Wie maakt er nu ruzie?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:22 schreef Puala het volgende:
Ik heb een bepaald kader van werkzaamheden en hij vraagt mij iets buiten mijn werkzaamheden om te doen. Daar ben ik bereid toe, mits ik er tijd voor heb (die is er wel) en hij de spullen aanlevert. Dat doet hij niet, maar blijft wel stampvoetten dat ik het moet regelen. En ondanks dat we al een keer met zijn leidinggevende hebben gezeten om de neuzen dezelfde kant op te krijgen.. ging hij vanmorgen weer bezig. En toen was ik niet zo subtiel als de vorige keren met zeggen dat hij het moest regelen, hij heeft de rechten enz. En toen mocht ik per direct vertrekken uit zijn ruimte, want hij had geen zin in ruzie en hij kon toch niets met mij.
En ja, dat moet ik me niet aantrekken. Ik doe al meer dan ik mag, maar zo bot en bruut een kamer uit gezet worden vind ik toch echt kut.
Ik vind t gewoon shit. Ik begrijp hoe afhankelijk hij van mij is, maar ik mag hem niet helpen. En dat doe ik al ondanks dat het niet mag. Beetje dankbaarheid zou op zijn plaats zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie maakt er nu ruzie?
Grote tenen zeker...
Nu krijgt hij nog niet gedaan wat hij wil.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon shit. Ik begrijp hoe afhankelijk hij van mij is, maar ik mag hem niet helpen. En dat doe ik al ondanks dat het niet mag. Beetje dankbaarheid zou op zijn plaats zijn.
Feit is dat ik een lijstje wilde maken van wat nog moest en dat hij mij wegstuurde. Mij valt niets te verwijten voor zover ik weet.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu krijgt hij nog niet gedaan wat hij wil.
Laat het maar weer bespreekbaar worden met jullie manager en baseer je dan op feiten, niet op emotie...
Ja kom je toch?quote:Fuck it, vanavond gaan we kwissen!
Daarom, laat 'm in z'n sop gaarkoken...quote:Op woensdag 2 april 2014 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Feit is dat ik een lijstje wilde maken van wat nog moest en dat hij mij wegstuurde. Mij valt niets te verwijten voor zover ik weet.
Voor 99% zeker, ja.quote:Ja kom je toch?
een paasei?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn manager meldde me gisteren dat ze ergens op zat te broeden. Ik ben benieuwd wat het is, morgen overleg met haar
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, laat 'm in z'n sop gaarkoken...
[..]
Voor 99% zeker, ja.
Ben er ergens rond 19.45 uur, denk ik.
Kan pas rond 19.00 uur weg uit Amsterdam...
Dat staat op het menu. Dus wie weet.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem vast een sateetje zonder mij...
Is ie wit en glibberig? Gewoon doen danquote:Op woensdag 2 april 2014 13:16 schreef wyccie het volgende:
Verpakte mozzarella die een maand over datum is en nog normaal ruikt gebruiken of niet?
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Is ie wit en glibberig? Gewoon doen dan
oh, jonge kaas dusquote:
zalmburger en chipsquote:
hmmm. Daar Fish&chips eten en een hamburger inlaten pakken voor thuis.quote:
Die mozzarella zou ik skippen...quote:Op woensdag 2 april 2014 13:32 schreef wyccie het volgende:
Slamelange met cherrytomaatjes, paprika, mozzarella en olijfoliecitroensaphoningdressing, beetje peper erbij.
ja, die is niet goed meer hoorquote:
Ok, ik ga mijn best doen. De rest quizzen en ik de hele avond eten.quote:
Laatst was ik ook bij een pubquiz waar een ronde Food & Drinks was.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, ik ga mijn best doen. De rest quizzen en ik de hele avond eten.
Bij de salade van Wyccie zou ik een scheut balsamico gooien...quote:Op woensdag 2 april 2014 13:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en honing in de dressing hoeft van mij nooit zo.
Gefeliciteerd alvast?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Het kan verkeren mensen, het kan verkeren. Ik ga het zo uitleggen, eerst even een aanbod van die Atlas-opdrachtgever uitprinten
Ik heb gezegd dat ik er over na moet denkenquote:
Ja, die E. is wel een goeiequote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Het aanbod dat ik zojuist heb gekregen: tot eind dit jaar in dienst, zelfde werkzaamheden (praktisch gezien), met uitzicht op contract bij henzelf ipv via uitzendbureau.
De reden dat het nu wel ineens kan: degene die geweigerd heeft, wil graag iets anders doen wat ze ook nodig hebben en zoeken, waardoor het werk dat voor hem bedacht was (mijn werk) weer bij mij komt te liggen.
[..]
Ik heb gezegd dat ik er over na moet denkenheb het aanbod in de mail gekregen en uitgeprint, ik ga thuis even met E. overleggen - hij ziet dingen soms even wat helderder dan ik doe.
So far, so good dus...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Het aanbod dat ik zojuist heb gekregen: tot eind dit jaar in dienst, zelfde werkzaamheden (praktisch gezien), met uitzicht op contract bij henzelf ipv via uitzendbureau.
De reden dat het nu wel ineens kan: degene die geweigerd heeft, wil graag iets anders doen wat ze ook nodig hebben en zoeken, waardoor het werk dat voor hem bedacht was (mijn werk) weer bij mij komt te liggen.
[..]
Ik heb gezegd dat ik er over na moet denkenheb het aanbod in de mail gekregen en uitgeprint, ik ga thuis even met E. overleggen - hij ziet dingen soms even wat helderder dan ik doe.
Hij is de bestequote:Op woensdag 2 april 2014 14:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, die E. is wel een goeie
Maar op zich een mooi aanbod
Oeh, sabbaticalquote:Op woensdag 2 april 2014 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
So far, so good dus...![]()
Los van principiėle zaken (die ik me in jouw geval wel kan voorstellen...) lijkt het me niet zo'n moeilijke keuze. Tenzij je volgende week een ander aanbod krijgt elders of even sabbatical wil gaan...
Gelijk heb je, laat ze maar gewoon weten dat je de hele gang van zaken wel zat bent.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is de besteEn op zich wel maar ik vond het wat wanhopig klinken als ik meteen stond te juichen en ja zou zeggen
Rustig aan maar, je hebt nog even de tijd en zij steeds minder...quote:Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is de besteEn op zich wel maar ik vond het wat wanhopig klinken als ik meteen stond te juichen en ja zou zeggen
Euh... E. was toch de beste?quote:Oeh, sabbaticalwie wil die voor mij betalen
ik heb gezegd dat ik begin volgende week laat weten wat ik ga doenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan maar, je hebt nog even de tijd en zij steeds minder...
Istie ook, maar ik maak liever iemand anders' geld opquote:Euh... E. was toch de beste?
helaas voor jou, maar daar kan ik geen hulp bij gebruikenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Istie ook, maar ik maak liever iemand anders' geld op
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zal wennen worden, langer dan 3 maanden achtereen één contract...quote:Op woensdag 2 april 2014 15:32 schreef Etcetera het volgende:
Jaen zelfs nu denk ik 'ik moet het nog maar zien' he
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal wennen worden, langer dan 3 maanden achtereen één contract...
Probeer gelijk een salarisverhoging erbij te regelenquote:
dan moet je gewoon op je werk blijven in jouw gevalquote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef iamredleader het volgende:
En inderdaad, etcetera, wat HT zegt! Centjes willen we zien
Ik zie helemaal geen centjesquote:Op woensdag 2 april 2014 17:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan moet je gewoon op je werk blijven in jouw geval
Groeten uit The Florin.quote:
Roger!quote:Op woensdag 2 april 2014 18:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga over een half uurtje op pad richting Utrecht.
Hou een plekje voor me vrij...
Zo heet MM niet!quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat je de pub een kakhol vond!
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef wyccie het volgende:
Nee, en als dat zo was zou ik het nu nog niet toegevenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef wyccie het volgende:
Waar blijf je?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, en als dat zo was zou ik het nu nog niet toegeven
Ben onderweg! Busje komt zo, dus dat komt goed.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Probeer gelijk een salarisverhoging erbij te regelen
Ik ga het wel zeggenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:09 schreef iamredleader het volgende:
En inderdaad, etcetera, wat HT zegt! Centjes willen we zien
ik ookquote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef wyccie het volgende:
Dat als dat het aanbod is, ik het vooral moet aannemenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:34 schreef Soempie het volgende:
Hier ook even eenvoor Etcie. Wat zei E?
Ik kan het alletwee iedereen aanraden.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef wyccie het volgende:
Allebei lachebekjes.
Ik kan me nog herinneren dat je ooit postte dat je zwanger ging trouwen in een bakfiets. En nu heb je twee kindjes.
Kan alsnog, maar nu hoeft het alleen als ze het zelf wilquote:Op woensdag 2 april 2014 20:33 schreef wyccie het volgende:
Een vast stekje voor dit jaar, wat fijn, Etcie!
Even geen sollicitaties meer.
Jaaaaaquote:Op woensdag 2 april 2014 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan alsnog, maar nu hoeft het alleen als ze het zelf wil
Je kan ook zeggen dat je besluit er makkelijker op wordt als ze er meer salaris tegenover zetten.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het wel zeggenmaar ik vermoed niet dat het erin zit
maar wie weet
[..]
ik ook
Nee, ik was nog even pinnen en wat te eten halen. Inmiddels zit ik al tien minuten naast jequote:
Balen. Ik heb ook zoveel bezichtigingen gehad waarbij de oppervlakte heel creatief was berekendquote:Op woensdag 2 april 2014 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eenmaal binnen bleek mijn eerste indruk te kloppen. Advertentie was voor woonruimte van 25m2, maar daarbij hadden ze ook de gang en badkamer meegerekend. Woonkamer was maar 16 en onhandig vierkant. Erg kleine keuken, geen mogelijkheid om een beetje degelijke kookplaat te monteren en al helemaal geen fatsoenlijke oven. Ik heb dus maar snel nee gezegd
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, ik was nog even pinnen en wat te eten halen. Inmiddels zit ik al tien minuten naast je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |