Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:47 schreef SiIk het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het Delta-studententopic
Ja klopt, maar lijkt me ook nice om natuurkunde te doen en dan te leren over kwantummechanica en relativiteitquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon celbiologie, genetica en biochemie nemen, dan heb je dan goede basis om het lichaam te snappen.En heb je tenminste een interressante minor imo.
Maar dude, leven is toch veel mooier? Natuurkunde is zo statisch, leven doet tenminste nog wat. Jwz.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja klopt, maar lijkt me ook nice om natuurkunde te doen en dan te leren over kwantummechanica en relativiteit
Is allebei mooiquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dude, leven is toch veel mooier? Natuurkunde is zo statisch, leven doet tenminste nog wat. Jwz.
Nee, doe LST, Moeder Natuur wil je, ze fluister het in je oor, geef in!quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:47 schreef SiIk het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het Delta-studententopic
Vertel?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:03 schreef Plofkipje het volgende:
Ik vind de 1 april grap over de ub in delft wel goed bedacht/gelukt haha.
Al die mensen die helemaal los gingen, diploma verbranden en shitquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:03 schreef Plofkipje het volgende:
Ik vind de 1 april grap over de ub in delft wel goed bedacht/gelukt haha.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:06 schreef Plofkipje het volgende:
Ze hadden van t weekend een foto gedropt op fb dat t dak van de ub een parkeerplaats zou worden, render van hoe t eruit zou komen te zien. Geen gras enzo.
Vandaag een foto dat t een 1 april grap was.
Moeder Natuur houdt ook erg van natuurkundequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, doe LST, Moeder Natuur wil je, ze fluister het in je oor, geef in!
Als je mij er maar uit laatquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Rezania het volgende:
Wie studeert wat waar eigenlijk? Misschien handig om een lijstje te maken voor in de OP.
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, je studeert in Eindhoven?
Vliegtuigvouwtechniek:quote:
Wat studeer je nu dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Alhoewel ik wel een tijdje bij Scheikundige Technologie heb rondgewandeld daar.
Rtquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef Fierce. het volgende:
Heb sowieso geen leven meer de afgelopen dagen, dramatisch.
Dit ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag druk bezig moeten zijn maar kan me er niet toe zetten
Ik heb nu een gigantische achterstand bij een wiskundevakquote:
Luilak gespot.quote:
Als het niet veel voorstelt kan je die achterstand ook snel wegwerken gelukkig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu een gigantische achterstand bij een wiskundevak
Niet dat het veel voorstelt, maar het is gewoon weinig boeiend.
Het stelt niet veel voor qua moeilijkheidsgraad, het kost alleen vrij veel tijd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Luilak gespot.Maar wel beter zo, ik werd verdomme om 8 uur uit mezelf wakker.
[..]
Als het niet veel voorstelt kan je die achterstand ook snel wegwerken gelukkig.
Boring!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het stelt niet veel voor qua moeilijkheidsgraad, het kost alleen vrij veel tijd.
Differentiaalvergelijkingen
Inderdaadquote:
Haha, kutleven!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:58 schreef OllieWilliams het volgende:
Differentiaalvergelijkingen![]()
![]()
Saaiste vak dat ik tot nu toe gehad heb... en ik mag het volgend jaar weer gaan doen
Zit bij ons los van de calculusvakkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, kutleven!Ik heb geen calculus meer bij mijn bachelor.
Je hebt er hele vakken over? Tering.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit bij ons los van de calculusvakken
Jep, fucking 4 ects ook nog.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt er hele vakken over? Tering.Sterkte ermee.
Hier ook, 7.5 ECTSquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt er hele vakken over? Tering.Sterkte ermee.
Hoogste aantal studiepunten dat ik ooit voor een vak heb kunnen halen is 5quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier ook, 7.5 ECTS
Ze zijn wel extreem gul met de studiepunten in Utrecht.
Hier stoppen ze gewoon twee vakken in elk van de vier blokken, en het maakt ze niet uit hoe veel of weinig tijd je eraan besteed, ze geven je gewoon 7.5 puntquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoogste aantal studiepunten dat ik ooit voor een vak heb kunnen halen is 5
Wow, wat slecht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier stoppen ze gewoon twee vakken in elk van de vier blokken, en het maakt ze niet uit hoe veel of weinig tijd je eraan besteed, ze geven je gewoon 7.5 punt
Wtfquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier stoppen ze gewoon twee vakken in elk van de vier blokken, en het maakt ze niet uit hoe veel of weinig tijd je eraan besteed, ze geven je gewoon 7.5 punt
Ja, ik kan mezelf moeilijk ijverig noemen, ik haal echt de veertig uur per week niet, maar 22.5 punt halen in een blok is prima te doen.quote:
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw?quote:
Euh, jaartje ongeveer denk ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw?
En dan fix je er 1, heb je er weer 262 bijquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef OllieWilliams het volgende:
kutlatex.... weer 396000 errors als je wilt compilen![]()
![]()
quote:
Inddquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan fix je er 1, heb je er weer 262 bij
Daar heb je losse editors voor geloof ik, die de latex code gewoon uitpoepen? Ik heb ze niet gebruikt want ik verneuk mezelf graag, maar ze zijn er welquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inddformules etc invoeren is al een hels karwei en dan moet je nog gaan compilen
jezus
Jij hebt maar twee vakken per periode?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:18 schreef Scuidward het volgende:
Scheikunde in Utrecht hanteert gewoon 2 x 7.5 per periode. Doen ze bij alle studies wel dacht ik.
Ook niet moeilijk te bevatten.
Ja, soms dan 2 x 3.75 volgens mij, als het zo op elkaar aansloot. Maar dan waren dan verplichte vakken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt maar twee vakken per periode?
Lijkt me echt helemaal niks, faal je twee vakken, ben je al 15 punten kwijt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, soms dan 2 x 3.75 volgens mij, als het zo op elkaar aansloot. Maar dan waren dan verplichte vakken.
Nu in de (niet-chemische) master hetzelfde verhaal qua punten.
Nou, je moet de vakken niet falen wil je uiteindelijk je bachelor kunnen halen. En ze maken daarnaast wel gebruik van time-slots. A, B, C en D dus je kan heel makkelijk checken welke vakken je naast elkaar kan doen. Het is zelfs mogelijk om voor 22.5 punt per periode te gaan maar dit werd vanuit het studiepunt wel afgeraden omdat de ervaring dan was dat studenten alsnog een deel daarvan niet halen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lijkt me echt helemaal niks, faal je twee vakken, ben je al 15 punten kwijt.
Je mag ook zelf kiezen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nou, je moet de vakken niet falen wil je uiteindelijk je bachelor kunnen halen. En ze maken daarnaast wel gebruik van time-slots. A, B, C en D dus je kan heel makkelijk checken welke vakken je naast elkaar kan doen. Het is zelfs mogelijk om voor 22.5 punt per periode te gaan maar dit werd vanuit het studiepunt wel afgeraden omdat de ervaring dan was dat studenten alsnog een deel daarvan niet halen.
Omdat ik zelf ook niet alles haalde waren mijn 3e, 4e en 5e jaar een soort mengelmoesjequote:Op dinsdag 1 april 2014 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag ook zelf kiezen?Hier krijgen we gewoon een rooster aan het begin van het jaar en daar moeten we het mee doen.
Oh zo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook niet alles haalde waren mijn 3e, 4e en 5e jaar een soort mengelmoesje![]()
Eerste jaar is inderdaad wel een compleet pakket.
Jij zit in Eindhoven?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat logisch zeg... al die halve ECTS![]()
Gelukkig doen ze hier gewoon lekker makkelijk, ieder vak 5 punten, 3 vakken per periode. Dan kun je tenminste ook nog gewoon tussen vakken wisselen enzo.
Ik weet nou niet of dit een compliment of een belediging is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:52 schreef Amoeba het volgende:
Hallo
Technische wiskunde, jaar 1, Eindhoven.
Is Rez het alfamannetje hier?
Maak er maar wat van.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of dit een compliment of een belediging is.
wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:56 schreef Amoeba het volgende:
Vanavond 18:45 toets Inleiding Modelleren
Aids.
Haha, 's avonds college moeten volgen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:56 schreef Amoeba het volgende:
Vanavond 18:45 toets Inleiding Modelleren
Aids.
Dat is eerst dan, dominantie en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |