abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138486265
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:47 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Lilly heeft wel met Robin gekust :P
Dat mag _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 3 april 2014 @ 21:51:36 #177
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138486270
Prima einde. Overige officiele endings heb ik verdrongen.

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_138486924
quote:
13s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een baggereinde.

Ik kon het niet meer je post eens zijn. Vond het einde werkelijk slechter dan dat van Dexter.

Hoewel ik het grootste gedeelte van dit seizoen al niet sterk vond, zaten er vooral richting het einde toch wel leuke afleveringen tussen. Die zijn echter compleet teniet gedaan door dit einde.
Ik heb gewoon geen woorden voor hoe slecht ik dit vind :').
"The problem with common sense is that most people are morons."
  donderdag 3 april 2014 @ 22:14:36 #179
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_138487550
Wel weer jammer dat de spullen op het bureau niet kloppen met de spullen die op het bureau bij de kinderen staan. Terwijl het toch hetzelfde bureau behoort te zijn :P
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_138490816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:14 schreef GooseFM het volgende:
Wel weer jammer dat de spullen op het bureau niet kloppen met de spullen die op het bureau bij de kinderen staan. Terwijl het toch hetzelfde bureau behoort te zijn :P
Ik snap die setting sowieso niet. Hij achter een bureau die voor de bank staat?
pi_138490910
Leuke dingetje van Google: Als je zoekt naar Maclaren's Pub krijgt je McGee's te zien, de écht pub die inspiratie was voor de seriepub
  Public Relations / Redactie Film donderdag 3 april 2014 @ 23:48:48 #182
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138491857
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef iBenny het volgende:
Leuke dingetje van Google: Als je zoekt naar Maclaren's Pub krijgt je McGee's te zien, de écht pub die inspiratie was voor de seriepub
Heerlijk gegeten daar, en per toeval de seizoen 7 finale daar bekeken!
pi_138493352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Operc het volgende:

[..]

Even gezocht, de dochter zegt:"Mom's been gone for six years now." Ze zegt niet letterlijk dat ze dood is inderdaad.
Ah, ok. Dat kan idd zowel 'dood' als '(tijdelijk) weg' betekenen. Hoewel in dit zinsverband de kans groter is dat ze het eerste bedoelen denk ik. Maar dan zijn het dus best wel respectloze kutkinderen zeg, als je zo verveelt en ongeïnteresseerd reageert op een belangrijk verhaal over je overleden moeder :P Hun reactie was meer alsof ze d'r nog elke week spraken. Waar je een scenario van had kunnen maken dat Ted na het vertellen van het verhaal alsnog naar Tracy rent (zoals ie nu dus bij Robin deed) wanneer ie weer beseft hoe leuk ze is. Had ik ook mee kunnen leven, Tracy was leuk O+ en paste vind ik beter bij Ted dan Robin dat deed.
pi_138493388
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:40 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ah, ok. Dat kan idd zowel 'dood' als '(tijdelijk) weg' betekenen. Hoewel in dit zinsverband de kans groter is dat ze het eerste bedoelen denk ik. Maar dan zijn het dus best wel respectloze kutkinderen zeg, als je zo verveelt en ongeïnteresseerd reageert op een belangrijk verhaal over je overleden moeder :P
Hier staat, "lost her battle with an illness"
http://www.cbs.com/shows/how_i_met_your_mother/news/1002215/
pi_138493596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:42 schreef Remzz het volgende:

[..]

Hier staat, "lost her battle with an illness"
http://www.cbs.com/shows/how_i_met_your_mother/news/1002215/
Ja, dat was natuurlijk wel duidelijk toen Ted z'n verhaal eindigde. Was ook een beetje lullig geweest als ze gewoon in de keuken met het eten bezig bleek en Ted door z'n kinderen aangemoedigd werd om naar Robins balkon te rennen en moeders te verlaten ;)

Het staat overigens wel bij unexpected surprises idd, dus blijkbaar was het nog niet zo obvious voor iedereen dat ze terminaal ziek werd. Alleen de zeer oplettende kijkers zagen het wellicht aankomen :)
pi_138493653
Overigens wel ook weer sterk om gewoon een heel sympathiek karakter (uit het laatste seizoen) van de serie zo'n naar einde te geven. Volgens mij was elke kijker in de afgelopen maanden stiekem toch wel een beetje verliefd op d'r geworden O+ Ze past qua levensinstelling ook beter bij Ted dan de broodnuchtere meestal emotioneel volledig afgesloten Robin. Die had toch beter bij Barney gepast. Maar das mijn mening :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Qi1 op 04-04-2014 01:01:16 ]
pi_138494134
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:50 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ja, dat was natuurlijk wel duidelijk toen Ted z'n verhaal eindigde. Was ook een beetje lullig geweest als ze gewoon in de keuken met het eten bezig bleek en Ted door z'n kinderen aangemoedigd werd om naar Robins balkon te rennen en moeders te verlaten ;)

Het staat overigens wel bij unexpected surprises idd, dus blijkbaar was het nog niet zo obvious voor iedereen dat ze terminaal ziek werd. Alleen de zeer oplettende kijkers zagen het wellicht aankomen :)
Ik was eigenlijk simpelweg te naief om de signalen aan het einde van seizoen 8 en de flashforwards van seizoen 9 zo te interpreteren ;( Dus zo kwam het ''nieuws'' voor mij alsnog als een klap.
pi_138494476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 01:23 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk simpelweg te naief om de signalen aan het einde van seizoen 8 en de flashforwards van seizoen 9 zo te interpreteren ;( Dus zo kwam het ''nieuws'' voor mij alsnog als een klap.
Voor mij ook :'(
Maar ze kreeg toch een eigen serie? Of was dat een grap?
  vrijdag 4 april 2014 @ 02:03:42 #189
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138494633
De mama O+

Heb het gehele laatste seizoen in 2 dagen gekeken, en keek erg lekker weg. Alhoewel ik het nog steeds inclusief het laatste seizoen, een van de leukste comedy series vind die ik heb gezien, vind ik de laatste aflevering mooi maar veel te snel afgeraffeld.

Had leukere laatste ep kunnen zijn.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138494700
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 01:48 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Voor mij ook :'(
Maar ze kreeg toch een eigen serie? Of was dat een grap?
Er komt wellicht een spin-off met geen van de oorspronkelijke characters. Hoewel ik me na al deze kritiek afvraag of een netwerk nog met Bays & Thomas in zee wilt gaan (in ieder geval voor dit concept)
pi_138494901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:12 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Er komt wellicht een spin-off met geen van de oorspronkelijke characters.
Dat geeft juist ook weer ruimte en vrijheid voor totaal nieuwe verhaallijnen, typetjes en omgevingen. Het karakter Tracey is zeker nog niet 'uitgewerkt' imo (i.t.t. Lilly en Marshall en zelfs Ted) en als je een nieuwe Barney de serie kan laten dragen zit er zat potentie in. Het is bijna alsof de makers gewoon met een nieuwe serie beginnen, maar dan met 1 iemand die we kennen. Probleem is alleen wel een beetje dat we nu i.t.t. bij HIMYM al weten hoe ze 'the father' ontmoet heeft en wie dat is. Het zou dan eerder 'before i met your father' of 'before i met your dad Ted' ofzo moeten heten :P Maar dat kan ze dus niet aan d'r kinderen meer vertellen, dus dan blijft over: "How i met Ted", wat ze vanuit d'r graf verteld, of vlak voor d'r dood.
quote:
Hoewel ik me na al deze kritiek afvraag of een netwerk nog met Bays & Thomas in zee wilt gaan (in ieder geval voor dit concept)
Zo erg was die kritiek nou ook weer niet toch? Het was geen Breaking Bad-einde nee, maar volgens mij waren gemiddeld gezien mensen redelijk tevreden (en de groep die dat niet was, laat natuurlijk altijd harder van zich horen, zeker op internet). Een groep ontevreden fans had je bij elk soort scenario wel gehad.

[ Bericht 14% gewijzigd door Qi1 op 04-04-2014 02:52:03 ]
pi_138494994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:40 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Dat geeft juist ook weer ruimte en vrijheid voor totaal nieuwe verhaallijnen, typetjes en omgevingen. Het karakter Tracey is zeker nog niet 'uitgewerkt' imo (i.t.t. Lilly en Marshall en zelfs Ted) en als je een nieuwe Barney de serie kan laten dragen zit er zat potentie in. Het is bijna alsof de makers gewoon met een nieuwe serie beginnen, maar dan met 1 iemand die we kennen. Probleem is alleen wel een beetje dat we nu i.t.t. bij HIMYM al weten hoe ze 'the father' ontmoet heeft en wie dat is. Het zou dan eerder 'before i met your father' of 'before i met your dad Ted' ofzo moeten heten :P Maar dat kan ze dus niet aan d'r kinderen meer vertellen, dus dan blijft over: "How i met Ted", wat ze vanuit d'r graf verteld, of vlak voor d'r dood.

[..]

Zo erg was die kritiek nou ook weer niet toch? Het was geen Breaking Bad-einde nee, maar volgens mij waren gemiddeld gezien mensen redelijk tevreden (en de groep die dat niet was, laat natuurlijk altijd harder van zich horen, zeker op internet). Een groep ontevreden fans had je bij elk soort scenario wel gehad.
De spin-off bevat geen van de oorspronkelijke characters, dus ook geen Tracey. Haar verhaallijn is met ''How Your Mother Met Me'' zo ongeveer klaar geweest. Dat vind ik zelf ook lastig.
pi_138495168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:58 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

De spin-off bevat geen van de oorspronkelijke characters, dus ook geen Tracey. Haar verhaallijn is met ''How Your Mother Met Me'' zo ongeveer klaar geweest. Dat vind ik zelf ook lastig.
Huh? Maar de hele definitie van een spin-off is toch dat er minimaal 1 karakter of desnoods een kind daarvan meedoet uit de oorspronkelijke serie? Of in elk geval een belangrijke locatie uit de serie, zoals een school. Anders is het i.m.o. geen spin-off maar gewoon een vervolg of remake ofzo.
pi_138495171
quote:
The show will center on Sally. From TVLine:
SALLY | She’s vibrant, messy and unpredictable — a “female Peter Pan who has never grown up and has no idea of where she’s going in life.” She’s thinking of calling it quits with her husband of a year, Gavin. She’ll lean on her circle of friends for advice and support through the inevitable divorce.
The rest of the characters include her brother, her brother's husband, her best friend who runs a fashion blog, and that blog's IT guy who has a crush on Sally.
Idd een totaal nieuwe cast dus. Maak dan gewoon een compleet nieuwe serie, met een compleet nieuwe naam. "From the makers of How i met your mother" in de promo is dan wel genoeg.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 09:28:56 #195
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138496724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 04:17 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Huh? Maar de hele definitie van een spin-off is toch dat er minimaal 1 karakter of desnoods een kind daarvan meedoet uit de oorspronkelijke serie? Of in elk geval een belangrijke locatie uit de serie, zoals een school. Anders is het i.m.o. geen spin-off maar gewoon een vervolg of remake ofzo.
Wellicht dat McLarens blijft, dat zou mijn inziens dan wel weer voldoende zijn om het een spinoff te noemen :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Redactie Frontpage vrijdag 4 april 2014 @ 09:51:05 #196
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138497214
Spinoffs hebben vaak genoeg louter nieuwe karakters, of krijgen cameos. Empty nest bv na golden girls, alleen cameo van buurvrouw
pi_138499792
Nou... daar hebben we dan op gewacht? Gisteren het einde gezien, wat fucking slap.

En in 5 minuten nog alles compleet omdraaien en zooi, bleh.
pi_138502045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 04:17 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat die mensen waar Marshall tegen praatte in de pub misschien de nieuwe castleden waren, maar dat is misschien wat onwaarschijnlijk.
pi_138502169
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik dacht dat die mensen waar Marshall tegen praatte in de pub misschien de nieuwe castleden waren, maar dat is misschien wat onwaarschijnlijk.
Dat zou me helemaal niet verbazen eigenlijk. Ik vond het zo'n random moment.. Kan best de eerste scene van de nieuwe serie zijn, waarbij het gesprek aan die tafel verder gaat.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:56:44 #200
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138502269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Nope, dit is de HIMYD cast zoals die er nu uit ziet.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')