Geen roodbruine kopquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:41 schreef Questular het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoornaar_%28insect%29
Komt JB langs? (Nom'sayin, shoutout McNulty)quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
De gym is weer gesloopt, maybe wordt het tijd om die arme gym een rustdag te geven.
sick cuntquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net carpaccioworst gegeten; behoorlijk teleurgesteld.
Heb gisteren maaltijdsalades gehaald man, maar nu je het zegt, ik heb wel zin in chinees.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:36 schreef Weissman het volgende:
hey yuri wat ga je vanavond bestellen ? Chinees of pizza?
nu? strawberry cheesecake brahquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:38 schreef Weissman het volgende:
Hey bois welke smaak B&J's hebben jullie?
kopkaasquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:38 schreef Weissman het volgende:
Hey bois welke smaak B&J's hebben jullie?
lol benen hoef je toch niet te trainenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:00 schreef H1N1 het volgende:
Net benen getraind. Blijkbaar iets te hard gegaan, voel me kkziek nu. Misselijk, lusteloos..holy fuck.
Heb ik ook wel eens na benen ja. Gewoon blikje cola drinken en goed eten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:00 schreef H1N1 het volgende:
Net benen getraind. Blijkbaar iets te hard gegaan, voel me kkziek nu. Misselijk, lusteloos..holy fuck.
Ik ga zo kotsen denk ik.
Mag ik je nu aanraken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:00 schreef H1N1 het volgende:
Ik ga zo kotsen denk ik.
teveel bloed naar je benen en te weinig naar je hersens, op je kop gaan staan helpt, als dat lukt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:00 schreef H1N1 het volgende:
Ik ga zo kotsen denk ik.
Feels.. net een zware wegtrekker gekregen op de crosstrainer na een nieuwe upperbody workoutquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:00 schreef H1N1 het volgende:
Ik ga zo kotsen denk ik.
Er zijn mensen die ook echt trainen Yuri.quote:
Nonsens. Gewoon voor het trainen goed eten en tijdens het trainen genoeg drinken.quote:
Dit is echt basisschool humor man. Kom op, je kunt beter.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ook echt trainen Yuri.
Ik weet dat je je er niks bij kan voorstellen met je 30+% BF.
Nee met drinken is het sowieso wel mis gegaan vandaag inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zo zie je maar weer dat je beter geen cardio kunt doen.
Had je wel genoeg gedronken? Het was hier in de gym aardig warm, heb ruim 2 liter water gedronken net.
nee, is gewoon trainen to the maxquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nonsens. Gewoon voor het trainen goed eten en tijdens het trainen genoeg drinken.
Croissantquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:37 schreef H1N1 het volgende:
Ik heb weer wat gemist zie ik, Krazant? Is dat in hetzelfde straatje als chanant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |