SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dan moet ik inderdaad ineens maar niet hopen dat ze winnen of zo?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, Twente wordt toch nooit van z'n lang zal ze leven geen 2e meer.
[..]
Hij roept weer eens wat. Of zo..quote:
Ach, gezien het schema en de kwaliteiten van Twente zie ik ze wel tweede worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij roept weer eens wat. Of zo..
Mag wel, maar echt nut heeft het niet meer.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik inderdaad ineens maar niet hopen dat ze winnen of zo?
Gast lul niet zo dom man.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag wel, maar echt nut heeft het niet meer.
Gvd Blind weer op LB, om gek van te wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthórsson, Schöne
Wat. een. aids.
Aldus jijquote:Op woensdag 2 april 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten in plaats van dat je inhoudsloos gaat raaskallen.
Maar goed; er staan 3 clubs voor Twente die voor de 2e plaats gaan, daarvan hebben er sowieso 2 een betere selectie. Die gaan ze in 5 wedstrijden echt niet alle 3 inhalen hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Youri MulderDat is de zus van Koe Trudy uit een weiland ergens in het Groene Hart.
Als Twente vandaag iig wint staan ze 3e of 2e mits Feyenoord punten verliest. Verder vind ik dat ze wel een schema hebben dat te doen is. Als Twente met haar kwaliteiten en zonder onderschatting die wedstrijden ingaat, denk ik dat het goed moet komen voor hen. Feyenoord moet zelf nog naar Eindhoven en Alkmaar. PSV moet nog naar Heerenveen en Feyenoord.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij
[..]
Maar goed; er staan 3 clubs voor Twente die voor de 2e plaats gaan, daarvan hebben er sowieso 2 een betere selectie. Die gaan ze in 5 wedstrijden echt niet alle 3 inhalen hoor.![]()
Mocht dat wel gebeuren neem ik 2 weken lang een Tadic-UI.
Kijk ook eens naar het aantal gespeelde wedstrijden en tegen welke clubs Twente nog moet en de concurrentie. Die spelen onderling namelijk nog.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij
[..]
Maar goed; er staan 3 clubs voor Twente die voor de 2e plaats gaan, daarvan hebben er sowieso 2 een betere selectie. Die gaan ze in 5 wedstrijden echt niet alle 3 inhalen hoor.![]()
Mocht dat wel gebeuren neem ik 2 weken lang een Tadic-UI.
Middag?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
Beslissende middag voor de nacompetitie onderin lijkt me. Als Eagles en Utrecht (beiden thuis tegen zwakke tegenstanders) winnen en RKC niet van Ajax valt er een gat van vier punten, en RKC heeft nog een best zwaar programma.
Afhankelijk van de tijdzone.quote:
Blind op LBquote:Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthórsson, Schöne
Wat. een. aids.
Omdat bepaalde spelers geen drie wedstrijden in een week aankunnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veltman, Poulsen, Duarte, de Sa, Siggy, wtf.
Veltman snap ik wel aangezien Moisander nog steeds geblesseerd is.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is er mis met Veltman en Duarte?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zolang je Duarte niet LB zet, is er niets mis met hem.quote:
Pak je rekenmachienquote:Op woensdag 2 april 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Twente vandaag iig wint staan ze 3e of 2e mits Feyenoord punten verliest. Verder vind ik dat ze wel een schema hebben dat te doen is. Als Twente met haar kwaliteiten en zonder onderschatting die wedstrijden ingaat, denk ik dat het goed moet komen voor hen. Feyenoord moet zelf nog naar Eindhoven en Alkmaar. PSV moet nog naar Heerenveen en Feyenoord.
Hij staat ook niet linksback begreep ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je Duarte niet LB zet, is er niets mis met hem.
Ok.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan die reclame van de WWF
Die van die tering Bas vd Goor was ergerquote:Op woensdag 2 april 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
21 = 5.quote:
Zou ook niet logisch zijn gezien de basiself.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij staat ook niet linksback begreep ik.
Ik vind het anders wel een mooi liedje.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Veltman komt te kort, maar ik zie dat Moisander geblesseerd is.quote:
Veltman staat altijd in de basisquote:Op woensdag 2 april 2014 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veltman komt te kort, maar ik zie dat Moisander geblesseerd is.
Duarte is al helemaal niks mja...
Veltman komt tekort tegen RKC?:D Kom op zeg. Nu hij 3 wedstrijden kut speelt is het gelijk niks meer? Gewoon een groot talent en talent maakt af en toe fouten.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duarte is al helemaal niks mja...
Denswil-Moisanderquote:Op woensdag 2 april 2014 18:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Veltman staat altijd in de basis
Wie moet daar anders staan dan? Hoorn?
Trainersgelul over twee linkspotenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan niet. Denswil en Moisander spelen op dezelfde positie.
Ja dan niet héquote:Op woensdag 2 april 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan niet. Denswil en Moisander spelen op dezelfde positie.
Tja, trainers hebben er nou eenmaal kijk op. Snap wel dat jij ons niet kan volgen af en toe.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Trainersgelul over twee linkspoten
Hopen is een groot woord, maar ik zou het zeker niet erg vinden.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dan niet hé![]()
Hoop je ook dat Feyenoord punten laat liggen?
Opdonderen met je gebedel om streams.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat zit je nou stoer te doen mafkees?
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Opdonderen met je gebedel om streams.
Oh, en dat.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat er een apart topic is..kan ik toch niet wetenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kanaal 8 maar liefstquote:Op woensdag 2 april 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Adelaar heeft schijt aan het baasje.
geregistreerd op: maandag 21 mei 2007quote:Op woensdag 2 april 2014 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat er een apart topic is..kan ik toch niet weten
Waarom zo dicht bij het net, ga lekker in het midden staan. Dan heb je een prima uitzicht vanuit het uitvakquote:
Puur trainersjargon, de beste twee centrale verdedigers moeten spelen, ongeacht links of rechts. Overigens kan Moisander het ook prima met rechts, nagenoeg altijd moeten spelen bij AZ.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, trainers hebben er nou eenmaal kijk op. Snap wel dat jij ons niet kan volgen af en toe.
Aha. Ik heb maar 2 kanalen op tv trouwensquote:Op woensdag 2 april 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Internet hé. Op de TV uiteraard niet.
zondag 26 september 2004 @ 01:57quote:Op woensdag 2 april 2014 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
wtf
Juist.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zondag 26 september 2004 @ 01:57
wtf
Met dank aan Guzubuyukquote:Op woensdag 2 april 2014 18:42 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Al één jaar thuis ongeslagen.
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker druk in het uitvak bij Heracles
[ afbeelding ]
Nog een paar dagen volhouden.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch jammer dat we niet van het geniale spel van PSV kunnen genieten vanavond
Doe normaal man, heb net gegeten.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien kun je genieten van een misstap van Feyenoord.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beste sfeer.quote:
Dankjequote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alvast gefeliciteerd Twente met de overwinning, als er al een kans was voor ADO dan heeft Cabral het sowieso al verziekt
Je speelt te veel Fifa jij.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
De Sa passeert zijn man alsof hij er niet staat.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
De Sa passeert zijn man alsof hij er niet staat.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAA HERACLES
ZONDAG KAMPIOEN TOETERTJES
namens mijn clubbie; geen dankquote:Op woensdag 2 april 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAA HERACLES
ZONDAG KAMPIOEN TOETERTJES
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is goed schatje.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weer op bed liggen en naar Ajax kijken.
Handjes boven de lakensquote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weer op bed liggen en naar Ajax kijken.
Boeiend man.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef OverRated het volgende:
Die had de Cil wel klem kunnen hebben.
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord zou een speler als Castelen goed kunnen gebruiken.
Vanavond en zondag winnen terwijl Feyenoord vanavond of komend weekend punten laat liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Vleuver het volgende:
Wat zijn de voorwaarden voor zondag kampioen?
Ajax verslaat RKC en Vitessequote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Vleuver het volgende:
Wat zijn de voorwaarden voor zondag kampioen?
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax verslaat RKC en Vitesse
Feyenoord verliest van Heracles of tegenstander zondag
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Castaignos laat nooit een kans liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Castaignos vergeet binnen te tikken.
Dat vergeet ie net iets te vaak.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Castaignos vergeet binnen te tikken.
Deze was oprecht lastig.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Castaignos laat nooit een kans liggen.
Feyenoord netwerk?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef OverRated het volgende:
Feyenoord topic is leuk om te lezen nu.
Exact. Wereldredding.quote:
Zelfs de Twentesupporters posten meer in dit topic vandaag.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:09 schreef OverRated het volgende:
Feyenoord topic is leuk om te lezen nu.
Helemaal als het om Ajax gaat in die eredivisie gedeeltes van zequote:Op woensdag 2 april 2014 19:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die netwerk sites zijn altijd wel een soort van grappig. Dom volk daar
Ja. Mars hahaahquote:
hap hapquote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Logisch, hij komt van Feyenoord. Alleen maar dom volk daar
Die Seda deed het toch gewoon prima? Snap niets van die wissel, tegen Roda blunderde die Van Dijk ook al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
en dan moet ik ze zeker weer omcirkelen?nooit meer
Volgens wie?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:15 schreef Tyron het volgende:
volgens vasion zou ajax het heel lastig krijgen
Dan stamp je er toch op? Oh nee, je hebt er niet voor betaald.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:17 schreef Mansjester het volgende:
Ja hoor.Mijn stream haperde.Start ik een andere op, allemaal prima enzo.Kijk ik na een minuut naar de stand, staat het ineens 0-2
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 02-04-2014 om 19:14:59"I am working Sir, thank you." @jackvangelder wordt in Madrid gestoord tijdens kruisgesprek. http://nos.nl/video/63118(...)s-in-nat-madrid.html
reageer retweet
Sjek mag wel weer eens onder de zonnebank.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 02-04-2014 om 19:14:59"I am working Sir, thank you." @jackvangelder wordt in Madrid gestoord tijdens kruisgesprek. http://nos.nl/video/63118(...)s-in-nat-madrid.html [ afbeelding ] reageer retweet
Vies dik, is die man.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 02-04-2014 om 19:14:59"I am working Sir, thank you." @jackvangelder wordt in Madrid gestoord tijdens kruisgesprek. http://nos.nl/video/63118(...)s-in-nat-madrid.html [ afbeelding ] reageer retweet
Dat klonk van te voren hartstikke leuk, maar in het filmpje valt het reuze tegenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Halverwege is het nog een keertje.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klonk van te voren hartstikke leuk, maar in het filmpje valt het reuze tegen
Dat gevoel heb ik wel vaker bij Sjekquote:Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klonk van te voren hartstikke leuk, maar in het filmpje valt het reuze tegen
Jack "ik haat Real Madrid" van Gelder, gelukkig regent het daar.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef Pino112 het volgende:
PSGquote:Op woensdag 2 april 2014 19:25 schreef OverRated het volgende:
Vanavond Real - Dortmund of PSG - Chelsea?
Zeg het maar.
Real.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:25 schreef OverRated het volgende:
Vanavond Real - Dortmund of PSG - Chelsea?
Zeg het maar.
Moest je zo hard lachen achter je pctje?quote:
Hij heeft gewoon een beetje een jankhoofd.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vilhena huilt bijna omdat hij scoort tegen Heracles
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Moest je zo hard lachen achter je pctje?
quote:
Ah daar zijn de Feyenoorders opeens.quote:
Vilhena al eens horen praten? Wat een mietje is datquote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het was wel echt een mooie goalquote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
Ah daar zijn de Feyenoorders opeens.
Emotie, dat kunnen ze natuurlijk niet bij dat clubje van jouquote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk dat Ajax gewoon alle wedstirjden wint nog.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
Wel blij dat Ajax gewoon blijft winnen, je zou maar 2e worden met 2 punten achter Ajax
Mwah daar winnen we thuis wel van.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Feyenoord vandaag wint gaat dat heel moeilijk worden.
Arrogantiequote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah daar winnen we thuis wel van.
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Emotie, dat kunnen ze natuurlijk niet bij dat clubje van jou
Dan heb je ze nog niet ingehaald.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik postte tijdens de achterstand al over het ontbreken van de geniale keeper Seda, maar wat jij wil.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
Ah daar zijn de Feyenoorders opeens.
Als we er niet van winnen zijn we sowieso kansloos, of ze nu vandaag verliezen of nietquote:
Als ze vandaag winnen hebben ze 4 punten meer en een beter doelsaldo.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we er niet van winnen zijn we sowieso kansloos, of ze nu vandaag verliezen of niet
Theo Reitsma?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die commentator bij Twente - ADO haalde Bengtsson en Ebecilio al door mekaar en daarnet Tadic en Gutierrez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |