abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2014 @ 11:37:06 #101
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_138465793
Volgens mij groeit de bevolking nog steeds dus ze mogen wel flink gaan slachten om die 6,5 miljard mensen uit te roeien
:')
pi_138465905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:27 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Dan zou er dus een significante stijging van kindersterfte moeten zijn in de periode dat massaal vaccineren werd ingevoerdd...
Ik geloof inderdaad ook niet echt in het verminderen van de bevolking. Geboortebeperkingen zijn leuk, maar dan nog duurt het eeuwen voordat er uiteindelijk maar 500 miljoen mensen over zijn. En hoe zorg je ervoor dat de mensen die jij over wilt houden over blijven. 500 miljoen mensen zijn vrij moeilijk op te sporen, de wereld is zo intens groot. En als je ze in strafkampen wil plaatsen..hoe echt? 500 miljoen mensen gaan echt niet vrijwillig mee.

Er zijn problemen in de wereld, er is veel corruptie, de inkomenskloof wordt bewust groter gemaakt door bedrijven/machthebbers, maar waarom gaan we samen niet de koppen bij elkaar gooien en een oplossing verzinnen ipv bewijs te verzamelen over reptillians?
Jongens....gewoon even lekker relativeren.
pi_138465965
Bedenk maar eens hoe ze het willen doen... door middel van de eerder genoemde EMP aanval? gebruiken van kernwapens? een pandemie?
pi_138466082
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:43 schreef gijsman het volgende:
Bedenk maar eens hoe ze het willen doen... door middel van de eerder genoemde EMP aanval? gebruiken van kernwapens? een pandemie?
Kernapens lijkt me niet zo handig, we willen toch niet zelf ook in de radioactieve shit zitten?
Firm but Friendly.
pi_138467480
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:10 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Volgens mij zijn bands als Disturbed en System of a Down 'anti-illuminatie'. Ze tonen in hun muziek iig wel dat ze het niet eens zijn met de hebzucht, commercie en indoctrinatie.
Wat op zich natuurlijk ironisch is, gezien ze van diezelfde commercie de vruchten plukken en in zekere zin ook bezig zijn met indoctrinatie, maar dan van een andere mening :P
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:04 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, als bepaalde afbeeldingen of symboliek in Kunstvormen kennelijk fout is en een foute invloed heeft... bestaan er dan ook 'goede' artiesten en kunst?
en wat voor invloed hebben die 'goeden' dan?
Goede artiesten tekenen vierkanten, slechte artiesten driehoeken :+
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 13:06:53 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_138468198
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat op zich natuurlijk ironisch is, gezien ze van diezelfde commercie de vruchten plukken en in zekere zin ook bezig zijn met indoctrinatie, maar dan van een andere mening :P

[..]

Goede artiesten tekenen vierkanten, slechte artiesten driehoeken :+
Ironie op zijn best.
pi_138468274
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:41 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Ik geloof inderdaad ook niet echt in het verminderen van de bevolking. Geboortebeperkingen zijn leuk, maar dan nog duurt het eeuwen voordat er uiteindelijk maar 500 miljoen mensen over zijn. En hoe zorg je ervoor dat de mensen die jij over wilt houden over blijven. 500 miljoen mensen zijn vrij moeilijk op te sporen, de wereld is zo intens groot. En als je ze in strafkampen wil plaatsen..hoe echt? 500 miljoen mensen gaan echt niet vrijwillig mee.

Er zijn problemen in de wereld, er is veel corruptie, de inkomenskloof wordt bewust groter gemaakt door bedrijven/machthebbers, maar waarom gaan we samen niet de koppen bij elkaar gooien en een oplossing verzinnen ipv bewijs te verzamelen over reptillians?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:48 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Kernapens lijkt me niet zo handig, we willen toch niet zelf ook in de radioactieve shit zitten?
Dit dus inderdaad :)
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2014 @ 20:04:46 #108
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_138481261
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:09 schreef Dejannn het volgende:

[..]

[..]

Dit dus inderdaad :)
De reptillians zijn evil en gewetenloos en ze hebben basissen op de maan en op mars waar ze heen kunnen
:')
pi_138484375
Kijk eens wat ik tegen kom :P

Genoeg voer om een de avond door te komen :+
http://www.whale.to/b/reptilian_h.html
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_138484871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat is precies de wake up call ervan dat bands die zelf onderdeel uitmaken van de muziekwereld, en onder contract staan bij de Platenmaatschappij Sony Music, mensen gaan vertellen wat ze moeten denken over 'indoctrinatie door de media'...?

Heb je werkelijk pas toen opeens bedacht: "Goh, wat die miljoenen verdienende artiesten me daar vertellen in die plaat waarvoor ik m'n geld kan uitgeven als ik die wil bezitten, is helemaal juist en dat moet ik ook gaan denken, wat ze me daar vertellen?"

[..]

Wat zou er crimineel moeten zijn of te stelen moeten zijn, als die band tegen 'hebzucht' of 'bezit' is?

de band kan toch gewoon haar muziek vrijgeven voor vrije distributie via internet?
dan is er verder niks illegaals of 'stelen' aan het distriubueren van kopieen... sowieso, het maken van een backup-kopie _is_ bv helemaal geen stelen, al willen platenmaatschappijen bv wel graag die indruk wekken.
Ik denk serieus dat de muziek waar ik naar luisterde rond mijn 14e me echt wel aan heeft gezet tot nadenken over bepaalde politieke zaken en waarschijnlijk ook best een grote rol heeft gespeeld in mijn uiteindelijke denkbeelden.

Mijn drie favorieten alledrie antikapitalistisch en alternatief te noemen, maar volgens mij hebben er twee van de drie ook regelmatig zichzelf in het nauw gewerkt door niet aan het spelletje mee te spelen, dus niet zo hypocriet als het lijkt :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_138485288
quote:
11s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:15 schreef schommelstoel het volgende:

ff scrollen bij reptile eyes (slits) Robert Jensen is een reptilian shapeshifter _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door gijsman op 03-04-2014 21:38:20 ]
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 21:51:13 #112
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138486255
wat zijn schapen dan wel niet met hun vierkante pupillen?

net als geiten trouwens

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 22:05:44 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_138487065
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:

[ afbeelding ]

net als geiten trouwens

[ afbeelding ]
Ik vind geiten serieus nare hoofden hebben. Lammetjes niet, maar geiten wel. Ze kijken zo stom.
  donderdag 3 april 2014 @ 22:49:10 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138489244
quote:
11s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:15 schreef schommelstoel het volgende:

http://www.bibliotecapley(...)es/reptiles.htm#menu
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:33:18 #115
52357 Lambiekje
pi_138495909
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind geiten serieus nare hoofden hebben. Lammetjes niet, maar geiten wel. Ze kijken zo stom.
En daarom is het dat beest het symbool van Satan. Baphomet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Baphomet
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:45:26 #116
52357 Lambiekje
pi_138496029
quote:
De middenklasse lijkt wel een bedreigde diersoort. Banen voor die groep verdwijnen in hoog tempo. De bankmedewerker met een mbo-opleiding, de technisch controleur in de fabriek, de medewerker telefonie bij KPN die na de havo geen diploma meer heeft gehaald: ze vliegen eruit en er zijn geen nieuwe banen voor ze. Het is een waar slagveld in de middenklasse. En ze betalen ook nog eens te veel belasting over hun inkomen van ongeveer 2500 euro bruto per maand. Ze hebben het vertrouwen verloren en stemmen niet meer, of het moet SP of PVV zijn. Kortom: een grote ramp hangt ons boven het hoofd.
bron
En kijk! Ook de mainstream heeft al in de gaten dat de middenklasse weggevaagd wordt. Het wordt zelfs vergeleken met een bedreigd diersoort.
pi_138496203
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:

[ afbeelding ]

net als geiten trouwens

[ afbeelding ]
Zo'n schapenpupil doet mij meteen denken aan een brieven gleuf...
Firm but Friendly.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 09:46:36 #118
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138497126
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En kijk! Ook de mainstream heeft al in de gaten dat de middenklasse weggevaagd wordt. Het wordt zelfs vergeleken met een bedreigd diersoort.
Dat wordt een beetje door diezelfde "middenklasse" in de hand gewerkt sinds de jaren 90 is er een soort tendens dat je maar hoog opgeleid moet zijn... ouders pushen hun kinderen en studenten nemen geen genoegen meer met een MBO. Toen op de 4de klas van mijn MBO er gevraagd werd wie er ging werken stak niemand zijn vinger op. Wat je daardoor krijgt is dat er een doorstroom is van heel veel mensen naar een hoger niveau, op dat hoger niveau willen ze ook graag mensen een diploma geven.. en zo maak je effectief de middenklasse 'hoogopgeleid'.

Als ik de term hoogopgeleid zie staan tegenwoordig zie ik dat meer als de basis dan een elite groep.

Het neemt niet weg dat ik op mijn MBO een gedegener opleiding heb gehad dan op mijn HBO en dat ik vind dat er wel een erg groot te kort komt aan ambachtslieden. De halve wereld draait op electronica maar waar vind je nog een goede electricien die dingen wil repareren bijvoorbeeld....
pi_138497208
quote:

[..]

2500?? Dat is al een HBO salaris hoor. Ik heb met mijn HBO opleiding een MBO+ functie, en ik mag in mijn handjes knijpen met 2250 bruto. 2800 is een, met veel geluk, basis universitair startsalaris. Iedereen wordt uitgeknepen...niet alleen de middenklasse.
  vrijdag 4 april 2014 @ 09:50:54 #120
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_138497210
quote:

[..]

Dat is een universeel politiek raadsel, waarom blijven mensen maar stemmen op partijen die voor hun niets opleveren?

Ik pleit hier nu niet voor communisme of zo, maar de huidige westerse politiek zorgt voor een steeds grotere variantie in inkomen en welvaart. Je hebt alleen weer geen illuminatie of ander schaduwgroep nodig om zo'n process uit te leggen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 4 april 2014 @ 09:57:09 #121
52357 Lambiekje
pi_138497330
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is een universeel politiek raadsel, waarom blijven mensen maar stemmen op partijen die voor hun niets opleveren?

Ik pleit hier nu niet voor communisme of zo, maar de huidige westerse politiek zorgt voor een steeds grotere variantie in inkomen en welvaart. Je hebt alleen weer geen illuminatie of ander schaduwgroep nodig om zo'n process uit te leggen.
.. dat klopt deels ...
pi_138497340
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik vind het een lastige kwestie. Soms denk ik met mijn onderbuik die zegt: Ze moeten een iq test invoeren die iedereen succesvol uit moet voeren voordat er gestemd mag worden. Maar aan de andere kant ben ik dan even hypocriet als de mensen die rassen uitsluiten of willen uitsluiten, dus ik negeer dit onderbuikgevoel normaal.

De politiek speelt helaas nog altijd zeer goed in op de onderbuikgevoelens en korte termijn geheugen van de massa. PVV alsmede de VVD zijn hier heel goed in, mooie leuzen verzinnen voor de verkiezingscampagne, om daar na de verkiezing nooit meer op terug te komen. De integere politici als Job Cohen worden binnen een jaar kapot gemaakt door het huidige politieke klimaat waarin moddergooien hoogtij leeft en respect voor elkaar ver te zoeken is. Hopeloos word ik ervan...
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 10:28:51 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_138498033
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:57 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Ik vind het een lastige kwestie. Soms denk ik met mijn onderbuik die zegt: Ze moeten een iq test invoeren die iedereen succesvol uit moet voeren voordat er gestemd mag worden. Maar aan de andere kant ben ik dan even hypocriet als de mensen die rassen uitsluiten of willen uitsluiten, dus ik negeer dit onderbuikgevoel normaal.

Je kunt met een hoog IQ nogsteeds belachelijke keuzes maken :D
pi_138498061
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je kunt met een hoog IQ nogsteeds belachelijke keuzes maken :D
Het is daarom ook een ongegronde gedachte, het welbekende onderbuikgevoel, een totaal niet rationeel nergens op gegrond gevoel waar veel mensen helaas wel op handelen ;).
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 10:48:39 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_138498493
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:57 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

De politiek speelt helaas nog altijd zeer goed in op de onderbuikgevoelens en korte termijn geheugen van de massa. PVV alsmede de VVD zijn hier heel goed in, mooie leuzen verzinnen voor de verkiezingscampagne, om daar na de verkiezing nooit meer op terug te komen. De integere politici als Job Cohen worden binnen een jaar kapot gemaakt door het huidige politieke klimaat waarin moddergooien hoogtij leeft en respect voor elkaar ver te zoeken is. Hopeloos word ik ervan...
Alle politieke partijen doen zonder uitzondering aan mooie leuzen en valse beloftes.
Kan niet anders want na de verkiezingen moeten er compromissen gesloten worden. Waarvan we een paar dagen geleden een sterk staaltje van hebben kunnen zien. Ruilhandel van de PvdA en de VVD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')