Net alsof je dat gaat merken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:19 schreef Mitsu het volgende:
Succes!
Jeeej morgen komen er 300 kut kinderen van de middelbare school naar de tu. Kannie wachten man
Wejoo, Skype staat er tussen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
MyStudentInfo > Student Resources > TUDelft Software (TDS)
Oh, succes ermee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:22 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ja ze komen naar io voor een vak dat ik volg helaas.
lekker thuis blijven dusquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:22 schreef Mitsu het volgende:
[..]
http://www.cambridgesoft.(...)istry/ChemBioOffice/quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor feutenprogramma dan
DIT... zo hard DIT. Echt, dat programma heeft me heel veel kostbare slaapuren tijdens practicumweken bespaard.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
Handigste is nog wel dat je er NMR's mee kan voorspellen, geen puzzelwerk meer.Sowieso NMR.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
DIT... zo hard DIT. Echt, dat programma heeft me heel veel kostbare slaapuren tijdens practicumweken bespaard.
Daar heeft de TU een contract mee, dus kan je gewoon gebruiken als TU student.quote:
Oh, kan best, maar heb hem nu via Leiden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heeft de TU een contract mee, dus kan je gewoon gebruiken als TU student.
Supergezellig juistquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:22 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik wel.quote:
Nou ja, middelbare scholieren zijn niet echt kindjes te noemen hè.quote:
Maak voortaan een planning.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:55 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik wil er later 4. Of 3.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar serieus, ik heb de laatste tijd echt geen leven meer. Ik moet altijd alles op het laatste moment doen en dan ook nog eens perfect.
Wordt een drukke boel ij jou danquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:55 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik wil er later 4. Of 3.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar serieus, ik heb de laatste tijd echt geen leven meer. Ik moet altijd alles op het laatste moment doen en dan ook nog eens perfect.
Basisschool kindjes, foutje dernetquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, middelbare scholieren zijn niet echt kindjes te noemen hè.
Welk vak komen ze volgen dan? Tekenles of zo?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:21 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Wordt een drukke boel ij jou dan
[..]
Basisschool kindjes, foutje dernet
Houd ik me nooit aan, maar laatst wilde ik echt een planning maken en toen wist ik niet waar ik moest beginnen omdat het echt ontzettend veel was.quote:
Ze komen speelgoed testen wat gemaakt is tijdens een ontwerpvak.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk vak komen ze volgen dan? Tekenles of zo?
Globaal opschrijven wat je moet leren/doen en dat dan vervolgens gedetailleerd uitwerken in een planning?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:28 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Houd ik me nooit aan, maar laatst wilde ik echt een planning maken en toen wist ik niet waar ik moest beginnen omdat het echt ontzettend veel was.
Pfff daar zou ik gek van wordenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik maak aan het eind van iedere dag voordat ik ga slapen een planning voor morgen, lange termijn kan ik namelijk ook niet. Ik kijk gewoon van: ok, ik heb zo veel tijd. Laat ik die paragraaf uit dat boek lezen, die opdracht voor dat vak maken en alvast die deelvraag voor die essay schrijven. Héél specifiek taken opstellen dus. Als ik dan iets niet af krijg dan gaat het op het lijstje voor de dag erna.
Ik ben jaloers. Super goede methode, maar het gaat bij mij niet. Je moet daar echt discipline voor hebben. Heb ik niet. Ik heb altijd zoiets van: 'oh, doe ik dan wel'. En dan is het alweer te laat. Ik werk pas echt goed onder druk ofzo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik maak aan het eind van iedere dag voordat ik ga slapen een planning voor morgen, lange termijn kan ik namelijk ook niet. Ik kijk gewoon van: ok, ik heb zo veel tijd. Laat ik die paragraaf uit dat boek lezen, die opdracht voor dat vak maken en alvast die deelvraag voor die essay schrijven. Héél specifiek taken opstellen dus. Als ik dan iets niet af krijg dan gaat het op het lijstje voor de dag erna.
Ik word gek van lange termijn planningen. Dan schiet 1 ding erbij in en kun je je hele planning weggooien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pfff daar zou ik gek van worden
Serieus, begin daar dan mee!quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:07 schreef Fierce. het volgende:
Ik volg ook vaak geen colleges meer. Heel dom misschien. Goed, weer studeren ny.
Dat is toch juist tof? Kan je zien hoe goed je ontwerp was.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:38 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ze komen speelgoed testen wat gemaakt is tijdens een ontwerpvak.
Dat is dus ook mijn tactiek voor hoever dat dus lukt qua colleges en werkt tot nu toe erg goed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:14 schreef Rezania het volgende:
Gewoon naar alle hoorcolleges en werkcolleges gaan, dat werkt het beste imo. Tijdens werkcolleges alles af maken en dan thuis geen flikker meer (te hoeven) doen.
Wat ik ook fijn vind is dat ik tijdens werkcolleges echt door werk, terwijl ik thuis heel snel afgeleid ben. Ik weet gewoon van mezelf dat als ik het daar niet af maak dat ik er thuis dan twee keer zo lang over ga doen, dat motiveert wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn tactiek voor hoever dat dus lukt qua colleges en werkt tot nu toe erg goed.
Is die ondertitel van je nieuw?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ik ook fijn vind is dat ik tijdens werkcolleges echt door werk, terwijl ik thuis heel snel afgeleid ben. Ik weet gewoon van mezelf dat als ik het daar niet af maak dat ik er thuis dan twee keer zo lang over ga doen, dat motiveert wel.
Damn, nice.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:26 schreef De-Haas het volgende:
Ff on
[..]
Oxford, ja ik weet uitsloven enzo. Bevalt wel goed.
Wilde typen dat ik nog aardig wat moest leren de komende weken voor tentamens, maar ging niet helemaal goed. Ik vroeg me verder af he, gaan jullie van die zomer nog iets doen in de trant van een stage ergens ofzo? Ik ben momenteel nog ff aan het rondkijken maar ben vgm al vrij laat.quote:
Stage? In de zomervakantie? Sowieso stage op de uni?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Wilde typen dat ik nog aardig wat moest leren de komende weken voor tentamens, maar ging niet helemaal goed. Ik vroeg me verder af he, gaan jullie van die zomer nog iets doen in de trant van een stage ergens ofzo? Ik ben momenteel nog ff aan het rondkijken maar ben vgm al vrij laat.
Ik ging naar zo'n recruitment dag voor Oxbridge. Heel lulverhaal daar voorgeschoteld gekregen, conclusie was: we willen eigenlijk mensen die minstens 8.5 gemiddeld staan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:26 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Oxford, ja ik weet uitsloven enzo. Bevalt wel goed.
Stages zijn vrij standaard bij engineering. Ik moet er iig eentje in de master doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stage? In de zomervakantie? Sowieso stage op de uni?
Ik heb geen idee qua master, maar bij de bachelor hoeft het in ieder geval niet bij ons.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Stages zijn vrij standaard bij engineering. Ik moet er iig eentje in de master doen.
Ik ben binnengekomen met een 8.2 gemiddeld. Ik geloof dat ze in principe zoeken naar 8 gemiddeld en 9 in relevante vakken. Maar het is een beetje slechte omzetting van het Engelse schoolsysteem.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ging naar zo'n recruitment dag voor Oxbridge. Heel lulverhaal daar voorgeschoteld gekregen, conclusie was: we willen eigenlijk mensen die minstens 8.5 gemiddeld staan.
Toen had ik zoiets: fack it, als jullie zo cijfergeil zijn dan hoeft het van mij niet, dan had ik namelijk beter alleen m'n core vakken van m'n profiel kunnen doen en me daar volledig op focusses ipv 20 extra vakken volgen en al m'n andere hobbies.
Ik heb hier nog nooit gehoord van studenten die dat in de zomervakantie doen. Is dat normaal of iets specifieks voor Engeland?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:35 schreef De-Haas het volgende:
Nee ik bedoel niet in de trend van verplicht maar meer gewoon van bij een bedrijf ofzo meelopen, ervaren hoe dat is. Staat ook wel goed op cv.
[..]
Ik ben binnengekomen met een 8.2 gemiddeld. Ik geloof dat ze in principe zoeken naar 8 gemiddeld en 9 in relevante vakken. Maar het is een beetje slechte omzetting van het Engelse schoolsysteem.
Je hoeft geen BEP te doen? Is dat nieuw?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
Oh, tweede jaar van de master is blijkbaar stagetijd bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |