dit dus! Laatst was hij thuis en heeft hij mijn hele kelder "opgeruimd" dan zat er systeem in....quote:Op woensdag 2 april 2014 14:45 schreef Burdie het volgende:
Ik snap dat wel, ik vind het ook heerlijk dat het huis aan kant is als mijn man thuis komt uit zijn werk en dat we dan de avonden voor onszelf hebben ipv dat hij ook nog aan de bak moet.
Het zou geen doorslaggevende reden zijn voor mij, maar het is wel een fijne bijkomstigheid. Bovendien gebeurt het huishouden zo op mijn manier.
Klinkt goed allemaal! Wel balen van de placenta, kan die nog verschuiven denken ze?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:58 schreef Loj het volgende:
Huishouden??? Wat is dat??
1 dag kdv hier, eigenlijk de dag dat ik maar een halve dag werk, maar heb op vr gewoon echt geen opvang. Wel stiekem handig want als ik vroeg weg kan doe ik dus ff het huishouden voordat ik Ow ophaal
Zo en ff een wat langere reactie op de echo
Nou dus vanochtend de echo gehad bij een hele fijne vrouw. Al gezien dat Sjakie al 2 benen, 2 armen en 5 vingertjes heeft aan z'n rechterhand 😉
Ik ben waarschijnlijk ook 2/3 dagen verder, maar ze heeft 12 okt laten staan, kwam mij goed uit met verlof!
En ze herhaalde daarbij ook dat ze met m'n verleden toch niet laten doorlopen tot 42 weken... Maar dat zien we dan wel!
Ik zou eigenlijk pas over 2 weken uitslag krijgen, maar ze wist de bloeduitslagen ook al dus ze deed t meteen wel ff(nou ze stuurde me terug naar de wachtkamer, riep me na 2 min terug met de goede uitslag, want ze hoefde geen doorverwijzing te regelen natuurlijk
)
Het enige is dat de moederkoek nog voor de ingang ligt, dus de kans op bloedverlies blijft nog aanwezig. (Maar nog niet gehad dus... )
Zo, sorry voor m'n lange verhaal, maar ben blij en gelukkig
Ja, kan nog en waarschijnlijk gebeurt dat ook wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal! Wel balen van de placenta, kan die nog verschuiven denken ze?
Ja, dat laatste zonder meer, maar ik hoop wel dat ie nog wat omhoog komtquote:Op woensdag 2 april 2014 15:10 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja, kan nog en waarschijnlijk gebeurt dat ook wel.
En anders wordt t een ks, bespaart mij een keuze
Ik. Hier ook een te hoge waarde. Nu met dieet is het goed. En het isniet heeeeel ingrijpend. Geen suiker in je koffie/thee, geen sapjes. Zoete broodbeleg laten staan, goed nadenken over je tussendoortjes (geen luxe koekjes maar biscuitjes). En als toetje yoghurt en geen vla.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand hier ervaring met een te hoge bloedsuiker-test? Ik kreeg net van de VK de uitslag en ik zit er wat boven... Morgen als ik weer een afspraak heb ligt er een verwijsbriefje voor me klaar voor de gyneacoloog :/ Ik moet dan op dieet... Als ik iets haat is het een dieet.... Maargoed, het is voor mijn kleintje dus ik ben gemotiveerd zat. Maar mijn vraag, hoe ziet zo'n dieet eruit?
Mijn VK gaf als tip om vooral niet te googlen op zwangerschapssuiker, dus dan doe ik dat maar niet
Oh, dat klinkt goed voor jou en je kindje!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Ik. Hier ook een te hoge waarde. Nu met dieet is het goed. En het isniet heeeeel ingrijpend. Geen suiker in je koffie/thee, geen sapjes. Zoete broodbeleg laten staan, goed nadenken over je tussendoortjes (geen luxe koekjes maar biscuitjes). En als toetje yoghurt en geen vla.
Vooral in deze tijd vind ik hetlaten staan van de paaseitjes nogal lastig... stop wel een zakje in de tas naar hetziekenhuis.
Hiermee is bij mij de waarde 2 hele punten omlaag.
Idd. Hier ook geen thee meer. Het is even omdenkenen zoeken naar alternatieven. Maar gelukkig mag je nog een heleboel wel, maar alles met mate.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is zo te lezen wel goed vol te houden, had er meer een horrorbeeld bijAlleen thee en koffie zonder suiker is echt verschrikkelijk, dus dan maar geen thee/koffie de komende maanden
Maar ik werk parttimequote:Op woensdag 2 april 2014 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OkVerveel je je niet het schompes?
(overigens vind ik "geen tijd hebben voor elkaar" wel echt een hele rare reden om niet te werken hoorJe man werkt neem ik aan toch wel, als hij werkt heb je toch ook geen tijd voor elkaar? Mijn man en ik werken allebei fulltime en hebben ook gewoon tijd voor elkaar )
dat is waar, jij zit elke vrijdag met je luie derrière op de bank tv te kijken natuurlijkquote:
Psies! Poten omhoog, koud biertje erbij en gaanquote:Op woensdag 2 april 2014 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is waar, jij zit elke vrijdag met je luie derrière op de bank tv te kijken natuurlijk![]()
Kwakkie, HOOOO, STOP.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:38 schreef kwakz0r het volgende:
oh jongens ik zit hier op t randje van een paniekaanval... morgen voor 11 uur moet alles naar de drukker. ofwel vanavond. en ik wacht nog op een mail van de secretaresse over of de marges kloppen... *jank*
weer een late avond... en ik ben zo moehoehoe
/klaagpost
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:38 schreef kwakz0r het volgende:
oh jongens ik zit hier op t randje van een paniekaanval... morgen voor 11 uur moet alles naar de drukker. ofwel vanavond. en ik wacht nog op een mail van de secretaresse over of de marges kloppen... *jank*
weer een late avond... en ik ben zo moehoehoe
/klaagpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |