Wie maakt er nu ruzie?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:22 schreef Puala het volgende:
Ik heb een bepaald kader van werkzaamheden en hij vraagt mij iets buiten mijn werkzaamheden om te doen. Daar ben ik bereid toe, mits ik er tijd voor heb (die is er wel) en hij de spullen aanlevert. Dat doet hij niet, maar blijft wel stampvoetten dat ik het moet regelen. En ondanks dat we al een keer met zijn leidinggevende hebben gezeten om de neuzen dezelfde kant op te krijgen.. ging hij vanmorgen weer bezig. En toen was ik niet zo subtiel als de vorige keren met zeggen dat hij het moest regelen, hij heeft de rechten enz. En toen mocht ik per direct vertrekken uit zijn ruimte, want hij had geen zin in ruzie en hij kon toch niets met mij.
En ja, dat moet ik me niet aantrekken. Ik doe al meer dan ik mag, maar zo bot en bruut een kamer uit gezet worden vind ik toch echt kut.
Ik vind t gewoon shit. Ik begrijp hoe afhankelijk hij van mij is, maar ik mag hem niet helpen. En dat doe ik al ondanks dat het niet mag. Beetje dankbaarheid zou op zijn plaats zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie maakt er nu ruzie?
Grote tenen zeker...
Nu krijgt hij nog niet gedaan wat hij wil.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon shit. Ik begrijp hoe afhankelijk hij van mij is, maar ik mag hem niet helpen. En dat doe ik al ondanks dat het niet mag. Beetje dankbaarheid zou op zijn plaats zijn.
Feit is dat ik een lijstje wilde maken van wat nog moest en dat hij mij wegstuurde. Mij valt niets te verwijten voor zover ik weet.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu krijgt hij nog niet gedaan wat hij wil.
Laat het maar weer bespreekbaar worden met jullie manager en baseer je dan op feiten, niet op emotie...
Ja kom je toch?quote:Fuck it, vanavond gaan we kwissen!
Daarom, laat 'm in z'n sop gaarkoken...quote:Op woensdag 2 april 2014 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Feit is dat ik een lijstje wilde maken van wat nog moest en dat hij mij wegstuurde. Mij valt niets te verwijten voor zover ik weet.
Voor 99% zeker, ja.quote:Ja kom je toch?
een paasei?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn manager meldde me gisteren dat ze ergens op zat te broeden. Ik ben benieuwd wat het is, morgen overleg met haar
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, laat 'm in z'n sop gaarkoken...
[..]
Voor 99% zeker, ja.
Ben er ergens rond 19.45 uur, denk ik.
Kan pas rond 19.00 uur weg uit Amsterdam...
Dat staat op het menu. Dus wie weet.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem vast een sateetje zonder mij...
Is ie wit en glibberig? Gewoon doen danquote:Op woensdag 2 april 2014 13:16 schreef wyccie het volgende:
Verpakte mozzarella die een maand over datum is en nog normaal ruikt gebruiken of niet?
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Is ie wit en glibberig? Gewoon doen dan
oh, jonge kaas dusquote:
zalmburger en chipsquote:
hmmm. Daar Fish&chips eten en een hamburger inlaten pakken voor thuis.quote:
Die mozzarella zou ik skippen...quote:Op woensdag 2 april 2014 13:32 schreef wyccie het volgende:
Slamelange met cherrytomaatjes, paprika, mozzarella en olijfoliecitroensaphoningdressing, beetje peper erbij.
ja, die is niet goed meer hoorquote:
Ok, ik ga mijn best doen. De rest quizzen en ik de hele avond eten.quote:
Laatst was ik ook bij een pubquiz waar een ronde Food & Drinks was.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, ik ga mijn best doen. De rest quizzen en ik de hele avond eten.
Bij de salade van Wyccie zou ik een scheut balsamico gooien...quote:Op woensdag 2 april 2014 13:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en honing in de dressing hoeft van mij nooit zo.
Gefeliciteerd alvast?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Het kan verkeren mensen, het kan verkeren. Ik ga het zo uitleggen, eerst even een aanbod van die Atlas-opdrachtgever uitprinten
Ik heb gezegd dat ik er over na moet denkenquote:
Ja, die E. is wel een goeiequote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Het aanbod dat ik zojuist heb gekregen: tot eind dit jaar in dienst, zelfde werkzaamheden (praktisch gezien), met uitzicht op contract bij henzelf ipv via uitzendbureau.
De reden dat het nu wel ineens kan: degene die geweigerd heeft, wil graag iets anders doen wat ze ook nodig hebben en zoeken, waardoor het werk dat voor hem bedacht was (mijn werk) weer bij mij komt te liggen.
[..]
Ik heb gezegd dat ik er over na moet denkenheb het aanbod in de mail gekregen en uitgeprint, ik ga thuis even met E. overleggen - hij ziet dingen soms even wat helderder dan ik doe.
So far, so good dus...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Het aanbod dat ik zojuist heb gekregen: tot eind dit jaar in dienst, zelfde werkzaamheden (praktisch gezien), met uitzicht op contract bij henzelf ipv via uitzendbureau.
De reden dat het nu wel ineens kan: degene die geweigerd heeft, wil graag iets anders doen wat ze ook nodig hebben en zoeken, waardoor het werk dat voor hem bedacht was (mijn werk) weer bij mij komt te liggen.
[..]
Ik heb gezegd dat ik er over na moet denkenheb het aanbod in de mail gekregen en uitgeprint, ik ga thuis even met E. overleggen - hij ziet dingen soms even wat helderder dan ik doe.
Hij is de bestequote:Op woensdag 2 april 2014 14:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, die E. is wel een goeie
Maar op zich een mooi aanbod
Oeh, sabbaticalquote:Op woensdag 2 april 2014 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
So far, so good dus...![]()
Los van principiële zaken (die ik me in jouw geval wel kan voorstellen...) lijkt het me niet zo'n moeilijke keuze. Tenzij je volgende week een ander aanbod krijgt elders of even sabbatical wil gaan...
Gelijk heb je, laat ze maar gewoon weten dat je de hele gang van zaken wel zat bent.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is de besteEn op zich wel maar ik vond het wat wanhopig klinken als ik meteen stond te juichen en ja zou zeggen
Rustig aan maar, je hebt nog even de tijd en zij steeds minder...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is de besteEn op zich wel maar ik vond het wat wanhopig klinken als ik meteen stond te juichen en ja zou zeggen
Euh... E. was toch de beste?quote:Oeh, sabbaticalwie wil die voor mij betalen
ik heb gezegd dat ik begin volgende week laat weten wat ik ga doenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan maar, je hebt nog even de tijd en zij steeds minder...
Istie ook, maar ik maak liever iemand anders' geld opquote:Euh... E. was toch de beste?
helaas voor jou, maar daar kan ik geen hulp bij gebruikenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Istie ook, maar ik maak liever iemand anders' geld op
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zal wennen worden, langer dan 3 maanden achtereen één contract...quote:Op woensdag 2 april 2014 15:32 schreef Etcetera het volgende:
Jaen zelfs nu denk ik 'ik moet het nog maar zien' he
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal wennen worden, langer dan 3 maanden achtereen één contract...
Probeer gelijk een salarisverhoging erbij te regelenquote:
dan moet je gewoon op je werk blijven in jouw gevalquote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef iamredleader het volgende:
En inderdaad, etcetera, wat HT zegt! Centjes willen we zien
Ik zie helemaal geen centjesquote:Op woensdag 2 april 2014 17:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan moet je gewoon op je werk blijven in jouw geval
Groeten uit The Florin.quote:
Roger!quote:Op woensdag 2 april 2014 18:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga over een half uurtje op pad richting Utrecht.
Hou een plekje voor me vrij...
Zo heet MM niet!quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat je de pub een kakhol vond!
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef wyccie het volgende:
Nee, en als dat zo was zou ik het nu nog niet toegevenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef wyccie het volgende:
Waar blijf je?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, en als dat zo was zou ik het nu nog niet toegeven
Ben onderweg! Busje komt zo, dus dat komt goed.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Probeer gelijk een salarisverhoging erbij te regelen
Ik ga het wel zeggenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef iamredleader het volgende:
En inderdaad, etcetera, wat HT zegt! Centjes willen we zien
ik ookquote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef wyccie het volgende:
Dat als dat het aanbod is, ik het vooral moet aannemenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Soempie het volgende:
Hier ook even eenvoor Etcie. Wat zei E?
Ik kan het alletwee iedereen aanraden.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef wyccie het volgende:
Allebei lachebekjes.
Ik kan me nog herinneren dat je ooit postte dat je zwanger ging trouwen in een bakfiets. En nu heb je twee kindjes.
Kan alsnog, maar nu hoeft het alleen als ze het zelf wilquote:Op woensdag 2 april 2014 20:33 schreef wyccie het volgende:
Een vast stekje voor dit jaar, wat fijn, Etcie!
Even geen sollicitaties meer.
Jaaaaaquote:Op woensdag 2 april 2014 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan alsnog, maar nu hoeft het alleen als ze het zelf wil
Je kan ook zeggen dat je besluit er makkelijker op wordt als ze er meer salaris tegenover zetten.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het wel zeggenmaar ik vermoed niet dat het erin zit
maar wie weet
[..]
ik ook
Nee, ik was nog even pinnen en wat te eten halen. Inmiddels zit ik al tien minuten naast jequote:
Balen. Ik heb ook zoveel bezichtigingen gehad waarbij de oppervlakte heel creatief was berekendquote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eenmaal binnen bleek mijn eerste indruk te kloppen. Advertentie was voor woonruimte van 25m2, maar daarbij hadden ze ook de gang en badkamer meegerekend. Woonkamer was maar 16 en onhandig vierkant. Erg kleine keuken, geen mogelijkheid om een beetje degelijke kookplaat te monteren en al helemaal geen fatsoenlijke oven. Ik heb dus maar snel nee gezegd
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, ik was nog even pinnen en wat te eten halen. Inmiddels zit ik al tien minuten naast je
Postte Etc niet deze laatst ?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef wyccie het volgende:
Allebei lachebekjes.
Ik kan me nog herinneren dat je ooit postte dat je zwanger ging trouwen in een bakfiets. En nu heb je twee kindjes.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Die reclame van hunkemoller (bra party) is zeker door een man bedacht
En als kinderen hebben nou hun droom is?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
Postte Etc niet deze laatst ?
[ afbeelding ]
Vooralsnog sluit ik me daarbij aan
Voor mij geldt dit dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als kinderen hebben nou hun droom is?
Ik had bij jou nooit het idee dat jij ook maar iets inleverde, volgens mij ben jij, nu je getrouwd bent en twee kinderen hebt, het gelukkigst.quote:
Blote vrouwen in een mannenreclame: sexy en als je dit product koopt, kun je haar zeker krijgen!quote:
Ik wil nog vanalles, maar een kindje krijgen is mijn ultieme droom. Ik zou in een split second al mijn andere dromen opgeven als ik moest kiezen tussen onvruchtbaarheid of al mijn andere dromen opgeven.quote:
Ja, kloptquote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had bij jou nooit het idee dat jij ook maar iets inleverde, volgens mij ben jij, nu je getrouwd bent en twee kinderen hebt, het gelukkigst.
Adopteren een optie?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil nog vanalles, maar een kindje krijgen is mijn ultieme droom. Ik zou in een split second al mijn andere dromen opgeven als ik moest kiezen tussen onvruchtbaarheid of al mijn andere dromen opgeven.
Debiel is het sowiesoquote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het alleen maar een debiele reclame, of het nou door een man of vrouw is verzonnen maakt me niets uit.
Jouw beide voorbeelden vind ik niet van toepassing.
Volgens mij is het op de vrouw gericht: koop een beha, gun jezelf een cadeautje.
Dat werkt denk ik in de meeste gevallen als een treinquote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het alleen maar een debiele reclame, of het nou door een man of vrouw is verzonnen maakt me niets uit.
Jouw beide voorbeelden vind ik niet van toepassing.
Volgens mij is het op de vrouw gericht: koop een beha, gun jezelf een cadeautje.
Tuurlijk, als ik ooit onvruchtbaar blijk, dan zal ik dat serieus overwegenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Adopteren een optie?
Ik had jou helemaal niet zo moederlijk ingeschat.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik ooit onvruchtbaar blijk, dan zal ik dat serieus overwegen![]()
En dat ben ik dus wel
herkenbaarquote:Op woensdag 2 april 2014 21:45 schreef Soempie het volgende:
Als ik denk aan 'gun jezelf een cadeautje', dan denk ik aan boeken of chocolade.![]()
Bij mij was die reclame dus niet binnen gekomen.
Ik constateer altijd veel te laat dat ik nieuwe beha's moet kopen en koop ze dan chagrijnigquote:Op woensdag 2 april 2014 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ik zou zelf ook niet gauw een beha als cadeau voor mezelf kopen, ik koop namelijk altijd dezelfde simpele beha's.
Handgemaakte bonbons daarentegen ... er is hier een winkeltje met exclusieve bonbons (B, ik bedoel A Tazza Rima).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig voor die chick uit Total Recallquote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Debiel is het sowieso
Derde gratis dus dat zal het idee wel zijn.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Handig voor die chick uit Total Recall
crapquote:
Geen idee.quote:
Van de hoeveel?quote:
Van de 18.quote:
Alsof dat er toe doetquote:
we hebben het zeker naar onze zin gehad.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alsof dat er toe doetW Het gaat er niet om hoeveel mensen je verslagen hebt, mama Soempie, maar of je het naar je zín hebt gehad!
Woeiii! Goede start als middenmoterquote:
ja! En leuk om jullie weer eens te zien. En ringel-s te ontmoeten.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiii! Goede start als middenmoter
Was me niet opgevallen. Nu leek je al erg afwezig in de Florin, maar tochquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 01:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen. Nu leek je al erg afwezig in de Florin, maar toch
+1quote:
ik ben nog een klein half jaar een twintiger, dus ja, ik begin oud te wordenquote:
Waar ligt die grens?quote:Op donderdag 3 april 2014 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voordat je het weet ben je SCenior![]()
(Maar goed ook want de huidige SCenioren laten het aardig afweten. ..)
Dat heb ik gister in een mailtje gedaan, dus nu is het afwachten wat er gaat komenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Puala, het wordt tijd dat je nee leert zeggen.
'Nee sorry dat mag ik niet doen'
Klinkt niet verkeerd Etciequote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Flauwquote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, ik was nog even pinnen en wat te eten halen. Inmiddels zit ik al tien minuten naast je
Bijna bejaard jaquote:Op donderdag 3 april 2014 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben nog een klein half jaar een twintiger, dus ja, ik begin oud te worden
weet ik niet, heb het waarschijnlijk ooit wel geweten maar ben het weer vergeten. Zal wel iets met ouderdom te maken hebbenquote:
En bedankt weerquote:
Graag gedaanquote:
Wat een slappe hap! Kinderen moeten voorbereid worden op de ratrace van het leven! Competitie, rivaliteit en wedijver! Naar je zin hebben, pffff.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alsof dat er toe doetHet gaat er niet om hoeveel mensen je verslagen hebt, mama Soempie, maar of je het naar je zín hebt gehad!
Daarom was je gisteren ook teamcaptain, je moest toch iets te doen hebben tijdens de quiz...quote:Op donderdag 3 april 2014 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Andere kant is ook niet leuk hoor. Dan kan je op de helft van dingen zeggen "van voor mijn tijd, geen idee"
T gaat er niet eens zo zeer om om dat jij wint, maar dat die anderen verliezen!quote:Op donderdag 3 april 2014 09:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een slappe hap! Kinderen moeten voorbereid worden op de ratrace van het leven! Competitie, rivaliteit en wedijver! Naar je zin hebben, pffff.
quote:Op donderdag 3 april 2014 08:34 schreef Bart het volgende:
Waar blijven de actiefoto's van gisteravond?
quote:
Jij hebt minder haar, ik draag een bril, en het kapsel is weinig vrouwelijk te noemen. Blijven er weinig mogelijkheden over hequote:Op donderdag 3 april 2014 10:27 schreef MadMaster het volgende:
Dacht ik een redelijk anonieme foto te hebben geplaatst...
Precies!quote:Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
T gaat er niet eens zo zeer om om dat jij wint, maar dat die anderen verliezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Anoniem in de zin van namen en rugnummers noemen...quote:Op donderdag 3 april 2014 10:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij hebt minder haar, ik draag een bril, en het kapsel is weinig vrouwelijk te noemen. Blijven er weinig mogelijkheden over he
zoveel verklap ik ook weer niet tochquote:Op donderdag 3 april 2014 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anoniem in de zin van namen en rugnummers noemen...
Ja, want de vragen wist ik nietquote:Op donderdag 3 april 2014 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom was je gisteren ook teamcaptain, je moest toch iets te doen hebben tijdens de quiz...
Die is in de glazen bij HT, Ringel S en Cobra belandquote:Het quizen gisteren was me een waar genoegen, waarbij voor mij vaak 'Iets te veel van deze tijd' van toepassing was.
Ben wel benieuwd wat er nou met die pitcher bier is gebeurd...
Het effect van die bijtring komt kennelijk vanaf deze post tot uiting...quote:Op donderdag 3 april 2014 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies!
We voeden nu een generatie van watjes op. Zij die met helmpjes op fietsen! Daar kunnen we niks van verwachten. Wij hadden tenminste nog loodhoudende verf in onze bijtring!
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies!
We voeden nu een generatie van watjes op. Zij die met helmpjes op fietsen! Daar kunnen we niks van verwachten. Wij hadden tenminste nog loodhoudende verf in onze bijtring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zijn we er slechter van geworden? Nee toch
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Dat kan ik niet beoordelen...quote:Op donderdag 3 april 2014 10:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoveel verklap ik ook weer niet toch
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies!
We voeden nu een generatie van watjes op. Zij die met helmpjes op fietsen! Daar kunnen we niks van verwachten. Wij hadden tenminste nog loodhoudende verf in onze bijtring!Precies! Vroeger kon je nog ouderwets met een vork in het stopcontact prikken, of met je wang achter een uitstekende schroef blijven hangen terwijl je van de trap af viel. Dat hebben de meeste kinderen toch ook overleefd? Belachelijke overreactie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zeker, ik zou de volgende keer zo weer aanschuivenquote:
terwijl een goede pubquiz imo niet teveel op de actualiteit moet leunen. maar dat was gister dus wel zo?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker, ik zou de volgende keer zo weer aanschuivenMaar dan ga ik wel iets beter het nieuws bekijken de dagen er voor
2 vragen ofzo. Wat de afkorting IPCC was en een vraag over dat 3d geprint schedel wat ze bij dat meisje hebben geplaatst.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
terwijl een goede pubquiz imo niet teveel op de actualiteit moet leunen. maar dat was gister dus wel zo?
En over de modderstroom in Amerika ook eenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
2 vragen ofzo. Wat de afkorting IPCC was en een vraag over dat 3d geprint schedel wat ze bij dat meisje hebben geplaatst.
Ohja!quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En over de modderstroom in Amerika ook een
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohja!
En veel muziek. Ik blijf het knap vinden dat je bij die laatste ronde aan de hand van 1,5 zinnetje een titel + artiest kon raden
If I should stay, I'll only be in your wayquote:
Robbie Williams - Millenium was ie uit. Dat weet ik nog wel, maar welk stukje niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef ß het volgende:
[..]
If I should stay, I'll only be in your way
en
People killing, people dying
Children hurtin', hear them crying
En nog 1, maar daar kan ik nu even niet opkomen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de evolutie en het tegengaan van de overbevolking zou het goed zijn om het een en ander bewust onveiliger te maken. Just sayin'
We've got stars directing our fate and we're praying it's not too latequote:Op donderdag 3 april 2014 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Robbie Williams - Millenium was ie uit. Dat weet ik nog wel, maar welk stukje niet.
Ik dus ook niet, omdat het ontbreken van de melodie soms killing is.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We've got stars directing our fate and we're praying it's not too late
De Peas en Williams wist ik, die eerste had ik echt geen flauw idee van
quote:
Krezip, I would stay (of I should stay?)quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Krezip, I would stay (of I should stay?)
Oooh ergquote:
MadMaster zei het het al. Dolly Parton met i will always love youquote:Op donderdag 3 april 2014 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oooh ergnee je hebt gelijk dat is meer 'If I could, I would stay'
maar dat had ik niet gelezenquote:Op donderdag 3 april 2014 13:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
MadMaster zei het het al. Dolly Parton met i will always love you
Welke spoilers?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar dat had ik niet gelezenwilde geen spoilers
quote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, omdat het ontbreken van de melodie soms killing is.
Nu zit bij dit stukje nog geen echte melodie, mevrouw Parton (want mw. Houston was fout) kreunt maar wat...
spoilers als in dat ik niet wilde weten of iemand anders ook een antwoord had gegeven op die vraag in dit topicquote:
Ah...quote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
spoilers als in dat ik niet wilde weten of iemand anders ook een antwoord had gegeven op die vraag in dit topic
Hoeveel goede aanbiedingen heb jij de laatste tijd gehad?quote:Op vrijdag 4 april 2014 02:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik de enige die het nieuws van Etc maar weinig goed vind?tuurlijk fijn dat ze een baan heeft, maar ze zit alsnog bij die douche canoes. Ze gebruiken d'r gewoon lekker
laten haar hangen tot ze niet kan weigeren. Ik snap het heus als je de betrekking accepteert etc, maar stop alsjeblieft niet met sollicteren want je moet echt weg bij de halfbakken kloothommels. Ugh, ik word er kwaad van
Inderdaad, banen liggen niet voor het oprapen. Het is niet altijd wat je wil, maar beter dan een uitkering aanvragen lijkt me.quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel goede aanbiedingen heb jij de laatste tijd gehad?
Dingen kunnen altijd beter en volgens mij hebben meerdere personen dat ook gezegd.
Etc. heeft de job ook nog niet aangenomen, dus kan nog weigeren.
Maar doesj kanoes klinkt wel lekker, dus ik snap je post wel...
Dit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, banen liggen niet voor het oprapen. Het is niet altijd wat je wil, maar beter dan een uitkering aanvragen lijkt me.
Zeiken zullen we!quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Reageren we een keer positief is het weer niet goed
bijna, en bijna weer maandagquote:
Wat een kutweerquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:51 schreef TradeMarkie het volgende:
zullen we ook nog even zeiken over het weer?
Het heeft geregend, het is donker buiten, de zon schijnt niet, het is geen 20+ graden
Dat is wel weer wat overdrevenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een kutweer. Kutleven trouwens, ik maak er maar een einde aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel weer wat overdrevenKutweekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ja, heb je leuke plannen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:16 schreef TradeMarkie het volgende:
heerlijk weekend![]()
Jammer dat het maar twee dagen duurt
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Gezellig, die depressieve Bart over de vloer
Ah, vandaar zijn afkeer van het weekend...quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:29 schreef Puala het volgende:
Morgen shoppen in duitsland met de moeders, daarna zelf pasta maken bij hun thuis & zondag komt Bart & Mw. Bart langs
Als je dat laatste doet heb je wel weer een fles uit de weg geruimdquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:31 schreef Puala het volgende:
Ja vast dolle pret![]()
Maar ik bedenk me dus ook dat ik dan vanavond op moet ruimen ipv een fles wijn leegdrinken
Of je ook even bij Soempie langs wilt komen, Bart...quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:33 schreef Soempie het volgende:
Bart vindt troep vast niet erg, toch Bart?
redelijk, een graad of 17 en af en toe een buitje geloof ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:35 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog geen weekendplannen.Wordt het mooi weer?
Depressieve mensenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Gezellig, die depressieve Bart over de vloer
Troepquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:33 schreef Soempie het volgende:
Bart vindt troep vast niet erg, toch Bart?
Wijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:31 schreef Puala het volgende:
Ja vast dolle pret![]()
Maar ik bedenk me dus ook dat ik dan vanavond op moet ruimen ipv een fles wijn leegdrinken
Aan de toog? Nog niet.quote:
Opgelost?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat verklaart dan je depressie.
Opgelost!
Niet dusquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 02:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik de enige die het nieuws van Etc maar weinig goed vind?tuurlijk fijn dat ze een baan heeft, maar ze zit alsnog bij die douche canoes. Ze gebruiken d'r gewoon lekker
laten haar hangen tot ze niet kan weigeren. Ik snap het heus als je de betrekking accepteert etc, maar stop alsjeblieft niet met sollicteren want je moet echt weg bij de halfbakken kloothommels. Ugh, ik word er kwaad van
We leven allemaal mee hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:09 schreef Etcetera het volgende:
En ik ben nu een beetje emotioneel vanwege je reactielief van je de je zo meeleeft
chagrijnquote:
Chagrijnenquote:
quote:
Volgens mij was je standpunt al duidelijk en niet sinds afgelopen week. En terecht...quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
PS, geloof me, als er 1 ding is waar ik me van bewust ben: ik ben 2de keus, wat er gebeurd is is belachelijk, hoe ze met mensen om gaan is nog erger, en het is geen bedrijf waar ik de rest van mijn leven wil werken.
Om je gerust te stellen: ik stop niet met solliciteren. Ik accepteer het aanbod, ga zeker nog proberen om wat extra's eruit te slepen, maar momenteel kies ik er voor dat ik tot eind dit jaar onder de pannen zit. Als ik al een ander (aantrekkelijk(er)) aanbod had liggen had ik ze vermoedelijk uitgelachen, maar die luxe heb ik helaas niet. En als er op korte of lange termijn een aantrekkelijk(er) aanbod komt, dan kan ik ze alsnog uitlachen en in de stront laten zakken
omdat het - vermoed ik - goede 'kijkcijfers' oplevertquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:12 schreef Soempie het volgende:
Waarom schrijft Djeez in hemelsnaam nog voor de fp?![]()
NWS / Pa slacht verkrachter dochter af
Het zal je dochter maar overkomen zegquote:Puiflijk - Bijna een week na het incident aan de Zandbergsestraat in Puiflijk is er inmiddels al iets meer bekend wat er zich die dag heeft afgespeeld. Het 15-jarige meisje werd aangetroffen door een man die de hond aan het uitlaten was. Toen hij haar aantrof, lag de 15-jarige Puiflijkse met een bloedende hoofdwond tot haar middel in de sloot. Haar mond was afgeplakt met tape. Ze was mishandeld en op het moment van aantreffen buiten kennis en onderkoeld.
Het slachtoffer is inmiddels weer thuis, maar nog steeds niet helemaal de oude. ''Ze herkent ons nog steeds niet,'' aldus de vader tegenover dagblad De Gelderlander.
Dit en je zal die dochter maar zijn...quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:57 schreef Puala het volgende:
Pff, hier krijg ik toch wel kippenvel van: Ernstig gewonde puifluikse (15) na mishandeling
[..]
Het zal je dochter maar overkomen zeg
Ik voor 27quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:32 schreef Soempie het volgende:
Ik kan nog door voor 28
http://en.piixemto.com/tests/mental-age/
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:36 schreef MadMaster het volgende:
"Dear Friends, I am so sad to let you down, but having just had surgery, my doctors have given me strict instructions not to perform in the immediate future to ensure a full recovery.
I had hoped that they would change their minds, but I regret they have been insistent. I look forward to seeing you on June 26 in Amsterdam.
Ennio Morricone, Rome."
Dat wordt dus nog ruim 2 maanden extra wachten...
Ik snap dan ook helemaal waarom je het wel accepteert (ook inderdaad vanwege mijn werk geschiedenis, beetje flauw om dat er bij te halen MM), en ben blij dat je zonder zorgen zit. En word er gewoon kwaad van dat je in zo'n situatie moet zitten... En dat ze zo stom zijn. Waarom hadden ze dit vorig jaar in november niet al kunnen regelen als het er kennelijk toch in zit?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
PS, geloof me, als er 1 ding is waar ik me van bewust ben: ik ben 2de keus, wat er gebeurd is is belachelijk, hoe ze met mensen om gaan is nog erger, en het is geen bedrijf waar ik de rest van mijn leven wil werken.
Om je gerust te stellen: ik stop niet met solliciteren. Ik accepteer het aanbod, ga zeker nog proberen om wat extra's eruit te slepen, maar momenteel kies ik er voor dat ik tot eind dit jaar onder de pannen zit. Als ik al een ander (aantrekkelijk(er)) aanbod had liggen had ik ze vermoedelijk uitgelachen, maar die luxe heb ik helaas niet. En als er op korte of lange termijn een aantrekkelijk(er) aanbod komt, dan kan ik ze alsnog uitlachen en in de stront laten zakken
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:09 schreef Etcetera het volgende:
En ik ben nu een beetje emotioneel vanwege je reactielief van je de je zo meeleeft
Ik denk niet dat het flauw is, maar dat het aangeeft hoe lastig het is om zelf te kunnen bepalen hoe je carrière verloopt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
... (ook inderdaad vanwege mijn werk geschiedenis, beetje flauw om dat er bij te halen MM)...
ik gun etc ook het beste en ik denk niet dat dit dat is! Ik snap dat ze het aan moet nemen, daar niet van, maar juist omdat ik haar het beste gun vind ik het vervelen dat nou juist dit de oplossing is!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het flauw is, maar dat het aangeeft hoe lastig het is om zelf te kunnen bepalen hoe je carrière verloopt.
Ik gun jou en Etc. en iedereen het beste, maar dat heb je zelf niet altijd in de hand. Iedereen zal in meer of mindere mate concessies moeten doen. Dat is wat ik er mee wilde verduidelijken...
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:32 schreef Soempie het volgende:
Ik kan nog door voor 28
http://en.piixemto.com/tests/mental-age/
Eens, maar je hebt het helaas niet altijd voor het kiezen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik gun etc ook het beste en ik denk niet dat dit dat is! Ik snap dat ze het aan moet nemen, daar niet van, maar juist omdat ik haar het beste gun vind ik het vervelen dat nou juist dit de oplossing is!
Dat weet ik, en ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar je hebt het helaas niet altijd voor het kiezen...
Zei ik dat dan?quote:
Maar ik noem iedereen die 25+ is bejaardquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Het is...euh...twijfelachtig, maar ik ben kennelijk nog jong genoeg van geest.
Ondanks dat jij mij een bejaarde noemt...
Blijkbaar ben je nog interessant genoeg om in de gaten te houden. Of het was op een smartphone en compleet niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In ander nieuws, mijn ex de PB favorited een tweet van me van twee weken geleden (en kennelijk maakte die dat meteen weer ongedaan, maar ik zag het toch...) en hij volgt me niet eens meer en nou I'm like what...
Wat was jouw mental age ook al weer?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik noem iedereen die 25+ is bejaard
niet mijn sterste kantquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je nog interessant genoeg om in de gaten te houden. Of het was op een smartphone en compleet niet de bedoeling.
Laat het gaan
De wegen die ze bewandelen zijn ondoorgrondelijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik snap dan ook helemaal waarom je het wel accepteert (ook inderdaad vanwege mijn werk geschiedenis, beetje flauw om dat er bij te halen MM), en ben blij dat je zonder zorgen zit. En word er gewoon kwaad van dat je in zo'n situatie moet zitten... En dat ze zo stom zijn. Waarom hadden ze dit vorig jaar in november niet al kunnen regelen als het er kennelijk toch in zit?
[..]
38, the fuckquote:
denk je??quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De wegen die ze bewandelen zijn ondoorgrondelijkooit komt het allemaal goed met ons allemaal
Bouwjaar 1991. Do I need to say more?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was jouw mental age ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |