling hierin en lijkt het me leerzaam om hier meer over te leren
Neequote:Op dinsdag 8 april 2014 11:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
9 relaties, halleluja. Waren ze allemaal erg speciaal?
''Relatievaardigheden'' doe je op in je singelleven. Zodra jij abundance hebt met vrouwen, kun je een meisje kiezen uit een plaats van kracht, in plaats van needyness. Kies pas een vrouw uit als je er genoeg kan krijgen.
Volgens mij lul je maar wat raak op fok. negen relaties is erg veel, maar toch kan ik me posts van je herinneren dat het nooit wil lukken met vrouwen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij wordt meestal "gevangen", hij jaagt niet, niet abnormaal dat hij dan veel relaties heeft gehad? Daarbij de term "relatie" wordt vaak onderschat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
9 relaties, halleluja. Waren ze allemaal erg speciaal?
''Relatievaardigheden'' doe je op in je singelleven. Zodra jij abundance hebt met vrouwen, kun je een meisje kiezen uit een plaats van kracht, in plaats van needyness. Kies pas een vrouw uit als je er genoeg kan krijgen.
Zoals ik zeg en zoals je wellicht wel merkt.. ik ben echt ontzettend dipperig en zie alles mega negatief na een relatiequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij lul je maar wat raak op fok. negen relaties is erg veel, maar toch kan ik me posts van je herinneren dat het nooit wil lukken met vrouwen.
Ik zou geeneens weten hoe ik dat zou moeten doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij wordt meestal "gevangen", hij jaagt niet, niet abnormaal dat hij dan veel relaties heeft gehad? Daarbij de term "relatie" wordt vaak onderschat.
Wat doen? jagen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou geeneens weten hoe ik dat zou moeten doen
inderdaad, ik vind de term "jagen" ook kut en oppervlakkigquote:
Tja blijkbaar heb jij het niet nodig om te "jagen" , is versieren dan beter qua woord?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad, ik vind de term "jagen" ook kut en oppervlakkig
Nee, ik ben veels te bang om afgewezen te worden en dus niet gewaardeerd te worden om hoe ik ben (zo zie ik dat, erg hequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja blijkbaar heb jij het niet nodig om te "jagen" , is versieren dan beter qua woord?![]()
Maar heb dan echt nog nooit poging gedaan om iemand te versieren?
Ja, maar nu je net uit een relatie komt zou dat toch geen goed idee zijn om zo snel opnieuw een ander aan te gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef Michielos het volgende:
En relatie bedoel ik mee: "een intieme band met elkaar aangaan waarbij je een tegen elkaar uitgesproken relatie en de daarbij behorende verwachtingspatronen hebt". One-night-stands of "ff knuffelen/zoenen tijdens uitgaan" bedoel ik daar dus niet mee. Dat heb ik ook gedaan, maar ik vind het oppervlakkig en wil dat niet meer.
Weet ik, ik ben nu ontzettend gevoelig en zou toch enkel foute keuzes maken, waarna het enkel meer ellende wordt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, maar nu je net uit een relatie komt zou dat toch geen goed idee zijn om zo snel opnieuw een ander aan te gaan.
Nochtans zei je eerder dat je awesome bent, dus als iemand u zou afwijzen is dat toch haar verlies ? !quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ik ben veels te bang om afgewezen te worden en dus niet gewaardeerd te worden om hoe ik ben (zo zie ik dat, erg he) . Ik heb ook nog nooit als eerste gezegd : "Ik vind jou meer dan leuk", meestal begon zij daar mee en antwoordde ik daar op of was het zoenen waarna het zich vanzelf ontvouwde.
Vind ik ook, maar wat ik van mezelf vind en hoe dat zich in de praktijk uit is bij mij een wereld van verschilquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Nochtans zei je eerder dat je awesome bent, dus als iemand u zou afwijzen is dat toch haar verlies ? !
Dan ben je nog niet erg overtuigd van jezelf . Als je jezelf erg leuk zou vinden en het echt beseffen dan zou je je minder aantrekken van wat een ander van u denkt. Sowieso een wereld waarin iedereen je leuk vindt bestaat niet, en gelukkig!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar wat ik van mezelf vind en hoe dat zich in de praktijk uit is bij mij een wereld van verschilVooral in dat soort situaties. Ik vind mezelf gewoon heel erg leuk en gezellig, maar in praktijk durf ik dat toch niet zo goed (om zulke dingen te zeggen).
objectief gezien realiseer ik me dat natuurlijk allemaal. En je snijdt een goed punt aanquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet erg overtuigd van jezelf . Als je jezelf erg leuk zou vinden en het echt beseffen dan zou je je minder aantrekken van wat een ander van u denkt. Sowieso een wereld waarin iedereen je leuk vindt bestaat niet, en gelukkig!
that's the spiritquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
objectief gezien realiseer ik me dat natuurlijk allemaal. En je snijdt een goed punt aan
Er is dus nog genoeg voor mij om aan te werken! But nothing i can't handle
Dit herken ik ook wel bij mezelf eigenlijk. Ik weet dat ik bepaalde kwaliteiten heb, weet dat er genoeg vrouwen zijn die dat op prijs weten te stellen, en toch is het verdomd moeilijk om dat naar de praktijk te vertalen en vrouwen aan te spreken/te versieren. Zolang het bij 'gezellig ouwehoeren' blijft red ik me prima, maar die stap daarna is ontzettend lastig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar wat ik van mezelf vind en hoe dat zich in de praktijk uit is bij mij een wereld van verschilVooral in dat soort situaties. Ik vind mezelf gewoon heel erg leuk en gezellig, maar in praktijk durf ik dat toch niet zo goed (om zulke dingen te zeggen).
yoooowwww, dat dusquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dit herken ik ook wel bij mezelf eigenlijk. Ik weet dat ik bepaalde kwaliteiten heb, weet dat er genoeg vrouwen zijn die dat op prijs weten te stellen, en toch is het verdomd moeilijk om dat naar de praktijk te vertalen en vrouwen aan te spreken/te versieren. Zolang het bij 'gezellig ouwehoeren' blijft red ik me prima, maar die stap daarna is ontzettend lastig.
quote:
Misschien kunnen jullie eens samen op stap gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dit herken ik ook wel bij mezelf eigenlijk. Ik weet dat ik bepaalde kwaliteiten heb, weet dat er genoeg vrouwen zijn die dat op prijs weten te stellen, en toch is het verdomd moeilijk om dat naar de praktijk te vertalen en vrouwen aan te spreken/te versieren. Zolang het bij 'gezellig ouwehoeren' blijft red ik me prima, maar die stap daarna is ontzettend lastig.
Als jij ook mee gaat ter mentale ondersteuningquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen jullie eens samen op stap gaan.
Comp als mental coach, ik ben benieuwd hoe dat gaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij ook mee gaat ter mentale ondersteuning
Volgens mij ben je nog niet zo oud (begin 20 meen ik me te herinneren) dan vind ik 9 relaties wel erg veel. Misschien moet je proberen iets minder snel van de ene op de andere trein te springen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben 30quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet zo oud (begin 20 meen ik me te herinneren) dan vind ik 9 relaties wel erg veel. Misschien moet je proberen iets minder snel van de ene op de andere trein te springen.
Ik zou eerst eens aan je zelfvertrouwen gaan werken voordat je je weer wanhopig in een nieuwe relatie stapt. Leer eerst eens gelukkig te zijn met je zelf voordat je een ander meetrekt in je eigen misére.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ik ben veels te bang om afgewezen te worden en dus niet gewaardeerd te worden om hoe ik ben (zo zie ik dat, erg he) . Ik heb ook nog nooit als eerste gezegd : "Ik vind jou meer dan leuk", meestal begon zij daar mee en antwoordde ik daar op of was het zoenen waarna het zich vanzelf ontvouwde.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij ook mee gaat ter mentale ondersteuning
Ik geloof dat jullie het kunnen zonder me. Ik zal jullie virtueel ondersteunen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Comp als mental coach, ik ben benieuwd hoe dat gaat
Goed plan ^^ Nja goed, depressie runs in the family hier, wellicht dat ik daarom continue de foute meiden aantrek en de meest labiele ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens aan je zelfvertrouwen gaan werken voordat je je weer wanhopig in een nieuwe relatie stapt. Leer eerst eens gelukkig te zijn met je zelf voordat je een ander meetrekt in je eigen misére.
Misschien ben je te lief, bespreek dat met je psycholoog aangezien je daar toch gaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Goed plan ^^ Nja goed, depressie runs in the family hier, wellicht dat ik daarom continue de foute meiden aantrek en de meest labiele ofzo
Ga het niet als uitvlucht gebruiken, maar ik lijk toch een radar te hebben voor dit soort ongelukkige flutrelaties. Anyway..... morgen psycholoog
ga ik zeer zeker ter sprake brengenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien ben je te lief, bespreek dat met je psycholoog aangezien je daar toch gaat
Het is wel veel maar niet debiel veel ofzo. Ik weet niet hoe oud hij is? Ik ben ook al bezig aan mijn 7e relatie intussenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij lul je maar wat raak op fok. negen relaties is erg veel, maar toch kan ik me posts van je herinneren dat het nooit wil lukken met vrouwen.
Hij is 30.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is wel veel maar ik weet niet hoe oud hij is? Ik ben ook al bezig aan mijn 7e relatie intussen
Ik 32, ik zie niet waarom 9 dan zo'n issue isquote:
kweek eerst eens wat meer ruggengraat, anders heb je straks weer zo'n gestoord manipulatief figuur als van je topic.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben 30Voor deze relatie heb ik een paar jaar niks gehad omdat ik er gewoon geen zin meer in had, mentaal weer eens een wrak was en ik van mening was dat ik een vrouw gewoon niets te bieden had. Nu is dat weer wat anders
Ach ja mensen maken van alles een issue, als je maar tevreden bent, hoef je geen verantwoording aan jan en allemaal af te leggen. Sommige mensen praten gewoon om te praten. Als je blij bent met uw manier van leven dan maakt het niet uit wat een ander denkt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik 32, ik zie niet waarom 9 dan zo'n issue is? Ik ben ook laat begonnen met seks, relaties ed.
Daar ben ik dus zo bang voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:22 schreef perro. het volgende:
[..]
kweek eerst eens wat meer ruggengraat, anders heb je straks weer zo'n gestoord manipulatief figuur als van je topic.
o god. Ik word oud. Ze gaan al u tegen me zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach ja mensen maken van alles een issue, als je maar tevreden bent, hoef je geen verantwoording aan jan en allemaal af te leggen. Sommige mensen praten gewoon om te praten. Als je blij bent met uw manier van leven dan maakt het niet uit wat een ander denkt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
o god. Ik word oud. Ze gaan al u tegen me zeggen
hahaha nee ik ben Belg, we gebruiken u zonder iemand per se oud te vinden, maar gewoon.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Thanx Yatsquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:28 schreef yats het volgende:
[..]Comp komt uit België hé, daar is dat nog normaal dat ze iedereen u noemen.
ogen open houden en je hebt het snel genoeg door wanneer iemand tegen je liegt of je probeert te manipuleren.quote:
Join the club.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat de lengte van een relatie niks heeft te maken met snel op iets anders springen. Je wordt ouder, dingen veranderen, jezelf ook als mens. Soms raak je op elkaar uitgekeken, ik heb zelf ook best wat relaties achter de rug. Ik snap niet waarom je zou wachten "tot die ene" of dat je eerst 7/8/9 dates gaat doen in de hoop dat je jezelf oud kan zien worden met zo'n iemand. Net alsof je nu al zo'n beslissing kan maken. Mijn advies zou altijd zijn, spring er in en zie waar het schip gaat stranden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet zo oud (begin 20 meen ik me te herinneren) dan vind ik 9 relaties wel erg veel. Misschien moet je proberen iets minder snel van de ene op de andere trein te springen.
Ik zal geen u meer gebruiken, trouwens jij bent niet oud.quote:
Wat is een "relatie"?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef complicate het volgende:
Maar er zijn mensen die al van "relatie" spreken na 4 weken![]()
Hetzelfde geldt voor vriendschappen. Maar goed.
Mhmm een soort connectie met iemand waarmee je alles kunt delen.quote:
4 weken is wel kort maar mijn kortste 'relatie' was ook maar 3 maandenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:42 schreef complicate het volgende:
Maar er zijn mensen die al van "relatie" spreken na 4 weken![]()
Hetzelfde geldt voor vriendschappen. Maar goed.
Mja, lastige... Indien korter dan 2 maanden, dan ben je gewoon aan het daten wat mij betreft. Dat kan ik geen relatie noemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Mhmm een soort connectie met iemand waarmee je alles kunt delen.Of toch bijna alles.
Ik vind persoonlijk de connectie met jezelf en een goede relatie dus met jezelf belangrijk en bijna een must.
Zo zijn er verschillende soorten connecties.![]()
Hoe zou je het omschrijven?
ik heb nochtans een paar keer gehad dat iemand na anderhalve week of zo al 'ik hou van je' zei. eentje zelfs zonder dat ze me ooit gezien had.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
4 weken is wel kort maar mijn kortste 'relatie' was ook maar 3 maandenmaarja dan zagen we elkaar wel bijna elke dag en dateperiode was daar niet meegerekend. Alles daaronder is inderdaad twijfelachtig of je dat relatie moet noemen imho.
3 Maanden dan is dat toch eerder daten, haha of zelfs flirten. Dat gebeurt allemaal in die fase denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
4 weken is wel kort maar mijn kortste 'relatie' was ook maar 3 maandenmaarja dan zagen we elkaar wel bijna elke dag en dateperiode was daar niet meegerekend. Alles daaronder is inderdaad twijfelachtig of je dat relatie moet noemen imho.
Waarom 2 maanden? Ik weet niet, zo iets voel je toch aan? Of is dat jouw geluksgetalquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mja, lastige... Indien korter dan 2 maanden, dan ben je gewoon aan het daten wat mij betreft. Dat kan ik geen relatie noemen.
Dat was het eerste getal dat in me opkwam.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom 2 maanden? Ik weet niet, zo iets voel je toch aan? Of is dat jouw geluksgetal
Dacht het alquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was het eerste getal dat in me opkwam.
Ik heb ooit wel eens een nieuwe simkaart moeten kopen omdat ik na een ONS niet meer van iemand afkwam (borderlinequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Dacht het al![]()
Ik denk dat je van relatie kan spreken als je tenminste al iemand hebt gezien, heb ooit contact gehad met iemand die me zijn adres stuurde in geval ik hem ooit zou willen bezoeken en ik kende die nog zelfs geen 1 maand, toen dacht ik al "psychopaat"
Gelukkig ben je slim om je adres niet te geven aan iemand die je niet kent.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een nieuwe simkaart moeten kopen omdat ik na een ONS niet meer van iemand afkwam (borderline) gelukkig wist ze niet wat mijn adres en achternaam was want mijn god dat was erg
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Dacht het al![]()
Ik denk dat je van relatie kan spreken als je tenminste al iemand hebt gezien, heb ooit contact gehad met iemand die me zijn adres stuurde in geval ik hem ooit zou willen bezoeken en ik kende die nog zelfs geen 1 maand, toen dacht ik al "psychopaat"
Zie mijn editquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig ben je slim om je adres niet te geven aan iemand die je niet kent.
Ach ik heb ook zo eentje gekend, gelukkig ben ik ervan afquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zie mijn editmaar voor ONS doe ik dat inderdaad niet zo snel tenzij zij naar mij komt natuurlijk maar in dit geval had ik al een voorgevoel
en ben ik naar haar gegaan.
Jammer dat het zo'n psycho was want ze wist wel van wanten
Je bedoeld: goed dat je nog rationeel kunt blijven nadenken als het meeste denkwerk op zo'n moment door een ander kopje gedaan wordtquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach ik heb ook zo eentje gekend, gelukkig ben ik ervan af![]()
Goed dat je dus ook naar je gevoel kan luisteren
Beter kon ik het niet verwoordenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je bedoeld: goed dat je nog rationeel kunt blijven nadenken als het meeste denkwerk op zo'n moment door een ander kopje gedaan wordt
Ondanks (of misschien wel juist omdat) ik autist ben kan ik altijd behoorlijk snel en accuraat inschatten wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
Moraal van het verhaal: als je iemand leert kennen of versieren , niet te snel in vertrouwen nemen wat de persoon zegt, altijd heel voorzichitg zijn. Kijk ook vooral naar wat de persoon doet en volg jouw gevoel.
Nice nice, dus je bent een goede verleider? En dus geen problemen met versieren ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ondanks (of misschien wel juist omdat) ik autist ben kan ik altijd behoorlijk snel en accuraat inschatten wat voor vlees ik in de kuip heb.![]()
Analyseren en verleiden ftw.
Gelijk afgekapt mag ik hopen? Dat zijn de engstequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb nochtans een paar keer gehad dat iemand na anderhalve week of zo al 'ik hou van je' zei. eentje zelfs zonder dat ze me ooit gezien had.
en zelfs iemand die me nog nooit gezien had maar wel vanuit engeland naar nederland wilde verhuizen voor mij. ja, er zitten wat pareltjes bij zo nu en dan.
ook wel twijfelachtig nietwaar?
Ja en nee. Vrouwen versieren en verleiden op internet en tijdens dates is inderdaad niet zo'n punt, vind ik ook leuk en dates eindigen meestal niet in een blauwtjequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Nice nice, dus je bent een goede verleider? En dus geen problemen met versieren ?
Je hebt het haar gevraagd? Nice Jelquote:
Yeahquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt het haar gevraagd? Nice JelIk wist dat je een baas was/bent.
Ah okidoki. Dan voel je je waarschijnlijk op je gemak online. Heb daar geen ervaring mee en is niet mijn dingquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja en nee. Vrouwen versieren en verleiden op internet en tijdens dates is inderdaad niet zo'n punt, vind ik ook leuk en dates eindigen meestal niet in een blauwtje. Alleen om IRL vanuit niks te beginnen vind ik het een stuk lastiger. Niet zozeer om vrouwen aan te spreken of een gesprek mee te hebben maar de stap daarna zeg maar, dat gaat wat minder soepel
Bij internetdaten weet je allebei waarom je op een date site zit en bij een afspraakje heb je toch allebei een bepaalde verwachting.
Dus beetje mixed feelings eroverZodra de setting duidelijk is lukt het meestal wel, ik denk dat dat het wel goed omschrijft.
Fijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:53 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Yeahalleen waar wanneer wat weten we nog niet ivm drukte
maar dat komt goed, hoop deze week nog
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:54 schreef jelfrikandel het volgende:
Stel je zou FOK hebben en dit allemaal over jezelf lezen... Creepy shit eigenlijk
Ik vraag me vaak af of ik fokkers ken, maar ik zou echt mijn god niet weten wie er op kunnen zitten want het publiek is zo divers geloof ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:55 schreef complicate het volgende:
[..]Daarom nooit Fokkers/Foksters daten
Dat dus. Ik heb hier te veel shit over me gepost dat ik echt niet iemand van fok ga daten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:55 schreef complicate het volgende:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb hier te veel shit over me gepost dat ik echt niet iemand van fok ga daten.
Kan wel hoor, gewoon niet je nick verklappenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb hier te veel shit over me gepost dat ik echt niet iemand van fok ga daten.
Haha ja daar ben ik nu te laat mee...quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef habitue het volgende:
Voortaan geen xtc gebruiken in bijzijn van collega's zou een goede eerste stap zijn.
Maar dat zij nu toenadering zoekt is toch alleen maar makkelijker. Kweek ballen en vraag of ze na het werk een keer wat wil drinken op een vrijdag oidquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:30 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Haha ja daar ben ik nu te laat mee...
En bovendien waren zij opeens op dat feest zonder dat ik het wist. (Was immers een openbaar techno feestje)
Langslopen op momenten en in de buurt zijn op momenten dat ik weet dat het on purpose is, en hiervoor veel minder voorkwam..quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef habitue het volgende:
Hoe uiten die toenaderingen zich trouwens?
Lolquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:40 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Langslopen op momenten en in de buurt zijn op momenten dat ik weet dat het on purpose is, en hiervoor veel minder voorkwam..
Ja die ballen heb ik dus totaaaal niet zit nog niet eens op 1%, wordt gewoon echt knal rood als ik haar zie zwak op mijn benen etc.. Kan haar nog niet eens vanaf 15 meter aan kijken laat staan op date vragen..haha
Nou..quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
vier jaar een meisje leuk vinden en niets doen.!!
Totaal niet zo, hooguit bij echt mooie vrouwen dat je wel zoiets hebt van wauw wordt even wat kleiner van binnenquote:
Als ze echt zo duidelijk toenadering zoekt... groei een paar ballen en vraag haar mee uit, dat zou ik zelfs doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:55 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Totaal niet zo, hooguit bij echt mooie vrouwen dat je wel zoiets hebt van wauw wordt even wat kleiner van binnenHet is dus maar bij één persoon , en ook pas zo erg sinds wat er vorig week allemaal is voorgevallen..
ja, zodra ik erachter kwam dat ze logen oid, of geen normaal gedrag vertoonden (was me niet altijd meteen duidelijk, gelukkig altijd wel vrij snel).quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelijk afgekapt mag ik hopen? Dat zijn de engste
Jammerquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:55 schreef complicate het volgende:
Ga gewoon naar haar toe en verkaar haar uw liefdequote:Op dinsdag 8 april 2014 17:24 schreef Jeremain87 het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier en ik zou graag jullie advies hebben.
Ik vind een vrouwelijke collega van mij nu al zo'n 4 jaar een leuk meisje (Niet verliefd oid, maar gewoon een leuk meisje met wie je wel eens wat zou willen drinken). Nu ben ik nogal een verlegen type op werk, en werkt zij op een andere afdeling waardoor ik haar eigenlijk nooit spreek buiten een hoi, hey etc. Eigenlijk steeds met de gedachte ach joh dat wordt nooit wat joh..
Nu kwam ik dit weekend andere vrouwelijke collega's tegen op een feest, vriendinnen van haar. En toen heb ik nogal stomme dingen gedaan. Met uitgaan met een drankje op ben ik sws al een uitbundiger type. Maar nu was ik dus onder invloed van XTC..
Ik ben dus naar die collega's toegelopen om te vertellen hoe geweldig haar ik nu wel niet vond etc. Opzich nog niet heel erg, maar daarna liep het op dat feest nogal uit met twee andere vriendinnen van mij (onbekend bij mijn collega's) die ook onder invloed van xtc waren. Zoenen, trio zoen etc. Maar gewoon voor de lol dus.
Nu was dat feest nogal klein en ik vrees dat mijn vrouwelijke collega's dit hebben gezien. Ze zijn vertrokken zonder gedag te zeggen.
Nu heb ik deze week weer moeten werken, en zag ik mijn collega 'crush'. Ik weet eigenlijk zeker dat die liefdes/leuk vindt bekentenis bij haar terecht is gekomen. Maar ik vrees eigenlijk dat alles van die avond bij haar terecht is gekomen.
Nu sprak ik haar al extreem weinig op mijn werk, maar de situatie is nu helemaal akward geworden en ik durf haar gewoon echt niet onder ogen te komen en wordt helemaal knalrood telkens als ik haar zie. Maar nu lijkt het zelfs alsof ze sinds kort (na het betreffende feest) zelfs lichte toenadering zoekt naar mij.
Hebben jullie advies hoe uit deze situatie te komen, en er wellicht toch wat van te makenWant ik zou nu eindelijk na 4 jaar toch wat willen proberen, en de situatie op m'n werk wordt voor mij zo ongelofelijk awkward...
Ach genoeg andere Foksters die daar voor openstaan.quote:
Eerste tip is geen xtc gebruikenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
Of heb je tips nodig hoe je aan iemand liefde verklaart?
Kan ook deel zijn van iemand pp date vragenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Eerste tip is geen xtc gebruiken
Eerst maar daten, liefde verklaren kan altijd nog.
Hahaha ik was niet van plan xtc gebruiken op een date. Al zal een date altijd wel heel gezellig worden als beide het doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
Kan ook deel zijn van iemand pp date vragenVooral omdat hij haar al 4 jaar kent. Allee, kennen... En ik denk dat hij ook geen xtc moet gebruiken in dat kader. Dat weet hij nu ook -hoop ik-.
Je hebt al genoeg gewacht hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:37 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Hahaha ik was niet van plan xtc gebruiken op een date. Al zal een date altijd wel heel gezellig worden als beide het doen![]()
En meteen de liefde verklaren gaat ook wat ver... ik denk dat ik het even aankijk en hopelijk wat vertrouwen win de komende tijd in haar bijzijn.. Om dan maar inderdaad evt via via iets te proberen..
Nu moet ik over 2 dagen weer werken, daar zie ik dan wel weer tegen op als een berg haha
Hahaha dat is nog zacht uitgedrukt. Ik weet me niet eens hoe te gedragenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:39 schreef complicate het volgende:
Of weet je niet goed wat je gaat zeggen ?
Probeer het wat te relativeren joh. Zo boeiend is het nou ook weer neit wat er is gebeurt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:41 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Hahaha dat is nog zacht uitgedrukt. Ik weet me niet eens hoe te gedragenzoals ik al zei ik heb me echt in een lastige situatie gewurmd, wou dat ik het kon terug draaien.
En dan is er ook nog die angst voor n afwijzing, en dan moet je in het vervolg wel nog iemand vaak zien op de werkvloer..
1. iedereen heeft ooit een awkward moment meegemaakt ,zij ook!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:41 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Hahaha dat is nog zacht uitgedrukt. Ik weet me niet eens hoe te gedragenzoals ik al zei ik heb me echt in een lastige situatie gewurmd, wou dat ik het kon terug draaien.
En dan is er ook nog die angst voor n afwijzing, en dan moet je in het vervolg wel nog iemand vaak zien op de werkvloer..
En dat dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Probeer het wat te relativeren joh. Zo boeiend is het nou ook weer neit wat er is gebeurt.
Makkelijker gezegd dan gedaan :pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb het vaker gezegd, en ik zeg het nog een keer: ga niet aanpappen met een collega.
In dit specifieke geval is het misschien minder erg omdat jullie elkaar niet constant zien en ook niet constant met elkaar hoeven te werken. Toch kan het leiden tot vervelende situaties wanneer het niet loopt zoals gehoopt.Wat stel je voor? Dat hij zijn gevoelens gewoon laat voor wat ze zijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Je gaat niet flauwvallen hoor, of wie weet ontstaat jullie romance zelfs op dat moment. You never know.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:17 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan :p
Maar in ieder geval bedankt voor julie reacties! Ik kijk het denk ik nog even aan zodat ik in ieder geval niet rood aanloop en half flauwval op het moment dat ik haar vraag
Dat hij beseft dat z'n werkomgeving in negatieve zin veranderen, mocht het misgaan... Als hij dat risico voor lief neemt, dan moet hij er gewoon voor gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Dat hij zijn gevoelens gewoon laat voor wat ze zijn ?
Dit is inderdaad ook iets wat meespeelt...quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat hij beseft dat z'n werkomgeving in negatieve zin veranderen, mocht het misgaan... Als hij dat risico voor lief neemt, dan moet hij er gewoon voor gaan.
ok en succes met jouw beslissing en actiesquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:41 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook iets wat meespeelt...
Nja anyway ik zal jullie updated houden over hoe en wat er gaat gebeuren komende dagen/weken :p
Nee, deze situatie is heel goed. Jouw omgeving geeft je duidelijke feedback dat je aan je sociale vaardigheden/zelfvertrouwen moet gaan werken. Luister daar naar en doe er iets mee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:41 schreef Jeremain87 het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd comp.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef complicate het volgende:
Bericht voor Yats in verband met zelfvertrouwen:
Als je hier bent laat me iets weten dan geef ik je een tip dat jou zou kunnen helpen
Ze heeft het over Leuvenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd comp.Zeg het eens?
Ik moet echt eens met mijn kop uit die wolken komen fax. Heb je daar geen tips voor?quote:
Geen fuck gevenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet echt eens met mijn kop uit die wolken komen fax. Heb je daar geen tips voor?
Advies vragen aan Faxie terwijl je zelf advies geeft in de PUA-reeksquote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet echt eens met mijn kop uit die wolken komen fax. Heb je daar geen tips voor?
Ah ok dus ik heb eens nagedacht wat jou precies zou kunnen "helpen". Maar eerst paar vraagjes.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd comp.Zeg het eens?
Fax is een expert in het 'non-relatie deel'. En ik zit momenteel een beetje met mijn kop in de wolkenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Advies vragen aan Faxie terwijl je zelf advies geeft in de PUA-reeks![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neen.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Advies vragen aan Faxie terwijl je zelf advies geeft in de PUA-reeks![]()
![]()
[ afbeelding ]
ok.quote:
1. Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Er zijn wel wat verbeterpunten (o.a. betere ogen/geen bril en een sixpack zou na zoveel jaar ook wel weer fijn zijn), maar of dat me direct zou helpen?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok dus ik heb eens nagedacht wat jou precies zou kunnen "helpen". Maar eerst paar vraagjes.
Je bent dus nu onzeker enzo. Maar probeer je soms te visualiseren hoe de betere versie van jou is?
En wie is jouw ideaal? Een gast die je echt ziet als "de man". Iemand die je echt ziet als jouw betere versie?
Dat idee had ik al een beetje.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
1. Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Er zijn wel wat verbeterpunten (o.a. betere ogen/geen bril en een sixpack zou na zoveel jaar ook wel weer fijn zijn), maar of dat me direct zou helpen?
2. Ik heb geen ideaal eigenlijk. Ik weet wel wat ik anders aan mezelf zou willen (o.a. betere ogen/geen bril en een sixpack zou na zoveel jaar ook wel weer fijn zijn)
Wow, goed advies.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat idee had ik al een beetje.
1. Dat zou je dus wel eens kunnen proberen. Visualiseer zo vaak mogelijk, de betere versie van jezelf en dan heb ik het niet direct over Yats met betere ogen/geen bril en een sixpack, maar over Yats die zelfzeker is. Yats die zich niets aantrekt van wat jan en allemaal zegt, Yats die na een afwijzing NEXT durft zeggen en denken "haar verlies", Yats die dus zeker is van zichzelf en zich niet identificeert in termen van kunnen en niet kunnen, maar in termen van mogelijkheden.
2. Iedereen heeft een ideaal, je zou eens kunnen nagaan wie echt een ideaal zou kunnen zijn voor u, een man die je echt kan stempelen als "dit is een man en die heeft lef".
Je bent nu bezig met jezelf te indentificeren met iets negatiefs terwijl je het omgekeerde (mindset) zou moeten hebben. Zodra je jezelf in het positief kunt identificeren of een "ideaal" hebt kan het een begin zijn naar extra zelfvertrouwen.
Stap per stap, maar die mindset kan je dus wel oefenen door aan punt 1 en 2 zo vaak mogelijk visualiseren en waar te maken.
Daar mag ik niet over klagen (uitgezonderd mijn buik). Maar spieren maken je niet meer zelfverzekerd. Sterker nog, als ik in de sportschool om me heen kijk is het eerder andersom.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:15 schreef complicate het volgende:
Wou nog iets toevoegen: spieren kunnen denk ik wel zorgen voor extra aandacht. Daar houden we van
Vandaar mijn twee puntjes:quote:Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Daar mag ik niet over klagen (uitgezonderd mijn buik). Maar spieren maken je niet meer zelfverzekerd. Sterker nog, als ik in de sportschool om me heen kijk is het eerder andersom.
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef complicate het volgende:
[..]
1. Dat zou je dus wel eens kunnen proberen. Visualiseer zo vaak mogelijk, de betere versie van jezelf en dan heb ik het niet direct over Yats met betere ogen/geen bril en een sixpack, maar over Yats die zelfzeker is. Yats die zich niets aantrekt van wat jan en allemaal zegt, Yats die na een afwijzing NEXT durft zeggen en denken "haar verlies", Yats die dus zeker is van zichzelf en zich niet identificeert in termen van kunnen en niet kunnen, maar in termen van mogelijkheden.
2. Iedereen heeft een ideaal, je zou eens kunnen nagaan wie echt een ideaal zou kunnen zijn voor u, een man die je echt kan stempelen als "dit is een man en die heeft lef".
Je bent nu bezig met jezelf te indentificeren met iets negatiefs terwijl je het omgekeerde (mindset) zou moeten hebben. Zodra je jezelf in het positief kunt identificeren of een "ideaal" hebt kan het een begin zijn naar extra zelfvertrouwen.
Stap per stap, maar die mindset kan je dus wel oefenen door aan punt 1 en 2 zo vaak mogelijk visualiseren en waar te maken.
Haha ecto gespot. Hoeveel squat je brah?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Daar mag ik niet over klagen (uitgezonderd mijn buik). Maar spieren maken je niet meer zelfverzekerd. Sterker nog, als ik in de sportschool om me heen kijk is het eerder andersom.
Beter dan fatty.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha ecto gespot. Hoeveel squat je brah?
Dat doe ik zelden, ik hoef mijn kont niet echt strakker te krijgen. Maar op de meeste toestellen zit ik ergens tussen de 50 en de 60 kilo. En dat na een maand of vijf in de sportschool.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha ecto gespot. Hoeveel squat je brah?
Dude, lose the machines. Barbell die shit.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden, ik hoef mijn kont niet echt strakker te krijgen. Maar op de meeste toestellen zit ik ergens tussen de 50 en de 60 kilo. En dat na een maand of vijf in de sportschool.
p.s. ik ben overigens vooral de sportschool in gedoken omdat ik bij het rugby merkte dat ik meer tijd nodig had dan ik wilde om bepaalde spieren te laten herstellen.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
Je doet aan rugby, squat niet en je zelfvertrouwen is afhankelijk van je sixpek.
Het plaatje klopt gew voor geen meter, sorry
Dat laatste is je eigen conclusie. Ik denk niet dat een sixpack me ineens zelfvertrouwen zou geven. Dat ik weinig zelfvertrouwen heb heeft meer met mijn verleden te maken. Dat rugbyen doe ik overigens al een jaar of 7.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
Je doet aan rugby, squat niet en je zelfvertrouwen is afhankelijk van je sixpek.
Ok uw verleden loslaten. Als dat echt moeilijk is voor u, kan je bij een psy. gaan, sommige zijn psychopaten, maar er zitten goeie tussen. Zolang je maar stappen blijft ondernemen naar jezelf toe.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is je eigen conclusie. Ik denk niet dat een sixpack me ineens zelfvertrouwen zou geven. Dat ik weinig zelfvertrouwen heb heeft meer met mijn verleden te maken. Dat rugbyen doe ik overigens al een jaar of 7.
Verwerp je blik op het verleden en ga bedenken wat je wilt bereiken..quote:Op donderdag 10 april 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste is je eigen conclusie. Ik denk niet dat een sixpack me ineens zelfvertrouwen zou geven. Dat ik weinig zelfvertrouwen heb heeft meer met mijn verleden te maken. Dat rugbyen doe ik overigens al een jaar of 7.
Rugby zonder te squatten. Dat is hetzelfde als B&J kopen en dan niet opetenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:05 schreef fathank het volgende:
Heb je die bodybuildinghomos ook weer met hun Squats
Ik heb last van mn rug.
-ga squatten
Ik heb last van mn been
-ga squatten
Ik heb last van mn zelfvertrouwen
-ga squatten
Ik heb darmkanker
-ga squatten
Beetje meer body kan je zelf aan werken natuurlijk, koop een paar gewichten en ga consequent oefenen, doe wat situps en pushups en pak vaker de fiets ipv de auto. Ik ben ook geen hulk hogan maar ik ben ook geen spierloos wezen omdat ik regelmatig fiets en spieroefeningen doe.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
1. Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Er zijn wel wat verbeterpunten (o.a. betere ogen/geen bril en een sixpack zou na zoveel jaar ook wel weer fijn zijn), maar of dat me direct zou helpen?
2. Ik heb geen ideaal eigenlijk. Ik weet wel wat ik anders aan mezelf zou willen (o.a. betere ogen/geen bril en een sixpack zou na zoveel jaar ook wel weer fijn zijn)
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Lol jij bent zeker zo een spinning pootje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:05 schreef fathank het volgende:
Heb je die bodybuildinghomos ook weer met hun Squats
Ik heb last van mn rug.
-ga squatten
Ik heb last van mn been
-ga squatten
Ik heb last van mn zelfvertrouwen
-ga squatten
Ik heb darmkanker
-ga squatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |