SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dan moet ik inderdaad ineens maar niet hopen dat ze winnen of zo?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, Twente wordt toch nooit van z'n lang zal ze leven geen 2e meer.
[..]
Hij roept weer eens wat. Of zo..quote:
Ach, gezien het schema en de kwaliteiten van Twente zie ik ze wel tweede worden.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij roept weer eens wat. Of zo..
Mag wel, maar echt nut heeft het niet meer.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik inderdaad ineens maar niet hopen dat ze winnen of zo?
Gast lul niet zo dom man.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag wel, maar echt nut heeft het niet meer.
Gvd Blind weer op LB, om gek van te wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthórsson, Schöne
Wat. een. aids.
Aldus jijquote:Op woensdag 2 april 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten in plaats van dat je inhoudsloos gaat raaskallen.
Maar goed; er staan 3 clubs voor Twente die voor de 2e plaats gaan, daarvan hebben er sowieso 2 een betere selectie. Die gaan ze in 5 wedstrijden echt niet alle 3 inhalen hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Youri MulderDat is de zus van Koe Trudy uit een weiland ergens in het Groene Hart.
Als Twente vandaag iig wint staan ze 3e of 2e mits Feyenoord punten verliest. Verder vind ik dat ze wel een schema hebben dat te doen is. Als Twente met haar kwaliteiten en zonder onderschatting die wedstrijden ingaat, denk ik dat het goed moet komen voor hen. Feyenoord moet zelf nog naar Eindhoven en Alkmaar. PSV moet nog naar Heerenveen en Feyenoord.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij
[..]
Maar goed; er staan 3 clubs voor Twente die voor de 2e plaats gaan, daarvan hebben er sowieso 2 een betere selectie. Die gaan ze in 5 wedstrijden echt niet alle 3 inhalen hoor.![]()
Mocht dat wel gebeuren neem ik 2 weken lang een Tadic-UI.
Kijk ook eens naar het aantal gespeelde wedstrijden en tegen welke clubs Twente nog moet en de concurrentie. Die spelen onderling namelijk nog.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij
[..]
Maar goed; er staan 3 clubs voor Twente die voor de 2e plaats gaan, daarvan hebben er sowieso 2 een betere selectie. Die gaan ze in 5 wedstrijden echt niet alle 3 inhalen hoor.![]()
Mocht dat wel gebeuren neem ik 2 weken lang een Tadic-UI.
Middag?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
Beslissende middag voor de nacompetitie onderin lijkt me. Als Eagles en Utrecht (beiden thuis tegen zwakke tegenstanders) winnen en RKC niet van Ajax valt er een gat van vier punten, en RKC heeft nog een best zwaar programma.
Afhankelijk van de tijdzone.quote:
Blind op LBquote:Op woensdag 2 april 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthórsson, Schöne
Wat. een. aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |