Selby zit qua spel sowieso al in Ronnie zijn allergie.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:16 schreef DeeBee het volgende:
Vieze flick op blauw, ja joh.
Nou ja, Selby speelde goed, wist Ronnie te irriteren en goed bij te blijven en kwam niet meer in de problemen. Uiteindelijk verdiend!
daar doelde ik al op....quote:Op maandag 5 mei 2014 23:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ben benieuwd wat voor psychische douw Ronnie hierdoor krijgt. Hij is al niet al te stabiel...
Ook wel een beetje in mijn allergie.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Selby zit qua spel sowieso al in Ronnie zijn allergie.
Selby
Het spel van Selby is niet altijd het mooiste, maar ik vind het wel wat hebben. Hij geeft nooit op, en is tactisch heel sterk.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook wel een beetje in mijn allergie.
Vind het niet al te mooi spel wat hij vaak laat zien, maar het is verdomde effectief. En ach, dat mentale bij Ronnie, dat was eerder toen hij jarenlang geen titel meer had gepakt, hij speelt zo'n beetje het beste seizoen uit z'n carriere...
Maar hij zal wel flink teleurgesteld zijn, vooral over z'n eigen spel...
quote:Infostrada Sports @InfostradaLive · 3 min.
#Snooker Mark Selby is the world champion! And completes a unique double in snooker and pool. Was 8-ball world champ in 2006.
dat zeker, en als je het tegen Ronnie doet :quote:Op maandag 5 mei 2014 23:23 schreef rubbereend het volgende:
Selby verdiende het ook wel om een keer wereldkampioen te worden
Dit vat het inderdaad wel samen ja.quote:
Zeker niet als je dan zoals deze finale zoveel gelukkige posities tot zelfs snookers aan toe fluket, dan ga je je er gewoon aan ergeren. Tactisch en berekend spel, zelfs dat van Ebdon, kan ik zeker ook wel waarderen als het goed uitgevoerd wordt en het is gewoon onderdeel van het spel. Maar dat was hier niet echt aan de orde. Aan de andere kant moet je ook gewoon zeggen dat O'Sullivan genoeg kansen heeft gehad en tevens nogal wat kansen heeft weggeven met weinig doordachte ballen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef Georges het volgende:
Hij is tactisch heel sterk, maar ik vind het persoonlijk niet mooi snooker. Had Ronnie ook wel meer gegund. Het is een beetje zoals ik Peter Ebdon ook niet leuk vind om naar te kijken.
Ik vond het commentaar van Stephen Hendry overigens briljant, zijn commentaar op positional play.
'Such an easy positional shot, why did he do that' en 'he played that totally wrong'.
Ronnie is 'the most gifted player to have every picked up a cue' maar Stephen Hendry is wel de best ever imho.
Hendry was echt heel goed inderdaad, maar ik heb snookerleren kennen toen we net kabel kregen, Alex Higgins was ook zo'n genie.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef Georges het volgende:
Hij is tactisch heel sterk, maar ik vind het persoonlijk niet mooi snooker. Had Ronnie ook wel meer gegund. Het is een beetje zoals ik Peter Ebdon ook niet leuk vind om naar te kijken.
Ik vond het commentaar van Stephen Hendry overigens briljant, zijn commentaar op positional play.
'Such an easy positional shot, why did he do that' en 'he played that totally wrong'.
Ronnie is 'the most gifted player to have every picked up a cue' maar Stephen Hendry is wel de best ever imho.
Het is de verdienste geweest van Shelby om Ronnie uit z'n ritme te halen en zijn defensive play was erg goed. Ronnie is goed als ie snel 'amongst the balls is' en veel kan potten. Maar voor de rest, meh, saaie kampioen. All part of the game I guess.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeker niet als je dan zoals deze finale zoveel gelukkige posities tot zelfs snookers aan toe fluket, dan ga je je er gewoon aan ergeren. Tactisch en berekend spel, zelfs dat van Ebdon, kan ik zeker ook wel waarderen als het goed uitgevoerd wordt en het is gewoon onderdeel van het spel. Maar dat was hier niet echt aan de orde. Aan de andere kant moet je ook gewoon zeggen dat O'Sullivan genoeg kansen heeft gehad en tevens nogal wat kansen heeft weggeven met weinig doordachte ballen.
De halve finale tegen Robertson was wat dat betreft wél goed gespeeld van Selby.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |