Jezelf tot de limit pushen dit dat allesquote:
jouw pens/schouder verhouding is nog goedquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen gewoon m'n obelixen of hoe heten die dingen?
obliques.
srs
![]()
is al 3kg af bij spekkie
1 miskleun en er zit weer 4kg bij maargoed.
burn da fat
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:39 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Stel ik eens een normale vraag krijg ik dit
Mooi man, ik ga er weer vandoor.
Essentie van het antwoord op jouw vraag is duidelijk naar voren gekomen, namelijk: eet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:39 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Hebben jullie nu eindelijk geneukt?quote:
heb jij al gegeten vandaag?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Essentie van het antwoord op jouw vraag is duidelijk naar voren gekomen, namelijk: eet.
Jij wil gewoon niet luisteren.
O: muesli met aardbeiyoghurt en een koffiequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb jij al gegeten vandaag?
ik heb vandaag een appeldag
heheh, mja, dat zeggen ze wel vaker ja als ik d'r over klaag. Dat ik het wel kan hebben omdat het compeseer met m'n schouders en chest .quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
jouw pens/schouder verhouding is nog goed
door jouw sicke guns is je pens relatief niet te dik
(srs)
Welke kleur van het regenboog dieet is dat ook nog maar? Rood of groen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb jij al gegeten vandaag?
ik heb vandaag een appeldag
Bij jou was het op de top van je bulk al in verhouding. Met die cut gaat het helemaal goedkomen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heheh, mja, dat zeggen ze wel vaker ja als ik d'r over klaag. Dat ik het wel kan hebben omdat het compeseer met m'n schouders en chest .
Maar een eckte sickpack is ook wel eens leuk.
mijn broeken zitten overigens nog gewoon ruim om m'n middel met een 32" waist maat, dus zo dik is het allemaal ook niet volgens mij. Redelijk verdeelt zegmaar
dat vid was idd. op m'n aller zwaarst ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bij jou was het op de top van je bulk al in verhouding. Met die cut gaat het helemaal goedkomen.
500 kcal boven onderhoud eten. Kom je teveel spek aan? Dan 400 kcal.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:39 schreef Tijgerprint92 het volgende:
minder jaquote:
Met 3kg ga je te hardquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen gewoon m'n obelixen of hoe heten die dingen?
obliques.
srs
![]()
is al 3kg af bij spekkie
1 miskleun en er zit weer 4kg bij maargoed.
burn da fat
nee, eerste week gaat er gewoon wat te veel af omdat je minder gaat eten. poep vocht enz enzquote:
Ik moet w 36 pakken anders passen mn niet om mn bovenbenen.... dem solid leg strugglesquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
minder ja
W32 lengte 34
alleen die passen niet om m'n poten, worden alleen voor ecto's gemaakt die broeken met die ratio
![]()
Ik wacht tot na het huwelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |