SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 7% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 02-04-2014 10:55:25 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Oke thanks, had ik wel even eerder kunnen bedenkenquote:Op woensdag 2 april 2014 10:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon ff op Tweakers kijken, daar zitten mensen met verstand en volgens mij kiezen ze nog de beste voor je uit ook
Die post was de grap zelf, brah.quote:
quote:
Als je niet aan je computer gekluisterd zat naar wijven te koekeloeren aan de andere kant van de oceaan was je 3 jaar geleden al gepijpt. Echt Dima als ik je ooit in het echt tegen het lijf loop dan sla ik het er wel in.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Als ik New York woonde kon ik vanavond blowjob krijgen en misschien wel meer.
Minder computeren, minder fappen, meer eten meer trainen. 2x per week je compounds pakken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Dimachaerus het volgende:
sinds ik ppl ben ik alleen maar slapper geworden lijkt
ik doe nu wide grip pull ups met 20kg assist en dan pers ik er 5 uit ofzo
normaal kon ik 3x bw
deadlift gaat ook moeizaam met 80
In het begin zie je 2 keer dattie aan een kanaal zit waar niks op aangesloten zit, dat is wel vreemd. Geen zin om de rest helemaal te kijken want kutmuziek en ik moet ook werkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fathank, jij gaat sowieso ragen. Check deze dude. Hij zit de hele tijd aan de knoppen maar er gebeurt niks.Hij wist zeker niet dat er een camera boven zijn hoofd aanwezig was.
Haha wat een baasje. Hopelijk heeft ie ook nog wat sociale vaardigheden. Want superslim zijn lijkt leuk, als je niet gewoon lekker buiten heb kunnen voetballen met je vriendjes heb je toch heel wat gemist imho.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kind is pas 16 yuri. Sowieso staat hij daar in een studio met cameras op hem gericht, mensen die naar hem kijken en hij moet daar gaan draaien terwijl er geen publiek is. Hij staat daar een beetje in zijn eentje te dansenSuper awkward. Je ziet ook dat hij best wel verlegen/onzeker is. Hij heeft trouwens best wel talent en is super slim IRL.
[..]
Lowfat hamburgersquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef THEFXR het volgende:
wat vinden jullie van deze mix?
http://musclemeat.nl/inde(...)th=70&product_id=106
Zou onaangekondigd binnenschuivenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:14 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Brb docentenopleiding volgen
Linkje naar dat topic?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker fietsen brah.
[..]
Ik hoop het niet, maar ik snap niet waarom hij geen goede tips wilt ontvangen van mensen die er wat van af weten en in plaats daarvan van die kut topics opent alleen om zijn ego te boosten. Dat maakt mij echt woedend, terwijl ik normaal zo een rustige jongen ben.
Mag je wel 1000mg test-e per week gaan cruisen tot Januari 2016quote:Op woensdag 2 april 2014 02:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
spijker op z'n kop ja, Yuri. Ben vaak geneigd om niet te gaan door drukte van studie, werk en sociaal leven. Heb aankomend blok echt barely les dus ik ga die vrije tijd in regelmatig sporten steken zodat ik idd die verslaving creëer.
Januari 2016 Dwayne Johnson lookalike
Kantoofucntie? Bureau volstacken met vreten en heel dag vreten zodat je genoeg energie hebt 's avonds. Tas met sportkleren mee en na je stage gelijk gaan liften. Daarna thuis eten. Zo rol je die shit.quote:Op woensdag 2 april 2014 03:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
na de vakantie 10 weken stage. 4 dagen p/w 9 tot 6
En dan nog energie vinden om te sporten
Alsof deze OP niet goed is Klokoviandelquote:
Is dat al zo uniek hier dan?quote:
Op Cor, Sneek en Henk na is de gemiddelde leeftijd hier 19 ofzo? Veel meer kan het niet zijn gezien de posts van de meerderheid en de onderwerpenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is dat al zo uniek hier dan?
Excuse you weismen!quote:Op woensdag 2 april 2014 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Op Cor, Sneek en Henk na is de gemiddelde leeftijd hier 19 ofzo? Veel meer kan het niet zijn gezien de posts van de meerderheid en de onderwerpen
26 babe... Serieus gedragen doe ik wel in real life, daar is fok niet voor. Alhoewel sommigen het idd wel erg serieus nemen allemaal ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Op Cor, Sneek en Henk na is de gemiddelde leeftijd hier 19 ofzo? Veel meer kan het niet zijn gezien de posts van de meerderheid en de onderwerpen
Goeden poll. Beter dan die gast van laatst met z'n hoevaak train je per week poll, zonder 3 en 6 keer opties.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om te gaan werpen?quote:
wow, dat dit van jou komtquote:Op woensdag 2 april 2014 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dima: waarom luister je zo slecht?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Als ik New York woonde kon ik vanavond blowjob krijgen en misschien wel meer.
26 dusquote:Op woensdag 2 april 2014 11:24 schreef Ethanolic het volgende:
Poll naar waarheid ingevuld, antwoord maak ik niet bekend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 dus
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:27 schreef Champy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 duslol
had hem als 2de al ingevuld, maar alsnog vrij sick dit champyDeathlift or Die.
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]lol
had hem als 2de al ingevuld, maar alsnog vrij sick dit champy
Nee hoor, ouderwetse denkwijze. Plus heb een jonge toyboy die zelf nog driekwart kind isquote:Op woensdag 2 april 2014 11:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om te gaan werpen?
Wist niet dat jij niet kan lezen??quote:Op woensdag 2 april 2014 11:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik wist niet dat Ray een auto is??
hahaquote:Op woensdag 2 april 2014 11:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee hoor, ouderwetse denkwijze. Plus heb een jonge toyboy die zelf nog driekwart kind is
Zwolle en Amersfoort: echt de plaatsen in NL die je als IFBB Pro gezien moet hebbenquote:
Echt als ik zijn posts lees begin ik echt te ragen achter m'n laptop. Dan moet ik mezelf echt in bedwang houden om dat apparaat uit het raam te donderen en Dima eens thuis op te zoeken en er wat common sense in te rammenquote:
Ik negeer die gast zoveel mogelijk. Al zijn problemen komen voort uit het slecht luisteren naar en niets aan willen nemen van anderen. Daarom is hij nog maagd, gaan zijn trainingen kut en vindt hij geen bijbaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Echt als ik zijn posts lees begin ik echt te ragen achter m'n laptop. Dan moet ik mezelf echt in bedwang houden om dat apparaat uit het raam te donderen en Dima eens thuis op te zoeken en er wat common sense in te rammen
Hoevaak zou die grap gemaakt worden?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Wie neemt er een grapefruit mee voor hem?
PLus dat normale mensen gewoon moeten werken op die tijdstippen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zwolle en Amersfoort: echt de plaatsen in NL die je als IFBB Pro gezien moet hebben
Oh ja, dat ookquote:Op woensdag 2 april 2014 11:47 schreef fathank het volgende:
[..]
PLus dat normale mensen gewoon moeten werken op die tijdstippen.
Ah, de nieuwe Zyzzquote:
Niet zoveel, vanochtend vroeg opgestaan om een tryout van een talkshow te filmen, maar nu ook lekker vroeg klaar.quote:
Refo!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:21 schreef Beach het volgende:
Cor ik zag dat je in Gouda heb gewoond, ik heb daar op de Driestar gezeten
Eerder mocro als ik om me heen kijkquote:
Dan weet je precies waar het over gaatquote:Op woensdag 2 april 2014 12:21 schreef Beach het volgende:
Cor ik zag dat je in Gouda heb gewoond, ik heb daar op de Driestar gezeten
Driestar = hardcore refo-school.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |