quote:Op woensdag 2 april 2014 14:58 schreef banapples het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
check, check, dubbel-check.
De geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken
met vriendelijke groet,
Moelands
Geachte heer/mevrouw,
De vogel is gevlogen. Ik herhaal, de vogel is gevlogen
met vriendelijke groet,
Moelands
Geachte heer/mevrouw,
met vriendelijke groet,
Moelands
Wat STAAT hier?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Vandaag een mail ontvangen van een bedrijf waarvoor ik had gesolliciteerd 4 maanden geleden. Wat ik raar vind is dat ik geen Moelands heet. Ben al in dienst bij een ander bedrijf nu. Wat kan ik het beste zeggen waarom ik deze mail heb ontvangen:(graag op een nette manier)
Geachte heer Moelands,
test
Met vriendelijke groet,
Geachte heer/mevrouw,
met vriendelijke groet,
Moelands
Dat is toch ook raar?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:04 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Wat STAAT hier?![]()
Je vindt het raar dat je geen Moelands heet? En wat is je vraag?
Maar waarom schrijft TS dan een mail aan Moelands als hij blijkbaar zelf Moelands genoemd wordt?quote:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:09 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Maar waarom schrijft TS dan een mail aan Moelands als hij blijkbaar zelf Moelands genoemd wordt?
Ik schrijf geen mail aan Moelandsquote:Op woensdag 2 april 2014 15:09 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Maar waarom schrijft TS dan een mail aan Moelands als hij blijkbaar zelf Moelands genoemd wordt?
Waarom begin je dan met: Geachte heer Moelands,quote:Op woensdag 2 april 2014 15:19 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik schrijf geen mail aan Moelands
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom begin je dan met: Geachte heer Moelands,
Kijk nog een keer aubquote:Op woensdag 2 april 2014 15:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan dit niet volgen.. Dus er ook niks zonnigs op zeggen
Je bent niet aangenomen omdat ze denken dat je een MOE-lander bent. Ik zou ze aanklagen. En een keertje naar de kapper om van dat Igor-bloempotkapsel af te komen. En even wat nettere kleren en zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Vandaag een mail ontvangen van een bedrijf waarvoor ik had gesolliciteerd 4 maanden geleden. Wat ik raar vind is dat ik geen Moelands heet. Ben al in dienst bij een ander bedrijf nu. Wat kan ik het beste zeggen waarom ik deze mail heb ontvangen:(graag op een nette manier)
Geachte heer Moelands,
test
Met vriendelijke groet,
Als dat de mail was die je ontvangen hebt zou ik er niet eens op reageren. Dan snappen ze meteen dat de test niet geslaagd is.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:23 schreef elshaarawy92 het volgende:
Waarom begin je dan met: Geachte heer Moelands,
kaasquote:Op woensdag 2 april 2014 15:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent niet aangenomen omdat ze denken dat je een MOE-lander bent. Ik zou ze aanklagen. En een keertje naar de kapper om van dat Igor-bloempotkapsel af te komen. En even wat nettere kleren en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |