Hij is dus 55 he?quote:
Waarom is dat relevant ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
TS werkt bij het werkvoorzieningsschap?
TS die zich op een zeer kinderlijke manier gedraagt. En die collega komt me nou ook niet bepaald helemaal Koekkoek over.quote:
Ah ok zou kunnen, ik ga me iig niet meer bemoeien met haar verhaal en haar topic. Ze zoekt duidelijk geen hulp oid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
TS die zich op een zeer kinderlijke manier gedraagt. En die collega komt me nou ook niet bepaald helemaal Koekkoek over.
Ja. Heb jij effe pech dat jouw collega bepaald dat hij aan jou verder niet zo heel veel kwijt wil.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Voor jou niet. Heb jij effe pech dat ik bepaal wat ik verder nog kwijt wil en wat niet.
Tis gewoon een beetje trollen / aandachtszoekerij. Zie dat vorige topic, daar was hij zogezegd weer te 'vrij' en stond hij zo'n beetje tegen haar aan te rijden, en had zij totaal geen interesse. En nu is het dit weerquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok zou kunnen, ik ga me iig niet meer bemoeien met haar verhaal en haar topic. Ze zoekt duidelijk geen hulp oid.
Inderdaad iig wens ik veel moed en succes voor alle mensen die haar nog proberen te helpen, als ze tenminste hulp zoekt. dadaquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis gewoon een beetje trollen / aandachtszoekerij. Zie dat vorige topic, daar was hij zogezegd weer te 'vrij' en stond hij zo'n beetje tegen haar aan te rijden, en had zij totaal geen interesse. En nu is het dit weer
Ik vind dit soort topics altijd enorm fascinerendquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok zou kunnen, ik ga me iig niet meer bemoeien met haar verhaal en haar topic. Ze zoekt duidelijk geen hulp oid.
Hoezo heeft zij het verknald? Sommige mensen zijn gewoon niet handig in dit soort dingen, daar kunnen ze zelf ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:51 schreef GraagWatWater het volgende:
Leuk om te zien hoe iemand zelf het verknalt en dan vervolgens een idiote belofte met zichzelf maakt.
Hahaha spijker op de kopquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lol deze TS.![]()
Onzeker als de pest, daarom niets durven en hard to get spelen alsof ze een enorme prijs is. En achteraf huilen als die man daar geen zin in heeft en liever praat met iemand die wel normaal is.
Ja oké, laat de man alles regelen met een vrouw die waarschijnlijk ongeïnteresseerd lijkt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:53 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Hoezo heeft zij het verknald? Sommige mensen zijn gewoon niet handig in dit soort dingen, daar kunnen ze zelf ook niks aan doen.
En als hij zich dat niet heeft kunnen bedenken, maar er meteen vanuit is gegaan dat ts geen interesse heeft, is ts niet degene die het heeft verknald.
Precies mijn gedachtenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lol deze TS.![]()
Onzeker als de pest, daarom niets durven en hard to get spelen alsof ze een enorme prijs is. En achteraf huilen als die man daar geen zin in heeft en liever praat met iemand die wel normaal is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |