abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138430858
JJ, wat spannend nog! Hopen ze er nu eigenlijk op dat de weeen uit zichzelf steeds minder worden?
  woensdag 2 april 2014 @ 12:08:26 #27
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138430861
Krijg je nog longrijpingsspuiten JJ? Moet je wel in het ziekenhuis blijven>?
Heftig hoor!
pi_138430936
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Krijg je nog longrijpingsspuiten JJ? Moet je wel in het ziekenhuis blijven>?
Heftig hoor!
Ja om de 24 uur krijg ik die prikken.. wat een immens lange naald is dat zeg.. sjesus. Deed best zeer

:X
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_138431011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:08 schreef Dyre het volgende:
JJ, wat spannend nog! Hopen ze er nu eigenlijk op dat de weeen uit zichzelf steeds minder worden?
Dat idee krijg ik wel ja. Alleen waren ze vannacht helemaal weg, en nu toch weer om het kwartier, dus geen idee nog welke kant het op gaat :( hoop gewoon zo dat ons meisje nog een paar weekjes wilt blijven zitten, heb een heerlijk potje zitten janken vannacht :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_138431043
Och JJ wat een rollercoaster ben je in beland, vreselijk en dan mag je heus wel even flink zitten janken hoor!
pi_138431230
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:02 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Momenteel nog steeds geen weeenremmers. Heb om de 15min weeen. Dat vinden ze nu geen indicatie om weer aan medicijnen te beginnen. Als de weeen toch weer regelmatiger gaan komen krijg ik een andere soort weeenremmers via een pomp, die schijnbaar niet bloeddruk verlagend zijn. Hij kelderde opeens onwijs. Man wat was ik duizelig ineens! En echt een verschriiiiiikkelijke hoofdpijn. Gelukkig is dat dan wel weer stabiel nu.. voor nu kunnen we verder alleen afwachten
Jeetje, wat ontzettend spannend, ik hoop echt dat je dr nog eventjes binnen houden kunt zeg. Heel veel sterkte :*
Born to Lose, but Built to Win.
pi_138432339
Hmm mijn man wil dolgraag huisvader zijn (noem je dat zo?) en ik denk dat hij dit nog wel eens zwaar kan onderschatten (als ik hoor hoe pittig het toch wel is om fulltime of bijna fulltime thuis te zijn). Hij denkt vooral 'heerlijk, hoef ik niet te werken'.

JJ sterkte zeg!
pi_138432550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Hilmo het volgende:
Hmm mijn man wil dolgraag huisvader zijn (noem je dat zo?) en ik denk dat hij dit nog wel eens zwaar kan onderschatten (als ik hoor hoe pittig het toch wel is om fulltime of bijna fulltime thuis te zijn). Hij denkt vooral 'heerlijk, hoef ik niet te werken'.

JJ sterkte zeg!
ik ben ook fulltime thuis, en mij valt het niet zwaar hoor. Maar ik ben altijd al een beetje een einzelgänger geweest. Ons plan is ook altijd geweest om mij thuis te houden voor de kleine. We zijn niet heel rijk maar we kunnen rondkomen, en dat vinden we belangrijk voor een kind. Dat er altijd een ouder thuis is als het dat nodig kan hebben.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:07:22 #34
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138432619
Ik vond het ook niet zwaar en de eerste periode is ook nog wel leuk maar des te ouder ze worden en des te meer het er zijn des te zwaarder is mijn ervaring.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138432658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Hilmo het volgende:

JJ sterkte zeg!
Mijn vader is huisman. En hij heeft 4 kinderen. Hij is altijd druk in de weer met alles. Verbouwen aan het huis, eten koken, in de tuin werken, kinderen opvoeden, op de kleinkinderen passen. Wassen, strijken, schoonmaken, klusjes doen voor andere mensen.

Het is natuurlijk hoeveel taken je jezelf oplegt. Maar het kan prima. Maar als je man denkt lui te kunnen zijn is dat dus echt niet zo.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_138432703
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

ik ben ook fulltime thuis, en mij valt het niet zwaar hoor. Maar ik ben altijd al een beetje een einzelgänger geweest. Ons plan is ook altijd geweest om mij thuis te houden voor de kleine. We zijn niet heel rijk maar we kunnen rondkomen, en dat vinden we belangrijk voor een kind. Dat er altijd een ouder thuis is als het dat nodig kan hebben.
Alleen thuis of thuis met kind is wel n verschil natuurlijk... Wij hebben regelmatig een kleine vent van 2 over de vloer en dat vind ik soms intensiever dan 8 uur op de groep opt kdv staan....
S. 2014
J. 2016
pi_138432752
Ja, en dan is die kleine vent er waarschijnlijk niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week...
Andermans kind kun je na een dagje weer gedag zwaaien, jouw eigen kind daarentegen natuurlijk niet ;)
Tralalalaaa
pi_138432764
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Alleen thuis of thuis met kind is wel n verschil natuurlijk... Wij hebben regelmatig een kleine vent van 2 over de vloer en dat vind ik soms intensiever dan 8 uur op de groep opt kdv staan....
ja hè! Ik heb regelmatig op mijn neefjes gepast en die slurpen energie van je! Wel lieverds hoor, maar in een andere situatie dan thuis kunnen ze zichzelf niet zo goed vermaken.
pi_138432776
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, en dan is die kleine vent er waarschijnlijk niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week...
Andermans kind kun je na een dagje weer gedag zwaaien, jouw eigen kind daarentegen natuurlijk niet ;)
Dat is dé opmerking die ik jaren riep..
Kids leuk, voor 32 uur per week tijdens mn werk en verder wil ik er weinig mee te maken hebben

Zie hier het resultaat :')
pi_138432860
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee precies, maar daar staat tegenover dat zoals dnd zegt, ze zich thuis betet zelf kunnen vermaken dan wanneer ze bij ons zijn, toch n soort entertainer ben je dan.
Hij heeft bij mij nu eenmaal niet de toettoet garage en de mega lange treinbaan en de zandbak en en en en... Hij neemt natuurlijk altijd wel van alles mee, maar nooit zoveel als thuid staat natuurlijk
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 april 2014 @ 13:15:19 #41
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_138432870
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:12 schreef Moppert het volgende:
. en eerlijk is eerlijk ik verwacht op dat vlak ook veel meer van mijzelf want ik ben tenslotte thuis en mijn lief werkt hard en ik doe niets..
hey hey hey niet zo negatief ja, thuisblijfmoeder zijn is ook keihard werken.
niet zo hard voor jezelf zijn :*

JJ heel veel sterkte hopelijk wil je mini nog een tijdje blijven zitten

en wat betreft werk, ik werk 32 uur en dat blijf ik ook doen
en (8> werkt 36 uur
de maxi gaat uit school naar zijn opa & oma of naar huis net waar hij zin in heeft
de midi zit 3 dagen op het KDV waar ze het helemaal naar haar zin heeft en de mini gaat straks ook 3 dagen naar hetzelfde KDV waar die het hopelijk ook naar zijn/haar zin heeft
W
Z
E
pi_138433751
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee precies, maar daar staat tegenover dat zoals dnd zegt, ze zich thuis betet zelf kunnen vermaken dan wanneer ze bij ons zijn, toch n soort entertainer ben je dan.
Hij heeft bij mij nu eenmaal niet de toettoet garage en de mega lange treinbaan en de zandbak en en en en... Hij neemt natuurlijk altijd wel van alles mee, maar nooit zoveel als thuid staat natuurlijk
En als hij dan thuis is speelt ie lang niet zoveel met al z'n speelgoed, vaak zijn het een paar geijkte speeltjes die vaak de bom zijn, om vervolgens volledig links te laten liggen en te focussen op iets anders wat ineens megainteressant is...

En BlueEyes: Over een week of 6 komt de 2e bij ons. En ik zei dat ook altijd :')
Tralalalaaa
  woensdag 2 april 2014 @ 13:44:23 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_138433857
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Maar ben jij nooit gaan werken met het ook op eventuele kinderen? Ik probeer me er even een voorstelling van te maken. Of kun jij vanwege medische redenen niet werken?
disclaimer
  woensdag 2 april 2014 @ 13:44:54 #44
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138433870
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ga sowieso eens kijken wat de drukste dagen zijn op kdv, ik gok zomaar de dinsdag en de donderdag, dus wil ik 1 van die dagen als parttime dag gaan nemen. Mijn man is al op vrijdagen thuis dus die optie is weg, maar ik vind vrijdag ook wel een fijne doorwerkdag omdat je nooit wordt lastiggevallen op kantoor (omdat iedereen dan thuis zit met z'n kroost :+)
Dus het zal wel de donderdag worden, dan moet de wurm ma-woe naar de opvang. Of is dat om andere pedagogische redenen af te raden?
Ik wil graag naar 3 dagen (1 dag ouderschapverlof, wordt hier 55% betaald de eerste 430 uur, daarna onbetaald) en ik kan daarna zonder problemen (als de cao niet wijzigt) naar 3 dagen met een kleinere aanstelling. Man werkt fulltime, maar kan 1 dag thuis werken (hij werkt dan niet echt een dag, maar draait eigenlijk nu al vaak 4*9 uur).

Heb net gekeken naar KDVs in de buurt van werk, staat bij allemaal gelukkig dat ze nog plek hebben. Bij ons in de buurt waar we wonen lijkt me niet zo fijn, is toch een beetje een pauperwijk en ik werk in een kinderrijke vinexwijk. de kdvs werken ook nog samen met overkoepelende kunst en natuurprojecten enzo.

kind moet 2 dagen opvang, vriend gaat straks op vrijdag thuis zijn, ik denk dat ik ma/wo/vr ga werken of di/wo/vr dus kind moet ma/wo of di/wo naar de opvang....
Kwak
  woensdag 2 april 2014 @ 13:47:31 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_138433946
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik wil graag naar 3 dagen (1 dag ouderschapverlof, wordt hier 55% betaald de eerste 430 uur, daarna onbetaald) en ik kan daarna zonder problemen (als de cao niet wijzigt) naar 3 dagen met een kleinere aanstelling. Man werkt fulltime, maar kan 1 dag thuis werken (hij werkt dan niet echt een dag, maar draait eigenlijk nu al vaak 4*9 uur).

Heb net gekeken naar KDVs in de buurt van werk, staat bij allemaal gelukkig dat ze nog plek hebben. Bij ons in de buurt waar we wonen lijkt me niet zo fijn, is toch een beetje een pauperwijk en ik werk in een kinderrijke vinexwijk. de kdvs werken ook nog samen met overkoepelende kunst en natuurprojecten enzo.

kind moet 2 dagen opvang, vriend gaat straks op vrijdag thuis zijn, ik denk dat ik ma/wo/vr ga werken of di/wo/vr dus kind moet ma/wo of di/wo naar de opvang....
Als ik zeg dat de echte pauperkindjes meestal niet naar een kdv gaan generaliseer ik zeker te veel he? :')
Twee dagen is wel lekker. Maar hier geen optie.
disclaimer
  woensdag 2 april 2014 @ 13:50:04 #46
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138434021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als ik zeg dat de echte pauperkindjes meestal niet naar een kdv gaan generaliseer ik zeker te veel he? :')
Noem jij mijn kind een pauperkind }:| :o
pi_138434024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En maak je (helaas) een grote denkfout... Die krijgen heeeel veeeel subsidie voor de opvang, want dat is goed vd ontwikkeling van de kinderen, dus kind naar de opvang en pa en ma lekker de hele dag op de bank #generaliseren!
(te) vaak gezien en meegemaakt in mn werk.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 april 2014 @ 13:50:49 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_138434039
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Noem jij mijn kind een pauperkind }:| :o
hallo, je woont aan de bovenkant van het spoor. Dat laat weinig te gissen over hoor.
disclaimer
  woensdag 2 april 2014 @ 13:51:20 #49
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138434054
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hallo, je woont aan de bovenkant van het spoor. Dat laat weinig te gissen over hoor.
Zeker omdat ik de hele dag op een bierkratje in de voortuin zit?
  woensdag 2 april 2014 @ 13:51:42 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_138434070
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

En maak je (helaas) een grote denkfout... Die krijgen heeeel veeeel subsidie voor de opvang, want dat is goed vd ontwikkeling van de kinderen, dus kind naar de opvang en pa en ma lekker de hele dag op de bank #generaliseren!
(te) vaak gezien en meegemaakt in mn werk.
opvangsubsidie? Die ken ik niet. Wel dat ze gratis naar een PSZ mogen, maar je krijgt toch geen geld om je kind naar een opvang te brengen terwijl je thuis zit?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')