Mwah, dat is inderdaad ook niet iets waar je direct vrolijk van wordt. Vorig jaar had ik het met Lens graag gezien. Dat was echt een goeie geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De redelijke spelers die we hebben moeten op de flank. Wil je 2 spitsen systeem spelen met Matavz en Locadia?
Af en toe zouden bepaalde voetballers tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Hier spreekt ook gewoon heel veel respect uit. Ik denk dat het bij Harrie op de grafsteen komt te staan.twitter:MemphisDepay22 twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 13:28:35R.I.P HARRY VAN KEMENADE IK HEB U 2 JAAR MOGEN MEE MAKEN EN HEB ENORM GENOTEN ALTIJD VAN U GEZELSCHAP. VEEL STERKTE FAMILIE VAN KEMENADE ! reageer retweet
gelukkig hebben we ajax nederlands trots nog!! Afgetroefd worden door oostenrijkers enzoquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer tegengoals dan Cambuur, respect.
Relevantie nul punt nul. Wel een aardige poging van je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:55 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
gelukkig hebben we ajax nederlands trots nog!! Afgetroefd worden door oostenrijkers enzo
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:55 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
gelukkig hebben we ajax nederlands trots nog!! Afgetroefd worden door oostenrijkers enzo
dankje heb er erg mijn best op gedaan om nederlands beste club te beschimpenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Relevantie nul punt nul. Wel een aardige poging van je.
Was het lastig, die 3 hersencellen met dit antwoord te laten komen?quote:Op zondag 6 april 2014 00:06 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
dankje heb er erg mijn best op gedaan om nederlands beste club te beschimpen
Morgen mag je een nieuwe poging wagen.quote:Op zondag 6 april 2014 00:06 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
dankje heb er erg mijn best op gedaan om nederlands beste club te beschimpen
vandaag? Of morgen (maandag)quote:Op zondag 6 april 2014 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen mag je een nieuwe poging wagen.
geen idee waar jij het over hebtquote:Op zondag 6 april 2014 00:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was het lastig, die 3 hersencellen met dit antwoord te laten komen?
quote:Ruiz wil bij PSV blijven en gooi doen naar landskampioenschap
Zo gek is die uitspraak niet. Ik neem aan dat hij volgend jaar bedoelt.quote:Op zondag 6 april 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Over hersencellen gesproken. Hoeveel zou Ruiz er tekort komen?
[..]
Maar er moet nog genoeg gebeuren wil dat volgend jaar gerealiseerd worden.quote:Op zondag 6 april 2014 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo gek is die uitspraak niet. Ik neem aan dat hij volgend jaar bedoelt.
worden geen kampioen volgend jaar tenzij we zlatan kopenquote:Op zondag 6 april 2014 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo gek is die uitspraak niet. Ik neem aan dat hij volgend jaar bedoelt.
Uiteraard, maar het is niet zo dat Ajax er nou met kop en schouders bovenuit steekt.quote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar er moet nog genoeg gebeuren wil dat volgend jaar gerealiseerd worden.
Ajax wordt kampioen, omdat de rest er dit jaar een potje van gemaakt heeft. Maar echt veel stelt Ajax idd ook niet voor, als je zag hoe zwak ze soms waren in het seizoen, niet te zuinig. Jammer dat de rest niet kon aanhaken, want het er toe doen, doet het allang niet meer. Beetje kijken naar the best of the rest.quote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is niet zo dat Ajax er nou met kop en schouders bovenuit steekt.
Ik denk dat PSV best kampioen kan worden hoor. (gebaseerd op kwaliteit) Maar er is zo weinig groei. De spelers, muv Locadia, en misschien Schaars in deze vorm, horen qua indivduele klassen allemaal bij de beste 5 van Nederland op hun positie. (Wat soms ook iets zegt over de bezetting op die positie)quote:Op zondag 6 april 2014 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Over hersencellen gesproken. Hoeveel zou Ruiz er tekort komen?
[..]
ajax heeft een visiequote:Op zondag 6 april 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV best kampioen kan worden hoor. (gebaseerd op kwaliteit) Maar er is zo weinig groei. De spelers, muv Locadia, en misschien Schaars in deze vorm, horen qua indivduele klassen allemaal bij de beste 5 van Nederland op hun positie. (Wat soms ook iets zegt over de bezetting op die positie)
Ajax, Feyenoord, Twente en Vitesse hebben dat op veel posities ook, maar die vijf zijn qua materiaal aan elkaar gewaagd. Ajax heeft echter de beste discipline en achtervang voor een sterk team, zo blijkt maar weer.
ga is wegquote:Op zondag 6 april 2014 03:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax heeft een visie
de rest van Nederland op Twente na niet
dat maakt het verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |