Volgens mij is het zo'n robot: als je hem aan tafel schuift komen er 2 van die armpjes uit die je kindje voeren en de snoet afvegen. En van die wieltjes onderaan die het (op de juiste tijd) naar zijn kamertje rijden, luiertje verschonen en naar bedje brengtquote:Op woensdag 2 april 2014 16:42 schreef BlueEyes het volgende:
Oh my... er was toch iemand die een Bloom-stoel had besteld?
Mennn wat zijn die krengen duur, hebben ze er goud in verwerkt?
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap die plank nietquote:Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag in het prenatal boekje een Stokke die me wel beviel trouwens, de Steps, vanaf deze maand verkrijgbaar:
[ afbeelding ]
Ook vanaf de geboorte bruikbaar, maar met vier poten, en hij mag gewoon naar zolder als kindlief vier is![]()
Aaah... dan willik 'm ookquote:Op woensdag 2 april 2014 16:48 schreef Dyre het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n robot: als je hem aan tafel schuift komen er 2 van die armpjes uit die je kindje voeren en de snoet afvegen. En van die wieltjes onderaan die het (op de juiste tijd) naar zijn kamertje rijden, luiertje verschonen en naar bedje brengt(de duurdere versies doen hem volgens mij ook in bad, die hebben zo'm waterafstotende coating
)
Plank? Je bedoelt dat wipstoeltje wat er op is gemonteerd?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap die plank nietMoet je het kind daarop vastbinden?
Hier wordt het gewoon een ikea el cheapo stoel wat mij betreft. Niet mooi maar heb er veel goede dingen over gehoord en het kost niks. En zal er ook niet over struikelen want kunnen hem mooi in de hoek zetten.
Even gegoogled maar dit plaatje verduidelijkt het wat meer jaquote:Op woensdag 2 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Plank? Je bedoelt dat wipstoeltje wat er op is gemonteerd?Dat is denk ik de hoek van de foto, want het is gewoon een wipstoeltje
Eigenlijk zot dat ik hier mee bezig ben trouwens, ik ben 12 weken![]()
*gooit prenatal boekje opzij
ik was eigenlijk tot de conclusie gekomen dat mijn kind maar gewoon vanaf zes maanden op een gewone eetkamerstoel moetquote:Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef BlueEyes het volgende:
Neeee niet wegooien, je mag research doen voor mij
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kwakkie, HOOOO, STOP.
Even gaan zitten, ogen dicht, rustig ademhalen, door je neus. Even focussen op stilte en je adem. Vijf minuutjes. Diep ademhalen.
En even de feitjes: als dit weer een late avond wordt, is dat dan voorlopig de laatste? Troost je dan daar mee. Dan is het vandaag nog even doorbikkelen, maar dan weegt alles morgen een stuk minder. Echt waar!
okok zennnnnnquote:Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef Chanty het volgende:
[..]Nog heeeeel even volhouden. Kun je anders niet even bellen over die marges?
SPOILER: gezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
VET! Met LEDjes?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Sq ik heb een speen gevonden die aansluit bij het bad waar je laatst over postte!
Een speen die een kleurindicator heeft of de melk juiste temp heeft of te warm is om aan je kindje te geven.
In dit geval zegt de mijn vriend ook gerust "WE zijn zwanger want ik heb ook last van de HCG"quote:Op woensdag 2 april 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
we zijn ook helemaal niet leuk voor onze mannen soms
Hij liep van de week te klagen dat ie moe was, toen dacht ik alleen maar "IK BEN PVD AL 9 WEKEN MOE!"![]()
wat dus praktisch zou betekenen dat hij de komende maanden nergens meer last van zou mogen hebben omdat ik het altijd erger heb ofzoDus ik probeer mezelf nu ook bewust voor zulke gedachtes te behoeden
Ja gaan we ook doenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Als dat zo tegenstaat, dan zul je uiteindelijk toch samen concessies moeten doen. En kan in kleine dingetjes zitten... misschien in het voren koken, zodat je alleen op hoeft te warmen? Of je kookt vroeg en laat hem zijn portie opwarmen? En tzt een andere reisoplossing zoeken voor hem. Dat kost dan misschien wel wat meer, maar als je van de huidige situatie zo ongelukkig wordt kan het zo ook niet altijd blijven. Praat er in elk geval samen over en sta open voor verschillende opties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |