Net alsof je dat gaat merken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:19 schreef Mitsu het volgende:
Succes!
Jeeej morgen komen er 300 kut kinderen van de middelbare school naar de tu. Kannie wachten man
Wejoo, Skype staat er tussen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
MyStudentInfo > Student Resources > TUDelft Software (TDS)
Oh, succes ermee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:22 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ja ze komen naar io voor een vak dat ik volg helaas.
lekker thuis blijven dusquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:22 schreef Mitsu het volgende:
[..]
http://www.cambridgesoft.(...)istry/ChemBioOffice/quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor feutenprogramma dan
DIT... zo hard DIT. Echt, dat programma heeft me heel veel kostbare slaapuren tijdens practicumweken bespaard.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
Handigste is nog wel dat je er NMR's mee kan voorspellen, geen puzzelwerk meer.Sowieso NMR.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
DIT... zo hard DIT. Echt, dat programma heeft me heel veel kostbare slaapuren tijdens practicumweken bespaard.
Daar heeft de TU een contract mee, dus kan je gewoon gebruiken als TU student.quote:
Oh, kan best, maar heb hem nu via Leiden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heeft de TU een contract mee, dus kan je gewoon gebruiken als TU student.
Supergezellig juistquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:22 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik wel.quote:
Nou ja, middelbare scholieren zijn niet echt kindjes te noemen hè.quote:
Maak voortaan een planning.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:55 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik wil er later 4. Of 3.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar serieus, ik heb de laatste tijd echt geen leven meer. Ik moet altijd alles op het laatste moment doen en dan ook nog eens perfect.
Wordt een drukke boel ij jou danquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:55 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik wil er later 4. Of 3.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar serieus, ik heb de laatste tijd echt geen leven meer. Ik moet altijd alles op het laatste moment doen en dan ook nog eens perfect.
Basisschool kindjes, foutje dernetquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, middelbare scholieren zijn niet echt kindjes te noemen hè.
Welk vak komen ze volgen dan? Tekenles of zo?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:21 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Wordt een drukke boel ij jou dan
[..]
Basisschool kindjes, foutje dernet
Houd ik me nooit aan, maar laatst wilde ik echt een planning maken en toen wist ik niet waar ik moest beginnen omdat het echt ontzettend veel was.quote:
Ze komen speelgoed testen wat gemaakt is tijdens een ontwerpvak.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk vak komen ze volgen dan? Tekenles of zo?
Globaal opschrijven wat je moet leren/doen en dat dan vervolgens gedetailleerd uitwerken in een planning?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:28 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Houd ik me nooit aan, maar laatst wilde ik echt een planning maken en toen wist ik niet waar ik moest beginnen omdat het echt ontzettend veel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |