abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2014 @ 19:31:01 #151
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_138445389
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:33 schreef Meke het volgende:

[..]

Woa, enig idee welke die hele slechte is? :D
Zal wel een dag zijn geweest waarop er iets anders heel belangrijks werd uitgezonden. Iets met hoge nieuwswaarde ofzo. Of dat die aflevering tijdens de Superbowl is uitgezonden?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 2 april 2014 @ 19:40:25 #152
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138445898
quote:
3s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Zal wel een dag zijn geweest waarop er iets anders heel belangrijks werd uitgezonden. Iets met hoge nieuwswaarde ofzo. Of dat die aflevering tijdens de Superbowl is uitgezonden?
Je moet even goed kijken voor het op valt maar het zijn geen kijkcijfers maar IMDB score. Dus met andere uitzendingen zal het niet veel te maken hebben gok ik.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138455411
quote:
3s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef Zhenar het volgende:

[..]

"Scrubs" My Night to Remember (TV Episode 2007) - IMDb
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_138465757
quote:
3s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef DragonFodder het volgende:
Prima einde.Ted's dochter zei het het beste: "This is not the story of how you met our mother. It's the story of how you're in love with aunt Robin".
Dat is het leeuwendeel van de 9 seizoenen natuurlijk wel een belangrijk thema geweest: hoe Ted en Robin steeds weer bij elkaar komen. Juiste observatie dus van de dochter van Ted. Mooi ook hoe blijkbaar dit einde destijds al is opgenomen, dus altijd een optie is geweest en vanaf het begin zo bedacht. De twee voornaamste kritiekpunten die ik heb op de slotaflevering:
-De dood van the mother had meer ruimte mogen krijgen, dit was eerder in het seizoen heel mooi gedaan met een Ted die volschoot, nu vond ik het een beetje "oh ja, inmiddels is ze dood". The mother had meer verdiend.
-Deze laatste aflevering bevat meer plotontwikkeling dan het hele verdere 9de seizoen bij elkaar. Daarbij optellende dat veel van het negende seizoen uit 'filler episodes' bestaat, had dat beter uitgesmeerd kunnen worden.

Maar verder heel knap hoe zoveel plotdraden nog bij elkaar gepakt worden. Niet alles was even geslaagd, maar alles bij elkaar vind ik het een prima slot.
Het was iets te rommelig en chaotisch. Dat geflits tussen die jaren had iets minder gemogen in het laatste seizoen, wat mij betreft. Laatste seizoen had wat dat betreft gewoon een seizoen met de bruiloft, de scheiding en daarna een aantal afleveringen van de maanden daarna, met Tracy.

Overigens vind ik het eigenlijk wel een beetje een soort van minachtend richting Tracy/de moeder, alsof het uiteindelijk niet zo relevant was hoe Ted haar ontmoette.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:54:03 #155
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_138466235
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Het was iets te rommelig en chaotisch. Dat geflits tussen die jaren had iets minder gemogen in het laatste seizoen, wat mij betreft. Laatste seizoen had wat dat betreft gewoon een seizoen met de bruiloft, de scheiding en daarna een aantal afleveringen van de maanden daarna, met Tracy.

Overigens vind ik het eigenlijk wel een beetje een soort van minachtend richting Tracy/de moeder, alsof het uiteindelijk niet zo relevant was hoe Ted haar ontmoette.
Maar dat is dan ook niet de reden waarom hij het verhaal verteld aan zijn kinderen. Het gaat er om hoe hij terug wilt naar Robin na een aantal jaar.
pi_138466311
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:22 schreef Evertjan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

die heeft Zach Braff pas nog zelfs gereettweet dus ik denk dat hij S09 ook niet echt goed vond
off topic, maar zo slecht vond ik seizoen 9 van Scrubs niet. Het was niet zo goed als de 8 seizoenen ervoor, maar nog steeds uiterst vermakelijk.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_138471442
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:54 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Maar dat is dan ook niet de reden waarom hij het verhaal verteld aan zijn kinderen. Het gaat er om hoe hij terug wilt naar Robin na een aantal jaar.
Klopt idd, maar het klonk toch een beetje als: "die Tracy is eigenlijk niet zo boeiend" vond ik :P
pi_138471520
Ik vraag me overigens af of ze dit einde al 8 jaar geleden vast hadden staan. Of zouden ze gewoon gaan kijken hoeveel seizoenen de serie het uithield en er daarna een einde aan schrijven?
pi_138471570
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:09 schreef Qi1 het volgende:
Ik vraag me overigens af of ze dit einde al 8 jaar geleden vast hadden staan. Of zouden ze gewoon gaan kijken hoeveel seizoenen de serie het uithield en er daarna een einde aan schrijven?
Ze hebben de scene met de kinderen 8 jaar geleden opgenomen en daaruit bleek al dat Ted niet meer met de moeder was (ik weet niet zeker of ze ook zeggen dat ze dood is in dat stuk) en dat hij weer voor Robin moest gaan volgens de kinderen. Dus in die zin stond het einde wel vast. Wat er met de rest van de personages gebeurde kunnen ze wel hebben veranderd natuurlijk.
pi_138474451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:11 schreef Operc het volgende:

[..]

Ze hebben de scene met de kinderen 8 jaar geleden opgenomen en daaruit bleek al dat Ted niet meer met de moeder was (ik weet niet zeker of ze ook zeggen dat ze dood is in dat stuk)
Ah, dat wist ik niet meer. Zo lang geleden :P Maar ze zeiden zeker niet dat ze dood was volgens mij. Was ook niet leuk geweest.
quote:
en dat hij weer voor Robin moest gaan volgens de kinderen. Dus in die zin stond het einde wel vast. Wat er met de rest van de personages gebeurde kunnen ze wel hebben veranderd natuurlijk.
En vooral hebben gerekt :X
pi_138474460
Net even de pilot gekeken, alles klopt nu nog beter mijns inziens.
pi_138474746
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Rosario het volgende:
Haha die neiging heb ik ook idd. Is ook echt zo lang geleden.
Ik heb soms al moeite om dingen uit de aflevering van vorige maand te herinneren. :')
pi_138474907
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet meer. Zo lang geleden :P Maar ze zeiden zeker niet dat ze dood was volgens mij. Was ook niet leuk geweest.

Even gezocht, de dochter zegt:"Mom's been gone for six years now." Ze zegt niet letterlijk dat ze dood is inderdaad.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:57:51 #164
164755 Mss
kutHOEr
pi_138475077
Ik ben nog steeds chagrijnig van die laatste ep _O-
Aids.
pi_138475459
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Mss het volgende:
Ik ben nog steeds chagrijnig van die laatste ep _O-
Ik ook... Het voelt gewoon niet als een waardig afsluit.
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Rosario het volgende:
Ik begon met de pilot.. Ben alweer bij aflevering 7. Wat lang niet meer gekeken zeg O+
pi_138476604
Eigenlijk vind ik het gewoon achterlijk je laat ons 9 seizoenen elke keer weer verhaal aan de kinderen horen over de moeder om haar gewoon dood te laten gaan en hem uiteindelijk weer met Robin te laten gaan.

Ik voel me eigenlijk als kijker een beetje in de zeik genomen........
  donderdag 3 april 2014 @ 19:05:26 #167
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_138478854
Sowieso een heel seizoen over een huwelijk en dan in paar minuten "we zijn gescheiden, maarja, het is beter zo..." en verder naar de volgende scenes :')
Ook de dood van de moeder was wel érg snel afgewikkeld :/
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 3 april 2014 @ 20:45:09 #168
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_138482856
Zo, ook eindelijk de laatste aflevering gezien. Op zich kan ik wel leven met dit einde, al stoort het einde van de moeder mij vreselijk. Verdomme negen seizoenen lang op zoek naar haar geweest, te horen gekregen hoe ze soulmates zijn om daarna in een scene van 20 seconden afscheid te nemen?

Heel vreemd.. En dat het laatste seizoen om de bruiloft van Barney en Robin gaat is ook zo vreemd.

Maar verder wel vrede mee
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_138484704
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk vind ik het gewoon achterlijk je laat ons 9 seizoenen elke keer weer verhaal aan de kinderen horen over de moeder om haar gewoon dood te laten gaan en hem uiteindelijk weer met Robin te laten gaan.

Serieus? Gezien de historie van de serie had ik het raar gevonden als de serie niet met een plotwending was geëindigd.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_138485144
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:45 schreef formerjellybean het volgende:

Het is niet handig om de nadruk op de moeder te leggen. Immers, ze was maar een zeer beperkt onderdeel van een verhaal over 5 vrienden op zoek naar een geschikte partner om mee oud te worden.

Ik ben overigens allang blij dat Lilly nooit met Ted of Barney naar bed is geweest. Dat had de serie geen goed gedaan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_138485416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben overigens allang blij dat Lilly nooit met Ted of Barney naar bed is geweest. Dat had de serie geen goed gedaan.
Hoe verzin je het?
pi_138485446
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:35 schreef Rosario het volgende:

[..]

Hoe verzin je het?
Dat was 9 seizoenen lang mijn angst :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_138485997
quote:

[..]

Het is niet handig om de nadruk op de moeder te leggen. Immers, ze was maar een zeer beperkt onderdeel van een verhaal over 5 vrienden op zoek naar een geschikte partner om mee oud te worden.

Ja precies , de serie heet zelfs how I met your mother, en dan het einde zo raar want het was eigenlijk dat iedereen toch wel naar ontknoping toelopen , en dan is het gewoon een anti climax.
  donderdag 3 april 2014 @ 21:47:13 #174
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138486029
quote:

[..]

Lilly heeft wel met Robin gekust :P
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 3 april 2014 @ 21:48:58 #175
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_138486130
Wat een baggereinde.

Op de een of andere manier ben ik bij het kijken van een series finale van langlopende serie toch 'sentimenteel' en geneigd om de aflevering leuker te vinden dan die wellicht objectief bezien is, waarschijnlijk omdat je er veel tijd in hebt gestopt. Maar met dit einde heb ik totaal geen vrede, erg jammer.

Ik vond het knap hoe ze de bruiloft over 22 weken hebben uitgesmeerd en vond er zeker goede afleveringen tussen zitten. Maar om dan als afsluiter een tijdsspanne van 15+ jaar te persen in 43 minuten is echt belachelijk. De 'emotionele' momenten raakten me niet (volgens mij heeft Lily alleen maar gejankt in deze aflevering), de grappen waren slecht geschreven én geacteerd (met name door Marshall), karakters worden nog even snel om zeep geholpen (Barney die in twee seizoenen verandert en in tien minuten teruggaat naar een ontzettend sneue versie van zijn vorige zelf, Robin die zich compleet losmaakt van de groep) en als klap op de vuurpijl eindigt Ted nog met Robin ook, terwijl in vorige afleveringen toch zo duidelijk was gemaakt dat ze beiden vrede hadden met hoe het ging.

Barney en z'n dochter deed ook verschrikkelijk gekunsteld aan, niet alleen hoe het gebeurde maar met name die scène in het ziekenhuis. Verschrikkelijk cliché en out-of-character. En die scènes met Ted die zogenaamd zijn kinderen direct toespreekt, wat een armoede...

Het moment suprème, waar je toch de hele serie naar uitkijkt, werd ook afgeraffeld. Ted ziet haar staan en krijgt een dromerige blik in zijn ogen, maar verder niets. Ook nog eens in de eerste vijf minuten. Had dat moment dan uitgesteld tot op het station, had er dan iets sentimenteels van gemaakt. Ted die de gele paraplu ziet en de puzzelstukjes zelf op de plaats legt in plaats van een seniele, oude vrouw op een bankje.

Dat die moeder sterft: bijzonder jammer, maar prima. Had het daar dan echter bij gelaten, waarom moet Robin - die zichzelf zo nadrukkelijk uit de groep trok - dan zo nodig weer terugkomen? Vanwege de emotionele spanning die er in eerdere seizoenen tussen hen bestond? Werk dan niet twee seizoenen toe naar een bruiloft, om daar vervolgens weer op terug te komen. Besteed dan twee seizoenen (of liever, één) aan een andere oplossing, zonder tien plottwists in twintig minuten.

Stiekem hoop ik dat ze nog een alternate ending hebben opgenomen, want dit was slecht.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_138486265
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:47 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Lilly heeft wel met Robin gekust :P
Dat mag _O_
  donderdag 3 april 2014 @ 21:51:36 #177
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138486270
Prima einde. Overige officiele endings heb ik verdrongen.

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_138486924
quote:
13s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een baggereinde.

Ik kon het niet meer je post eens zijn. Vond het einde werkelijk slechter dan dat van Dexter.

Hoewel ik het grootste gedeelte van dit seizoen al niet sterk vond, zaten er vooral richting het einde toch wel leuke afleveringen tussen. Die zijn echter compleet teniet gedaan door dit einde.
Ik heb gewoon geen woorden voor hoe slecht ik dit vind :').
"The problem with common sense is that most people are morons."
  donderdag 3 april 2014 @ 22:14:36 #179
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_138487550
Wel weer jammer dat de spullen op het bureau niet kloppen met de spullen die op het bureau bij de kinderen staan. Terwijl het toch hetzelfde bureau behoort te zijn :P
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_138490816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:14 schreef GooseFM het volgende:
Wel weer jammer dat de spullen op het bureau niet kloppen met de spullen die op het bureau bij de kinderen staan. Terwijl het toch hetzelfde bureau behoort te zijn :P
Ik snap die setting sowieso niet. Hij achter een bureau die voor de bank staat?
pi_138490910
Leuke dingetje van Google: Als je zoekt naar Maclaren's Pub krijgt je McGee's te zien, de écht pub die inspiratie was voor de seriepub
  Public Relations / Redactie Film donderdag 3 april 2014 @ 23:48:48 #182
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138491857
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef iBenny het volgende:
Leuke dingetje van Google: Als je zoekt naar Maclaren's Pub krijgt je McGee's te zien, de écht pub die inspiratie was voor de seriepub
Heerlijk gegeten daar, en per toeval de seizoen 7 finale daar bekeken!
pi_138493352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Operc het volgende:

[..]

Even gezocht, de dochter zegt:"Mom's been gone for six years now." Ze zegt niet letterlijk dat ze dood is inderdaad.
Ah, ok. Dat kan idd zowel 'dood' als '(tijdelijk) weg' betekenen. Hoewel in dit zinsverband de kans groter is dat ze het eerste bedoelen denk ik. Maar dan zijn het dus best wel respectloze kutkinderen zeg, als je zo verveelt en ongeïnteresseerd reageert op een belangrijk verhaal over je overleden moeder :P Hun reactie was meer alsof ze d'r nog elke week spraken. Waar je een scenario van had kunnen maken dat Ted na het vertellen van het verhaal alsnog naar Tracy rent (zoals ie nu dus bij Robin deed) wanneer ie weer beseft hoe leuk ze is. Had ik ook mee kunnen leven, Tracy was leuk O+ en paste vind ik beter bij Ted dan Robin dat deed.
pi_138493388
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:40 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ah, ok. Dat kan idd zowel 'dood' als '(tijdelijk) weg' betekenen. Hoewel in dit zinsverband de kans groter is dat ze het eerste bedoelen denk ik. Maar dan zijn het dus best wel respectloze kutkinderen zeg, als je zo verveelt en ongeïnteresseerd reageert op een belangrijk verhaal over je overleden moeder :P
Hier staat, "lost her battle with an illness"
http://www.cbs.com/shows/how_i_met_your_mother/news/1002215/
pi_138493596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:42 schreef Remzz het volgende:

[..]

Hier staat, "lost her battle with an illness"
http://www.cbs.com/shows/how_i_met_your_mother/news/1002215/
Ja, dat was natuurlijk wel duidelijk toen Ted z'n verhaal eindigde. Was ook een beetje lullig geweest als ze gewoon in de keuken met het eten bezig bleek en Ted door z'n kinderen aangemoedigd werd om naar Robins balkon te rennen en moeders te verlaten ;)

Het staat overigens wel bij unexpected surprises idd, dus blijkbaar was het nog niet zo obvious voor iedereen dat ze terminaal ziek werd. Alleen de zeer oplettende kijkers zagen het wellicht aankomen :)
pi_138493653
Overigens wel ook weer sterk om gewoon een heel sympathiek karakter (uit het laatste seizoen) van de serie zo'n naar einde te geven. Volgens mij was elke kijker in de afgelopen maanden stiekem toch wel een beetje verliefd op d'r geworden O+ Ze past qua levensinstelling ook beter bij Ted dan de broodnuchtere meestal emotioneel volledig afgesloten Robin. Die had toch beter bij Barney gepast. Maar das mijn mening :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Qi1 op 04-04-2014 01:01:16 ]
pi_138494134
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:50 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ja, dat was natuurlijk wel duidelijk toen Ted z'n verhaal eindigde. Was ook een beetje lullig geweest als ze gewoon in de keuken met het eten bezig bleek en Ted door z'n kinderen aangemoedigd werd om naar Robins balkon te rennen en moeders te verlaten ;)

Het staat overigens wel bij unexpected surprises idd, dus blijkbaar was het nog niet zo obvious voor iedereen dat ze terminaal ziek werd. Alleen de zeer oplettende kijkers zagen het wellicht aankomen :)
Ik was eigenlijk simpelweg te naief om de signalen aan het einde van seizoen 8 en de flashforwards van seizoen 9 zo te interpreteren ;( Dus zo kwam het ''nieuws'' voor mij alsnog als een klap.
pi_138494476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 01:23 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk simpelweg te naief om de signalen aan het einde van seizoen 8 en de flashforwards van seizoen 9 zo te interpreteren ;( Dus zo kwam het ''nieuws'' voor mij alsnog als een klap.
Voor mij ook :'(
Maar ze kreeg toch een eigen serie? Of was dat een grap?
  vrijdag 4 april 2014 @ 02:03:42 #189
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138494633
De mama O+

Heb het gehele laatste seizoen in 2 dagen gekeken, en keek erg lekker weg. Alhoewel ik het nog steeds inclusief het laatste seizoen, een van de leukste comedy series vind die ik heb gezien, vind ik de laatste aflevering mooi maar veel te snel afgeraffeld.

Had leukere laatste ep kunnen zijn.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138494700
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 01:48 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Voor mij ook :'(
Maar ze kreeg toch een eigen serie? Of was dat een grap?
Er komt wellicht een spin-off met geen van de oorspronkelijke characters. Hoewel ik me na al deze kritiek afvraag of een netwerk nog met Bays & Thomas in zee wilt gaan (in ieder geval voor dit concept)
pi_138494901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:12 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Er komt wellicht een spin-off met geen van de oorspronkelijke characters.
Dat geeft juist ook weer ruimte en vrijheid voor totaal nieuwe verhaallijnen, typetjes en omgevingen. Het karakter Tracey is zeker nog niet 'uitgewerkt' imo (i.t.t. Lilly en Marshall en zelfs Ted) en als je een nieuwe Barney de serie kan laten dragen zit er zat potentie in. Het is bijna alsof de makers gewoon met een nieuwe serie beginnen, maar dan met 1 iemand die we kennen. Probleem is alleen wel een beetje dat we nu i.t.t. bij HIMYM al weten hoe ze 'the father' ontmoet heeft en wie dat is. Het zou dan eerder 'before i met your father' of 'before i met your dad Ted' ofzo moeten heten :P Maar dat kan ze dus niet aan d'r kinderen meer vertellen, dus dan blijft over: "How i met Ted", wat ze vanuit d'r graf verteld, of vlak voor d'r dood.
quote:
Hoewel ik me na al deze kritiek afvraag of een netwerk nog met Bays & Thomas in zee wilt gaan (in ieder geval voor dit concept)
Zo erg was die kritiek nou ook weer niet toch? Het was geen Breaking Bad-einde nee, maar volgens mij waren gemiddeld gezien mensen redelijk tevreden (en de groep die dat niet was, laat natuurlijk altijd harder van zich horen, zeker op internet). Een groep ontevreden fans had je bij elk soort scenario wel gehad.

[ Bericht 14% gewijzigd door Qi1 op 04-04-2014 02:52:03 ]
pi_138494994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:40 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Dat geeft juist ook weer ruimte en vrijheid voor totaal nieuwe verhaallijnen, typetjes en omgevingen. Het karakter Tracey is zeker nog niet 'uitgewerkt' imo (i.t.t. Lilly en Marshall en zelfs Ted) en als je een nieuwe Barney de serie kan laten dragen zit er zat potentie in. Het is bijna alsof de makers gewoon met een nieuwe serie beginnen, maar dan met 1 iemand die we kennen. Probleem is alleen wel een beetje dat we nu i.t.t. bij HIMYM al weten hoe ze 'the father' ontmoet heeft en wie dat is. Het zou dan eerder 'before i met your father' of 'before i met your dad Ted' ofzo moeten heten :P Maar dat kan ze dus niet aan d'r kinderen meer vertellen, dus dan blijft over: "How i met Ted", wat ze vanuit d'r graf verteld, of vlak voor d'r dood.

[..]

Zo erg was die kritiek nou ook weer niet toch? Het was geen Breaking Bad-einde nee, maar volgens mij waren gemiddeld gezien mensen redelijk tevreden (en de groep die dat niet was, laat natuurlijk altijd harder van zich horen, zeker op internet). Een groep ontevreden fans had je bij elk soort scenario wel gehad.
De spin-off bevat geen van de oorspronkelijke characters, dus ook geen Tracey. Haar verhaallijn is met ''How Your Mother Met Me'' zo ongeveer klaar geweest. Dat vind ik zelf ook lastig.
pi_138495168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:58 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

De spin-off bevat geen van de oorspronkelijke characters, dus ook geen Tracey. Haar verhaallijn is met ''How Your Mother Met Me'' zo ongeveer klaar geweest. Dat vind ik zelf ook lastig.
Huh? Maar de hele definitie van een spin-off is toch dat er minimaal 1 karakter of desnoods een kind daarvan meedoet uit de oorspronkelijke serie? Of in elk geval een belangrijke locatie uit de serie, zoals een school. Anders is het i.m.o. geen spin-off maar gewoon een vervolg of remake ofzo.
pi_138495171
quote:
The show will center on Sally. From TVLine:
SALLY | She’s vibrant, messy and unpredictable — a “female Peter Pan who has never grown up and has no idea of where she’s going in life.” She’s thinking of calling it quits with her husband of a year, Gavin. She’ll lean on her circle of friends for advice and support through the inevitable divorce.
The rest of the characters include her brother, her brother's husband, her best friend who runs a fashion blog, and that blog's IT guy who has a crush on Sally.
Idd een totaal nieuwe cast dus. Maak dan gewoon een compleet nieuwe serie, met een compleet nieuwe naam. "From the makers of How i met your mother" in de promo is dan wel genoeg.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 09:28:56 #195
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138496724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 04:17 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Huh? Maar de hele definitie van een spin-off is toch dat er minimaal 1 karakter of desnoods een kind daarvan meedoet uit de oorspronkelijke serie? Of in elk geval een belangrijke locatie uit de serie, zoals een school. Anders is het i.m.o. geen spin-off maar gewoon een vervolg of remake ofzo.
Wellicht dat McLarens blijft, dat zou mijn inziens dan wel weer voldoende zijn om het een spinoff te noemen :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Redactie Frontpage vrijdag 4 april 2014 @ 09:51:05 #196
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138497214
Spinoffs hebben vaak genoeg louter nieuwe karakters, of krijgen cameos. Empty nest bv na golden girls, alleen cameo van buurvrouw
pi_138499792
Nou... daar hebben we dan op gewacht? Gisteren het einde gezien, wat fucking slap.

En in 5 minuten nog alles compleet omdraaien en zooi, bleh.
pi_138502045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 04:17 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat die mensen waar Marshall tegen praatte in de pub misschien de nieuwe castleden waren, maar dat is misschien wat onwaarschijnlijk.
pi_138502169
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik dacht dat die mensen waar Marshall tegen praatte in de pub misschien de nieuwe castleden waren, maar dat is misschien wat onwaarschijnlijk.
Dat zou me helemaal niet verbazen eigenlijk. Ik vond het zo'n random moment.. Kan best de eerste scene van de nieuwe serie zijn, waarbij het gesprek aan die tafel verder gaat.
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:56:44 #200
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138502269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Nope, dit is de HIMYD cast zoals die er nu uit ziet.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')