quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Find out! Next seasons of How I met your dad. Only on CBS.
Klopt, maar de voice over Ted zat aan het bureau zijn kinderen het verhaal te vertellen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Voice over Ted heeft ooit gezegd dat hij nu nog steeds niet wist wat er gebeurd was, dus ik had het eigenlijk heel jammer gevonden als dat wel was gebeurd!
True that!quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, maar de voice over Ted zat aan het bureau zijn kinderen het verhaal te vertellen.
Daarná ging hij pas richting de flat van Robin, en toen hadden ze het Pinapple Incident alsnog kunnen oplossen. Al was het maar alleen voor de kijker. Ik had het wel een leuke afsluiter gevonden
.
twitter:zachbraff twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 17:31:55That HIMYM ending was the best April Fools joke ever. Real ones on tonight, guys! reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:48 schreef Evertjan het volgende:
twitter:zachbraff twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 17:31:55That HIMYM ending was the best April Fools joke ever. Real ones on tonight, guys! reageer retweet
Oh! Dat was ik helemaal vergeten. FFFFUUUUUUU.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
Het enige wat ik echt jammer vind is dat ze in het stukje 'heden' aan het einde van de aflevering niet nog even the pineapple incident hebben opgelost....
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:48 schreef Evertjan het volgende:
Woa, enig idee welke die hele slechte is?quote:
Scrubs: Interns, het negende seizoen wat niet meer zoveel met de orginele serie te maken had. Dat hele hoge roze puntje is de laatste aflevering van de reguliere serie.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Woa, enig idee welke die hele slechte is?
Nee daarvoor zit al een blauwe die echt intens laag zit, het blijkt s06e11 te zijn. Toffe site trouwens waar je dit voor al je series op kan zoeken; http://graphtv.kevinformatics.com/quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Scrubs: Interns, het negende seizoen wat niet meer zoveel met de orginele serie te maken had. Dat hele hoge roze puntje is de laatste aflevering van de reguliere serie.
Deze moeder heeft niks met de spin-off te maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aardig einde, maar voelde wel afgeraffeld. Omdat die moeder ook wel cool is is het toch wat jammer dat ze dood is, maar ben benieuwd wat ze in de spin-off kan. Dat Ted en Robin samen eindigen is wel een mooie afsluiter. Alhoewel het toch een beetje voelt als "mijn droomvrouw is dood, dan maar Robin, die was ook erg leuk"
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Topserie!![]()
Denkt iemand anders ook dat de serie eindigt met dat Ted en Robin weer bij elkaar zijn en dat Ted dus ten tijde van het vertellen van Het Verhaal al van de moeder van zijn kinderen is gescheiden?
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ik ook niet.. is raar verhaal omdat te vertellen over je ex...btw ik heb de kinderen al weer een tijdje niet gezien
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als hij nog steeds samen is met de moeder van zijn kinderen, dan vertelt hij al twee seizoenen lang over zijn ex!![]()
Maar waarom zou het raar zijn als hij uiteindelijk weer van de moeder is gescheiden? Door te vertellen over zijn historie met Robin én de moeder van zijn kinderen probeert hij misschien uit te leggen waarom de relatie tussen hem en die moeder uiteindelijk is beëindigd.
Ik vind het helemaal niet zo’n vreemd idee.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Lod het volgende:
Maar toen hij voor het eerst tegen zijn kinderen sprak over Robin zei hij (vrijwel letterlijk): "And that's how I met your aunt Robin". Wat de geschiedenis ook moge zijn, je praat niet met iemand over zijn moeder als "je tante".
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat Robin niet hun moeder is!
Ik denk aan het volgende scenario:
-Ted is met Robin
-De relatie gaat uit
-Ted ontmoet De Moeder (=niet Robin!)
-Ted en De Moeder krijgen kinderen
-Ted en De Moeder scheiden
-Ted en Robin komen weer samen
Waarschijnlijk zal de periode na "Ted ontmoet De Moeder" nooit uitgebreid in de serie worden verteld. Maar in de laatste aflevering zou Ted dan vertellen over hoe hij de moeder van zijn kinderen ontmoette (terwijl hij stiekem weet dat Robin zijn soulmate is). En dat hij dan iets zegt als "We got married, we got kids, we bought a house. We were planning to spend all of our lives together. But plans change." En dat uiteindelijk blijkt dat hij en Robin toch weer samen zijn gekomen.
Het zou zomaar kunnen![]()
quote:
Okee, dat de moeder dood zou gaan had ik dan niet voorspeldquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, leuk.
De relatie tussen Robin en Ted is al twee seizoenen lang de rode draad van de serie. Het zou op zich ook wel interessant zijn als ze uiteindelijk niet samen komen, omdat het leven zich nu eenmaal niet altijd zo ontwikkelt als je verwacht.
Maar aan de andere kant is het ook wel zo feelgood als de relatie waar een belangrijk deel van de serie om draait uiteindelijk tóch voorbestemd blijkt te zijn![]()
Dat heb je best wel fucking nice gedaanquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:30 schreef Zhenar het volgende:
Yihaa, called it 7 jaar geleden!
En omdat ik vind dat ik daarmee de serievoorspelmeester ben quote ik gewoon de hele discussie erover
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Okee, dat de moeder dood zou gaan had ik dan niet voorspeldMaar wel Ted & Robin
Ik vond het wel een mooi einde iig, al had ik het meer emo verwacht. Vond eigenlijk Lilly die besefte dat Robin uit de groep wilde stappen het meest emotionele. Alyson Hannigan doet verdrietig zo goed
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:30 schreef Zhenar het volgende:
Yihaa, called it 7 jaar geleden!
En omdat ik vind dat ik daarmee de serievoorspelmeester ben quote ik gewoon de hele discussie erover
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Okee, dat de moeder dood zou gaan had ik dan niet voorspeldMaar wel Ted & Robin
Ik vond het wel een mooi einde iig, al had ik het meer emo verwacht. Vond eigenlijk Lilly die besefte dat Robin uit de groep wilde stappen het meest emotionele. Alyson Hannigan doet verdrietig zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |