Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:47 schreef SiIk het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het Delta-studententopic
Ja klopt, maar lijkt me ook nice om natuurkunde te doen en dan te leren over kwantummechanica en relativiteitquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon celbiologie, genetica en biochemie nemen, dan heb je dan goede basis om het lichaam te snappen.En heb je tenminste een interressante minor imo.
Maar dude, leven is toch veel mooier? Natuurkunde is zo statisch, leven doet tenminste nog wat. Jwz.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja klopt, maar lijkt me ook nice om natuurkunde te doen en dan te leren over kwantummechanica en relativiteit
Is allebei mooiquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dude, leven is toch veel mooier? Natuurkunde is zo statisch, leven doet tenminste nog wat. Jwz.
Nee, doe LST, Moeder Natuur wil je, ze fluister het in je oor, geef in!quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:47 schreef SiIk het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het Delta-studententopic
Vertel?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:03 schreef Plofkipje het volgende:
Ik vind de 1 april grap over de ub in delft wel goed bedacht/gelukt haha.
Al die mensen die helemaal los gingen, diploma verbranden en shitquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:03 schreef Plofkipje het volgende:
Ik vind de 1 april grap over de ub in delft wel goed bedacht/gelukt haha.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:06 schreef Plofkipje het volgende:
Ze hadden van t weekend een foto gedropt op fb dat t dak van de ub een parkeerplaats zou worden, render van hoe t eruit zou komen te zien. Geen gras enzo.
Vandaag een foto dat t een 1 april grap was.
Moeder Natuur houdt ook erg van natuurkundequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, doe LST, Moeder Natuur wil je, ze fluister het in je oor, geef in!
Als je mij er maar uit laatquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Rezania het volgende:
Wie studeert wat waar eigenlijk? Misschien handig om een lijstje te maken voor in de OP.
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, je studeert in Eindhoven?
Vliegtuigvouwtechniek:quote:
Wat studeer je nu dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Alhoewel ik wel een tijdje bij Scheikundige Technologie heb rondgewandeld daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |