Haha ik zal ook ff wat hipsterzonnebrillen kopen en doorverkopenquote:Op donderdag 3 april 2014 18:26 schreef Rzr101 het volgende:
Zonnebrillen besteld (voor 9euro 10stuks)
http://www.dhgate.com/pro(...)asses/144227374.html
[ afbeelding ]
13-3 besteld, vandaag binnen (via HK post). Mooie "Douane controle" sticker erop, dus waarschijnlijk daarom dat het langer duurde. Gelukkig geen verborgen merkjes oid.
Oranje was uitverkocht (blijkbaar niet strak, want heb er toch n aantal gekregen). Voor dat geld koop je hier nog niet eens 1 fatsoenlijke bril... dus zie het meer voor de lol.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:54 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Haha ik zal ook ff wat hipsterzonnebrillen kopen en doorverkopen
Kan de kwaliteit ermee door? Kan ze vast wel voor 2 euro verkopen en dan maak ik alsnog wat winstquote:Op donderdag 3 april 2014 20:13 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Oranje was uitverkocht (blijkbaar niet strak, want heb er toch n aantal gekregen). Voor dat geld koop je hier nog niet eens 1 fatsoenlijke bril... dus zie het meer voor de lol.
Heb er ook van die John Lennon brillejtes gehaald - The new hipster(s).
quote:Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
Oeps vergetenquote:
Correctie; dat is blijkbaar prima Ultrafire WF-501B van LightintheBox die toen ¤1.53 was.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Iemand91 het volgende:
De zaklamp is binnen. Maareh, moet die lilliputter meer licht geven dan m'n huidige (rechts)?![]()
Nou ja; vanavond maar eens naast elkaar leggen als het donker is (wat gelukkig dankzij zomertijd lekker laat is).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Links overigens dat schijtlampje van Tmart)
Nou schiet mij maar lek; maar ik vind er best rare resultaten uitrollen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:25 schreef shiznuts het volgende:
It's not about the size. It's what you do with it.![]()
XML T6 is dus het felst, XM-L2 U3 heeft meer flood?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Correctie; dat is blijkbaar prima Ultrafire WF-501B van LightintheBox die toen ¤1.53 was.
[..]
Nou schiet mij maar lek; maar ik vind het best rare resultaten uitrollen.
Net getest (gisteravond wilde niet lukken) en dit zijn de resultaten.
Uiteraard zijn de camera-instellingen gelijk gebleven (voor de liefhebbers: F/2.8, 1/5 sec. sluitertijd op ISO 100).
Links en rechts zijn 2 pogingen, dus eigenlijk dezelfde foto's.
De 18650's zijn doorgemeten op 4.13 Volt p/stuk.
Foto's zijn klikbaar voor (wat) groter.
Ultrafire WF-501B, 1000Lm Cree T6, 1x 18650 (LightintheBox, ¤1.53, nu ¤9.11).
[ afbeelding ][ afbeelding ]
TrustFire 1600Lm CREE XM-L T6, 2x 18650 (Ebay, $37; was toen héél normale prijs)
UltraFire 1800Lm, C8 CREE XM-L2 U3 (Aliexpress, $17.02 ten tijde van aankoop)
Welke dus kapot was en ik dus de lamp hieronder moest kopen maar nu
wonderbaarlijk genoeg weer aardig goed deed![]()
![]()
Ja dat zal ook nog wel blijven die wayfarers alleen de meeste zijn dan van: OMG is geen rayban!!!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef davedavy het volgende:
Is die Wayfarer trend nog steeds :p Hier weer eens erg snel geweest (China post)
http://www.aliexpress.com/snapshot/6046076630.html
Vorige week donderdag verzonden, zojuist gearriveerd
Mwah 3 weken, gok is te doen opzich. Maar oranje zooi kost bij de lokale Blokker, Xenos, Action of andere cheap ass winkel ook geen drol.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
De kans dat je dat gaat redden is niet heel groot.
Dan stuur je ze een screenshot van je PayPal-invoice.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef rene90 het volgende:
Vraagske...stel ik moet extra bijlappen voor mijn tablet....welke waarde moet je dan opgeven? Ik had namelijk nog 30 coins (dollar) korting wat ik heb opgespaard bij BIC, en wat ik dus via paypal uiteindelijk heb betaald is 100 dollar ongeveer.
Paypal claim regel 1 => de verkoper heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:09 schreef N22 het volgende:
Ik had twee van deze dingen besteld bij tinydeal, handig voor in de keuken:
http://www.tinydeal.com/i(...)ssorted-p-16741.html
Deze zijn maandag binnengekomen, maar nu blijkt dat de magneet die er bij geleverd hoort te worden er bij beide clips niet in zat.
http://www.tinydeal.com/i(...)es&products_id=16741 met een beetje scrollen door de user-foto's zie je dat er een ovaalvormige, zwarte magneet bij hoort te zitten. Deze kan aan de onderkant in de clip geplaatst kan worden, zodat je hem aan een metalen oppervlak kan hangen. Dit is ook een van de redenen dat ik die clips gekocht heb.
Nu heb ik wat over en weer gemaild met Tinydeal, ik heb meermaals duidelijk gemaakt dat ik gewoon twee magneten wil, maar nu stellen ze dit voor:
- 2 nieuwe clips bij een volgende bestelling boven $20
- 5 TD-points
Moet ik hier genoegen meenemen? Bij tinydeal heb ik nu 2x iets besteld, maar dat was steeds <10 dollar en ik heb geen zin om maar onnodig dingen te bestellen om maar boven de $20 uit te komen.
Ja dat heb ik paar dagen terug ook gedaan, en zometeen mag ik 40 euro dokken?!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan stuur je ze een screenshot van je PayPal-invoice.
30 EUR -> 21% -> 6.30 EUR -> 13 EUR -> 19.30 EUR in principe.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik paar dagen terug ook gedaan, en zometeen mag ik 40 euro dokken?!Heb 30 euro opgegeven en PP afschrift erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |