abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139607145
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef Georges het volgende:

[..]

Het is de verdienste geweest van Shelby om Ronnie uit z'n ritme te halen en zijn defensive play was erg goed. Ronnie is goed als ie snel 'amongst the balls is' en veel kan potten. Maar voor de rest, meh, saaie kampioen. All part of the game I guess.
Z'n defensieve spel was juist helemaal niet bijzonder vandaag met als hoogtepunt een frame vanmiddag ergens waar hij iets van 6x achter elkaar een snooker achterliet waar hij er helemaal niet voor speelde. Daarom overheerst bij mij ook de teleurstelling over de finale, afgezien van mijn voorkeur van O'Sullivan tov Selby, want Selby heeft het niet echt afgedwongen vind ik.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 03:39:54 #227
62182 Georges
That's the shit
pi_139609647
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:14 schreef wimderon het volgende:

[..]

Z'n defensieve spel was juist helemaal niet bijzonder vandaag met als hoogtepunt een frame vanmiddag ergens waar hij iets van 6x achter elkaar een snooker achterliet waar hij er helemaal niet voor speelde. Daarom overheerst bij mij ook de teleurstelling over de finale, afgezien van mijn voorkeur van O'Sullivan tov Selby, want Selby heeft het niet echt afgedwongen vind ik.
Jeetje, hebben we wel naar dezelfde wedstrijd gekeken? Selby was heel erg goed met z'n defensive play. Hij speelde vrij vaak in de cluster of reds en maakte het Ronnie erg moeilijk (3 reracks ofzo). Het was met name het feit dat Ronnie nooit in z'n ritme kon komen. Heel vaak als Ronnie naar de tafel kwam, was ie in een moeilijke situatie. Selby liet hem nooit echt in z'n spel komen. O'Sullivan staat bekend om z'n goede defensive play maar Selby was beter vanavond.

Selby, saaie kampioen, en z'n positional play was niet altijd even geweldig. Had veel liever Ronnie zien winnen, maar such is the game of snooker.

[ Bericht 5% gewijzigd door Georges op 06-05-2014 05:35:29 ]
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_139650163
Ronnie heeft samen met jr maandagnacht op weg naar huis een auto ongeluk gehad.

Ze zijn allebei oké . Bron bbc website
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 mei 2014 @ 19:30:27 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_139669972
zelf naar huis rijden na zo'n intensieve toernooitijd :o
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')