abonnement Unibet Coolblue
pi_177794099
Nieuwe plaat schijnt nogal vreemd te zijn. Las al her en der de term 'commerciële zelfmoord'. Kan ook interessant zijn natuurlijk. Ben wel benieuwd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_177796845
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:46 schreef Gehenna het volgende:
Wie weet gaat ze over een paar jaar wel toeren als "Meg White & Her All-Star Band" :P
Dat denk ik niet. :P

Meg hield niet zo van optreden omdat ze nogal last heeft van plankenkoorts. Daarom zijn ze ook gestopt.

quote:
She never got over her stagefright: White Stripes split after founder Meg fails to conquer her gig anxiety

Groundbreaking blues rock duo The White Stripes have announced they've split up after 13 years together.

The band, comprising of Jack White and ex-wife Meg White released a statement saying they 'will make no further new recordings or perform live.'

They added that there were a 'myriad of reasons' for the breakup, but the main reason was to 'preserve what is beautiful and special about the band.'

The statement continued: 'The reason is not due to artistic differences or lack of wanting to continue, nor any health issues as both Meg and Jack [White] are feeling fine and in good health.'

However, it's thought that Meg's inability to conquer her crippling stage fright led to the pair's decision to dissolve their hugely-successful partnership.

bron
pi_177796956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:59 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe plaat schijnt nogal vreemd te zijn. Las al her en der de term 'commerciële zelfmoord'. Kan ook interessant zijn natuurlijk. Ben wel benieuwd.
Ach en dan nog. Zijn andere projecten, The Dead Weather en The Raconteurs, zijn veel interessanter IMHO.
pi_178031273
Nu het nieuwe album aan het luisteren. Het vliegt echt alle kanten op.
Mooie liedjes, goede liedjes, en heeele rare nummers zitten erbij.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_178031599
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 11:11 schreef Felixa het volgende:
Nu het nieuwe album aan het luisteren. Het vliegt echt alle kanten op.
Mooie liedjes, goede liedjes, en heeele rare nummers zitten erbij.
Dit inderdaad, vind het een beetje wisselvallig geheel.
  Moderator vrijdag 23 maart 2018 @ 12:31:53 #81
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_178032851
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 11:11 schreef Felixa het volgende:
en heeele rare nummers
potentieel boeiend
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_178033189
Vind hem wel tof.
pi_178033571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 11:11 schreef Felixa het volgende:
Nu het nieuwe album aan het luisteren. Het vliegt echt alle kanten op.
Mooie liedjes, goede liedjes, en heeele rare nummers zitten erbij.
Ik vind dat wel mooi juist.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 15 april 2018 @ 21:35:43 #84
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178541067
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 15 april 2018 @ 21:35:59 #85
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178541076
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 16 april 2018 @ 16:53:09 #86
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_178557128
Ik was wel geïnteresseerd in het album doordat mensen het hier en daar 'experimenteel' noemden. Maar ik hoor het echt niet terug, wat een saaie, generieke, geforceerde, zoutloze, ongeïnspireerde kutplaat is dit geworden zeg :{

Het enige experiment wat ik kon horen zijn de synthesizers. Alsof White voor het eerst zo'n ding gehoord heeft, en bedacht heeft dat het in vrijwel elk nummer gestopt moet worden, ongeacht of het iets toevoegt of daadwerkelijk klinkt. Nouja ik ben - zoals de rest van de wereld - al bekend met het instrument, dus zo spannend klinkt het niet.
nee, jij dan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')