abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138439847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:42 schreef BlueEyes het volgende:
Oh my... er was toch iemand die een Bloom-stoel had besteld?
Mennn wat zijn die krengen duur, hebben ze er goud in verwerkt?
Volgens mij is het zo'n robot: als je hem aan tafel schuift komen er 2 van die armpjes uit die je kindje voeren en de snoet afvegen. En van die wieltjes onderaan die het (op de juiste tijd) naar zijn kamertje rijden, luiertje verschonen en naar bedje brengt :Y (de duurdere versies doen hem volgens mij ook in bad, die hebben zo'm waterafstotende coating ;))
  woensdag 2 april 2014 @ 16:49:36 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_138439889
Oh en vergeet niet, als je de Tripp Trapp met alle accesoires wil ben je ook 370 :') euro kwijt :D
disclaimer
  woensdag 2 april 2014 @ 16:50:03 #103
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138439903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag in het prenatal boekje een Stokke die me wel beviel trouwens, de Steps, vanaf deze maand verkrijgbaar:

[ afbeelding ]

Ook vanaf de geboorte bruikbaar, maar met vier poten, en hij mag gewoon naar zolder als kindlief vier is :@ :D
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap die plank niet :') Moet je het kind daarop vastbinden? :+

Hier wordt het gewoon een ikea el cheapo stoel wat mij betreft. Niet mooi maar heb er veel goede dingen over gehoord en het kost niks. En zal er ook niet over struikelen want kunnen hem mooi in de hoek zetten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_138439912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:48 schreef Dyre het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo'n robot: als je hem aan tafel schuift komen er 2 van die armpjes uit die je kindje voeren en de snoet afvegen. En van die wieltjes onderaan die het (op de juiste tijd) naar zijn kamertje rijden, luiertje verschonen en naar bedje brengt :Y (de duurdere versies doen hem volgens mij ook in bad, die hebben zo'm waterafstotende coating ;))
Aaah... dan willik 'm ook :D

Sq die ken ik nog niet, ga ik ook maar es naar kijken tzt.

Ik was effe op de Dump-site aan t snuffelen namelijk en kwam 'm tegen.
Ipv van al mn collega's een lief bedoeld kadootje te krijgen in een kraammand vraag ik een bijdrage voor een kinderstoel, Gaat mijn vriend ook doen, dus an sich moet er wel een leuk budget uitkomen voor een nieuwe stoel.
  woensdag 2 april 2014 @ 16:50:56 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_138439930
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:50 schreef Chanty het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap die plank niet :') Moet je het kind daarop vastbinden? :+

Hier wordt het gewoon een ikea el cheapo stoel wat mij betreft. Niet mooi maar heb er veel goede dingen over gehoord en het kost niks. En zal er ook niet over struikelen want kunnen hem mooi in de hoek zetten.
Plank? Je bedoelt dat wipstoeltje wat er op is gemonteerd? :D Dat is denk ik de hoek van de foto, want het is gewoon een wipstoeltje ;)
Eigenlijk zot dat ik hier mee bezig ben trouwens, ik ben 12 weken :')
*gooit prenatal boekje opzij :@
disclaimer
pi_138440100
Oh ik zie t ook als plank hoor :@

Hier komt ook een el cheapo vd ikea! Ga geen honderden euro's uitgeven aan een stoel.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 april 2014 @ 16:56:34 #107
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138440110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Plank? Je bedoelt dat wipstoeltje wat er op is gemonteerd? :D Dat is denk ik de hoek van de foto, want het is gewoon een wipstoeltje ;)
Eigenlijk zot dat ik hier mee bezig ben trouwens, ik ben 12 weken :')
*gooit prenatal boekje opzij :@
Even gegoogled maar dit plaatje verduidelijkt het wat meer ja :D

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_138440127
Neeee niet wegooien, je mag research doen voor mij 8-)
  woensdag 2 april 2014 @ 16:58:23 #109
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_138440172
Hi :W

Wij hebben ook een ikeastoel staan, trip trap staat boven :'). Vind m mooi maar onhandig en E lijkt er ook niet zo lekker in te zitten (we hebben m gekregen btw).

Net controle bij de vk gehad, alles was goed. Bloeddruk goed, baarmoeder goed gegroeid en we hebben t hartje goed kunnen horen O+. Ze had ook nog m'n bloeduitslagen van 5 weken geleden, suiker was 5,2 en m'n ijzer was 8.4! Fijn :).
  woensdag 2 april 2014 @ 16:59:29 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_138440218
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef BlueEyes het volgende:
Neeee niet wegooien, je mag research doen voor mij 8-)
ik was eigenlijk tot de conclusie gekomen dat mijn kind maar gewoon vanaf zes maanden op een gewone eetkamerstoel moet -O-
disclaimer
  woensdag 2 april 2014 @ 17:01:25 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_138440286
Hier blue, deze is best hip en ook nog betaalbaar:

(en hij past goed bij mijn eenderkleurige eetkamerstoelen :'))
disclaimer
pi_138440289
Soesa wat fijn!

Sq vastgespen met genoeg riemen aan de rugleuning moet vast lukken!
Stoel verder inpakken met vuilniszakken tegen knoeigeweld, ik zeg doen ^O^
  woensdag 2 april 2014 @ 17:02:02 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138440307
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kwakkie, HOOOO, STOP.
Even gaan zitten, ogen dicht, rustig ademhalen, door je neus. Even focussen op stilte en je adem. Vijf minuutjes. Diep ademhalen.

En even de feitjes: als dit weer een late avond wordt, is dat dan voorlopig de laatste? Troost je dan daar mee. Dan is het vandaag nog even doorbikkelen, maar dan weegt alles morgen een stuk minder. Echt waar! :*
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 16:47 schreef Chanty het volgende:

[..]

:* Nog heeeeel even volhouden. Kun je anders niet even bellen over die marges?
okok zennnnnn

heb al mails teruggehad, dus het deel waar ik geen controle over heb is onder controle :')

nu naar huis, even zitten en ademhalen en dan aan de slag. en als er dan in mijn boek een tikfout zit is dat maar jammer.

vanavond idd voor wat betreft dit wel de laatste late avond voorlopig (tot ik moet gaan voorbereiden), maar als dit af is wacht mijn scriptie en de nakijkbult die ik heb laten liggen door het proefschrift. :') had ik al gezegd dat ik dacht dat t wel langer zou duren voor ik zwanger was?
Kwak
pi_138440381
Oh Kwak, weet je wat het fijne is?
Na morgen 11.00 ben je er wel mooi vanaf!
Nu idd effe bikkelen en doorpakken, maar de opluchting morgen is het waard!
En heb je alle tijd van de wereld voor andere zaken die noodzakelijk lijken te zijn.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:10:24 #115
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138440609
ja, ik hoop dat t als opluchting gaat voelen...heb net al boos lopen doen tegen vriendje :@ omdat ie altijd onverstaanbaar is aan de telefoon :@ en toen ging ik er vanalles bijhalen omdat ik gewoon zo baal dat ons dagritme niet is zoals ik t wil... kutwijf ben ik soms ook...

SPOILER: gezeik
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  woensdag 2 april 2014 @ 17:14:21 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_138440727
Als dat zo tegenstaat, dan zul je uiteindelijk toch samen concessies moeten doen. En kan in kleine dingetjes zitten... misschien in het voren koken, zodat je alleen op hoeft te warmen? Of je kookt vroeg en laat hem zijn portie opwarmen? En tzt een andere reisoplossing zoeken voor hem. Dat kost dan misschien wel wat meer, maar als je van de huidige situatie zo ongelukkig wordt kan het zo ook niet altijd blijven. Praat er in elk geval samen over en sta open voor verschillende opties :)
disclaimer
pi_138440756
HCG meis... fijn spulletje he?
Maar zou als ik jou was wel op een rustiger moment er de discussie over aangaan.

(ik heb ook al lopen muiten tegen vriend vandaag over het feit dat hij maar allerlei uitjes, etentjes en dagen weg plant met iedereen en ik thuis zit en niks kan en oneerlijk en boehoe :') )
pi_138440802
Ooh Sq ik heb een speen gevonden die aansluit bij het bad waar je laatst over postte!

Een speen die een kleurindicator heeft of de melk juiste temp heeft of te warm is om aan je kindje te geven.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:20:02 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_138440921
we zijn ook helemaal niet leuk voor onze mannen soms :')
Hij liep van de week te klagen dat ie moe was, toen dacht ik alleen maar "IK BEN PVD AL 9 WEKEN MOE!" :')
wat dus praktisch zou betekenen dat hij de komende maanden nergens meer last van zou mogen hebben omdat ik het altijd erger heb ofzo :') Dus ik probeer mezelf nu ook bewust voor zulke gedachtes te behoeden :P
disclaimer
  woensdag 2 april 2014 @ 17:20:21 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_138440937
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Sq ik heb een speen gevonden die aansluit bij het bad waar je laatst over postte!

Een speen die een kleurindicator heeft of de melk juiste temp heeft of te warm is om aan je kindje te geven.
VET! Met LEDjes? O+
disclaimer
pi_138440990
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
we zijn ook helemaal niet leuk voor onze mannen soms :')
Hij liep van de week te klagen dat ie moe was, toen dacht ik alleen maar "IK BEN PVD AL 9 WEKEN MOE!" :')
wat dus praktisch zou betekenen dat hij de komende maanden nergens meer last van zou mogen hebben omdat ik het altijd erger heb ofzo :') Dus ik probeer mezelf nu ook bewust voor zulke gedachtes te behoeden :P
In dit geval zegt de mijn vriend ook gerust "WE zijn zwanger want ik heb ook last van de HCG" o|O

Nee geen ledjes helaasch
  woensdag 2 april 2014 @ 17:26:03 #122
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138441103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Als dat zo tegenstaat, dan zul je uiteindelijk toch samen concessies moeten doen. En kan in kleine dingetjes zitten... misschien in het voren koken, zodat je alleen op hoeft te warmen? Of je kookt vroeg en laat hem zijn portie opwarmen? En tzt een andere reisoplossing zoeken voor hem. Dat kost dan misschien wel wat meer, maar als je van de huidige situatie zo ongelukkig wordt kan het zo ook niet altijd blijven. Praat er in elk geval samen over en sta open voor verschillende opties :)
Ja gaan we ook doen :Y

J kan bijvoorbeeld vrije dagen inleveren voor extra reiskostenvergoeding, en we gaan nog eens rekenen wat de opties allemaal kosten als we uitgaan van 4 dagen op en neer ipv 5...

In deze periode ben ik gewoon hormonsterlijk onredelijk, en ik heb er ook gewoon meer last van, omdat ik zo weinig eetlust heb, en dat neemt met het half uur af na een uur of vier. de tranen springen me in de ogen als ik een maaltijd moet bedenken :') maar goed, hij haalt nu shoarmavlees en dat proppen we in wraps met groenten, voor mij zonder saus, moet ik niet aan denken... :+

dus ik ga zu hause, want zit ondertussen nog steeds op school...

bedankt voor de lieve woorden dames..

EDIT: reden voor een kdv bij school is trws ook dat we misschien nog voor eind van dit jaar naar een andere plaats verhuizen, minder ver reizen en dus ook goedkoper voor J... kind kan dan bij mn werk naar t kdv terwijl we eventueel op een wachtlijst staan in de nieuwe woonplaats.
Kwak
pi_138441679
Jeetje Kwak. Je hebt ook veel op je bordje. Zwanger. Promotie. School. Verhuizen.

Ik vind alleen school & zwanger al een hele klus!

Dus *schouderklopje* en een *there there* en een paar keer *soft kitty warm kitty* en het komt vast goed! Zeker als je eetlust en energie straks weer terugkomen. Dat helpt!
pi_138441967
Nu we met een paar docenten in het topic zitten: geeft iemand van jullie toevallig Nederlands?
Mij is al een paar keer gevraagd wanneer ik ben 'aangeteld'. Het is echt 3 of 4 keer gebeurd voordat ik wist wat ze ermee bedoelen :+

Ik ken deze term dus echt niet en vraag me af of het iets Brabants is? Net zoals ze hier aanrijden en aanlopen kan je blijkbaar ook aantellen (en uittellen) :P

Ik werd daarop weer vreemd aangekeken omdat ik niet wist wat aantellen is (ik zal het nog steeds nooit gebruiken, wat een raar werkwoord...) dus ik ben benieuwd of dit gewoon tot het Nederlandse vocabulair hoort of niet :P

in al die jaren dat ik boven de rivieren woonde heb ik het nog nooit gehoord en mijn Utrechtse familie vraagt het ook niet :+
  woensdag 2 april 2014 @ 17:58:20 #125
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138442077
Aangeteld is echt Brabants ja. Best ouderwets ook, ik kende het tot mijn vorige zwangerschap niet, toen vroegen ineens veel (met name oudere en echt dorpse) mensen wanneer ik aangeteld was :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')