Das niet erg.quote:
Misschien is dat wel een goed idee ja. Dan heb je nu alvast een goed plan voor na uw projecten enzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat wil ik bij deze best zeggen.Misschien dat ik het eens wat serieuzer probeer ipv zo nu en dan met een ander een avondje klooien.
Whut? Ze speelt met je. Gewoon "dumpen". Maar hoe oud is ze? en blijkbaar is het dan wel goed voor te zoenen maar niet voor af te spreken. Ja hoor. Niet pikken!quote:Op woensdag 2 april 2014 18:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb eigenlijk al 2 jaar contact met een dame die ik leuk vindt, zij vindt mij ook leuk alleen zit er een redelijk gat in leeftijd en vindt ze mij te oud voor meer.
Ze blijft wel constant whatsappen als ik niks laat horen.
Ook hebben we regelmatig gezoend alleen blijft het daar dan bij, als ik vraag of ze wil afspreken zegt ze dat ze me te oud vindt.
Ik 26 zij 20.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Whut? Ze speelt met je. Gewoon "dumpen". Maar hoe oud is ze? en blijkbaar is het dan wel goed voor te zoenen maar niet voor af te spreken. Ja hoor. Niet pikken!
Mannen kunnen geen twee dingen tegelijk he.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
De reeks doet het weer. Voorlopig even geen versieren voor mij
. Druk bezig met mezelf op de rit zetten
Bullshit dus, ze speelt met je. Ze vindt het ok om te zoenen maar om af te spreken ben je te oud (26)? Je bent oud genoeg om te beseffen dat ze toch echt niets serieus wilt. Of wil je ook gewoon "spelen"? Zeg haar duidelijk wat jij wil. Het gaat niet om haar , maar ook om wat jij belangrijk vindt.quote:
Ze wil alleen seks misschien?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb eigenlijk al 2 jaar contact met een dame die ik leuk vindt, zij vindt mij ook leuk alleen zit er een redelijk gat in leeftijd en vindt ze mij te oud voor meer.
Ze blijft wel constant whatsappen als ik niks laat horen.
Ook hebben we regelmatig gezoend alleen blijft het daar dan bij, als ik vraag of ze wil afspreken zegt ze dat ze me te oud vindt.
Het is nou niet dat we wekelijks/maandelijks zoenen. in begin van contact eerste maand 3x oid in de rest van de periode 1,5 jaar nog keer of 4-5.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Bullshit dus, ze speelt met je. Ze vindt het ok om te zoenen maar om af te spreken ben je te oud (26)? Je bent oud genoeg om te beseffen dat ze toch echt niets serieus wilt. Of wil je ook gewoon "spelen"? Zeg haar duidelijk wat jij wil. Het gaat niet om haar , maar ook om wat jij belangrijk vindt.
Nee, dat merk ik wel aan haar dat dat niet de reden van het contact isquote:
Maar dat kan toch gewoon zijn dat ze aandacht wilt/zoekt. Maak haar duidelijk dat jij hier niet mee gediend bent. Zeg haar dat heel duidelijk wat jij wenst. En als ze steeds niet duidelijk is dan kap je er gewoon mee. Je moet uw energie niet verspillen aan iemand die gewoon aandacht zoekt, als je meer dan dat wilt.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:42 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Het is nou niet dat we wekelijks/maandelijks zoenen. in begin van contact eerste maand 3x oid in de rest van de periode 1,5 jaar nog keer of 4-5.
Maar telkens als ik dan denk ik kap met whatsappen krijg ik binnen een week wel weer een bericht.
Het is gewoon een leuke meid en kennen we elkaar wel redelijk goed in de loop van de tijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar dat kan toch gewoon zijn dat ze aandacht wilt/zoekt. Maak haar duidelijk dat jij hier niet mee gediend bent. Zeg haar dat heel duidelijk wat jij wenst. En als ze steeds niet duidelijk is dan kap je er gewoon mee. Je moet uw energie niet verspillen aan iemand die gewoon aandacht zoekt, als je meer dan dat wilt.
Niet meer mee whatsappen dan, anders blijft die ergernis.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke meid en kennen we elkaar wel redelijk goed in de loop van de tijd.
Ook heb ik geen speciale gevoelens meer zoals in begin, maar weet wel als we het serieus aan gaan pakken dat dat wel komt.
Ook verspil ik weinig energie aan haar, het is leuk tijdens het whatsappen, maar mocht ik geen tijd of zin hebben dan reageer ik ook niet.
Maar toch blijf ik het jammer vinden dat zelfs 1 date niet eens kan omdat ze dan blijft zeggen, hoe leuk ik je ook vindt, je bent te oud.
Wat ga je dan doen? denk je dat die situatie vanzelf gaat veranderen? Gewoon haar eens bellen en zeggen wat je nu net tegen me hebt gezegd. Zeg haar dat je dat een dom smoesje vindt dat ze u oordeelt op basis van uw leeftijdquote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke meid en kennen we elkaar wel redelijk goed in de loop van de tijd.
Ook heb ik geen speciale gevoelens meer zoals in begin, maar weet wel als we het serieus aan gaan pakken dat dat wel komt.
Ook verspil ik weinig energie aan haar, het is leuk tijdens het whatsappen, maar mocht ik geen tijd of zin hebben dan reageer ik ook niet.
Maar toch blijf ik het jammer vinden dat zelfs 1 date niet eens kan omdat ze dan blijft zeggen, hoe leuk ik je ook vindt, je bent te oud.
Was het dat maarquote:Op woensdag 2 april 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen kunnen geen twee dingen tegelijk he.
Ik heb zojuist maar besloten om haar te gaan negeren, veel kans dat ik binnen 48 uur wel weer een bericht krijg.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? denk je dat die situatie vanzelf gaat veranderen? Gewoon haar eens bellen en zeggen wat je nu net tegen me hebt gezegd. Zeg haar dat je dat een dom smoesje vindt dat ze u oordeelt op basis van uw leeftijd. Bel haar op en wees duidelijk of doe niets, maar dan moet je ook geen mirakels verwachten he.
Nice plan, en laat ze u vooral niet aan het lijntje houden. Date of helemaal niets, lijkt een prima plan.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist maar besloten om haar te gaan negeren, veel kans dat ik binnen 48 uur wel weer een bericht krijg.
Heb genoeg gedaan om haar duidelijk te maken dat ik het serieuzer wil, mocht ze om uitleg gaan vragen waarom ik ineens niks meer zeg ga ik ga haar nog 1x zeggen dat het een date wordt of helemaal niks meer.
Heel belangrijkquote:Op woensdag 2 april 2014 18:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
De reeks doet het weer. Voorlopig even geen versieren voor mij
. Druk bezig met mezelf op de rit zetten
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Was het dat maar. De komenden maanden (!) zit ik in een revalidatie-proces, dus even niet versieren / daten..
Precies, leeftijd mag absoluut geen issue zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Whoop, we gaan weer serieus doen.
[..]
Heel belangrijkEn goed dat je dat inziet. Wat ga je doen?
Te oud kan ik me nog wel voorstellen. Dirkos je hebt een leeftijd dat men vaak gaat settelen, in een hele andere fase is. En ik kan me voorstellen dat dat beangstigend kan zijn (voor beide kanten overigens). Neemt niet weg dat het niet netjes is dat ze wel met je zoent en dus eventueel aanleiding geeft tot meer. Heeft ze verteld waarom ze je te oud vindt? Ik scheelde 10 jaar met mijn ex maar wij waren op een leeftijd dat het niets uit maakte voor mijn gevoel (23-33). al was hij qua karakter misschien wel jonger
Revalideren, komende maanden onder de pannenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Precies, dank je welquote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef complicate het volgende:
[..]maar de wereld draait ook niet om vrouwen versieren he. Uw revalidatie lijkt me prioritair. Iig veel moed.
Naja, ik denk dat het haar meer gaat om het getal dan dat ik het werkelijk ben. tenminste voor mijn gevoel gedraag ik me nog niet zoals jij die leeftijd beschrijft.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Te oud kan ik me nog wel voorstellen. Dirkos je hebt een leeftijd dat men vaak gaat settelen, in een hele andere fase is. En ik kan me voorstellen dat dat beangstigend kan zijn (voor beide kanten overigens). Neemt niet weg dat het niet netjes is dat ze wel met je zoent en dus eventueel aanleiding geeft tot meer. Heeft ze verteld waarom ze je te oud vindt? Ik scheelde 10 jaar met mijn ex maar wij waren op een leeftijd dat het niets uit maakte voor mijn gevoel (23-33). al was hij qua karakter misschien wel jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |