Ik hoop vooral op 'geen Ebdon'quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef Zorro het volgende:
Geen Dott
Geen Stevens
Geen Williams(Al is McManus ook wel leuk om er weer eens bij te hebben)
Doherty
De rest maakt me niet zoveel uit.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op 'geen Ebdon'
En hopen dat Ronnie het weer top gaat doen.
Niks onaardigs aan. Ik heb -denk ik- niet zoveel tegen de man, ik ken 'm niet eens. Maar ik heb wel wat tegen z'n spel. En ik kijk snooker voor het spel, maar als hij speelt zap ik altijd meteen weg.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef komrad het volgende:
Het is wat onaardig om te zeggen maar blij dat ebdon het hoofdtoernooi niet gehaald heeft.
Deze wedstrijden zijn lastig te voorspellen denk ik:quote:Op donderdag 17 april 2014 13:13 schreef borisz het volgende:
1 Ronnie O’Sullivan vs Robin Hull
2 Joe Perry vs Jamie Burnett
3 Shaun Murphy vs Jamie Cope
4 Marco Fu vs Martin Gould
5 Barry Hawkins vs David Gilbert
6 Ricky Walden vs Kyren Wilson
7 Mark Davis vs Dominic Dale
8 Ding Junhui vs Michael Wasley
9 Mark Selby vs Michael White
10 Ali Carter vs Xiao Guodong
11 John Higgins vs Alan McManus
12 Stuart Bingham vs Ken Doherty
13 Judd Trump vs Tom Ford
14 Stephen Maguire vs Ryan Day
15 Mark Allen vs Michael Holt
16 Neil Robertson vs Robbie Williams
[ afbeelding ]
Welsh open finale. 9-3 gewonnen. 9de was een 147 en vanaf de 100 ofzo was hij aan het freewheelen en gekke bekken aan het trekkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:01 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe gaat het nu met O'Sullivan? De laatste jaren heeft hij meermalen aangegeven te stoppen en ik volg eigenlijk alleen het WK. Hoe verging het hem het afgelopen jaar?
Hij staat toch helemaal niet #1 op de ranking?
Dat heeft ie dan toch wel erg netjes gedaan. Zegt wel wat over z'n kwaliteiten. Alleen jammer dat het spel zelf niet om te zien is, zo traag.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef borisz het volgende:
Er komt wel een eind aan een streak van 22 deelnames op een rij van Ebdon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |