Hier is de uitdrukking ook of ik al leven voel. Tis feitelijk waar natuurlijk, maar het klinkt zo beladen. En daarbij, al ik mijn eigen hart voel dan voel ik ook leven, vindt de eigenwijs in mijquote:Op woensdag 2 april 2014 18:17 schreef Dyre het volgende:
Ik heb trouwens een beetje hetzelfde met de vraag of ik 'het leven' al heb gevoeld.
Je bedoelt de baby? Nee, die heb ik nog niet gevoeld
(maar misschien komt dat wel gewoon omdat ik het vervelend vind dat ik nog niets voel en daarom de vraag zelf niet graag hoor)
Mag mijn nod naar 23-10quote:
je nodquote:Op woensdag 2 april 2014 18:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Mag mijn nod naar 23-10![]()
Die eerste 12 weken gaan een stuk sneller voorbij als je bij de echo opeens een paar dagen cadeau krijgt!
Hij lag eerst heel stil, en opeens begon hij te breakdancen en hebben we het hartje gehoord
Dat had ik toen iemand me bij de tweede zei dat ik 'natuurlijk op alledag liep'. Wattes?! Ook Brabant.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:03 schreef Dyre het volgende:
Nou, duidelijk iets Brabant dus
De eerste keer vroeg de verloskundige het me (toch best een jonge, hippe meid) en mijn reactie was echt: euh sorry, wat ben ik?
maar dat zegt mijn niet brabantse moeder ook! (En je weet wat die vandaan komt)quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Cantare het volgende:
[..]
Dat had ik toen iemand me bij de tweede zei dat ik 'natuurlijk op alledag liep'. Wattes?! Ook Brabant.![]()
Over werken: ik werk sinds een jaar 16 uur, daarvoor 24 uur. Mijn man 40+. Voor deze situatie (2 kids en zwanger) prima. Niet zwanger zou ik er wel een dag bij gehad willen hebben, maar nu is het precies goed. Hoe het straks met 3 kids is, weet ik niet. Zowel met als zonder werk lijkt het me eigenlijk best pittig...Mja, we gaan het zien.
Zowel thuis zijn als werken met 1 (makkelijk) kind vond ik totaal niet zwaar, ik had echt tijd over. Mijn man heeft tot de eerste verjaardag van onze oudste een dag thuis gewerkt, dat was goed te doen. Met 2 kids vind ik het een stuk drukker thuis. Zowel de werk- als niet-werkdagen. Dat zal met een 3e nog wel"erger" zijn. Ik kan nu nog niet inschatten wat dan prettig is. Stoppen met werken wil ik niet, juist ook om niet altijd in de kinderchaos te zitten, maar altijd drukte en geregel wil ik ook niet. Even aankijken maar.
Jaa!! Ik ben zelf een paar dagen eerder jarig, dus dalijk heb ik mijn eigen verjaardagscadeau in mijn buikquote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
Amsel, wat vervelend voor je vriend dat hij zonder werk zit. In welke sector werkt hij? J heeft toen tijdelijk via OGD in Delft (helpdesk en ict) Veel tijdelijk werk gehad maar ze hebben ook vaste banen. Misschien ook wel voor engelstaligen een optie? Je hoeft niet eens een opleiding in die richting te hebben, basiskennis computer is voldoende, beta achtergrond een pré. Nou ja, just thinking out loud.
LMN! Dan zijn we bijna datumtweeling!
Spannend!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:55 schreef Bolletje... het volgende:
Ik had net ineens een steek in m'n buik en moest naar toilet rennen.. Dat was de slijmprop( iewwww ) Nu pijnlijke harde buiken.. Zou Joop dan toch deze week komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |