Maar in iedergeval krijgen de middeninkomens (40.000-100.000) weer belastingvoordeel!quote:Op woensdag 2 april 2014 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dan is het vrij lastig om je rekeningen te betalen
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar in iedergeval krijgen de middeninkomens (40.000-100.000) weer belastingvoordeel!
Gelukkig welquote:Op woensdag 2 april 2014 01:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar in iedergeval krijgen de middeninkomens (40.000-100.000) weer belastingvoordeel!
Gewoon een beetje meer plekjes om je piel tussen te stekenquote:
Goed nieuws om de dag mee af te sluiten/beginnenquote:Op woensdag 2 april 2014 01:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna 2quote:Op woensdag 2 april 2014 01:55 schreef Dven het volgende:
Naar bed. Bijna drie uur. Ik ken mezelf. Wordt weer ochtend zo.
Iedere dag een andere rol weer volquote:Op woensdag 2 april 2014 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meer plekjes om je piel tussen te steken
Kan dat?quote:Op woensdag 2 april 2014 01:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Met terugwerkende kracht aanvragen smurf
Tijdzones zijn een bitchquote:
Nee dank je, ik houd dan weinig over om ergens tussen te steken,quote:Op woensdag 2 april 2014 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meer plekjes om je piel tussen te steken
quote:
Of er wat van terecht komt, wacht ook nog op die 1000euro die rutte beloofd heeftquote:Op woensdag 2 april 2014 01:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed nieuws om de dag mee af te sluiten/beginnen
Misschien heeft ze honger ..quote:Op woensdag 2 april 2014 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee dank je, ik houd dan weinig over om ergens tussen te steken,
Een blowjob om nooit te vergetenquote:Op woensdag 2 april 2014 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien heeft ze honger ..![]()
Hap... Piel weg
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien heeft ze honger ..![]()
Hap... Piel weg
quote:
lijkt me welquote:
Zulke mooie MI's hierquote:
quote:
Nieuwe jattenquote:Op woensdag 2 april 2014 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Grrr.. Coaxkabel.. Ik moet echt een nieuwe
Minimaal 15 meter?quote:
Slechts mn halsslagaderquote:Op woensdag 2 april 2014 02:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij vrouwen kun je ook heel lelijk bijten, pas maar op hoor.
niemand die bij mij daar in de buurt komt, dus ik ben er niet zo bang voorquote:Op woensdag 2 april 2014 02:06 schreef S95Sedan het volgende:
Denk dat als iemand goed in je kut bijt dat net zo zeer kan doen
Lijkt me ookquote:
Oh, je wast daar nooit?quote:Op woensdag 2 april 2014 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niemand die bij mij daar in de buurt komt, dus ik ben er niet zo bang voor
dat is het probleem nietquote:
Doe maar 15 tot 20, dan zit je iets veiligerquote:Op woensdag 2 april 2014 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lijkt me ook
Maar moet even wachten tot ik geld heb.. Zal iets van 10-15 euro zijn denk ik..
Your missing outquote:Op woensdag 2 april 2014 02:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niemand die bij mij daar in de buurt komt, dus ik ben er niet zo bang voor
Nee, P. weet vast wel waar ie de spullen moet halen.. Die is jarenlang 'cableguy' geweest, dus koopt ie gewoon kabel van een rol, en dat is goedkoperquote:Op woensdag 2 april 2014 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe maar 15 tot 20, dan zit je iets veiliger
nah..quote:
Tuurlijk wel.. Maar is niet waar ik van hou, dus tijdsverspilling.quote:
Algehele onthouding?quote:Op woensdag 2 april 2014 02:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Maar is niet waar ik van hou, dus tijdsverspilling.
Hell noquote:
Ze houdt er gewoon niet van gebeft te worden, kan toch?quote:
Oh, wacht. Alleen dat.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze houdt er gewoon niet van gebeft te worden, kan toch?
Zelfs al ben je de beste ter wereld, als een vrouw het niet lekker vindt heb je pechquote:Op woensdag 2 april 2014 02:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, wacht. Alleen dat.
Maar ik kan dat wel heel goed.
Dat zou me echt een rotzorg zijn.. Naast het feit dat iedere kerel dat beweerdquote:Op woensdag 2 april 2014 02:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, wacht. Alleen dat.
Maar ik kan dat wel heel goed.
Ik zeg ook al bewust niet van: "Meissie, wacht maar tot je mij gehad hebt"quote:Op woensdag 2 april 2014 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs al ben je de beste ter wereld, als een vrouw het niet lekker vindt heb je pech
Normaal ben ik niet zo hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zou me echt een rotzorg zijn.. Naast het feit dat iedere kerel dat beweerd
quote:Op woensdag 2 april 2014 02:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg ook al bewust niet van: "Meissie, wacht maar tot je mij gehad hebt"
Nog zo'n heerlijke standaard opmerkingquote:
Ik ben echt zo schuchter als maar zijn kan hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog zo'n heerlijke standaard opmerking
quote:Op woensdag 2 april 2014 02:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben echt zo schuchter als maar zijn kan hoor.
Mooi dit..quote:
Deze blijkbaar bijzonder stereotype man wenst jou een fijne nacht toe.quote:Op woensdag 2 april 2014 02:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi dit..
Maar ik ga eens een poging tot slapen doen..
G'night
Nee, gisterenw as het maak-lame-grapjes-dagquote:
Ow nouja komt op hetzelfde neer toch. Ik realiseerde me vanmorgen nog een geniale grap voor mijn schoonvader, had gisteren moeten zeggen dat we samen een huis hadden gekocht.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, gisterenw as het maak-lame-grapjes-dag![]()
Vandaag moeten we lief zijn voor elke autist.
Dat is helemaal niet erg!quote:
Zeg dan gewoon meteen dat ze zwanger isquote:Op woensdag 2 april 2014 08:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nouja komt op hetzelfde neer toch. Ik realiseerde me vanmorgen nog een geniale grap voor mijn schoonvader, had gisteren moeten zeggen dat we samen een huis hadden gekocht.
Waarom komen die grappen altijd een dag te laat.
Die wilde ik voor het jaar daarop bewaren.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen dat ze zwanger is
Hihahoquote:Op woensdag 2 april 2014 08:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die wilde ik voor het jaar daarop bewaren.
Nee hoor, ik vind dat gewoon geen grappige actie. Maar ja.quote:
Beter dan de gemiddelde autist hierquote:
Ach, had ie wel kunnen waarderen. Dagje is eigenlijk rustig geweest. Alleen wat topics op FOKquote:Op woensdag 2 april 2014 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee hoor, ik vind dat gewoon geen grappige actie. Maar ja.
Vast ook niet...quote:Op woensdag 2 april 2014 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat gewoon geen grappige actie. Maar ja.
[..]
Beter dan de gemiddelde autist hier
kun je er beter een foto van een schone deerne neerhangenquote:Op woensdag 2 april 2014 09:36 schreef rival het volgende:
Rijden zonder binnenspiegel!
Je weet dat ie er niet is maar toch blijf je kijken![]()
Ja kan ik straks weer langs de garagequote:Op woensdag 2 april 2014 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kun je er beter een foto van een schone deerne neerhangen
Alleen maar goed, toch!quote:Op woensdag 2 april 2014 09:36 schreef rival het volgende:
Lijkt me lastigquote:Op woensdag 2 april 2014 09:36 schreef rival het volgende:
Maar dan verleer je het in ieder geval niet om er in te kijkenquote:
Was je ruit afgebroken?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Heb een nieuwe ruit, maar daar zat nog geen spiegel op
Doet me aan een keer racen op Zandvoort denken. Continu richting aan geven op een race-circuitquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:41 schreef yats het volgende:
[..]
Doet me aan een keer racen op Zandvoort denken. Continu richting aan geven op een race-circuit
zoiets!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 10:41 schreef yats het volgende:
[..]
Doet me aan een keer racen op Zandvoort denken. Continu richting aan geven op een race-circuit
Dit was niet per ongelukquote:Op woensdag 2 april 2014 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie wel soms wagens waar ze hem per ongeluk aan gezet hebben die dan de hele rit knippert
Dan is het wel zo netjes richting aan te geven bij het inhalen, of om aan te geven dat ze je mogen inhalenquote:Op woensdag 2 april 2014 10:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dit was niet per ongelukMaar ja, dit was op een circuitdag, en niet in een echte racewagen.
Nou jeetje.. kon je niet harder?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:54 schreef yats het volgende:
Zo, 5,4 kilometer hard gelopen in 35 minuten. Dat valt me dan toch weer wat tegen van mezelf.
Nee, eigenlijk niet. Geen idee waar die terugval nu ineens vandaan komt.quote:
Vraagje: Heb je lekker gelopen of kijk je enkel naar cijfertjes...quote:Op woensdag 2 april 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Geen idee waar die terugval nu ineens vandaan komt.
Nee, echt lol had ik niet, maar dat had er meer mee te maken dat ik de laatste paar honderd meter met een stekende pijn in mijn been gelopen heb. Normaliter kijk ik nooit zo naar de cijfers, maar ik heb binnenkort een wedstrijd over 5 kilometer en wil geen flater slaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraagje: Heb je lekker gelopen of kijk je enkel naar cijfertjes...
Ik snap wel dat het misschien vervelend is dat je langzamer was dan vorige keer maar jeetje, kunnen mensen niet gewoon lol hebben in het lopen, ongeacht hoe lang je er over doet?
Echt he.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraagje: Heb je lekker gelopen of kijk je enkel naar cijfertjes...
Ik snap wel dat het misschien vervelend is dat je langzamer was dan vorige keer maar jeetje, kunnen mensen niet gewoon lol hebben in het lopen, ongeacht hoe lang je er over doet?
Sorry :$quote:Op woensdag 2 april 2014 12:28 schreef Fascination het volgende:
Gesprek met iemand:
"Speel je in een band?"
- "Speelde."
"Je kon niet over straat zonder vastgeklampt te worden door tientallen hysterische fans?"
- "Geen last van."
Over saaie antwoorden gesproken. Man, man, man.
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:28 schreef Fascination het volgende:
Gesprek met iemand:
"Speel je in een band?"
- "Speelde."
"Je kon niet over straat zonder vastgeklampt te worden door tientallen hysterische fans?"
- "Geen last van."
Hier eet wat pizza met hagelslag.quote:
Een flater slaan, serieus ?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, echt lol had ik niet, maar dat had er meer mee te maken dat ik de laatste paar honderd meter met een stekende pijn in mijn been gelopen heb. Normaliter kijk ik nooit zo naar de cijfers, maar ik heb binnenkort een wedstrijd over 5 kilometer en wil geen flater slaan.
Ik ga dit weekend pizza bakken voor 8 personen. Nog even bedenken hoe ik dat ga doen met maar één oven.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:40 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond weer pizza.Heb niemand om te koken vandaag.
Wraps met kip en groentequote:Op woensdag 2 april 2014 12:40 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond weer pizza.Heb niemand om te koken vandaag.
plaatpizza een optie? en dan in 2 delen bakken.. salade erbij et voilaquote:Op woensdag 2 april 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend pizza bakken voor 8 personen. Nog even bedenken hoe ik dat ga doen met maar één oven.
Soort taart van maken, gewoon stapelen die Salamiquote:Op woensdag 2 april 2014 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend pizza bakken voor 8 personen. Nog even bedenken hoe ik dat ga doen met maar één oven.
Hokeujquote:Op woensdag 2 april 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier eet wat pizza met hagelslag.
Ik vind plaatpizza heel erg lelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
plaatpizza een optie? en dan in 2 delen bakken.. salade erbij et voila
Oh het moet er ook nog mooi uit zienquote:Op woensdag 2 april 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind plaatpizza heel erg lelijk.Ik heb een stapelplateau, dus ik kan 4 pizza's tegelijk bakken. bak er gewoon 4, laat mensen zelf punten pakken en bak dan de 2de lading denk ik.
Maarja, dat is het idee. Ik blijf het onhandig vinden.
Vorig jaar lag de gemiddelde tijd op 22 minuten. Mijn persoonlijke doel is net onder de 30 minuten te halen.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een flater slaan, serieus ?
Ik denk dat als je onder de 35 minuten eindigt dat dat een prima prestatie is.
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:
Het is voor het eerst dat ze hier eten, dus dan moet ik wel indruk maken natuurlijk.
Ik vind het al knap dat iemand 5 km kan rennen. Aan 1 stuk. Off je er 29 minuten over doet of 40...quote:Op woensdag 2 april 2014 12:57 schreef yats het volgende:
[..]
Vorig jaar lag de gemiddelde tijd op 22 minuten. Mijn persoonlijke doel is net onder de 30 minuten te halen.
Huh, vier pizza's heb je toch wel genoeg aan voor acht personen?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind plaatpizza heel erg lelijk.Ik heb een stapelplateau, dus ik kan 4 pizza's tegelijk bakken. bak er gewoon 4, laat mensen zelf punten pakken en bak dan de 2de lading denk ik.
Maarja, dat is het idee. Ik blijf het onhandig vinden.
Nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, vier pizza's heb je toch wel genoeg aan voor acht personen?
Ik reken een pizza per persoon. De plateautjes zijn zo groot als een diepvriespizza.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pizza per persoon graag!quote:Op woensdag 2 april 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kon je niet iets zeggen over warm zaad in je kutje?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:28 schreef Fascination het volgende:
Gesprek met iemand:
"Speel je in een band?"
- "Speelde."
- "Geen last van."
Verdeuri, had dat eerder gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon je niet iets zeggen over warm zaad in je kutje?
Daaaar moooeet eeeenn.. piemel in!!!quote:
Liever een mooie roze tepelquote:Op woensdag 2 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daaaar moooeet eeeenn.. piemel in!!!
Dat wordt zeker wel gewaardeerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon je niet iets zeggen over warm zaad in je kutje?
Is dat een aanbod?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daaaar moooeet eeeenn.. piemel in!!!
Ik heb helaas geen piemel tot mijn beschikkingquote:
Lenen?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen piemel tot mijn beschikking
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 2 april 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wees blij.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verdeuri, had dat eerder gezegd.
Ik zou anders niet willen ruilen fas.quote:
Voor een dag wel. Ik zou er echt van alles instoppen.quote:
Verse worst ftw. Met saus!quote:Op woensdag 2 april 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwoah, piemels zijn wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2014 13:24:15 ]
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maak je dan ook zo'n beweging als je UI?
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
It's raining menNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gefapt gisteren?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
It's raining menHeel nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat let jequote:Op woensdag 2 april 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook fappenOf soppen. Ik heb zin
Dat kan geregeld wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hč bah.quote:
Doe dan. Gisteren ook nog gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Soppen of fappen je staat op klappen!quote:Op woensdag 2 april 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi.
Zojuist mijn eerste poke gevangen en naar jou vernoemd.
Het is een Pidgey.
Ja of gewoon iemand keihard op zijn bek te slaan.. heerlijkquote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zin om mensen van een ravijn af te gooien.!
'Sup Fasje?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
Voel je je weer wat beter?quote:
Ik hoop het niet.quote:
Ik weet nog wel wat kandidaten fasquote:Op woensdag 2 april 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
Ik zit op school. En met mn eigen hand lukt het nietquote:
Whehehehe.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
[..]
Voel je je weer wat beter?
[..]
Ik hoop het niet.
Nu ook een Spearow. Hmm, ik noem hem Faxie.
Je inbox is vol.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit op school. En met mn eigen hand lukt het niet
Oké oké, ik wacht je op school op.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb Cyndaquill gekozen, dus de Bug gym maakt geen kans nu.quote:
Geen toilet in de buurt? Of achterin de bibliotheekquote:Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij? Je was lief toch.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of gewoon iemand keihard op zijn bek te slaan.. heerlijk
Kom maarquote:Op woensdag 2 april 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké oké, ik wacht je op school op.
Met mn eigen hand lukt het me niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef yats het volgende:
[..]
Geen toilet in de buurt? Of achterin de bibliotheek
Eitje dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Cyndaquill gekozen, dus de Bug gym maakt geen kans nu.
2 Flying en een Fire.
Echt, hoor. Wel secuur plannen zodat niemand je ziet natuurlijk en daarna de vermoorde onschuld spelen.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of gewoon iemand keihard op zijn bek te slaan.. heerlijk
Mweh. Vaag soort kater achtig gevoel. Gaat vast wel over. Dankje voor vragen!quote:Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
[..]
Voel je je weer wat beter?
[..]
Ik hoop het niet.
Nu ook een Spearow. Hmm, ik noem hem Faxie.
Nooit, of nu niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mn eigen hand lukt het me niet.
Ja zo enorm onverwachts en dan zelf heel verbaast kijken, wat is er zojuist gebeurd?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, hoor. Wel secuur plannen zodat niemand je ziet natuurlijk en daarna de vermoorde onschuld spelen.
Dat zal niet lang meer duren dan.quote:
Hmm, nu een mannelijke Caterpie.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Eitje dus.Vaak lukt me dat met Quilava alleen ook.
Was even keiboos omdat de supermarkt weer vol met mongolen zat. Maar nu is alles weer goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mweh. Vaag soort kater achtig gevoel. Gaat vast wel over. Dankje voor vragen!Met jou?
Heb je ook pokemon op google maps gespeeld?
Dat lijkt me kut. Met 'hulpstukken' ook niet?quote:
De medewerkers of de andere consumenten?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, nu een mannelijke Caterpie.
Hmm, wat zou de naam worden...
[..]
Was even keiboos omdat de supermarkt weer vol met mongolen zat. Maar nu is alles weer goed.
En had nog een wazige, half erotische droom. Was wel apart.
Joe.quote:
Noem 'm Happy.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, nu een mannelijke Caterpie.
Hmm, wat zou de naam worden...
[..]
Was even keiboos omdat de supermarkt weer vol met mongolen zat. Maar nu is alles weer goed.
En had nog een wazige, half erotische droom. Was wel apart.
Met hulpstukken wel. Maar die neem ik niet mee naar school.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me kut. Met 'hulpstukken' ook niet?
flipske.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De medewerkers of de andere consumenten?
Hahaha. Niets mis met beetje erotische droom.
[..]
Joe.
Dat was geen droom schatjequote:Op woensdag 2 april 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, ik droomde laatst dat ik iemand befte, was wel nice. Bijna vergeten, joh.
De consumenten. Zo vermoeiendquote:Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De medewerkers of de andere consumenten?
Hahaha. Niets mis met beetje erotische droom.
Gedaan.quote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, ik droomde laatst dat ik iemand befte, was wel nice. Bijna vergeten, joh.
quote:
Ik had er vanmorgen nog een.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:35 schreef Fera het volgende:
Ik heb al eeuwen geen seksdroom meer gehad. Jammer wel.
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met hulpstukken wel. Maar die neem ik niet mee naar school.
Moet je nagaan als je in een supermarkt werkt.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De consumenten. Zo vermoeiend
Ik word altijd veel te agressief van de supermarkt.
Nee, zeker niet.maar altijd jammer dat je het zo snel vergeet.
Klinkt als een prima droom fas. Tell me more.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
Ik onthoud m'n dromen niet meer de laatste tijd. Vroeger kon ik ze altijd nog opschrijven. Nu heb ik geen idee waar het over ging.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droom eigenlijk bijna altijd over seks
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Yay. Moest namelijk hier aan denken:
[ afbeelding ]
Zijn Butterfree heette ook Happy. God, dat ik dat nog weet.
Ja, ik heb wel medelijden met zo'n kassameisje als de zoveelste domme kut langskomt die niet ziet dat het een pin-kassa is.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je in een supermarkt werkt.
Hehe. Dat is wel jammer, ja.
Ik denk dat ik onbewust seksdromen heb. Ik schijn laatste tijd af en toe soort van te kreunen in mijn slaap. Dat deed ik nooit.
Dat heb ik ook vaak, behalve als ik s'ochtends wat langer in bed kan blijven liggen, dan onthoud ik ze wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik onthoud m'n dromen niet meer de laatste tijd. Vroeger kon ik ze altijd nog opschrijven. Nu heb ik geen idee waar het over ging.
s'ochtends? Really?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, behalve als ik s'ochtends wat langer in bed kan blijven liggen, dan onthoud ik ze wel.
Ja, dat helpt meestal wel. Ik had m'n ''dromendagboek'' ook altijd met pen en al naast me op het nachtkastje. Ik ben dat ding trouwens kwijt. Zo zonde. Staan wel leuke dromen in. Ik droom altijd een beetje creepy en surrealistisch.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, behalve als ik s'ochtends wat langer in bed kan blijven liggen, dan onthoud ik ze wel.
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik onthoud m'n dromen niet meer de laatste tijd. Vroeger kon ik ze altijd nog opschrijven. Nu heb ik geen idee waar het over ging.
Sorry mang.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer, je vermoord zojuist een Zubat die ik wilde vangen
Ja, geen idee hoe dat komt.quote:
Precies. En dat terwijl de mewste supermarkten dit een keer of 10 aangeven. Sticker op de vloer, bord boven de kassa, bord aan de paal van de kassa en van die tussenschotjes waar het op staat.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb wel medelijden met zo'n kassameisje als de zoveelste domme kut langskomt die niet ziet dat het een pin-kassa is.
Hahaha. Sta je te lang droog meid?
Een vriend van me kreunt ook altijd in zijn slaap. Maar dat klinkt meer alsof hij pijn heeft.
Nu zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig naar wat er in die seksdromen van jou allemaal gebeurdquote:
Ik bedoelde de schrijfwijze.quote:
Word je dan ook nat wakker?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droom eigenlijk bijna altijd over seks
quote:
En er is ook altijd een klant open open TBC die rondloopt en overal op hoest.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies. En dat terwijl de mewste supermarkten dit een keer of 10 aangeven. Sticker op de vloer, bord boven de kassa, bord aan de paal van de kassa en van die tussenschotjes waar het op staat.
Deze opmerking was te verwachten.
Je zou daar maar voor het eerst naast slapen. Dan weet je ook niet wat je overkomt.
Verwarrend allemaal.quote:
En dan ook knetterchagrijnig na een paar nachten zonder slaap?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En er is ook altijd een klant open open TBC die rondloopt en overal op hoest.
Ja, ik kon even geen smoothe opmerking verzinnen.
Hehe. We gaan altijd op vakantie met een groepje. Een praat in zijn slaap, de ander kreunt. Een moet 3 keer per avond naar de wc.
Van slapen komt weinig terecht. Ik lig alleen te lachen.
Wel fucking eng, zo iemand die in het donker ligt te lachen.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. We gaan altijd op vakantie met een groepje. Een praat in zijn slaap, de ander kreunt. Een moet 3 keer per avond naar de wc.
Bahquote:Op woensdag 2 april 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zuipen lost dat wel opquote:Op woensdag 2 april 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je geeft tegenstrijdige signalen.quote:
Soms is het toch voordelig om vrouw te zijn. De hele dag met een harde rondlopen is wat minder fijn.quote:
Geil dit.quote:
Ja ik hoorde dit vorige week voor het eerst.. de vrouwelijke variant van de ODOL. nat wakker worden...quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan ook knetterchagrijnig na een paar nachten zonder slaap?
Ik slaap ook heel erg licht. Dus als het matras of kussen niet goed is, lig ik ook de hele avond te draaienquote:Op woensdag 2 april 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel fucking eng, zo iemand die in het donker ligt te lachen.
Het ergste was wel in Schotland denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BahIk heb ook een paar klanten die echt onhygiënisch zijn en overal aan zitten.
En terecht. Met zulke mensen zou ik ook alleen maar kunnen lachen ipv slapen.
Venusheuvel?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen, welkom op onze planeet.
Ik ben echt altijd nat. De ene keer meer dan de andere keer. Maar droogte ken ik nietquote:Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dit vorige week voor het eerst.. de vrouwelijke variant van de ODOL. nat wakker worden...
of jij bedoeld meteen.. ALTIJD?
Ik slaap ook wel licht, ik word van elk geluidje wakker.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Slechts melig.
Ik heb altijd moeite met naar de wc gaan in het buitenland. Dus na 3 dagen ofzo is de grens bereikt en gaat iedereen mij uitlachen.
[..]
Ik slaap ook heel erg licht. Dus als het matras of kussen niet goed is, lig ik ook de hele avond te draaien
Btw, Happy is zojuist dood gegaan in Sprout Tower aan een critical hit
RIP Happy, lv 4-6
[..]
Het ergste was wel in Schotland denk ik.
Een lag te kreunen en liet een ruft in zijn slaap die klonk als een mortier
De rest lachen. 2 lagen er in hun slaap met elkaar te praten en wisten van niks. En ik lag als een mongooltje te lachen en kon niet slapen.
Whehe, dat is wel even een verschil met mij. Zelfs een keer seks afgebroken omdat ik niet nat werd.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd nat. De ene keer meer dan de andere keer. Maar droogte ken ik niet
Handig welquote:Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd nat. De ene keer meer dan de andere keer. Maar droogte ken ik niet
Mja, ik heb op vele vlakken geluk wat dat betreftquote:Op woensdag 2 april 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel even een verschil met mij. Zelfs een keer seks afgebroken omdat ik niet nat werd.!
Niets mis mee. Ik had ooit een ex die het juist precies andersom had, die werd alleen van beffen echt nat.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daar had je dan ook helemaal geen zin in?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel even een verschil met mij. Zelfs een keer seks afgebroken omdat ik niet nat werd.!
Dat hoeft niet hoor. Ben jij altijd keihard als je opgewonden bent?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Maar daar had je dan ook helemaal geen zin in?
Want anders als je opgewonden raakt gebeurd dat toch gewoon?
Mwah, stond ervoor open en dacht dat de opwinding wel zou komen. Maar inderdaad als ik opgewonden ben, is het een waterval.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Niet altijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Waaat?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
zo vervelendquote:Op woensdag 2 april 2014 14:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik slaap ook wel licht, ik word van elk geluidje wakker.Had ik altijd met ex die nachtdiensten of late diensten had. Werd ik altijd wakker als hij thuis kwam.
NEEEE HAPPY.Zo jong en onschuldig nog.
Geilquote:Op woensdag 2 april 2014 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, stond ervoor open en dacht dat de opwinding wel zou komen. Maar inderdaad als ik opgewonden ben, is het een waterval.
Twi.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waaat?
[..]
zo vervelend
Het team is wel versterkt met Twi de Rattata. Maar de Rock Gym wordt moeilijk zo.
Van jou zou ik niet droog blijven, hoor. *wink winkquote:
Ik van jou ook nietquote:Op woensdag 2 april 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van jou zou ik niet droog blijven, hoor. *wink wink
En Loka de Bellsprout.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Twi.Geweldig. Ik zie eigenlijk wel zo'n beertje in twi. Teddiursa geloof ik.
Ik dacht dat je daar al voorbij was. Gewoon Cyndaquil gebruiken. Die levels liggen toch superlaag.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Loka de Bellsprout.
Ik zie alleen nu dat de eerste gym Flying heeft
Gedaan, en we zijn Twi verloren.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar al voorbij was. Gewoon Cyndaquil gebruiken. Die levels liggen toch superlaag.
De gruwelijkheden.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gedaan, en we zijn Twi verloren.
Ook op lv 6.
Niet alleen danquote:Op woensdag 2 april 2014 14:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Ben jij altijd keihard als je opgewonden bent?
Denk aan iets waar je helemaal droog van wordt.quote:
Droog word ik nietquote:Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk aan iets waar je helemaal droog van wordt.
Dat hielp bij mij wel altijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Droog word ik niet![]()
Misschien als de les Economie zo begint, dat ik dan niet meer geil ben..
Misschien moet je er gewoon even wat mee doenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Droog word ik niet![]()
Misschien als de les Economie zo begint, dat ik dan niet meer geil ben..
Kan ik nietquote:Op woensdag 2 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moet je er gewoon even wat mee doen
Ik herken dat wel, ik vind het geen nonsens.quote:
Nee serieus. Ik kan niet met mn eigen handquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik herken dat wel, ik vind het geen nonsens.
alleen met een trilding?quote:Op woensdag 2 april 2014 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik kan niet met mn eigen handDaar heb ik echt hulpstukken voor nodig
Jepquote:
Johquote:
Ja. Alleen niet via mijn clitoris. Kan niet via mijn clitoris klaarkomen, tenzij met viboquote:Op woensdag 2 april 2014 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
en als je met iemand bent dan kan het op alle mogelijke manieren en nog makkelijk ook?
En ben er verdomd gelukkig meequote:Op woensdag 2 april 2014 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nee echt.... Als je er ff over na gaat denken.... Jij spoort wat dat betreft echt niet
Jammer, we hadden best willen helpen bij het zoeken.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Alleen niet via mijn clitoris. Kan niet via mijn clitoris klaarkomen, tenzij met viboMijn gspot is huge en goed te vinden en gevoelig
Zucht..quote:
quote:
Te makkelijk. Die satéprikker moet er nog in.quote:
Oefquote:Op woensdag 2 april 2014 15:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Te makkelijk. Die satéprikker moet er nog in.
good luck with thatquote:Op woensdag 2 april 2014 15:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |