Laatste tijd is het echt waardeloos inderdaad. Kinderen met beugels, WTF is dat voor onderwerpquote:
Paul is zo leuk met kinderen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste tijd is het echt waardeloos inderdaad. Kinderen met beugels, WTF is dat voor onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paul is zo leuk met kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met beugels misschien. Maar dan een andere soort.
Ik had vroeger ook een beugel, net als 90% van de kinderen uit mijn klas. Lekker binnenlopen voor de orthodontisten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste tijd is het echt waardeloos inderdaad. Kinderen met beugels, WTF is dat voor onderwerp
Ik had er zelfs 2. Boven en onder.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een beugel, net als 90% van de kinderen uit mijn klas. Lekker binnenlopen voor de orthodontisten.
Er zit straks ook een orthodontist bij, misschien gaan ze die een beetje kritisch aanpakken.
Slotjes? Of zo'n klemding?quote:
Ja daar ook daarom ben ik zo uptight altijdquote:
Klemding, als je zo eentje bedoelt met een 'stangetje' voor je tanden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Slotjes? Of zo'n klemding?
Ik draag nu alsnog een soort beugel 's nachts
Okee, ja zoiets heb ik ook gehad voordat ik slotjes kreeg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
Klemding, als je zo eentje bedoelt met een 'stangetje' voor je tanden.
ach eerst woonde die in thailand misschien nog erger voor sommige huhquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:49 schreef Specularium het volgende:
'Ik voerde d'r (19) dronken en nam d'r mee'
[ afbeelding ]
Fris???quote:Rens (63) rolt tegenwoordig met een lekker fris dingetje van slechts 20 lentes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |