Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 2 april 2014 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn vriendin is uitgerekend op 21 augustus. We krijgen een meisje
Oh wat leuk! Gefeliciteerd zegquote:Op woensdag 2 april 2014 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
Gefeliciteerd! Wil je in de op?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
Gefeliciteerd! Nog een meisje in Augustus!quote:Op woensdag 2 april 2014 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
En toch zou ik het niet willen veranderen momenteel.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:17 schreef BlueEyes het volgende:
Wat een eerlijk antwoord Moppert!
Wel een beetje zoals ik het ook dacht.
Dat is natuurlijk het belangrijkste waarvoor je het doet.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:19 schreef Moppert het volgende:
[..]
En toch zou ik het niet willen veranderen momenteel.![]()
Het is op dit moment voor mijn kinderen sowieso de beste keus.
Hij ziet het zo graag. Ik ben leuk met mijn kinderen en besteed ook volle aandacht aan ze als ik thuis ben. Ze doen het er erg goed op. Zijn inkomen is genoeg en hij kan zo aan zijn carriere werken.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het belangrijkste waarvoor je het doet.
En als het kan en iedereen (jij,man, kids) er verder achter staan en er het beste op doen is dat denk ik het doel.
Ik denk ook wel steeds meer er aan dat opvoeden concessies doen is. Iets waar ik vooraf nooit heb stilgestaan of niet in mee wilde gaan in mijn gedachten
heb je al weeën?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:48 schreef Bolletje... het volgende:
Ik sta eerste.. Zou dit mijn bevaltopic worden?
Ik ook joh, gewoon op 7!quote:Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik sta nu officieel in de top 10!![]()
![]()
Ik vond het al leuk dat ik niet als laatste stondquote:Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik sta nu officieel in de top 10!![]()
![]()
Momenteel nog steeds geen weeenremmers. Heb om de 15min weeen. Dat vinden ze nu geen indicatie om weer aan medicijnen te beginnen. Als de weeen toch weer regelmatiger gaan komen krijg ik een andere soort weeenremmers via een pomp, die schijnbaar niet bloeddruk verlagend zijn. Hij kelderde opeens onwijs. Man wat was ik duizelig ineens! En echt een verschriiiiiikkelijke hoofdpijn. Gelukkig is dat dan wel weer stabiel nu.. voor nu kunnen we verder alleen afwachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |