Met Alba screensaverquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we met z'n alleen een nieuwe computer voor Karina kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
Nuttige spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Shakira gaat hem vannacht verwennen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pique valt geblesseerd uit bij barca....
Graag!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we met z'n alleen een nieuwe computer voor Karina kopen?
Andere been blesseren zeker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shakira gaat hem vannacht verwennen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
Schaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toegang tot KPD.quote:
Die gaat Ajax volgend seizoen ongetwijfeld kopen of huren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef OverRated het volgende:
"Bartra is de Van der Hoorn van Barcelona"
Ja, graag.quote:
Vind ik leukquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat Ajax volgend seizoen ongetwijfeld kopen of huren.
Dat deed ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Info over andere wedstrijden in een spoiler heren!
Dat is niet grappigquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat Ajax volgend seizoen ongetwijfeld kopen of huren.
Het staat nu 15-1 tussen Barcelona en Atletico!!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Info over andere wedstrijden in een spoiler heren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het staat nu 15-1 tussen Barcelona en Atletico!!1-4 bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |